Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cod rutier prost
Last Updated: May 07 2009 07:08, Started by
nopainnogain
, Oct 30 2008 01:54
·
0
#37
Posted 05 May 2009 - 07:10
#38
Posted 05 May 2009 - 08:15
@nopainnogain...OK...am inteles ideea ta, deci , tu esti de principiul ca legea sa se adapteze dupa nevoile omului...eu asta am extras din ce ai spus tu, daca gresesc, te rog sa ma corectezi.
OK...sa zicem ca se vor face legi dupa ceea ce isi doresc si au nevoie participantii la trafic, in localitate sa se mearga cu 130 de KM/h, in afara localitatii cu 180KM/h iar pe autostrazi...peste 200 sau chiar fara limita..... Spune-mi tu, in afara de autostrazi, unde ai putea sa mergi cu o viteza atat de mare (pe care binanteles, o masina buna o poate prinde oriunde, masina ca si ansamblu, face ce ii spui tu sa faca, nu merge de una singura), treci printr-un sat cu 130-150.....iti sare un copil in fata sau iti iese un handicapt cu o caruta ....ce faci la viteza aia..... Eu inteleg ca nevoile oamenilor sunt mult mai mari decat sunt limitele acum, nimic de zis, dar daca infrastructura si natura drumurilor in general nu permite viteze mai mari si reguli mai permisive???? Ce te faci? Sau tu esti de principiul ca te doare in c$$ de restul, nu conteaza ca treci peste copii, ca o sa calci carutele pe drum, tu sa ajungi in timp util la locul destinatiei.....nu asta este idee, legea a fost facut SI tinand cond de starea drumurilor. In fine, sunt multe de discutat pe aceasta tema, eu iti respect si inti inteleg opiniile, nu ti le contrazic, sunt convingerile tale si trebuie sa tinem cond de ele, nu incerc sa te conving ca tu gandesti aiurea sau nu....nu ma intereseaza sa fac asta...dar...parerea mea PERSONALA< repet, PERSONALA, este ca nu ai o gandire preventiva din punct de vedere circulatie, iar asta este foarte grav, esti expus accidentelor intr-o proportie foarte mare, nu vreau sa te jicnesc cu asta, nu iti fac eu un profil psihologic, dar uitandu-ma la ce dorinte ai si uitandu-ma si la soselele noastre, unde tu vrei sa iti satisfaci dorintele....nu pot trage alte concluzii. Iti urez succes si cat mai putine amenzi si mai mult, fara incidente majore. Edited by cuculea, 05 May 2009 - 08:19. |
#39
Posted 05 May 2009 - 08:17
omu' uita ca poate contesta sanctiunea Politiei si sa se judece cu ei!
|
#40
Posted 05 May 2009 - 14:17
cuculea, on May 5 2009, 09:15, said: OK...sa zicem ca se vor face legi dupa ceea ce isi doresc si au nevoie participantii la trafic, in localitate sa se mearga cu 130 de KM/h, in afara localitatii cu 180KM/h iar pe autostrazi...peste 200 sau chiar fara limita..... De ce trebuie sa exagerezi ? Cine vorbea de viteze asa mari ? In plus, nu e vb. doar de viteza ci de fluidizare. cuculea, on May 5 2009, 09:15, said: Spune-mi tu, in afara de autostrazi, unde ai putea sa mergi cu o viteza atat de mare (pe care binanteles, o masina buna o poate prinde oriunde, masina ca si ansamblu, face ce ii spui tu sa faca, nu merge de una singura), treci printr-un sat cu 130-150.....iti sare un copil in fata sau iti iese un handicapt cu o caruta ....ce faci la viteza aia..... Aici trebuie sa-ti aduc aminte ce s-a intamplat cu DN1 Buc.-BV cand au bagat sistemu' de supraveghere. Mai intai viteza prin localitati a fost cea standard (de 50Km/h). Accidentele au scazut (zic ei) in schimb faceai cei ~150Km in cam 3 ore jumate daca mergeai legal (am experimentat chiar eu). Lumea s-a scandalizat si, in consecinta, au ridicat limitele de viteza in localitate la 70Km/h. Timpul de parcurgere a scazut simtitor iar numarul de accidente nu am auzit sa fi crescut semnificativ. Asta demonstreaza ca se poate face cite ceva. cuculea, on May 5 2009, 09:15, said: Eu inteleg ca nevoile oamenilor sunt mult mai mari decat sunt limitele acum, nimic de zis, dar daca infrastructura si natura drumurilor in general nu permite viteze mai mari si reguli mai permisive???? Ce te faci? Sau tu esti de principiul ca te doare in c$$ de restul, nu conteaza ca treci peste copii, ca o sa calci carutele pe drum, tu sa ajungi in timp util la locul destinatiei.....nu asta este idee, legea a fost facut SI tinand cond de starea drumurilor. N-am zis reguli mai permisive. Am zis reguli mai inteligente. Si, bineinteles, tii cont de toti factorii: SIGURANTA tuturor participantilor la trafic, starea drumurilor si fluidizarea traficului. cuculea, on May 5 2009, 09:15, said: In fine, sunt multe de discutat pe aceasta tema, eu iti respect si inti inteleg opiniile, nu ti le contrazic, sunt convingerile tale si trebuie sa tinem cond de ele, nu incerc sa te conving ca tu gandesti aiurea sau nu....nu ma intereseaza sa fac asta...dar...parerea mea PERSONALA< repet, PERSONALA, este ca nu ai o gandire preventiva din punct de vedere circulatie, iar asta este foarte grav, esti expus accidentelor intr-o proportie foarte mare, nu vreau sa te jicnesc cu asta, nu iti fac eu un profil psihologic, dar uitandu-ma la ce dorinte ai si uitandu-ma si la soselele noastre, unde tu vrei sa iti satisfaci dorintele....nu pot trage alte concluzii. Eu zic, din contra, ca NU esti preventiv daca lasi in functiune un sistem care duce la foare multe pierderi de vieti omenesti si materiale si care face ca traficul sa fie de foarte multe ori blocat. Apropos, conduc de vreo 15 ani, am mers mai mult print tara decat afara, am vreo 3-400.000Km la activ si, slava domnului, am reusit sa previn toate acele situatii ... adica n-am avut nici un accident. cuculea, on May 5 2009, 09:15, said: Iti urez succes si cat mai putine amenzi si mai mult, fara incidente majore. Merci, la fel ! Asta doresc si eu tuturor ! Dar sa revenim la subiect. UITE, IMI RETRAG AFIRMATIA !!! Codul rutier NU e prost. E foarte BUN ! E aproape perfect ! OK ? Singura lui problema este ca, dupa cum putem vedea cu totii, nu se poate aplica. Rezultatul ? Simplu ! Avem un trafic haotic si greoi cu multe victime si pagube. Dar, totusi, ce e de facut ? |
#41
Posted 05 May 2009 - 18:16
nopainnogain, on May 5 2009, 15:17, said: UITE, IMI RETRAG AFIRMATIA !!! Codul rutier NU e prost. E foarte BUN ! E aproape perfect ! OK ? Singura lui problema este ca, dupa cum putem vedea cu totii, nu se poate aplica. Rezultatul ? Simplu ! Avem un trafic haotic si greoi cu multe victime si pagube. Dar, totusi, ce e de facut ? Ce e de facut???? Pai , dupa parerea mea, DEOCAMDATA, cred ca ar trebui sa INCERCAM sa respectam codul rutier, prost, bun , cum este ele, dar cred ca nimeni din cei ce l-au facut nu l-a facut cu rea intentie, sunt mai mult decat convins ca a fst gandit la salvarea vietilor in primulr rand si apoi la timpul pe care il petreci pe drum, pana la destinatie. ca nu o fi el formulat cum trebuie, poate sunt de acord, dar ca si "esenta".... Acum o sapatamana am dat examenul de instuctor auto, si binanteles, inainte de a-l da, ammai rasfoit Manualul Instructorului Auto unde, o buna parte, se refera la Conducerea Preventiva si la Vigilenta, notiuni care, pana sa incep sa citesc despre ele, le stiam doar informativ, vag, dupa ce le-am aprofundat, aflandu-ma la volan si aducandu-mi aminte ce am citit...mi-am dat seama ca aceasta macar am aplica jumatate din aceasta teorie si in practica, s-ar salva multe , nici nu iti imaginezi cat de mult se confunda , in aceasta privinta, teoria cu practica, cata dreptate au aia care au scris acel manual si cate s-ar salva daca am respecta ce scrie acolo... Ma rog, poate veti crede ca sunt un visator si un idealis, dar acest manual mi-a deschis ochii si mi-a schimbat perspectiva asupra sofatului in general. |
#42
Posted 06 May 2009 - 06:34
pai si nu ne dai niste exemple sa vedem despre ce e vorba, ceva concret!
|
#43
Posted 06 May 2009 - 07:43
s-a discutat ceva de proiectoare de ceata
intr-adevar, se aprind numai in conditii de ceata dar sa nu uitam un lucru: numai cu luminile de intalnire nu vezi intotdeauna asa bine gropile pe intuneric; eu le vad mai bine (mai ales marimea lor) daca aprind si proiectoarele de ceata si acum on topic: codul nostru rutier ar fi f bun daca s-ar respecta macar 60-70% din el si/sau nu s-ar da permise la toti handicapatii nopainnogain, on May 5 2009, 15:17, said: OK ? Singura lui problema este ca, dupa cum putem vedea cu totii, nu se poate aplica. Rezultatul ? Simplu ! Avem un trafic haotic si greoi cu multe victime si pagube. - traficul haotic este facut de participantii la trafic (si da, asta poate da victime) - traficul greoi este facut de infrasctructura (asta nu prea are victime; numai pagube la accidentari usoare) toata lumea da vina pe aglomeratia din trafic: vai ce sofer bun sunt eu si nu pot sa ma manifest din cauza aglomeratiei din trafic; un sofer, daca e sa fie bun, este bun si in trafic aglomerat, si in intersectii bazate numai pe prioritate de dreapta (catot zicea cineva ca se pun indicatoare de cedeaza unde ar trebui sa fie STOP si invers), si pe ploaie, si pe polei si oricand dar dam vina pe aglomeratie cand noi nu punem semnal la schimbarea directiei de mers, nu ne asiguram la iesirea din parcare si plecarea de pe loc. hai ca sunteti simpatici, zau PS: pe mine, de exemplu, ma enerveaza cretinii care fac stanga de pe Calea Dorobanti pe Stefan cel Mare (pe sensul P-ta Lahovari -> Piata Dorobanti); si e ditamai indicatorul de interzis la stanga; nici nu vad ca blocheaza toata intersectia (ca doar nu s-a pus degeaba indicatorul ala acolo) Edited by kretzu77, 06 May 2009 - 07:31. |
#44
Posted 06 May 2009 - 08:56
kretzu77, on May 6 2009, 08:43, said: s-a discutat ceva de proiectoare de ceata intr-adevar, se aprind numai in conditii de ceata dar sa nu uitam un lucru: numai cu luminile de intalnire nu vezi intotdeauna asa bine gropile pe intuneric; eu le vad mai bine (mai ales marimea lor) daca aprind si proiectoarele de ceata Da, o sa-mi pun si eu doua proiectoare de 500W, ce ma intereseaza pe mine ca-i orbesc pe altii... In afara de faptul ca deranjeaza, proiectoarele lumineaza doar cativa metri in fata, mult mai putin decat luminile de intalnire. Nu te ajuta cu nimic, decat psihic, daca mergi cu mai mult de 10-15km/h, dar deh, "noi muncim nu gandim" |
#45
Posted 06 May 2009 - 09:10
kretzu77, on May 6 2009, 08:43, said: s-a discutat ceva de proiectoare de ceata intr-adevar, se aprind numai in conditii de ceata dar sa nu uitam un lucru: numai cu luminile de intalnire nu vezi intotdeauna asa bine gropile pe intuneric; eu le vad mai bine (mai ales marimea lor) daca aprind si proiectoarele de ceata |
#46
Posted 06 May 2009 - 10:23
kretzu77, on May 6 2009, 08:43, said: s-a discutat ceva de proiectoare de ceata intr-adevar, se aprind numai in conditii de ceata dar sa nu uitam un lucru: numai cu luminile de intalnire nu vezi intotdeauna asa bine gropile pe intuneric; eu le vad mai bine (mai ales marimea lor) daca aprind si proiectoarele de ceata Nu cumva farurle tale bat in sus (pozitia lor este deraglata)....sau nu cumva vederea ta este slaba si efectiv nu vezi, in acest caz in pun serioase semne de intrebare in ceea ce priveste setul de analize medicale pe care le-ai facut si le-ai obtinut. Solutia nu este sa aprinzi farurile de ceata si sa circuli in permanenta cu ele , mai bine aprinzi pentru scurt moment faza lunga, daca crezi pe pe o portiune de drum exista gropi si neaparat vrei sa le vezi. Nici nu iti dai seama cat rau pot face ochiului aceste proiectoare de ceata. |
|
#47
Posted 06 May 2009 - 13:35
si pe mine ma enerveaza toti idiotii ce merg cu farurile de ceata aprinse atunci cand nu e ceata. daca e vorba de gropi ele se vad bine cu faza scurta si acuma sa fim seriosi si sa spunem ca im majoritatea timpului circulam pe drumuri cunoscuta si cam stim care sunt portiunile proaste.
si chestia cu examenul auto nu are nici o relevanta fiindca sofer bun devii pe masura timpului si experientei. eu am facut primul accident dupa 10 ani de soferie nu atunci cand am fost incepator. (am intrat in spatele unuia). e vorba doar de aplicarea unor reguli de bun simt, asta trebuie invatat la scoala de soferi. si mai e treaba cu viteza de 70 km/h in localitati pe dn-uri. |
#48
Posted 06 May 2009 - 20:14
OK, ultima incercare.
Cati dintre voi au incalcat voit diverse reguli de circulatie sau viteze maxime ? Atunci cand ati facut-o care din ele vi s-au parut inofensive si care vi s-au parut periculoase ? |
#49
Posted 06 May 2009 - 20:17
nopainnogain, on May 6 2009, 21:14, said: OK, ultima incercare. Cati dintre voi au incalcat voit diverse reguli de circulatie sau viteze maxime ? Atunci cand ati facut-o care din ele vi s-au parut inofensive si care vi s-au parut periculoase ? eu am incalcat si una si alta. mi-e absolut imposibil sa cred ca e cineva cu carnet care macar inconstient nu a incalcat vreodata in viata o regula de circulatie. acuma care si cand si cat de periculoasa era si cum mi s-a parut....cam mare eseul pe care-l vrei nu ? |
#50
Posted 07 May 2009 - 07:08
nopainnogain, on May 5 2009, 05:30, said: Vrei sa zici 780Km (Constanta - Arad) ? Pai asta ar insemna o viteza medie de (780Km / 10,5h = ) 74Km/h. Daca nu ma insel la nr. de kilometri, da-mi voie sa nu te cred. Daca circuli asa cum spui tu, viteza medie obtinuta este pe undeva intre 55-65Km/h. Si asta in cazul optimist cand nu ai prea multe vehicule lente de depasit, cand drumul nu e prea aglomerat, nu sunt blocaje, etc. Daca imi spui cum sa export jurnalele traseu din gps ca imi da eroarea file xxxx.gpx not found o sa iti atasez trasee care bineanteles au si viteza medie... De multe ori ca sa ajungi mai repede solutia nu este sa o calci pe coada. Sa zicem ai o portiune dreapta, daca o calci la 160 la primul camion care merge cu 50km/h la primul camion vei fi obligat sa franezi la viteza lui, dar daca mergi cu 110 il vezi de la distanta si ai posibilitatea sa "reglezi" viteza cu care te apropii de el astfel incat sa ajungi in dreptul lui exact cand ai loc de depasire; astfel nu scazi sub sa zicem 80-90 si faci si depasirea mult mai rapid decat cel care a mers cu 160 si acum sta cu 50 in spatele lui. Nu odata se intampla sa fiu depasit de eroi de linie dreapta cu 160-180 si apoi sa ii las in urma la primul camion care il intalnesc sau primul set de curbe. Si per ansamblu viteza medie va fi mai mare decat cel care se arunca in acceleratie in linie dreapta. De asemeni mai conteaza si ruta aleasa. Daca traseul tau include valea prahovei pe timp de zi in week-end sau valea oltului in aceeasi perioada e nasol... sau bucurestiul in intervalul 8-10 sau 16.30-18.30 ... Iar noaptea: Botosani-C-ta 22:45 - 5:21 548 km (84.3 km/h) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users