Turatie maxima Logan 1.5dci
Last Updated: Sep 26 2008 07:04, Started by
andrew_i
, Sep 09 2008 11:49
·
0
#19
Posted 21 September 2008 - 10:57
#20
Posted 21 September 2008 - 18:13
Indiferent unde faceti ITP-ul, se aplica aceeasi metoda conform normelor, adica dizalu il tureaza la blana cateva secunde.
Eu am turat in gol Peugeotu' (Boxeru)vreo 2 sec la 4900-5000 rot/min. se ''taie'' (progresiv: 3000-4000 si blana), dar nu face deloc urat. Mai urat face motoru 1.4 pe de Logan. La benzinare la ITP nu le tureaza decat la 3000-3500. Edited by Octavian___28, 21 September 2008 - 18:14. |
#21
Posted 22 September 2008 - 14:59
heh, benzinara mea are limitare de turatie in gol, mai mult de 4000rpm nu trece pot s-o calce cat vor...
|
#22
Posted 22 September 2008 - 15:33
motoarele pe benzina sunt testate altfel (la turatia de relanti, nu sunt "forjate" pana la limitare)
|
#23
Posted 22 September 2008 - 19:02
In fine, ideea e ca la dizal trebuie s-o tureze in limitare. Nici macar la Mertanu lu' tata vechi de 17 ani nu mi-e frica sa-l tureze la blana, nu se intampla nimic (l-am turat eu).
Am turat si Loganu la 7000 in gol (dar scurt, una sec) si n-a patit nimic. Oltcitu mergea la 8000 turat in gol(s-a intamplat sa ramana clapeta blocata pe deschis, pana am luat contactu a ramas asa turat ca polizoru. Ce vreau sa spun, ca in mod normal nu e nimic grav sa tureze in gol dizalu, mai ales daca ati mers cu el subturat, il curata. |
#24
Posted 25 September 2008 - 08:22
am patit si eu la fosta masina. pentru ca am fost cu gura mare pe acolo(foarte multi se bagau cu masinile in fata si eu am blocat accesul sa nu mai intre nimeni) mi-a turat motorul la 5000 rpm si mi-a arata un normativ in care scria ca asa trebuie: masina se tureaza pana la zona rosie a turometrului indiferent de carburant! acum o saptamana a fost nevasta( eram plecat) si fara nici o atentie(asa sper ) a trecut fara macar sa o testeze(doar la frane).
|
#25
Posted 25 September 2008 - 11:54
Daca tureaza si benzinaru in limitare, inseamna ca sunt rau intentionati, normativu nu spune treaba asta.
|
#26
Posted 25 September 2008 - 12:28
_Smiley_, on Sep 21 2008, 09:57, said: la mine (ford, 2l tdci) liniutele rosii incep de la 4500 si zona complet rosie(cu limitare) e pe la 5000. si nu e o masina iesita din comun. tina masina scoasa din viteza , pe loc , iar apoi apasa la maxim pedala de acceleratie . vezi la cat ajunge turatia si la masina tatalui meu , care e dizal , pe turometru zona rosie incepe exact ca la tine si se tremina pe la ~6000 rpm . insa pe la ~ 4500 rpm intervine regulatorul de turatie care nu lasa turatia sa creasca mai mult . |
#27
Posted 25 September 2008 - 15:24
v3lsatis, on Sep 20 2008, 22:28, said: da bine da daca te duci acolo cu 1 l de motorina in rezervor si ii zici, frate nu tura masina ca ramane aici pe banc si n-am cu ce sa ma duc acasa, imi dau tu bani de motorina ? Octavian___28, on Sep 9 2008, 14:46, said: Totusi cazuri sunt (parca si aici pe SP era unul) , o Skoda Octavia dizal spre exemplu, avea cam 120000 km , i-au belit motorul la ITP. MembruAnonim, on Sep 9 2008, 16:04, said: Sa ai motorul incalzit bine inainte si n-or sa fie probleme. Eu stiam ca trebuie s-o tureze la turatia de putere maxima (care e ~ 4000rpm). In orice caz, de 5000rpm nu trece sigur, iar in alea 2 sec n-o sa pateasca nimic. la itp mi-au dat 2 talpi la blana maxima (putin dupa 5000, adica in rosu) din 3 cit e de obicei, dar inainte de asta au asteptat sa ajunga motorul la temperatura optima conform aparatului lor, temperatura luata cu un senzor infipt pe tubul jojei de ulei. motorul a iesit din prima la noxe, dar a mai dat o data pentru verificare si mi-a zis ca a3a nici nu mai are rost sa o dea. un mic secret, indiferent de combustibil, trebuie sa ai ulei si filtre noi pe motor. |
#28
Posted 25 September 2008 - 15:32
Imi e rusine de ce o sa zic , dar asta e situatia : un alt secret : 100 lei inainte de itp si nu se depaseste turatia de putere max ... mai ales daca masina arata bine si nu e veche .
|
|
#29
Posted 25 September 2008 - 15:45
100 lei cind ITP e 60 ????
multe masini arata bine nu sint asa vechi dar sint praf de la exploatarea proasta asa ca mai bine sint scoase din competitie de "oamenii rai". |
#30
Posted 25 September 2008 - 17:18
#31
Posted 25 September 2008 - 17:36
#32
Posted 25 September 2008 - 17:51
Octavian___28, on Sep 25 2008, 18:18, said: Masina luata noua de la dealer, daca nu ma insel aici pe SP am citit. (baga un link sa vedem ce a fost acolo ) |
#33
Posted 26 September 2008 - 07:04
Pentru incercarea de poluare motorul diesel se accelereaza pana la debutul maxim al pompei de injectie si acolo se citeste opacitatea (fumul);detalii gasiti in RNTR-1 www.rarom.ro.Problemele la itp apar la cititul turatiei de pe motor si tin de tipul autovehiculului si de aparatul din statia itp,rezultand de aici mai multe sau mai putine accelerari la itp. Sunt autov. care au limitare la accelerarea in gol (ex. Mercedes, BMW) insa pentru efectuare itp aceasta poate fi inlaturata in cele mai multe cazuri printr-o simpla apasare a ambreiajului sau a franei inaintea accelerarii. Problema mare a Romanului este insa ca merge cu dieselul subturat si de aici problemele. Mersul ca la carte il face o cutie automata- incercati sa urmariti la ce turatii schimba acesta treptele de viteza si copiatii mersul daca se poate pentru a evita problemele.
|
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users