Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar
 

JEEP Cherokee

- - - - -
  • Please log in to reply
54 replies to this topic

#1
porphyrogenitus

porphyrogenitus

    priveste profund

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,297
  • Înscris: 30.10.2005
Daca tot m'am pus pe cautat masina noua ar fi citeva SUV'ulete care mi'au atras atentia printre care si Jeep Cherokee (NU grand cherokee). Gasesc masina destul de placuta cu un aspect sportiv nici prea eleganta nici prea offroad style, destul de echilibrata.

Mai am citeva luni pina voi lua o decizie finala si fiind un tip care se plictiseste usor prefer sa iau o decizie buna.

Orice sfaturi de la cunoscatorii marcii sunt apreciate.  -_-

Pt. confort prefer o cutie de viteze automatica, bineinteles fiind un SUVel, dieselul este imperativ. Impresia mea despre interior NU este chiar buna, il vad ca pe un Logan mai mare dar din imagini calitatea acestuia este bineinteles americana. Imaginile atasate au fost luate de pe un site german doar pt. ca vreau sa evit fotografiile folosite de Jeep pt. a promova masina. Observ ca exista 2 tipuri de interioare.

Despre mecanica si despre motoarele CRD de 177 CP nu stiu nimic.

Nu este un topic despre "sfaturi cumparare auto", este un topic informativ despre marca Jeep, modelul Cherokee.

Attached Files


Edited by punkt, 09 September 2008 - 10:20.


#2
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,481
  • Înscris: 04.05.2006
Pai poza cu exteriorul, e cea de la modelul nou de Cherokee. Prima poza cu interiorul, e tot de la el. Cea de-a doua, este de la modelul vechi. In rest...astept si eu sa vad ce mai zic vreunii avizati..nu stiu multe despre modelul asta.

#3
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006
nu sunt eu avizat, dar am avut ocazia sa ma urc la volanul modelului anterior la IAA-ul de anul trecut si nu am avut o pozitie comoda la volan, adica piciorul drept era incomodat de consola centrala...

#4
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Punct, te-ai interesat de caracteristicile masinii:
- are sasiu separat?
- are vreo punte rigida?
- are diferential central sau trage spatele si se cupleaza fata rigid?
- are diferential spate autoblocant sau blocabil (poate optional)?

reductorul banuiesc ca l-au pastrat.

Nu cunosc noul model. Interiorul pare durabil facut pentru tavaleala, dar in acelasi timp are un arata ieftin. Foarte probabil va zbarnai din trei locuri dupa un an de exploatare.

Altfel arata bine si daca vrei sa mergi prin padure cu masina pare interesant. Bineinteles trebuie vazut si pretul.

#5
porphyrogenitus

porphyrogenitus

    priveste profund

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,297
  • Înscris: 30.10.2005
Hai sa'ti spun de ce m'ar interesa un Jeep!

Toate SUV'urile de pe piata, ma rog, nu toate, majoritatea sunt consecinta adaptarii unui model popular al unei marci si incadrarea lui ca si SUV. Un Tuareg se aseamana cu un Golf umflat, un ML, cu un E umflat, la Porche idem, Volvo idem, etc, etc.... Sunt doar citeva marci care pastreaza originalitatea conceptului de SUV inca de la inceputuri.
Astfel avem Freelander, Land Rover, Jeep, Defender si as mai introduce in scurta lista clasa G de la Mertz (mai sunt citeva de la Toyota si Nissan). Masini facute pt. noroi, care cer noroi.
Gasesc agasant sa conduci un SUV cu insertii cromate la geamuri si la interior un lux cu greu stapinit. Butonase mici, aurii, argintii si alte mici acareturi.

"Tavaleala" e cuvintul magic, lipsa de interes pt. cei din jur.

Vreau o masina cu care sa nu'mi fie rusine daca'i murdara, cu o mecanica de tanc, mai exact trenul de rulare, cu un consum de bun simt care nu cerseste atentie exagerata ca si intretinere... Sper sa fi inteles "chemarea" :) . Ceva cu un iz primitiv dar din secolul 21. NU sunt un offroader, dimpotriva, dar m'am saturat sa'mi pese de: sine de tramvai, gropi, borduri inalte, treceri de cale ferata, rosturi la poduri, gropi, balti , etc.....

Nu pot sa'ti raspund la nici o intrebare pt. ca nu stiu. Speram sa ma ajuti tu (sau oricine se pricepe). -_-
Lasa pretu' in grija mea, sa zicem ca'i ultima problema de discutat.

Edited by MAK, 11 September 2008 - 13:05.


#6
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Daca nu ai de gand nici pe viitor sa mergi prin padure cu masina, penrtu borduri, gropi si sine de tramvai exista solutii mai rapide, mai confortabile si mai eficiente, gen Freelander, Xtrail, Rav4, Santa Fe, CR-V, X3.

Cu "iz primitiv" intradevar nu sunt multe: Wrangler, Cherokee, chiar si Patriot, Terrano (daca se mai fabrica), Defender, Patrol....

Din ce spui tu, cred ca Patriot s-ar potrivi cel mai bine. Motor eficient de 2L diesel, oarecum primitiv in forma de Jeep, fara probleme cu obstacolele din oras. Nu am mers cu ele dar cred ca e mai rapid si mai confortabil decat Cherokee.

#7
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Attached File  startech_jeep_patriot_2008_767190.jpg   61.14K   157 downloadsAttached File  Jeep_Patriot_2007.JPG   268.56K   133 downloadsJPG]
Nu este mare diferenta vizuala intre Patriot si Cherokee.

Edited by MAK, 11 September 2008 - 14:53.


#8
porphyrogenitus

porphyrogenitus

    priveste profund

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,297
  • Înscris: 30.10.2005
Aia neagra e mai misto. Care din ele e Cherokee?! :confused:

#9
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Cealalta! De ce nu te orientezi spre o Honda CR-V?

#10
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Probabil e o gluma dar just in case, daca nici nu remarci ca e aceeasi masina in cele doua poze sunt sigur ca iti vei lua cel mai tare 4x4 disponibil pe piata.

Macar ia Touareg ca sa te iubeasca colegii de pe forum.

Sunt sigur ca sunt 20 de useri cu noul Cherokee doar a aparut de cateva saptamani. Punkt sigur nu suntem la candid camera?

Edited by Giobica, 11 September 2008 - 16:06.


#11
porphyrogenitus

porphyrogenitus

    priveste profund

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,297
  • Înscris: 30.10.2005

 Marius3k, on Sep 11 2008, 16:56, said:

Cealalta! De ce nu te orientezi spre o Honda CR-V?
Am spus mai sus, e prea "asfalt type". E si Honda o optiune dar pina atunci vreau sa studiez problema lu' Cherokee. Am auzit totusi ca la Honda CR-V faci revizia la 40k?!!!
Nu se rezuma tot la fiabilitate. Honda e o masina de top in privinta asta dar caut si acel iz rebel. Nu sunt useri cu Cherokee?! :(

#12
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,200
  • Înscris: 13.07.2005
Forester ?

Nu mai este chiar patratoasa, dar e mai altfel. Si din octombrie va fi si diesel (catre 30.000 DDP)

Cat despre Cherokee - modelul nou l-am vazut doar in poze.
Cel vechi - dar vechi, nu modelul anterior - a fost o masina rezistenta. Are un prieten din Germania unul de vre-o 10 ani.
Nu stiu cate jdemii de km are cu el dar merge excelent. Nu are confortul unui SUV modern, dar are ”vana”. Bine asta e motorul de 3 l benzina (pritenarul spune ca nu-i Jeep ala pe motorina) si papa 20 l/100 km.

#13
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,673
  • Înscris: 26.11.2001
1. Nu confunda colturile patrate cu.. fiabilitatea/rugozitatea :)
2. Patriot, Compas si Cherokee sunt departe de a fi offroadere din cate stiu eu; sunt mai mult catre SAV-uri decat catre SUV-uri sau Off-roadere.
3. Orice masina e murdara in Romania din cauza prafului, indiferent de pedigree; rusinea a fost inlocuita de obisnuita.

Eu am mers cu un Grand Cherokee iarna trecuta, pe zapada aia care a blocat Bucurestiul.
Am fost foarte dezamagit !
Motorul era dezvoltat in colaborare cu BMW si asta se simtea(3l diesel), insa ca sa intri in LOW Gear, trebuia sa pui cutia in N (neutral) si sa astepti 3-4 sec :)

Ca stabilitate era ca un vapor si crede-ma te rog ca exista mai multe tipuri de vapoare :)
Asta era de tipul instabil in curbe...

Pe scurt, Cherokee este o masina cu garda mai mare si nerotunjia pe la colturi. Nu ofera performante din nici un pct de vedre, insa daca iti place.. asta e tot ceea ce conteaza pana la urma.

177CP poate ca par decenti, insa daca poti avea mai multi, sunt bineveniti :)


BTW, cred ca x-Trail e mai de tavaleala si mai modern.

#14
Giobica

Giobica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 630
  • Înscris: 04.07.2008
Courage, ca sa respectam adevarul, vechiul Cherokee este OK pentru ceva off-road, mult peste fratiorii mai mici. Pe sosea nu va impresiona pe nimeni.

Motorul Diesel de pe Grand Cherokee este un motor Mercedes Benz care e foarte bun.

Prin zapada din Bucuresti e mai mult o problema de pneuri decat de masina off-road.

#15
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,673
  • Înscris: 26.11.2001
Corect ! Motorul e facut de Mercedes, nu BMW :)

Problema mare este unde delimitezi offroad/onroad.

Nu mi se pare offroad ceva care are doar garda mare si e barca. Fara diferentiale blocabile nu are caracteristici de offroader, insa sare bine peste gropi.

Omul nostru si-ar dori ceva de tavaleala :)

Eu votez pentru Xtrail sau chiar un Touareg SH, dupa care nu plangi cand e murdar :)
Ar merge si un Forester, desi modelul nou pare mult mai citadin.

#16
porphyrogenitus

porphyrogenitus

    priveste profund

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,297
  • Înscris: 30.10.2005
Planific cu sotia un deal care ne va ocupa tot timpul in mediul rural dar nu ma lasa inima sa dau mai mult de 30K pe o masina, indiferent de marca.
- Stiam ca motoarele sunt Mertz motiv pt. care orice comentarii sunt inutile in sensul asta. Excludem impresiile proaste.
- NU stiu nimic despre trenul de rulare si comportamentul offroad. Aici zapada si noroiul sunt decisive. Normal si anduranta este la fel de importanta. Cind spui Jeep parca imaginea este durabila. E vb totusi de o marca care produce offroadere de mai bine de juma' de secol.
- Comportamentul pe asfalt ma lasa rece. Nu sunt vitezoman si nici orgolii inutile n'am la volan. Atita timp cit este automatica, chiar daca nu'i plac curbele, eu sunt intelegator -_- .
- Trebuie sa fac un drive-test s'o simt pe pielea mea.
- Acum mi'au sarit privirile (nu aruncati cu pietre) pe Koleos. Are multe sisteme de siguranta pt. offroad, un pret decent pt. un diesel automatic de 150 cp. Ca design e prea de oras si e mult prea Renault Clio pt. mine :D . Are roti de 17 toli :(
- Ramine solutia SH'ului. Cu 30K rezolvi multe probleme.
- Masina sufletului meu, de ani de zile, este Mertz G Cross Country, dar sufletul meu cere aproape cel mai scump Mertz de pe piata :(. - - Land Rover iarasi este imbecil de scumpa asa ca m'am orientat pe Cherokee.
- M'am suit si in Tiguan, am foit'o prin curtea saurumului (nu era inmatriculata). Impresia?! Calitate foarte buna, prea de oras si un porbagaj de Matiz. Se exclude.
- Nissan Xtrail n'am testat. Dar intre Nissan si Renault, tot una'mi e. O sa fac un testdrive.
- Mitsubishi Outlander e draguta, mare, spatioasa, potential de 7 scaune, diesel slabut pt. 2 litri. Sare totusi din buget + calitatea executiei ramine discutabila. Am plecat cu o impresie proasta.
- DA, SUV e prea mult, un SAV este intentia.
- Speram ca nenea Gugal sa indexeze si topicul asta pt. a provoca cunoscatori.

#17
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006
punkt ce iti trebuie tie este un grand cherokee model nou sau vechi. cel nou e mai de sosea cel vechi e de offroad. la cel vechi motorul de 2.7 crd era f bun (10%-12% in oras) sau poti lua un benzinar  B)

cherokee este un suv . modelul vechi avea probleme cu rugina pe dedesubt.

LE: cat de bun esti la parcare? daca ai garaj merita daca nu , nu. idiotii de la bloc ti-o vor zgaraia de cum o bagi in parcare. eu zic ca pentru bucale nu se merita un Jeep nou daca nu ai unde sa il parchezi in siguranta. spiritul mioritic cu jeepul vecinului este extrem de pronuntat.

Edited by turbo trabannt, 14 September 2008 - 22:10.


#18
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

 punkt, on Sep 14 2008, 23:03, said:

- Comportamentul pe asfalt ma lasa rece. Nu sunt vitezoman si nici orgolii inutile n'am la volan. Atita timp cit este automatica, chiar daca nu'i plac curbele, eu sunt intelegator -_- .
Nene, pune mina pe un wrangler si termini povestea.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate