Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
JEEP Cherokee
Last Updated: Jan 04 2010 14:21, Started by
porphyrogenitus
, Sep 09 2008 10:16
·
0
#19
Posted 14 September 2008 - 22:15
MAK, on Sep 14 2008, 23:13, said: Nene, pune mina pe un wrangler si termini povestea. daca era boem si fara nevasta +copil , da. de aia i-am zis de grand cherokee second hand . |
#20
Posted 14 September 2008 - 22:53
Da, dar nu un wrangler decapotabil ci unul Jeep Wrangler Unlimited Rubicon
Cred ca are loc si carutu si copilu si nevasta. 2008_Jeep_Wrangler_Unlimited_Rubicon_DC.jpg 238.45K 99 downloads Edited by MAK, 14 September 2008 - 22:54. |
#21
Posted 15 September 2008 - 09:15
MAK, on Sep 14 2008, 23:53, said: Da, dar nu un wrangler decapotabil ci unul Jeep Wrangler Unlimited Rubicon Cred ca are loc si carutu si copilu si nevasta. 2008_Jee...bicon_DC.jpg Am tot fost in multe saurumuri de mai bine de 1 luna dar uite ca la Jeep n'am avut timp. Parca sunt multe modele expuse la fostul Metro de pe DN1?!!! . Stiu ca am vazut un cimp de masini de pe pasarela. Daca nu reusesc sa ma incadrez in buget, trag o fuga la Freiburg (Suitarlend cu Germani) la un bun prieten, o saptamina, ma leg de ceva. Off Quote RUBICON 2,8l CRD Transmisie automată 5 trepte Preț de listă (fără TVA): 31.623 EUR Edited by punkt, 15 September 2008 - 09:16. |
#22
Posted 15 September 2008 - 15:52
Cauta versiunea Unlimited Sport,ar trebui sa fie mai ieftina,are si anumite lipsuri(diferentiale blocabile fata-spate lipsa,decuplare automata a barei stabilizatoare...o faci manual daca e neaparat nevoie),dar ptr ce ai tu nevoie e ok(la fel de mare).
|
#23
Posted 15 September 2008 - 21:39
punkt, on Sep 14 2008, 23:03, said: - Ramine solutia SH'ului. Cu 30K rezolvi multe probleme. - Masina sufletului meu, de ani de zile, este Mertz G Cross Country, dar sufletul meu cere aproape cel mai scump Mertz de pe piata . - - Land Rover iarasi este imbecil de scumpa asa ca m'am orientat pe Cherokee. Sunt G-Klasse pe mobile.de fainute si bine intretinute. Dar Suzuki Grand Vitara cu ce te-a suparat de nu zici nimic de el ? Bafta la cumparaturi ! |
#24
Posted 15 September 2008 - 22:06
@punkt:
Înainte de a o cumpăra verifică dacă șasiul e lipit de caroserie. Soluția asta e pe Grand Cherokee și se pare că nu e grozavă, cum de altfel se și vede ce repede se duc! Motorul CRD e un derivat diesel al lui HEMI, care a fost foarte eficient, dar cam gurmand! Dacă ții neapărat la această mașină fă întâi drive-test, și apoi orice părere o vei infirma sau confirma. E o chestie de feeling! Aceeași mașină la unul merge strună iar la altul în service! |
#25
Posted 15 September 2008 - 22:09
Noul Cherokee va face toti banii in off-road pentru ca asta e pedigree - ul marcii, merge prin toate zapezile numai sa nu fie suspendat. Toate versiunile "cherokee" de pana acum nu au dezamagit la acest capitol si o spune un tip care apreciaza brandul "Jeep". Va avea dif central si spate blocabil + reductor, e mai tare decat Pajero, mai trebuie gume corecte si e OK. Motorul diesel este cu tehnologie CRD, rezulatatul colaborarii cu Daimler, dar atentie este o interpretare americana si rezultatul asijderea, unii spun nerafinat, merge si asa. Oricum o tura cu Dodge Nitro lamureste problema, diferenta fata de Nitro este pe dedesubt in ceea ce priveste abilitatile in teren,
Pt deplasare rapida nu exista decat o solutie : benzina. Cai din plin, motor de 4 litri in 6 cil, nu se poate mai bine de atat, doar ca trebuie adus de afara nu stiu daca se importa la noi si nu stiu daca la Jeep se va monta si ramane doar pe Dodge, altminteri cel mai mare ramane cel de 3.7 destul de neperformant mai ales prin prisma cutiei de viteze clasice americane in 4 trepte, lenta in reactii, ori mergi de dracu o ia sau o tarai, ca ruperile de ritm nu-i plac. Atentie si la spatiu interior cei care au vazut "Patriot", portbagajul este mic, masinile sunt dimensional cam acolo cu un plus de latime si inaltime pt "Cherokee' Totusi intrebare: la ce bun o asemenea masina in Bucuresti ? Doar pentru niste zapada e suficient un Nissan, alminteri masina redutabila, merge si Hyundai, orice japoneza sau coreeana cu posibilitatea blocarii raportului de transmisie poate sa mearga prin capitala tarii noastre si pana la "munte' la Predeal sau Sinaia pe drumuri amenajate circulatiei publice. Daca si familia e implicata in treaba asta si va merge cu masina, va aprecia niste masini mai confortabile care costa tot acolo si cu mai multe facilitati de confort. Bafta |
#26
Posted 15 September 2008 - 22:52
moro1974, on Sep 15 2008, 23:09, said: Doar pentru niste zapada e suficient un Nissan... E scos din context dar totusi.... Se intelege ca "Nissan" e un fel de Koleos Si Pathfinder, Patrol, si Pick-up sau Navarra, sunt masini serioase. Nici Xtrail nu e tocmai de lapadat. Sigur nu ai vrut sa scrii Renault? Sau poate Nissan Qashqai |
#27
Posted 16 September 2008 - 10:11
horia66, on Sep 15 2008, 22:39, said: infrastructura service proasta. Nu exista reprezentanta oficiala. Practic, cumperi un Suziki si esti "copilu' strazii". Grand Vitara e misto.ShaiPhen, on Sep 15 2008, 23:06, said: @punkt: Înainte de a o cumpăra verifică dacă șasiul e lipit de caroserie. Soluția asta e pe Grand Cherokee și se pare că nu e grozavă, cum de altfel se și vede ce repede se duc! Motorul CRD e un derivat diesel al lui HEMI, care a fost foarte eficient, dar cam gurmand! moro1974, on Sep 15 2008, 23:09, said: Totusi intrebare: la ce bun o asemenea masina in Bucuresti ? Doar pentru niste zapada e suficient un Nissan, La ce bun?! Simplu. Borduri inalte pt. a parca, linii de tramvai ingrozitor de multe. Greu pot identifica o interesectie majora fara linii de tramvai, gropi (desi aspectul asta s'a mai rezolvat), zapada, si mai ales wkndurile. Ca sa ma intelegi, NU am mai fost la Marea Naagra de peste 4 ani. D'asta vreau si un SUV mic, nu balena huruitoare. Edited by punkt, 16 September 2008 - 10:16. |
#28
Posted 16 September 2008 - 15:24
Giobica, on Sep 15 2008, 23:52, said:
Corect. opinia mea este asemanatoare : Qashqai nu are pretentii de teren. De la x-Trail in sus discutam. Nu am condus X-trail insa am priceput ca are alta mecanica decat "Urbanproof". Alminteri chiar si SH pentru performante demne raman, asa la o prima strigare, in hora LC100 de la Toyota si Patrol, masini veritabile, dar suntem off-topic si nu sunt utile in viata de zi cu zi. Toate bune |
|
#29
Posted 16 September 2008 - 21:06
Giobica, on Sep 15 2008, 23:52, said: Micuta revenire ! Din ce am inteles topicul este daca sa se achizitioneze noul "Cherokee". "Koleos' nu cunosc se zice ca are mecanica de pe x-Trail ultima generatie. Daca da atunci merge, nu am vazut masina, nu stiu cat este de mare, nu am citit de pe site - ri. Cherokee are 4.5 m lungime Koleos tot acolo cred. Trebuie analizat ce bani se pot plati si la ce este necesara cu adevarat masina. Daca e doar pentru deplasare in oras in afara si pe drumuri amenajate, semi-amenajate, inclusiv pe zapada atunci se poate lua o masina cu raport fix blocabil, de preferat motor diesel ca aici, la acest gen de masina, este util si necesar sa ai cuplu jos, in lipsa reductorului, cutie aut pentru confort, Ex: X-trail, Santa Fe, etc. Mai trebuie si gume adecvate iarna. Mai inainte se mentiona de Grand Vitara, super masina, aceasi problema destul de mica in interior, spatiu bagaje in special, dar cu reductor si in acest caz se poate opta pentru benzina care se poate cupla cu GPL, nu stiu daca se importa si trebuie adusa de afara, Germania chiar si SH este o optiune. Nu stiu cum merge cutia automata, e de 4 trepte dar am inteles ca nu e graba mare pe drumuri, asa ca e o optiune si poti merge si pe "coclauri". Daca se doreste neaparat o masina cu abilitati in teren greu, de la bine in sus, Grand Vitara e o solutie. Bafta ! |
#30
Posted 17 September 2008 - 08:18
punkt, on Sep 16 2008, 11:11, said: infrastructura service proasta. Nu exista reprezentanta oficiala. Practic, cumperi un Suziki si esti "copilu' strazii". Grand Vitara e misto. Cum adica "lipit de caroserie"?! Sasiul este "o grinda" care tine motoru, de care se leaga rotile si pe care se aseaza o cutie de tabla, simplificat spus. La ce te referi?! Exista niste bucse intre sasiu si caroserie?! NU inteleg. Cu scuzele de rigoare, mașinile Suzuki asamblate în Ungaria au ceva probleme, pentru detalii poți consulta acest forum la alte topicuri. Personal mi se par reușite, mai ales modelele la care se făcea referire! Șasiul e un cadru metalic cu 2 lonjeroane și câteva traverse pe care se montează caroseria. La Jeep Grand Cherokee caroseria e ,,lipită" cu un adeziv (foarte bun) de acest șasiu - probleme nu apar decât la coliziuni și reparații - nu-i mai scoți unghiurile! Motorul este ținut de partea frontală a șasiului. La unele modele de turisme există semișasiu doar pentru motor (ex. Dacia 1310). Baftă la alegere! |
#31
Posted 17 September 2008 - 12:08
legat de motoarele ce se pun Chrisler / Dogde / Jeep, motorizarile diesel sunt de provenienta VM Motori (Italia). Personal nu am o parere buna, pot spune chiar ca m-am ferit de ele. Nu stiu nici un motor diesel VM care sa fi facut cariera.
ca fapt divers verificati in Germania preturile SH pentru a doua generatie de Grand Cherokee (au existat doua motorizari 2,7 de provenienta Mercedes si 3,1 de provenineta VM). m-a tentat si pe mine noul Wrangler dar din cauza motorizarii am ales Toyota. Ideal ar fi motorizarea pe benzina dar nu multi isi pot pormite o astfel de masina. eu cel putin m-am lasat pagubas. o zi buna tuturor |
#32
Posted 17 September 2008 - 15:13
Cherokee au sasiu?! .
Daca ride cineva de intrebarea mea deschid topic pe ABUZURI |
#33
Posted 17 September 2008 - 15:14
|
#34
Posted 17 September 2008 - 16:14
Cherokee este fara sasiu sau mai bine zis are caroserie autoportanta.
http://en.wikipedia....erokee#Models_2 Detroit Diesel/VM Motori The 3.1 litre turbo-diesel on the 1999 Grand Cherokee was developed in conjunction with Detroit Diesel/VM Motori. It has an electronic injection pump, electronically-controlled, vacuum-actuated exhaust gas recirculation, and a special catalyst to control oxides of nitrogen (NOx). Manufactured in Cento, Italy, at 13,000 units per year. It was available in European models and meets the European stage III emissions. Displacement: 3124 cc (191 CID Power: 104 kW/140 bhp Torque: 367 Nm/271 ft·lbf Transmission: Four speed electronically controlled automatic @Giobica: Hilux, dar nu intram in amanunte pentru a nu fi offtopic. Edited by aKess, 17 September 2008 - 16:17. |
#35
Posted 17 September 2008 - 18:07
Banuiesc ca actualul 2.8L e tot din aceeasi familie, adica nu straluceste prea tare. Daca stii ceva spune-ne te rog.
Poate aflam si cum e cu Hilux-ul si cat e de indestructibil. OFF-Roader vs SUV...? |
#36
Posted 18 September 2008 - 09:56
da, actuala motorizare de 2.8L este tot VM Motori. Eu nu stiu nici o motorizare VM montata pe vre un 4x4 care sa fi facut cariera. sunt motoare care nu duc mai mult de 150.000 - 170.000 km.
motorizari VM Motori Range Rover Classic D 2.4L si 2.5L Jeep Cherokee XJ D 2.5L Jeep Grand Cherokee WG D 2.5L (prima generatie) Jeep Grand Cherokee D 3.1L (a doua generatie) 1999 - 2001 Jeep Cherokee KJ D 2.5L 2001 - 2004 Opel Frontera 1996 - 1998 2.5L Jeep Cherokee new 2.8L http://www.vmmotori....01/01/index.jsp din cele enumerate mai sus nu stiu nici una care sa reziste in timp. dar cine stie, poate acuma le fac fiabile. adevarul este ca au ceva recorduri de viteza de-a lungul timpului dar nici unul pentru fiabilitate. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users