Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noul Renault Symbol
Last Updated: Jan 26 2012 20:22, Started by
blindshutter
, Aug 18 2008 13:20
·
0
#217
Posted 17 November 2008 - 12:13
@Octavian___28 noul symbol nu e facut pe platforma de Clio 3, ci tot pe aia veche de clio 2. greutatea/dimensiunile sunt tot cam aceleasi ca si la symbolul vechi, pe cand clio 3 e total diferit fata de clio2. de aceea, mie mi se pare mai mult un facelift, decat model nou
Edited by herculane, 17 November 2008 - 12:14. |
#218
Posted 17 November 2008 - 13:13
closchkutza, on Nov 17 2008, 10:40, said: Sunt al naibii de curios cum ai scos tu viteza medie 150km/h cand viteza maxima declarata a masinii este de 160. Voi aveti idee ce e aia viteza medie? |
#219
Posted 17 November 2008 - 13:28
herculane, on Nov 17 2008, 12:13, said: @Octavian___28 noul symbol nu e facut pe platforma de Clio 3, ci tot pe aia veche de clio 2. greutatea/dimensiunile sunt tot cam aceleasi ca si la symbolul vechi, pe cand clio 3 e total diferit fata de clio2. de aceea, mie mi se pare mai mult un facelift, decat model nou |
#220
Posted 04 December 2008 - 00:40
herculane, on Nov 17 2008, 12:13, said: @Octavian___28 noul symbol nu e facut pe platforma de Clio 3, ci tot pe aia veche de clio 2. greutatea/dimensiunile sunt tot cam aceleasi ca si la symbolul vechi, pe cand clio 3 e total diferit fata de clio2. de aceea, mie mi se pare mai mult un facelift, decat model nou luat ruleta si masurat distanta dintre volan si bancheta spate la symbolul personal. masurat aceeasi distanta la noul symbol. exact ceea ce ma asteptam, distanta este identica. m-am uitat putin in masina. panou usa spate identic cu vechiul symbol. portbagaj: aceeasi fierotanie blocheaza accesul daca rabatezi bancheta spate (cica tabla aia e pt rigidizare ). roata de rezerva e tot in aceeasi pozitie ca la symbol 1, in fundul portbagajului, ca urmare a adaptarii la repezeala a platformei clio2 cu 3/5 usi. nu au fost in stare sa fac alta presa pt podeaua portbagajului. atit ca au tapitat portbagajul si capacul. clantele de la usi sint ca la Sandero, cele vechi aratau mai bine. daca te uiti de aproape se vede ca masina este doar un facelift, nu o masina noua. cel mai mare defect al symbolului era si a ramas spatiul interior pt locurile din spate. chiar asa de scump era sa faca un sandero sedan si nu sa cosmetizeze un "oltcit cu 4 usi"? |
#222
Posted 04 December 2008 - 22:59
#223
Posted 10 December 2008 - 09:27
Noul Renault Symbol a câștigat Premiul "Autobest 2009"
Noul Renault Symbol a primit premiul „AUTOBEST 2009”, cu un total de 879 de puncte acordate de juriul Autobest, format din 15 jurnaliști specializați în presa sursa: http://www.informati...09-sid3739.html |
#224
Posted 10 December 2008 - 12:43
shynoby, on Dec 10 2008, 09:27, said: Noul Renault Symbol a câștigat Premiul "Autobest 2009" Noul Renault Symbol a primit premiul „AUTOBEST 2009”, cu un total de 879 de puncte acordate de juriul Autobest, format din 15 jurnaliști specializați în presa sursa: http://www.informati...09-sid3739.html cu ce masini a concurat? octavia tour? 206 iran? Quote ...Astfel, noul model de Renault dCi 85hp a realizat un consum de doar 3,15 litri/100 kilometri, echivalentul a 85 de grame de emisii de dioxid de carbon/kilometru. La sfârșitul concursului de 1.430 kilometri, în care a înregistrat o viteză medie de 63,6 km/h, rezervorul mașinii conținea opt litri de carburant, ceea ce înseamnă că ar fi putut continua cursa pe o distanță de încă 250 de kilometri. deci noul symbol, la viteza de 60km/h, consuma 3.1 litri/100km... cit consuma la 100km/h? Edited by H725, 10 December 2008 - 12:51. |
#225
Posted 10 December 2008 - 14:02
printre altii, cica au concurat si new fiesta si lancer
|
#226
Posted 10 December 2008 - 16:33
foame mare in europa de est daca ziaristii au votat o masina veche faceliftuita ca cea mai buna masina...
PS reamintesc ca am un symbol si in afara de pretul de achizitie nu m-a entuziasmat nimic la el... |
|
#227
Posted 10 December 2008 - 23:24
Quote Premiul „Autobest” este decernat în fiecare an celei mai bune mașini de pe piețele în curs de dezvoltare: Bulgaria, Republica Cehă, Cipru, Croația, fosta Republică Iugoslavă a Macedoniei, Grecia, Ungaria, Polonia, România, Serbia, Slovacia, Slovenia, Turcia și Ucraina. Doamne, de-am fi si noi in curs de dezvoltare macar cat astea pe care le-am bolduit... |
#228
Posted 11 December 2008 - 08:43
#229
Posted 06 January 2009 - 10:56
cea mai mare buba a lui symbol este servodirectia care nu este variabila in functie de viteza. in rest nu gasiti masina cu dotarile astea in gama asta de preturi. la aproape 11200 de euro (1.4l16v) o iei cu tot ce e disponibil, inclusiv aer conditionat cu reglare automata (ceea ce loganul nu stie ca s-a inventat pe lumea asta).
kia proceed e super ok pentru un tanar si muuuuult mai frumoasa. totusi: - eu folosesc destul de des bancheta din spate ca sa inceapa sa ma deranjeze repede lipsa usilor, - e mai scumpa la banii astia nu are aer conditionat - are portbagajul mai mic si eu astept un bebe (gandeste-te unde bagi in proceed, cand mergi in concediu: tarcul pentru copil, caruciorul, posibil un premergator, scutece, haine, jucarioare, hainele sotiei... si un...ciorap pentru tine daca mai are loc, daca nu il bagi in torpedou.) - conditiile de creditare pentru Renault... aici nu detaliez ca nu vreau sa fiu acuzat ca fac publicitate vreunei banci. intteresati-va singuri. |
#230
Posted 06 January 2009 - 11:12
La conditiile de creditare pentru Renault, eu zic sa calculezi de doua ori (si chiar de trei) inainte sa te bucuri. Iti iau ochii doar la prima vedere, caci apoi, puse comparativ pe hartie... Uita-te cu atentie la toate stelutele, textele mici din josul paginii, iar la final intreaba insistent de mai multe ori daca mai sunt si alte costuri in afara de cele pe care le-ai vazut deja.
|
#231
Posted 08 January 2009 - 00:06
gicu_tatu, on Jan 6 2009, 10:56, said: cea mai mare buba a lui symbol este servodirectia care nu este variabila in functie de viteza. in rest nu gasiti masina cu dotarile astea in gama asta de preturi. la aproape 11200 de euro (1.4l16v) o iei cu tot ce e disponibil, inclusiv aer conditionat cu reglare automata (ceea ce loganul nu stie ca s-a inventat pe lumea asta). kia proceed e super ok pentru un tanar si muuuuult mai frumoasa. totusi: - eu folosesc destul de des bancheta din spate ca sa inceapa sa ma deranjeze repede lipsa usilor, - e mai scumpa la banii astia nu are aer conditionat - are portbagajul mai mic si eu astept un bebe (gandeste-te unde bagi in proceed, cand mergi in concediu: tarcul pentru copil, caruciorul, posibil un premergator, scutece, haine, jucarioare, hainele sotiei... si un...ciorap pentru tine daca mai are loc, daca nu il bagi in torpedou.) - conditiile de creditare pentru Renault... aici nu detaliez ca nu vreau sa fiu acuzat ca fac publicitate vreunei banci. intteresati-va singuri. Comparatia are sens cu KIA Cee'd. Ce vrei tu sa iei in concediu nu incape in portbagajul lui Symbol, ci eventual intr-o Dacia Logan. |
|
#232
Posted 11 June 2009 - 14:49
si cand ma gandesc ca anu trecut in decembrie era sa ma pricopsesc cu aceasta caricatura.........
brrrrr, se zbarleste pielea pe mine. urata rau, ce sa mai. i i compatimesc pe fericitii posesori ai noului reno simbol |
#233
Posted 11 June 2009 - 20:53
GTFMIOFE, on 11th June 2009, 15:49, said: si cand ma gandesc ca anu trecut in decembrie era sa ma pricopsesc cu aceasta caricatura......... brrrrr, se zbarleste pielea pe mine. urata rau, ce sa mai. i i compatimesc pe fericitii posesori ai noului reno simbol |
#234
Posted 11 June 2009 - 23:24
GTFMIOFE, on 11th June 2009, 15:49, said: si cand ma gandesc ca anu trecut in decembrie era sa ma pricopsesc cu aceasta caricatura......... brrrrr, se zbarleste pielea pe mine. urata rau, ce sa mai. i i compatimesc pe fericitii posesori ai noului reno simbol si ce ai luat ? SH cumva ? de ce ii compatimesti ? eu cred ca noul symbol e o masina destul de draguta , mult ca design peste vechiul symbol . H725, on 10th December 2008, 13:43, said: cu ce masini a concurat? octavia tour? 206 iran? deci noul symbol, la viteza de 60km/h, consuma 3.1 litri/100km... cit consuma la 100km/h? daca se pastreaza conditiile de drum : temperatura , asfalt , vant , greutatea incarcaturii din masina(inclusiv sofer si pasageri) , etc. , iar pedala de acceleratie va fi apasata la fel la la 60 km/h(acelasi unghi de apasare) , iar treapta de viteza selectata va fi cea corespunzatoare , atunci nu se va modifica decat rezistenta aerului (va creste) , ceea ce ma face sa cred ca in aceste conditii consumul mediu va fi < 4 L / 100 km deci un consum rezonabil de mic , chiar frumos de mic |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users