Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Intersectia Lujerului
Last Updated: Jan 29 2009 11:01, Started by
tzakieta
, Jan 25 2009 23:29
·
0
#127
Posted 29 January 2009 - 02:08
Adydum, on Jan 28 2009, 23:13, said: Definitia e asta DEPASIREA – este manevra prin care conducatorul unui vehicul il devanseaza pe un altul , aflat in mers sau imobilizat , daca prin aceasta se trece peste axul longitudinal al drumului sau peste marcajul de separare a sensurilor de circulatie. Depasirea se efectueaza de regula , pe partea stanga in sensul de mers . So, daca fac stanga inainte de centrul intersectiei, chiar daca intru pe contrasens am dreptul sa fac asta, nu se incalca nici o lege. |
#128
Posted 29 January 2009 - 02:29
tzakieta, on Jan 25 2009, 23:29, said: 1. acolo nu ai voie sa intorci deloc. 2. chiar daca aveai voie sa intorci nu aveai voie sa o faci la acel mod... mentionez ca trec cu masina de cel putin 2 ori pe zi prin intersectia in cauza... e foarte periculos oricum ce ai facut ptr ca intradevar erai pe contrasens... a fost baiat bun ca eu iti luam carnetul fara discutii si nu ca sunt rau dar legea e lege... sanddy1964, on Jan 28 2009, 13:37, said: sanddy, nu are voie sa intoarca acolo cum a facut el... e clar si simplu... si apropos, il intreb si eu cum a ajuns acolo pentru ca daca iesi din Cora ai rondul si poti intoarce si daca vii din Mall e la fel de simplu sa intorci la Mall... Banuiesc ca l-a sunat cineva ramas in urma sa vina sa-l ia si pe el si omul a intors scurt ignorand orice regula de circulatie... Pur si simplu nu conteaza semnul pentru ca acolo e contrasens si am mai vazut uneori taximetristii facand aceiasi manevra... si apropos, daca dorea sa intorca putea sa faca dreapta pe bretea si sa intre in parcarea Cora de unde sa iasa la rond si sa faca rondul si sa iasa spre calea ferata... nu risca nimic si nu pierdea cine stie ce timp.... Edited by akajohn, 29 January 2009 - 02:30. |
#129
Posted 29 January 2009 - 07:32
#130
Posted 29 January 2009 - 10:02
Adydum, on Jan 28 2009, 23:13, said: Toti BUCURESTENII... am mai cerut mai devreme un exeplu de localitate de tara/localitate unde cei care fac stanga se intersecteaza, si destul de des se si blocheaza (vezi intersectiile de pe centura)Intr-adevar poate iau si altii carnetul si se pierde obiceiul de a se bloca intre ei cand fac stanga...Eu pentru Romania (except Bucuresti), Rusia, Ucraina, Moldova, Bulgaria, Grecia, Ungaria, Austria, Germania, Franta, Spania votez ca nu o sa-i vezi ca se blocheaza de-aiurea asa... Eu zau ca nush ce mai discutam aici, ca de lamurit problema initiala am lamurit. Acu, daca unii nu inteleg termeni ca "depasire" sau "intoarcere".... |
#131
Posted 29 January 2009 - 11:01
Evergreen, on Jan 28 2009, 23:59, said: ia un exemplu de intersectie semaforizata care se umple la orele de virf: Podgoria-Arad acu e mai al dracu pt ca nu mai merg semafoarele si tre sa te iei dupa semne Asta ai vazut-o ? http://www.legislati...ntersectii.html Prosti rau, huh ? Sa intelegem un lucru! Nu am zis ca in intersectiile aglomerate ma pshh contra vantului sa blochez eu intersectia ca m-am nascut cu decretul in mana, sustin doar ca manvra nu este ILEGALA!!! In poza aia cu panselutele in mijlocul intersectiei manevra devine ilegala, pentru ca sunt obligati sa planteze intre panselute si un semn pe unde sa ocolesti panselutele alea (ocolire prin dreapta). Desenarea de benzi , ax longitudinal, treceri de pietoni etc face iarasi manevra ilegala. Dar in situatia in care nu blochezi intersectia, ai spatiu de manevra, nu incalci vre-un semn de ocolire dreapta, nu ai semn de giratoriu, nu ai semn de intoarcerea interzisa, nu faci intoarcerea pe trecere, nu ai alt semn sau marcaj care sa iti interzica manevra ESTE legala. Orice manevra pe un traseu optim ramane optima atat timp cat este aplicata si de ceilalti participanti, daca nu devine stanjenitoare dar ramane LEGALA atat timp cat nu incurci/blochezi circulatia in intersecite. Evergreen, on Jan 28 2009, 23:59, said: 26, 39, 45, 1.34, 2.18, 2.22, 2.45; de viteza de deplasare prin oras nu mai discutam Sec 26: Schimb banda din 3 in 2, inainte de linia continua, care e problema? Sec 39: Depasire in conditii optime, vizibilitate, mea culpa ca am ciupit linia continua. Sec 45: Care e problema acolo?? Tine cont si de perspectiva camerei daca ai impresia ca am iesit pe contrasens. Ca exemplu daca opresc in spatele unei masini la 3-4 metrii din perspectiva camerei o sa ti para ca stau lipit de el Sec 94: Acolo chiar vezi o problema? Din contra! Nu merg in paralel sau nu iei in fata masinii din banda precedenta in dreptul trecerii (desi e legal) tocmai pentru ca nu am cum sa vad pietonii care ii mascheaza acea masina. Ca regula generala daca atunci cand trec pe langa o trecere de pietoni am masina in mers pe banda din dreapta sau din stanga raman in spatele ei ca sa am timp de franare in caz de sare un pieton din dreptul lui fix in dreptul meu.Cred totusi ca te-a indus in eroare perspectiva camerei, drept dovada ca pietonul nici nu s-a speriat, nici nu s-a grabit. Min 2:18 Am marit un pic distanta fata de cel care facea dreapta cu Matizul in caz ca face bucla mai larga. Preventiv; unde ti se pare ca e problema? Min 2:22 Te referi la pieton? Se vedea cu mult inainte de a schimba eu banda. Daca te referi la incadrare si schimbatul benzii si incadrarea pentru inainte.. promit ca nu mai fac pana data viitoare. Min 2:45 Daca era loc era problema ca depasesc cielo care face dreapta? Promit ca nu dau raspuns si nu continui off-topicul, doar vreau sa vad punctul de vedere, atat... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users