Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care din urmatoarele optiuni este...

Distante etrieri

Fisier corupt reapare in galeria ...

Ce condensator ar putea fi? TV Vo...
 Problema droguri

Soldat gradat profesionist - dipl...

Eroare incarcare formular

merita upgrade de la Ryzen 5 2600...
 Intel i9 14900K cooler air Deepco...

Curațare disc vinil

Atentie la site-ul FixShop.ro - p...

Display cu culori neuniforme
 Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel

Windows 11 si boxa portabila - de...

Angajarea unei persoane de 18 ani...
 

Turatie maxima Logan 1.5dci

- - - - -
  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#19
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006

View Postvid313, on Sep 21 2008, 11:46, said:

Incercati sa faceti ITP la alte statii autorizate RAR si nu la RAR direct <_< .
Sustin aceasta idee si o recomand! Sunt mult mai "maleabili". ;)

#20
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,008
  • Înscris: 06.04.2007
Indiferent unde faceti ITP-ul, se aplica aceeasi metoda conform normelor, adica dizalu il tureaza la blana cateva secunde.

Eu am turat in gol Peugeotu' (Boxeru)vreo 2 sec la 4900-5000 rot/min. se ''taie'' (progresiv: 3000-4000 si blana), dar nu face deloc urat.
Mai urat face motoru 1.4 pe de Logan.
La benzinare la ITP nu le tureaza decat la 3000-3500.

Edited by Octavian___28, 21 September 2008 - 18:14.


#21
cryo

cryo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 28.09.2005
heh, benzinara mea are limitare de turatie in gol, mai mult de 4000rpm nu trece :D pot s-o calce cat vor...

#22
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,082
  • Înscris: 24.02.2006
motoarele pe benzina sunt testate altfel (la turatia de relanti, nu sunt "forjate" pana la limitare)

#23
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,008
  • Înscris: 06.04.2007
In fine, ideea e ca la dizal trebuie s-o tureze in limitare. Nici macar la Mertanu lu' tata vechi de 17 ani nu mi-e frica sa-l tureze la blana, nu se intampla nimic (l-am turat eu).

Am turat si Loganu la 7000 in gol (dar scurt, una sec) si n-a patit nimic.
Oltcitu mergea la 8000 turat in gol(s-a intamplat sa ramana clapeta blocata pe deschis, pana am luat contactu a ramas asa turat ca polizoru.

Ce vreau sa spun, ca in mod normal nu e nimic grav sa tureze in gol dizalu, mai ales daca ati mers cu el subturat, il curata.

#24
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,177
  • Înscris: 05.09.2007
am patit si eu la fosta masina. pentru ca am fost cu gura mare pe acolo(foarte multi se bagau cu masinile in fata si eu  am blocat accesul sa nu mai intre nimeni) mi-a turat motorul la 5000 rpm si mi-a arata un normativ in care scria ca asa trebuie: masina se tureaza pana la zona rosie  a turometrului indiferent de carburant! acum o saptamana  a fost nevasta( eram plecat) si fara nici o atentie(asa sper :D ) a trecut fara macar sa o testeze(doar la frane).

#25
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,008
  • Înscris: 06.04.2007
Daca tureaza si benzinaru in limitare, inseamna ca sunt rau intentionati, normativu nu spune treaba asta.

#26
Above_Gods

Above_Gods

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 844
  • Înscris: 03.06.2008

View Post_Smiley_, on Sep 21 2008, 09:57, said:

la mine (ford, 2l tdci) liniutele rosii incep de la 4500 si zona complet rosie(cu limitare) e pe la 5000. si nu e o masina iesita din comun.


tina masina scoasa din viteza , pe loc , iar apoi apasa la maxim pedala de acceleratie . vezi la cat ajunge turatia   :)  si la masina tatalui meu , care e dizal , pe turometru zona rosie incepe exact ca la tine si se tremina pe la ~6000 rpm . insa pe la ~ 4500 rpm intervine regulatorul de turatie care nu lasa turatia sa creasca mai mult .

#27
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004

View Postv3lsatis, on Sep 20 2008, 22:28, said:

da bine da daca te duci acolo cu 1 l de motorina in rezervor si ii zici, frate nu tura masina ca ramane aici pe banc si n-am cu ce sa ma duc acasa, imi dau tu bani de motorina ?
e la fix cit sa pleci de acolo ca mai ai vreo 0,5l in filtru :D

View PostOctavian___28, on Sep 9 2008, 14:46, said:

Totusi cazuri sunt (parca si aici pe SP era unul) , o Skoda Octavia dizal spre exemplu, avea cam 120000 km , i-au belit motorul la ITP.
km reali sau km din bord?

View PostMembruAnonim, on Sep 9 2008, 16:04, said:

Sa ai motorul incalzit bine inainte si n-or sa fie probleme. Eu stiam ca trebuie s-o tureze la turatia de putere maxima (care e ~ 4000rpm). In orice caz, de 5000rpm nu trece sigur, iar in alea 2 sec n-o sa pateasca nimic.

la itp mi-au dat 2 talpi la blana maxima (putin dupa 5000, adica in rosu) din 3 cit e de obicei, dar inainte de asta au asteptat sa ajunga motorul la temperatura optima conform aparatului lor, temperatura luata cu un senzor infipt pe tubul jojei de ulei.

motorul a iesit din prima la noxe, dar a mai dat o data pentru verificare si mi-a zis ca a3a nici nu mai are rost sa o dea.

un mic secret, indiferent de combustibil, trebuie sa ai ulei si filtre noi pe motor.

#28
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007
Imi e rusine de ce o sa zic , dar asta e situatia : un alt secret : 100 lei inainte de itp si nu se depaseste turatia de putere max ;) ... mai ales daca masina arata bine si nu e veche .

#29
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004
:lol: 100 lei cind ITP e 60 ????
multe masini arata bine nu sint asa vechi dar sint praf de la exploatarea proasta asa ca mai bine sint scoase din competitie de "oamenii rai".

#30
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,008
  • Înscris: 06.04.2007

View PostEvergreen, on Sep 25 2008, 16:24, said:

km reali sau km din bord?
Masina luata noua de la dealer, daca nu ma insel aici pe SP am citit.

#31
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007

View PostEvergreen, on Sep 25 2008, 16:45, said:

:lol: 100 lei cind ITP e 60 ????
Da tu cat crezi ca se da spaga la itp ? :) ... merge si cu 50 lei , da daca vrei sa fii sigur ...

#32
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,929
  • Înscris: 09.12.2004

View PostOctavian___28, on Sep 25 2008, 18:18, said:

Masina luata noua de la dealer, daca nu ma insel aici pe SP am citit.
la km aia ar fi trebuit sa aiba distributie noua (depinde de anul de fabricatie) daca a sarit cureaua sau a pleznit turbina si nu au oprit motorul la timp.
(baga un link sa vedem ce a fost acolo ;) )

#33
pivot

pivot

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 26.09.2008
Pentru incercarea de poluare motorul diesel se accelereaza pana la debutul maxim al pompei de injectie si acolo se citeste opacitatea (fumul);detalii gasiti in RNTR-1 www.rarom.ro.Problemele la itp apar la cititul turatiei de pe motor si tin de tipul autovehiculului si de aparatul din statia itp,rezultand de aici mai multe sau mai putine accelerari la itp.  Sunt autov. care au limitare la accelerarea in gol (ex. Mercedes, BMW) insa pentru efectuare itp aceasta poate fi inlaturata in cele mai multe cazuri printr-o simpla apasare a ambreiajului sau a franei inaintea accelerarii. Problema mare a Romanului este insa ca merge cu dieselul subturat si de aici problemele. Mersul ca la carte il face o cutie automata- incercati sa urmariti la ce turatii schimba acesta treptele de viteza si copiatii  mersul daca se poate pentru a evita problemele.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate