Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Cum vă merge net-ul ? Partea I.
Last Updated: Aug 29 2013 01:51, Started by
ddumyy
, Nov 03 2008 14:13
·
0
#73
Posted 23 March 2009 - 11:08
... si pana la urma cand se ofera noi abonamente de internet la UPC?
Din zvonuri cica Aprilie - Octombrie anul curent. De regula cum apareau zvonurile, si clar ca din interiorul UPC, nu dura prea mult pana la fapte. |
#74
Posted 23 March 2009 - 11:52
sint abonat la UPC la net de un an si aproape 6 luni, merge ok, chiar super ok, am un abonament "de mijloc" multumitor pentru mine si copilul meu...
|
#75
Posted 23 March 2009 - 11:58
turningtorso71, on Mar 23 2009, 11:52, said: sint abonat la UPC la net de un an si aproape 6 luni, merge ok, chiar super ok, am un abonament "de mijloc" multumitor pentru mine si copilul meu... mi se pare mie, sau tu si copilul tau traiti din salariu de la upc? adica, esti cumva angajat la upc ploiesti? |
#76
Posted 23 March 2009 - 12:10
Si mie imi merge destul de bine internetul lu' UPC si nu-s angajat la ei. Am avut si eu momente in care se misca rau de tot. Totusi inca nu m-au calcat pe coada incat sa renunt la ei. Pe moment.
Cel mai fain a fost ca, intr-o vreme, nu mai puteam accesa speedtest.net. Sa fi "taiat" UPC accesul la acel site? |
#77
Posted 23 March 2009 - 12:16
pentru razzvann93:
Nu sint nici angajat, doar am facut abonamentul asta avind deja abonament "de cablu" cum se spune, apoi am avut chair nevboie de net pentru copil la scoala... (sincer ma saturasem sa scot la imprimanta la serviciu numai nebunii d-ale copilului, asa ca am adus netul AT HOME)... |
#78
Posted 23 March 2009 - 13:25
Ne pare rau sa aflam ca intampinati greutati in receptionarea serviciilor furnizate de catre compania noastra.
Pe aceasta cale dorim sa va precizam ca viteza pe care serviciul de internet, o inregistreaza intr-un anumit moment este influentata de anumiti factori prezenti in reteaua UPC Internet. Pe langa acest aspect, conexiunea la serviciile de date oferita de UPC Romania S.R.L. este de tip „best-effort” ceea ce inseamna ca nu se garanteaza o viteza maxima de download sau upload in conformitate cu abonamentul pe care il aveti. De asemenea precizam ca, in momentul in care limita de trafic zilnica este atinsa, vitezele de download si de upload se modifica pana la sfarsitul zilei respective, acestea avand valorile de 10% din pachetul respectiv In speranta unei rezolvari amiabile a situatiei, ramanem la dispozitia dumneavoastra, prin intermediul Serviciului Clientii la numarul de telefon 031 100 782, pentru orice informatie suplimentara si va asiguram de intreaga noastra atentie si consideratie. sunt cei mai draguti din parcare, dar si cei mai incompetenti!! |
#79
Posted 23 March 2009 - 14:09
sa spuna o data la cat ne limiteaza pe zi? asta asteptam...
|
#80
Posted 23 March 2009 - 14:17
#81
Posted 23 March 2009 - 14:27
#82
Posted 23 March 2009 - 14:28
merge bine netul la upc.. dar nu pe coaxial. daca ar implementa si ei fttb, sunt sigur ca va multumi pe multi. o firma de net de la mine din oras ia netul de la upc si pot sa zic ca le merge foarte bine in comparatie cu ce vad pe aici.
Edited by cipy1185, 23 March 2009 - 14:29. |
|
#83
Posted 23 March 2009 - 15:32
Inq, on Mar 23 2009, 14:27, said: 10 Gb pe zi conform contractului . Nu cred că a fost aplicată până acum această limitare. eu cred ca nu am nici 250mb/zi, nu am treaba cu torente, cu dc++, cu fpt etc. max @ sau/si www. dar la cum furnizeaza ei netul e bataie de joc. 10mb ai, dar pt. asta tre. sa fi treaz intre orele 03-05. in rest tinde spre 0, mai ales seara. Cred, ca daca am depune la gramada reclamatii la anpc, opc ar fi si ei obligati sa aiba un minim bun simt Macar cu 10% sau UNU la % sa poti folosi indeferent de orele de varf, dar nu asa cum este acum, ai un sfert de mega al download, pai cu dial-upul eram mai multumit... Pe moment singurul lucru ce pot, si ce putem sa facem, sa dam si noi putina reclama gratis pt. UPC. |
#84
Posted 23 March 2009 - 17:58
cipy1185, on Mar 23 2009, 14:28, said: merge bine netul la upc.. dar nu pe coaxial. daca ar implementa si ei fttb, sunt sigur ca va multumi pe multi. o firma de net de la mine din oras ia netul de la upc si pot sa zic ca le merge foarte bine in comparatie cu ce vad pe aici. Eu am internet de la o astfel de firma si nu am nici una din problemele mentionate aici. Edited by dani.user, 23 March 2009 - 18:00. |
#85
Posted 23 March 2009 - 21:43
turningtorso71, on Mar 23 2009, 12:16, said: pentru razzvann93: Nu sint nici angajat, doar am facut abonamentul asta avind deja abonament "de cablu" cum se spune, apoi am avut chair nevboie de net pentru copil la scoala... (sincer ma saturasem sa scot la imprimanta la serviciu numai nebunii d-ale copilului, asa ca am adus netul AT HOME)... Acum inteleg...Pentru astfel de necesitati, intr-adevar, e suficient netul de la upc. Si apropo, imi retrag cuvintele despre tine... tabletgenius, on Mar 23 2009, 13:25, said: Ne pare rau sa aflam ca intampinati greutati in receptionarea serviciilor furnizate de catre compania noastra. Pe aceasta cale dorim sa va precizam ca viteza pe care serviciul de internet, o inregistreaza intr-un anumit moment este influentata de anumiti factori prezenti in reteaua UPC Internet. Pe langa acest aspect, conexiunea la serviciile de date oferita de UPC Romania S.R.L. este de tip „best-effort” ceea ce inseamna ca nu se garanteaza o viteza maxima de download sau upload in conformitate cu abonamentul pe care il aveti. De asemenea precizam ca, in momentul in care limita de trafic zilnica este atinsa, vitezele de download si de upload se modifica pana la sfarsitul zilei respective, acestea avand valorile de 10% din pachetul respectiv In speranta unei rezolvari amiabile a situatiei, ramanem la dispozitia dumneavoastra, prin intermediul Serviciului Clientii la numarul de telefon 031 100 782, pentru orice informatie suplimentara si va asiguram de intreaga noastra atentie si consideratie. sunt cei mai draguti din parcare, dar si cei mai incompetenti!! Cumva e raspunsul la un mail-plangere catre ei? Se pare ca cei de la UPC au un "robot" care da reply la mail-urile primite cu acest mesaj, nu se chinuiesc ei sa vada nemultumirile userilor...Spun asta pentru ca si eu cand am dat un astfel de e-mail, am primit acelasi raspuns (IDENTIC). Nesimtire curata! |
#86
Posted 23 March 2009 - 22:19
razzvann93, on Mar 23 2009, 21:43, said: Acum inteleg...Pentru astfel de necesitati, intr-adevar, e suficient netul de la upc. Si apropo, imi retrag cuvintele despre tine... Cumva e raspunsul la un mail-plangere catre ei? Se pare ca cei de la UPC au un "robot" care da reply la mail-urile primite cu acest mesaj, nu se chinuiesc ei sa vada nemultumirile userilor...Spun asta pentru ca si eu cand am dat un astfel de e-mail, am primit acelasi raspuns (IDENTIC). Nesimtire curata! da, este un raspuns gen copy-paste robotul lor este foarte performant. daca cumva faci greseala sa raspunzi la o astfe; de "scrisoare" robotelul este capabil sa trimite 2 mailuri asemanatoare intr-o zi. sumt convins ca in ritmul asta se poate juca pana la infinit. Deci „best-effort”-ul lor nu sunt vorbe goale, chiar ca se straduiesc sa te zapaceasca ori de cate ori sunt deranjati cu reclamatii. |
#87
Posted 23 March 2009 - 22:33
feriti-va de internet prin modem ca de dracu... am avut si eu si stiu ce vorbesc. merita sa treci la orice retea de cartier care are infrastructura pe ftp/utp.
|
|
#88
Posted 23 March 2009 - 22:41
tabletgenius, on Mar 23 2009, 13:25, said: Ne pare rau sa aflam ca intampinati greutati in receptionarea serviciilor furnizate de catre compania noastra. tabletgenius, on Mar 23 2009, 13:25, said: Pe aceasta cale dorim sa va precizam ca viteza pe care serviciul de internet, o inregistreaza intr-un anumit moment este influentata de anumiti factori prezenti in reteaua UPC Internet. tabletgenius, on Mar 23 2009, 13:25, said: Pe langa acest aspect, conexiunea la serviciile de date oferita de UPC Romania S.R.L. este de tip „best-effort” ceea ce inseamna ca nu se garanteaza o viteza maxima de download sau upload in conformitate cu abonamentul pe care il aveti. tabletgenius, on Mar 23 2009, 13:25, said: De asemenea precizam ca, in momentul in care limita de trafic zilnica este atinsa, vitezele de download si de upload se modifica pana la sfarsitul zilei respective, acestea avand valorile de 10% din pachetul respectiv |
#89
Posted 24 March 2009 - 07:52
Viteza internet upc large (de pe torente), dimineata...
Seara, de multe ori, internetul se misca ca melcul Attached Files |
#90
Posted 24 March 2009 - 08:31
Apropo, ca tot se vorbea mai sus... De ce UPC utilizeaza inca cablul coaxial si nu-si modernizeaza reteaua pe FO? Sau poate a avut ghinionul sa achizitioneze numai retelele de TV "prastie" care utilizau doar cablu coaxial?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users