Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier
 Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube

Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...
 Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV
 La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar

Contestare amenda politia locala

PC se restarteaza cu erori ecran ...
 

JEEP Cherokee

- - - - -
  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#19
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View PostMAK, on Sep 14 2008, 23:13, said:

Nene, pune mina pe un wrangler si termini povestea.
si pune mana nevasta pe un "bocitor" si il termina ea daca se gandeste macar la asa ceva. omul are un bebe si in wrangler nu ai unde sa pui carutul.

daca era boem si fara nevasta +copil , da. de aia i-am zis de grand cherokee second hand .

#20
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Da, dar nu un wrangler decapotabil ci unul Jeep Wrangler Unlimited Rubicon
Cred ca are loc si carutu si copilu si nevasta.
Attached File  2008_Jeep_Wrangler_Unlimited_Rubicon_DC.jpg   238.45K   99 downloads

Edited by MAK, 14 September 2008 - 22:54.


#21
porphyrogenitus

porphyrogenitus

    priveste profund

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,297
  • Înscris: 30.10.2005

View PostMAK, on Sep 14 2008, 23:53, said:

Da, dar nu un wrangler decapotabil ci unul Jeep Wrangler Unlimited Rubicon
Cred ca are loc si carutu si copilu si nevasta.
Attachment 2008_Jee...bicon_DC.jpg
DA, e draguta si am pus ochii pe ea de ceva timp. Ma reprezinta intr'o mare masura.

Am tot fost in multe saurumuri de mai bine de 1 luna dar uite ca la Jeep n'am avut timp. Parca sunt multe modele expuse la fostul Metro de pe DN1?!!! :huh: . Stiu ca am vazut un cimp de masini de pe pasarela.

Daca nu reusesc sa ma incadrez in buget, trag o fuga la Freiburg (Suitarlend cu Germani) la un bun prieten, o saptamina, ma leg de ceva.

Off :(

Quote

RUBICON 2,8l CRD Transmisie automată 5 trepte Preț de listă (fără TVA): 31.623 EUR

Edited by punkt, 15 September 2008 - 09:16.


#22
LC_TM

LC_TM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 02.10.2007
Cauta versiunea Unlimited Sport,ar trebui sa fie mai ieftina,are si anumite lipsuri(diferentiale blocabile fata-spate lipsa,decuplare automata a barei stabilizatoare...o faci manual daca e neaparat nevoie),dar ptr ce ai tu nevoie e ok(la fel de mare).

#23
hunor66

hunor66

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,413
  • Înscris: 23.11.2006

View Postpunkt, on Sep 14 2008, 23:03, said:

- Ramine solutia SH'ului. Cu 30K rezolvi multe probleme.
- Masina sufletului meu, de ani de zile, este Mertz G Cross Country, dar sufletul meu cere aproape cel mai scump Mertz de pe piata :(. - - Land Rover iarasi este imbecil de scumpa asa ca m'am orientat pe Cherokee.

Sunt G-Klasse pe mobile.de fainute si bine intretinute. Dar Suzuki Grand Vitara cu ce te-a suparat de nu zici nimic de el ?

Bafta la cumparaturi !

#24
ShaiPhen

ShaiPhen

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 27.07.2008
@punkt:
Înainte de a o cumpăra verifică dacă șasiul e lipit de caroserie. Soluția asta e pe Grand Cherokee și se pare că nu e grozavă, cum de altfel se și vede ce repede se duc!
Motorul CRD e un derivat diesel al lui HEMI, care a fost foarte eficient, dar cam gurmand!
Dacă ții neapărat la această mașină fă întâi drive-test, și apoi orice părere o vei infirma sau confirma. E o chestie de feeling!
Aceeași mașină la unul merge strună iar la altul în service! :D  :D

#25
moro1974

moro1974

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 15.09.2008
Noul Cherokee va face toti banii in off-road pentru ca asta e pedigree - ul marcii, merge prin toate zapezile numai sa nu fie suspendat. Toate versiunile "cherokee" de pana acum nu au dezamagit la acest capitol si o spune un tip care apreciaza brandul "Jeep". Va avea dif central si spate blocabil + reductor, e mai tare decat Pajero, mai trebuie gume corecte si e OK. Motorul diesel este cu tehnologie CRD, rezulatatul colaborarii cu Daimler, dar atentie este o interpretare americana si rezultatul asijderea, unii spun nerafinat, merge si asa. Oricum o tura cu Dodge Nitro lamureste problema, diferenta fata de Nitro este pe dedesubt in ceea ce priveste abilitatile in teren,

Pt deplasare rapida nu exista decat o solutie : benzina. Cai din plin, motor de 4 litri in 6 cil, nu se poate mai bine de atat, doar ca trebuie adus de afara nu stiu daca se importa la noi si nu stiu daca la Jeep se va monta si ramane doar pe Dodge, altminteri cel mai mare ramane cel de 3.7 destul de neperformant mai ales prin prisma cutiei de viteze clasice americane in 4 trepte, lenta in reactii, ori mergi de dracu o ia sau o tarai, ca ruperile de ritm nu-i plac. Atentie si la spatiu interior cei care au vazut "Patriot", portbagajul este mic, masinile sunt dimensional cam acolo cu un plus de latime si inaltime pt "Cherokee'

Totusi intrebare: la ce bun o asemenea masina in Bucuresti ? Doar pentru niste zapada e suficient un Nissan, alminteri masina redutabila, merge si Hyundai, orice japoneza sau coreeana cu posibilitatea blocarii raportului de transmisie poate sa mearga prin capitala tarii noastre si pana la "munte' la Predeal sau Sinaia pe drumuri amenajate circulatiei publice. Daca si familia e implicata in treaba asta si va merge cu masina, va aprecia niste masini mai confortabile care costa tot acolo si cu mai multe facilitati de confort.


Bafta

#26
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008

View Postmoro1974, on Sep 15 2008, 23:09, said:

Doar pentru niste zapada e suficient un Nissan...

E scos din context dar totusi.... Se intelege ca "Nissan" e un fel de Koleos  :huh: Si Pathfinder, Patrol, si Pick-up sau Navarra, sunt masini serioase. Nici Xtrail nu e tocmai de lapadat.

Sigur nu ai vrut sa scrii Renault? Sau poate Nissan Qashqai :)

#27
porphyrogenitus

porphyrogenitus

    priveste profund

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,297
  • Înscris: 30.10.2005

View Posthoria66, on Sep 15 2008, 22:39, said:

Dar Suzuki Grand Vitara cu ce te-a suparat de nu zici nimic de el ?
infrastructura service proasta. Nu exista reprezentanta oficiala. Practic, cumperi un Suziki si esti "copilu' strazii". Grand Vitara e misto.

View PostShaiPhen, on Sep 15 2008, 23:06, said:

@punkt:
Înainte de a o cumpăra verifică dacă șasiul e lipit de caroserie. Soluția asta e pe Grand Cherokee și se pare că nu e grozavă, cum de altfel se și vede ce repede se duc!
Motorul CRD e un derivat diesel al lui HEMI, care a fost foarte eficient, dar cam gurmand!
Cum adica "lipit de caroserie"?! Sasiul este "o grinda" care tine motoru, de care se leaga rotile si pe care se aseaza o cutie de tabla, simplificat spus. La ce te referi?! Exista niste bucse intre sasiu si caroserie?! NU inteleg.

View Postmoro1974, on Sep 15 2008, 23:09, said:

Totusi intrebare: la ce bun o asemenea masina in Bucuresti ? Doar pentru niste zapada e suficient un Nissan,
Daca te referi la Quasqai, exclud orice manifestare GAY in ceea ce ma priveste :D .

La ce bun?! Simplu. Borduri inalte pt. a parca, linii de tramvai ingrozitor de multe. Greu pot identifica o interesectie majora fara linii de tramvai, gropi (desi aspectul asta s'a mai rezolvat), zapada, si mai ales wkndurile. Ca sa ma intelegi, NU am mai fost la Marea Naagra de peste 4 ani. D'asta vreau si un SUV mic, nu balena huruitoare.

Edited by punkt, 16 September 2008 - 10:16.


#28
moro1974

moro1974

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 15.09.2008

View PostGiobica, on Sep 15 2008, 23:52, said:

E scos din context dar totusi.... Se intelege ca "Nissan" e un fel de Koleos  :huh: Si Pathfinder, Patrol, si Pick-up sau Navarra, sunt masini serioase. Nici Xtrail nu e tocmai de lapadat.

Sigur nu ai vrut sa scrii Renault? Sau poate Nissan Qashqai :)
Corect.

opinia mea este asemanatoare : Qashqai nu are pretentii de teren.

De la x-Trail in sus discutam. Nu am condus X-trail insa am priceput ca are alta mecanica decat "Urbanproof".

Alminteri chiar si SH pentru performante demne raman, asa la o prima strigare, in hora LC100 de la Toyota si Patrol, masini veritabile, dar suntem off-topic si nu sunt utile in viata de zi cu zi.

Toate bune

#29
moro1974

moro1974

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 15.09.2008

View PostGiobica, on Sep 15 2008, 23:52, said:

E scos din context dar totusi.... Se intelege ca "Nissan" e un fel de Koleos  :huh: Si Pathfinder, Patrol, si Pick-up sau Navarra, sunt masini serioase. Nici Xtrail nu e tocmai de lapadat.

Sigur nu ai vrut sa scrii Renault? Sau poate Nissan Qashqai :)


Micuta revenire !

    Din ce am inteles topicul este daca sa se achizitioneze noul "Cherokee". "Koleos' nu cunosc se zice ca are mecanica de pe x-Trail ultima generatie. Daca da atunci merge, nu am vazut masina, nu stiu cat este de mare, nu am citit de pe site - ri. Cherokee are 4.5 m lungime Koleos tot acolo cred. Trebuie analizat ce bani se pot plati si la ce este necesara cu adevarat masina. Daca e doar pentru deplasare in oras in afara si pe drumuri amenajate, semi-amenajate, inclusiv pe zapada atunci se poate lua o masina cu raport fix blocabil, de preferat motor diesel ca aici, la acest gen de masina, este util si necesar sa ai cuplu jos, in lipsa reductorului, cutie aut pentru confort, Ex: X-trail, Santa Fe, etc.

   Mai trebuie si gume adecvate iarna.

   Mai inainte se mentiona de Grand Vitara, super masina, aceasi problema destul de mica in interior, spatiu bagaje in special, dar cu reductor si in acest caz se poate opta pentru benzina care se poate cupla cu GPL, nu stiu daca se importa si trebuie adusa de afara, Germania chiar si SH este o optiune. Nu stiu cum merge cutia automata, e de 4 trepte dar am inteles ca nu e graba mare pe drumuri, asa ca e o optiune si poti merge si pe "coclauri". Daca se doreste neaparat o masina cu abilitati in teren greu, de la bine in sus, Grand Vitara e o solutie.  

Bafta !

#30
ShaiPhen

ShaiPhen

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 27.07.2008

View Postpunkt, on Sep 16 2008, 11:11, said:

infrastructura service proasta. Nu exista reprezentanta oficiala. Practic, cumperi un Suziki si esti "copilu' strazii". Grand Vitara e misto.


Cum adica "lipit de caroserie"?! Sasiul este "o grinda" care tine motoru, de care se leaga rotile si pe care se aseaza o cutie de tabla, simplificat spus. La ce te referi?! Exista niste bucse intre sasiu si caroserie?! NU inteleg.

Cu scuzele de rigoare, mașinile Suzuki asamblate în Ungaria au ceva probleme, pentru detalii poți consulta acest forum la alte topicuri. Personal mi se par reușite, mai ales modelele la care se făcea referire!

Șasiul e un cadru metalic cu 2 lonjeroane și câteva traverse pe care se montează caroseria. La Jeep Grand Cherokee caroseria e ,,lipită" cu un adeziv (foarte bun) de acest șasiu - probleme nu apar decât la coliziuni și reparații - nu-i mai scoți unghiurile!
Motorul este ținut de partea frontală a șasiului. La unele modele de turisme există semișasiu doar pentru motor (ex. Dacia 1310).
Baftă la alegere!

#31
aKess

aKess

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 24.08.2007
legat de motoarele ce se pun Chrisler / Dogde / Jeep, motorizarile diesel sunt de provenienta VM Motori (Italia). Personal nu am o parere buna, pot spune chiar ca m-am ferit de ele. Nu stiu nici un motor diesel VM care sa fi facut cariera.

ca fapt divers verificati in Germania preturile SH pentru a doua generatie de Grand Cherokee (au existat doua motorizari 2,7 de provenienta Mercedes si 3,1 de provenineta VM).

m-a tentat si pe mine noul Wrangler dar din cauza motorizarii am ales Toyota. Ideal ar fi motorizarea pe benzina dar nu multi isi pot pormite o astfel de masina. eu cel putin m-am lasat pagubas.

o zi buna tuturor

#32
porphyrogenitus

porphyrogenitus

    priveste profund

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,297
  • Înscris: 30.10.2005
Cherokee au sasiu?! :huh: .

Daca ride cineva de intrebarea mea deschid topic pe ABUZURI

#33
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Cel de 3L de la GC este tot de la Mercedes, celelalte sunt mai ciudate intradevar.

ce Toyota ai luat? :)

#34
aKess

aKess

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 24.08.2007
Cherokee este fara sasiu sau mai bine zis are caroserie autoportanta.

http://en.wikipedia....erokee#Models_2
Detroit Diesel/VM Motori
The 3.1 litre turbo-diesel on the 1999 Grand Cherokee was developed in conjunction with Detroit Diesel/VM Motori. It has an electronic injection pump, electronically-controlled, vacuum-actuated exhaust gas recirculation, and a special catalyst to control oxides of nitrogen (NOx). Manufactured in Cento, Italy, at 13,000 units per year. It was available in European models and meets the European stage III emissions.

Displacement: 3124 cc (191 CID
Power: 104 kW/140 bhp
Torque: 367 Nm/271 ft·lbf
Transmission: Four speed electronically controlled automatic


@Giobica: Hilux, dar nu intram in amanunte pentru a nu fi offtopic.

Edited by aKess, 17 September 2008 - 16:17.


#35
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Banuiesc ca actualul 2.8L e tot din aceeasi familie, adica nu straluceste prea tare. Daca stii ceva spune-ne te rog.

Poate aflam si cum e cu Hilux-ul si cat e de indestructibil. OFF-Roader vs SUV...?

#36
aKess

aKess

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 24.08.2007
da, actuala motorizare de 2.8L este tot VM Motori. Eu nu stiu nici o motorizare VM montata pe vre un 4x4 care sa fi facut cariera. sunt motoare care nu duc mai mult de 150.000 - 170.000 km.
motorizari VM Motori
Range Rover Classic D 2.4L si 2.5L
Jeep Cherokee XJ D 2.5L
Jeep Grand Cherokee WG D 2.5L (prima generatie)
Jeep Grand Cherokee D 3.1L (a doua generatie) 1999 - 2001
Jeep Cherokee KJ D 2.5L 2001 - 2004
Opel Frontera 1996 - 1998 2.5L
Jeep Cherokee new 2.8L
http://www.vmmotori....01/01/index.jsp

din cele enumerate mai sus nu stiu nici una care sa reziste in timp.

dar cine stie, poate acuma le fac fiabile. adevarul este ca au ceva recorduri de viteza de-a lungul timpului dar nici unul pentru fiabilitate.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate