Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Logan mai ieftin
Last Updated: Feb 27 2009 12:21, Started by
qwayke
, Feb 23 2009 18:16
·
0
#1
Posted 23 February 2009 - 18:16
Automobile Dacia a anuntat lansarea unei noi versiuni de intrare in gama pentru Logan berlina care costa 5.900 euro, TVA inclus, cu 500 de euro mai putin decat cel mai ieftin Logan de pana acum. Ianuarie a fost o luna extrem de slaba pentru Dacia in tara, vanzarile fiind cu 70% sub cele din ianuarie 2008.
Cea mai noua varianta a berlinei, "Logan" costa 5.900 euro, dspune de motorizarea pe benzina de 1,4 litri 75 CP, iar printre echipamentele prezente in "standard" se numara sistemul ABS Bosch, airbag-ul sofer, jante de otel cu 15 toli si tetiere pentru locurile din fata. Dacia mentioneaza ca aceasta varianta poate fi cumparata cu 4.995 euro prin programul Rabla, in care Sandero e disponibil de la 5.895 euro, iar Logan MCV de la 7.215 euro. Vehiculele Dacia cumparate prin programul de stimulare a reinnoirii parcului auto national vor beneficia de garantie de 4 ani sau 120 000 km, anunta Dacia. Independent de programul Rabla, preturile pentru Sandero pornesc de la 6.890 euro, iar la Logan MCV, de la 8.200 euro. Pentru vehiculele comerciale, preturile pornesc de la 7.000 euro pentru VAN si 7.300 pentru Pick-up. Cele mai scumpe versiuni costa 11.200 euro la Logan sedan, 12.150 pentru MCV, 9.850 euro pentru Sandero, 9.550 euro pentru VAN si 9.450 euro la Pick-up. Criza a afectat puternic vanzarile Dacia, care si-a intrerupt in ultimele luni de cinci ori activitatea, pentru a nu mai acumula stocuri. In ianuarie, pentru prima oara vanzarile din Franta au fost peste cele din Romania, iar producatorul spunea ca daca piata nu-si va reveni pana la primavara, ar putea renunta la 4.000 de oameni. Saptamana trecuta, Germania a dat Daciei o gura de oxigen, prin comenzile venite dupa ce nemtii au dat drumul programului Rabla unde prima de casare este 2.500 euro, aproape de trei ori mai mare decat la noi. Dacia a marit productia cu 10% si pe scurt timp poate sta linistita, insa criza nu a trecut. Sursa Hotnews |
#2
Posted 23 February 2009 - 18:20
interesant...trebuiau sa scada si ei stacheta, mai devreme sau mai tarziu, la cum le merge biznisu'
|
#3
Posted 23 February 2009 - 18:41
oferta asta "speciala" imi aduce aminte de cea mai ieftina supernova care nu avea: turometru, termometru lichid racire, parasolar dreapta, bricheta, tetiere spate...
|
#4
Posted 23 February 2009 - 19:06
H725, on Feb 23 2009, 18:41, said: oferta asta "speciala" imi aduce aminte de cea mai ieftina supernova care nu avea: turometru, termometru lichid racire, parasolar dreapta, bricheta, tetiere spate... Ciudat... ma asteptam sa reduca pretul masinii nu sa fure clientii. E pacat... Dar se pare ca Renault nu a venit in Romania sa construiasca masini, au venit sa faca bani. |
#5
Posted 23 February 2009 - 19:31
Normal că au venit să facă bani , că doar nu au ca scop să ajute !
|
#6
Posted 25 February 2009 - 13:00
Reglaj al oglinzilor retrovizoare din exterior!!! La fel ca la Tico...
|
#7
Posted 25 February 2009 - 13:03
#10
Posted 25 February 2009 - 13:10
Fabia Elite
Printre dotarile de ultima generatie: Buzunare in spatarul scaunelor fata Capac rezervor cu incuietoare Faruri cu geam clar Lampa ceata spate Luneta incalzita Oglinzi exterioare cu reglare manuala Parasolar sofer cu buzunar si oglinda Temporizare iluminare habitaclu Trei centuri de siguranta spate cu sistem de prindere in trei puncte Volan cu patru spite Incercati si configuratorul celorlalti producatori. Edited by edupbr, 25 February 2009 - 13:12. |
|
#13
Posted 25 February 2009 - 13:27
Iar cauti flame? Cum draq sa nu conteze, una e sa iesi din masina, alta sa te intinzi un pic prin interior.
|
#14
Posted 25 February 2009 - 13:28
Pentru ce sa iesi din masina mai? Crezi ca se regleaza cu coarba?
|
#15
Posted 25 February 2009 - 13:30
edupbr, on Feb 25 2009, 13:10, said: Buzunare in spatarul scaunelor fata Capac rezervor cu incuietoare Parasolar sofer cu buzunar si oglinda Trei centuri de siguranta spate cu sistem de prindere in trei puncte Ti le-am lasat doar pe alea pe care un Logan de 8000 (adica al meu) nu le are. edit: Sa zicem ca volanul nu conteaza ca are 3 spite sau 4, Dacia n-are de ce mentiona asta ca pur si simplu n-are un volan cu 4 spite in oferta. Edited by sebulbus, 25 February 2009 - 13:32. |
|
#16
Posted 25 February 2009 - 13:37
edupbr, on Feb 25 2009, 13:28, said: Pentru ce sa iesi din masina mai? Crezi ca se regleaza cu coarba? Dar de deschis geamul, tot trebuie sa-l deschizi. Scoti frumusel mana pe geam si incepi manevrele (daca ai avut vreo dacie de prin '83, intelegi ce spun). Mai nasol cu oglinda din dreapta.... daca esti singur in masina. BRAVO DACIA! TOT...INAPOI! |
#17
Posted 25 February 2009 - 13:38
Mi se pare masina perfecta pentru cineva care vrea sa schimbe 1310 din '80 cu una din 2009
|
#18
Posted 25 February 2009 - 13:39
De dreapta vorbeam si eu. dar poate omu' nu foloseste.
Edited by rotnic, 25 February 2009 - 13:39. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users