Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Criza de soferi
Last Updated: Aug 16 2009 21:32, Started by
blaster_bh
, Sep 14 2008 19:33
·
0
#1
Posted 14 September 2008 - 19:33
E criza de soferi in toata Europa. Acuma sunt in Belgia la ceva cunostinte si mi-au zis daca nu vin sofer aici ca se cauta de se rupe. Salar de peste 2300 EURO. Ce ziceti? Mai se lauda patronii cu soferii care stau la coada la poarta. Sau mai bine zis acuma stau patronii la coada dupa soferi. Se invarte roata. A ajuns patronii sa se roage la soferi.
Edited by blaster_bh, 14 September 2008 - 19:33. |
#2
Posted 05 October 2008 - 16:24
Sa vezi in ROMANIA ce criza este!Si o sa se mareasca ,cel putin 500-600 vor pleca afara pana la anul nou!O sa ramana in tara doar cei ce nu stiu o boaba engleza si nu se pot adapta intr-o tara straina ,restul out!Ca si asea patronii de la F.O.R.T. au facut scandal sa nu se mareasca salariile noastre acu sa lucreze ei ,el patron el sofer!
|
#3
Posted 06 October 2008 - 12:19
din tonul vostru inca nu imi dau seama daca asta considerati a fi de bine sau de rau..
intamplator sau nu criza de soferi e si in state si in canada deci nu vad unde ar fi marea scofala ca in europa e criza de soferi, mi se pare un fapt normal si asta nu datorita salariilor |
#4
Posted 06 October 2008 - 12:28
Nu prea cred ca patronii romani vor cadea in genunchi in fata soferilor.Daca vor pleca 5-600 in Belgia&Anglia, alti 1000 vor fi dispusi sa lucreze in tara.De ce credeti ca exista o criza a soferilor in tarile mai sus mentionate?S-or fi facut chirurgi?Nu prea cred....Pt ca si in tarile occidentale conditiile de munca sunt la fel de grele, timpii de conducere aceiasi iar salariile nici pe departe astronomice.De exemplu, in Italia, o cunostinta castiga 1700 de euro la 10-12000 de km/luna.La noi in tara tot cam atat castiga un sofer care face internationalul(uneori si mai mult) asa ca firmele de transport care se repecta si care isi respecta angajatii nu vor duce niciodata lipsa de soferi!
|
#5
Posted 08 November 2008 - 02:32
tcmd, on Oct 6 2008, 11:28, said: Nu prea cred ca patronii romani vor cadea in genunchi in fata soferilor.Daca vor pleca 5-600 in Belgia&Anglia, alti 1000 vor fi dispusi sa lucreze in tara.De ce credeti ca exista o criza a soferilor in tarile mai sus mentionate?S-or fi facut chirurgi?Nu prea cred....Pt ca si in tarile occidentale conditiile de munca sunt la fel de grele, timpii de conducere aceiasi iar salariile nici pe departe astronomice.De exemplu, in Italia, o cunostinta castiga 1700 de euro la 10-12000 de km/luna.La noi in tara tot cam atat castiga un sofer care face internationalul(uneori si mai mult) asa ca firmele de transport care se repecta si care isi respecta angajatii nu vor duce niciodata lipsa de soferi! 1700 si mai mult in RO poate in anul 2050 Si ....apropo , nu cred ca s-au facut chirurgi , poate ginecologi sau dentisti....pe Valea Oltului !!!!Cine face meseria asta stie ce zic |
#6
Posted 09 November 2008 - 16:38
BOBBY__, on Nov 8 2008, 02:32, said: Ce mai place unora sa vorbeasca din auzite!!!! 1700 si mai mult in RO poate in anul 2050 Si ....apropo , nu cred ca s-au facut chirurgi , poate ginecologi sau dentisti....pe Valea Oltului !!!!Cine face meseria asta stie ce zic Italia a zis omul, citeste si tu mai cu atentie. |
#7
Posted 09 November 2008 - 21:00
tcmd, on Oct 6 2008, 12:28, said: Nu prea cred ca patronii romani vor cadea in genunchi in fata soferilor.Daca vor pleca 5-600 in Belgia&Anglia, alti 1000 vor fi dispusi sa lucreze in tara.De ce credeti ca exista o criza a soferilor in tarile mai sus mentionate?S-or fi facut chirurgi?Nu prea cred....Pt ca si in tarile occidentale conditiile de munca sunt la fel de grele, timpii de conducere aceiasi iar salariile nici pe departe astronomice.De exemplu, in Italia, o cunostinta castiga 1700 de euro la 10-12000 de km/luna.La noi in tara tot cam atat castiga un sofer care face internationalul(uneori si mai mult) asa ca firmele de transport care se repecta si care isi respecta angajatii nu vor duce niciodata lipsa de soferi! |
#8
Posted 10 November 2008 - 21:01
tcmd, on Oct 6 2008, 11:28, said: De exemplu, in Italia, o cunostinta castiga 1700 de euro la 10-12000 de km/luna.La noi in tara tot cam atat castiga un sofer care face internationalul(uneori si mai mult) asa ca firmele de transport care se repecta si care isi respecta angajatii nu vor duce niciodata lipsa de soferi! Scuze nu am nimic contra ta si nici nu caut "circota" dar eu muncesc acum in Italia , sofer . De la 6.30 AM pina la 3-4 , rar se intimpla sa termin si la 5-6 PM , nu fac mai mult de 300Km pe zi (6-7000 km\luna) si iau o idee mai mult de 1700€ . Am lucrat si la o firma unde faceam 12-14000 pe luna dar nu cred ca as fi lucrat o zi pe salariul care il spui tu . Edited by BOBBY__, 10 November 2008 - 21:03. |
#9
Posted 14 November 2008 - 10:27
Vorbesc din experienta pt ca administrez o firma de transport.In zona, atat noi cat si alte firme de transport isi platesc soferii cu 0,25-0,30 ron/km si 30 ron diurna, la intern.Daca faceti un calcul simplu pt 12000km =>3600 ron + 720 ron diurnele.
Din pacate,transportul de marfuri va avea mult de suferit din pricina crizei economice asa ca multe firme vor falimenta atat in tara cat si in Europa.Prin urmare, vor fi multi soferi care isi vor dori locuri de munca dar si patroni care se vor lupta sa supravietuiasca.In concluzie, la ora actuala, nicaieri nu umbla cainii cu colaci in coada! |
#10
Posted 14 November 2008 - 13:28
tcmd, on Nov 14 2008, 09:27, said: Vorbesc din experienta pt ca administrez o firma de transport.In zona, atat noi cat si alte firme de transport isi platesc soferii cu De ce trebuie sa plateasca toate firmele la fel ? Daca o firma face Ungaria cu o descarcare la Mako iar alta coletarie in Italia cu 10-12 incarcari in nord Italia ca sa nu mai vorbim de descarcarile pe tara , de ce trebuie sa ne uitam in curtea vecinului si soferul sa fie platit ca si la ALTE FIRME DE TRANSPORT ? De ce soferul nu este platit in functie de munca depusa sau in functie de capacitatile lui sau de ce nu , ceva procent din cursele "grele"? IN alta ordine de idei: 12000km / 24 zile lucratoare(720ron/30diurna=24!!!de ce nu 22?) = 500 km/zi daca sunt curse Pitesti - Constanta parcurs din care , sa zicem ca 85-90% e autostrada , DA , e simplu , dar daca trebuie sa vi de la Arad la Bucuresti in functie de trafic ,risti sa termini orele (si spun asta la nivelul traficului de acum 2 ani), ca sa nu mai vb de o cursa Arad -Suceava. Si daca tot suntem la socoteli hai sa le facem asa in linii mari : 3600ron plata km + 720ron diurna + 20600ron motorina(12000km;40L%;4.29ron/L)=zicem rotund 25000ron/12000km=deja avem un cost de 2 ron /kmla care mai adaugam si contribute sociale, taxele care se platesc pentru salarii , personalul birou ,intretinerea masinilor(ulei,cauciucuri,piese,service,asigurare,parcare,spalat) ,comisioane case de expeditii, eventuale rate leasing.... Tare as fi curios cit mai este platit un km, ca eu cu socoteala cheltuielilor cred am ajuns pe la 3.5 - 4 ron ? Quote Din pacate,transportul de marfuri va avea mult de suferit din pricina crizei economice asa ca multe firme vor falimenta atat in tara cat si in Europa.Prin urmare, vor fi multi soferi care isi vor dori locuri de munca dar si patroni care se vor lupta sa supravietuiasca. In Italia volumul de munca in transporturi ,in ultimele 2 luni s-a redus la jumatate!!!!!!! Vai de ROMANIA daca aceasta criza va ajunge si acolo ,dar sa speram ca nu . |
|
#11
Posted 15 November 2008 - 13:38
Da, am mers si cu 4 ron/ km in aceasta vara din Ardeal catre alte destinatii.Utilizatorii bursei pot confirma cau au fost astfel de curse.
Si consum de 42% n-au scos niciodata soferii nostri nici plin/plin, nici iarna si nici incarcati la supratonaj! 42% scot de obicei soferii care habar n-au sa conduca ori ai caror patroni habar n-au despre masini sau detin niste ,,magarusi" din 1900 toamna... |
#12
Posted 16 November 2008 - 06:56
pana aici.sa nu ne luam de magarusi-magarus e numele dat de romani la mercedesul sk -care toti stim sau ar trebui sa stim este etalonul camioanelor-consum bun si fiabilitate dusa la extrem
de altfel ati observat deja ca arabii le-au cumparat pe toate, le reconditioneaza total si lucreaza cu ele. asta desi probabil ca isi permit scule de plastic de astea de ultima generatie @TCMD ai dreptate si am inteles ce ai scris ,ia-o in spirit de gluma |
#13
Posted 25 November 2008 - 02:39
BOBBY__, on Nov 10 2008, 14:01, said: Scuze nu am nimic contra ta si nici nu caut "circota" dar eu muncesc acum in Italia , sofer . De la 6.30 AM pina la 3-4 , rar se intimpla sa termin si la 5-6 PM , nu fac mai mult de 300Km pe zi (6-7000 km\luna) si iau o idee mai mult de 1700€ . Am lucrat si la o firma unde faceam 12-14000 pe luna dar nu cred ca as fi lucrat o zi pe salariul care il spui tu . |
#14
Posted 25 November 2008 - 23:33
fratelemeu, on Nov 25 2008, 01:39, said: dar ce fel de vehicul conduci? tcmd, on Nov 15 2008, 12:38, said: Si consum de 42% n-au scos niciodata soferii nostri nici plin/plin, nici iarna si nici incarcati la supratonaj! 42% scot de obicei soferii care habar n-au sa conduca CUNOSC DAR MA ABTIN SA LE DAU NUMELE , DAR SUNT FIRME CARE NU RECUNOSC CONSUMUL INREGISTRAT DE CALCULATORUL DE BORD , tie ti se pare o chestie normala asta? ... oricum toti au scule de camioane , nu mai merge aproape nimeni cu Magarusul(care tu sigur nu il cunosti decit din auzite) si aici iar ma abtin sa deschid subiectul , cum au reusit .... diagrame de concediu,autorizatii,cemt-uri nasoale si salvate sau plimbate de soferi,motorina imputata,deconturi taiate,diurna de mizerie,tigari,chitante pe PC si alte multe..... Asa ca .... mai bine las-o asa! nu mai scormoni ... supratonajul ! Edited by BOBBY__, 25 November 2008 - 23:36. |
#15
Posted 26 November 2008 - 20:53
Noroc ca ai ajuns sofer in Italia unde prostul de italian iti da 42% consum, sau poate mai mult, ca nu stie cat consuma un camion!Bravo tie ca esti un sofer cinstit acolo, noroc ca ai plecat de aici, altfel poate ajungeai un patron manjit cu manareli, !
Si daca tot nu crezi ca se pot scoate consumuri de 33-35% plin/plin in tara si in EU la o viteza direct proportionala cu conditiile de trafic, da-mi un semnal si iti trimit pe PM niste nr de tel ale unor soferi PROFESIONISTI!Poate mai ai de invatat... |
|
#16
Posted 26 November 2008 - 20:55
BOBBY__, on Nov 25 2008, 23:33, said: Foamea in git pe patroni din Romania unde soferul trebuie sa plateasca motorina , sau sa mearga cu Scania ca si cu Raba cu 25 km\h la deal ca sa nu consume , te rog sa ma lasi cu chestii de genul , 24% + 0,4\tona. CUNOSC DAR MA ABTIN SA LE DAU NUMELE , DAR SUNT FIRME CARE NU RECUNOSC CONSUMUL INREGISTRAT DE CALCULATORUL DE BORD , tie ti se pare o chestie normala asta? ... oricum toti au scule de camioane , nu mai merge aproape nimeni cu Magarusul(care tu sigur nu il cunosti decit din auzite) si aici iar ma abtin sa deschid subiectul , cum au reusit .... diagrame de concediu,autorizatii,cemt-uri nasoale si salvate sau plimbate de soferi,motorina imputata,deconturi taiate,diurna de mizerie,tigari,chitante pe PC si alte multe..... Asa ca .... mai bine las-o asa! nu mai scormoni ... supratonajul ! Cata dreptate iti dau BOBBY . Foamea e mare dupa bani. Mai ales la romani. Dar asta e . Noi soferii facem banii ca patronii sa stea acasa si sa fie cu familia si nu are griji ca prostu lucra si poate mai tragem si ceva din banii munciti de el. Si cu vremurile vechi cu vama si cu schimbari de cemturi in fuga peste autostrada nu stie. |
#17
Posted 26 November 2008 - 22:13
patronu` romana niciodata nu se satura de bani, in toate domeniile.
|
#18
Posted 26 November 2008 - 22:51
Noroc cu patronul strain care isi imparte profitul frateste cu angajatii...
Daca patronul roman e asa lacom si marsav si sta numai cu familia la caldurica, lipsit de griji,fara sa munceasca deloc, de ce nu ii urmeaza si altii exemplu?Doar de dragul de a fi cinstiti?Nu prea cred!!! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users