Toyota Aygo
Last Updated: Nov 06 2019 21:54, Started by
Delirium
, Aug 07 2008 17:12
·
0
#19
Posted 10 August 2008 - 02:15
subscriu si uite ca suntem amandoi de acord: ai ambreiaj! altfel nu se poate fara doar nu ai pedala pt el
|
#20
Posted 10 August 2008 - 03:11
De unde deducem utilitatea expresiei: "Daca taceam, filozof ramaneam!" Eee, macar tot am retinut ceva: pe undeva, pe la cutia de viteze (sper sa nu spun iar o prostie!) am si eu ambreiaj! Maine ma uit sa vad ce scrie pe cauciucurile alea, sa vad de care am, de vara, de iarna sau all season. Va multumesc mult la amandoi! Edited by Delirium, 10 August 2008 - 03:14. |
#22
Posted 10 August 2008 - 10:40
#23
Posted 10 August 2008 - 12:53
#24
Posted 10 August 2008 - 13:06
#25
Posted 10 August 2008 - 13:20
#26
Posted 10 August 2008 - 13:21
#27
Posted 10 August 2008 - 13:22
#28
Posted 10 August 2008 - 13:23
|
#29
Posted 10 August 2008 - 13:28
#30
Posted 10 August 2008 - 13:33
#31
Posted 10 August 2008 - 13:46
spare-me, on Aug 10 2008, 13:33, said: ti se pare...chiar imi place masinuta si n-as ace sex cu ea doar ce m-am uitat pe niste poze si interiorul mi se pare f. prietenos... ) Am crezut ca te referi la altceva.....Doamne, unde imi mai zboara mintea..... Intr-adevar e super frumusica, si e si rosie pe deasupra, iar pt oras e perfecta. Atrage atentia oriunde as merge! |
#32
Posted 10 August 2008 - 13:47
Delirium, on Aug 10 2008, 14:46, said: ) Am crezut ca te referi la altceva.....Doamne, unde imi mai zboara mintea..... Intr-adevar e super frumusica, si e si rosie pe deasupra, iar pt oras e perfecta. Atrage atentia oriunde as merge! la altceva ma refer in pm hai ca mi-au si eu una neagra si ne dam impreuna prin oras |
#34
Posted 10 August 2008 - 13:56
#35
Posted 10 August 2008 - 15:38
Delirium, on Aug 8 2008, 00:54, said: Daca stii ceva despre cutia automata sau despre transmisia multi-mode m-ai ajuta mult. I-am dat un search in google, m-am documentat cat de cat , personal sunt extrem de multumita de felul in care functioneaza.....si totusi parca consuma putin cam mult, in jur de 7-7.5 in oras. Si inca ceva: am inteles ca tipul acesta de cutie de viteze nu ar fi foarte fiabila. Aaaa, si inca ceva! Avand in vedere ca este automata, masina pleaca de pe loc cand ridic piciorul de pe frana. Cand stau la semafor am doua optiuni: ori o scot din viteza, ori stau cu piciorul pe frana. Eu m-am obisnuit sa stau cu piciorul pe frana, in general. Imi afecteaza in vreun fel chestia asta, in timp desigur, functionarea franelor? Se strica mai repede? Nu-ti face probleme cu daca stai cu piciorul pe frana. Nu se intampla nimic. Dupa 2-3 secunde de stat cu piciorul pe frana o sa observi ca pedala de frana se lasa mai jos si masina nu mai pleca de pe loc cand iei piciorul de pe frana pana nu accelerezi pentru ca stie sa scoata singura din viteza, ca sa zic asa, desi fizic tie iti afiseaza in continuare ca e in treapta 1. Dupa 3-4000 de km o sa mai scada consumul si o sa ajunga undeva la 7% care pentru Bucuresti e un consum mai mult decat decent pentru un motor pe benzina de 68 CP. Ma indoiesc ca nu este fiabila cutia de viteza din moment ce Toyota garanteaza 3 ani sau 100.000 de km toata masina din surub in surub. Iti dai seama ca daca nu ar fi fost fiabila ar fi garantat vreo 50.000 de km anumite componente cum fac majoritatea producatorilor. NGphotographer, on Aug 9 2008, 04:55, said: nu lasa acceleratia e o prostie.cutia respectiva a fost gandita sa nu lasi acceleratia. .... ps2: verifica presiunea in roti.si asta e importanta.mai sus ti-am prezentat doua dintre cele mai importante la o masina. fara de ele functionale sau in stare precara nu poti opri masina. ansamblul frane/cauciucuri ar trebui sa fie mereu pe primul loc. si inca una: daca nu ai cauciucuri de ploaie dedicate si sigur nu ai evita sa depasesti 100km/h pe ploaie deoarece apare acvaplanarea si pierzi total controlul. Vrei sa schimbe mai sus ca si turatie apesi mai mult acceleratia si isi modifica singura turatia la care schimba. Cand vrei sa depasesti, apesi pedala de acceleratie pana la podea, o sa simti un click sub picior ca ai un buton de kickdown acolo, astepti o jumatate de secunda si o sa vezi ca retrogradeaza in cea mai inferioara treapta pe care o permite cutia. La 80KM/h dintr-a 5-a o sa-ti bage in treapta a 2-a iar senzatia e dementiala. Cum spunea si colegul, verifica presiunea in roti,preferabil ar fi sa faci asta la un service de roti nu la o bezinarie. Presiunea trebuie sa fie 2.3 atm. Delirium, on Aug 9 2008, 17:51, said: Pai si de unde stiu ce tip de cauciucuri am acum pe masina? Cu viteza mare nu prea circul pt ca merg mai mult in Bucuresti si e aglomerat. O singura data am mers cu ea pe Bucuresti-Pitesti cu 150 km/h, pt ca vroiam sa vad cat poate micutza! Si poate.... Am retinut celelalte sfaturi pentru care iti multumesc mult! Sunt all seazon si sunt mai mult decat decente. Ai grija mare cu viteza. Masina e destul de usoara si poti avea surprize pe autostrada in conditii de vant lateral cand treci pe langa tiruri. 130km/h e deja o viteza mare pentru aceasta masina. Ca masina poate sa prinda fizic mai mult, asta nu are nicio legatura cu siguranta ta la volan. Eu i-am dat de test o singura data la a mea ceva talpa si de la 160km/h mi-a fost frica sa-i mai dau, desi ea mai putea. De la 130 la ora in sus sincer nu prea mai ai contact cu strada daca intelegi ce zic in cazul unei frane de urgenta pentru ca masina e muuuult prea usoara. spare-me, on Aug 10 2008, 14:47, said: la altceva ma refer in pm hai ca mi-au si eu una neagra si ne dam impreuna prin oras |
#36
Posted 10 August 2008 - 15:49
Night Elf, on Aug 10 2008, 15:38, said: Am fix aceiasi masina, cumparata initial pentru sotie, dar sotia fiind insarcina si incepatoare, nu i-am mai dat voie sa conduca. Asa ca mi-a ramas tot mie si buburuza. Nu-ti face probleme cu daca stai cu piciorul pe frana. Nu se intampla nimic. Dupa 2-3 secunde de stat cu piciorul pe frana o sa observi ca pedala de frana se lasa mai jos si masina nu mai pleca de pe loc cand iei piciorul de pe frana pana nu accelerezi pentru ca stie sa scoata singura din viteza, ca sa zic asa, desi fizic tie iti afiseaza in continuare ca e in treapta 1. Dupa 3-4000 de km o sa mai scada consumul si o sa ajunga undeva la 7% care pentru Bucuresti e un consum mai mult decat decent pentru un motor pe benzina de 68 CP. Ma indoiesc ca nu este fiabila cutia de viteza din moment ce Toyota garanteaza 3 ani sau 100.000 de km toata masina din surub in surub. Iti dai seama ca daca nu ar fi fost fiabila ar fi garantat vreo 50.000 de km anumite componente cum fac majoritatea producatorilor. Corect, poti schimba linistita vitezele in timp ce accelerezi, doar ca nu merita sa schimbi manual vitezele pentru ca schimba foarte bine si singura pe modul automat. Vrei sa schimbe mai sus ca si turatie apesi mai mult acceleratia si isi modifica singura turatia la care schimba. Cand vrei sa depasesti, apesi pedala de acceleratie pana la podea, o sa simti un click sub picior ca ai un buton de kickdown acolo, astepti o jumatate de secunda si o sa vezi ca retrogradeaza in cea mai inferioara treapta pe care o permite cutia. La 80KM/h dintr-a 5-a o sa-ti bage in treapta a 2-a iar senzatia e dementiala. Cum spunea si colegul, verifica presiunea in roti,preferabil ar fi sa faci asta la un service de roti nu la o bezinarie. Presiunea trebuie sa fie 2.3 atm. La mine anvelopele sunt Continental EcoContact 3 care au primit de la ADAC ratingul: Highly recommended Sunt all seazon si sunt mai mult decat decente. Ai grija mare cu viteza. Masina e destul de usoara si poti avea surprize pe autostrada in conditii de vant lateral cand treci pe langa tiruri. 130km/h e deja o viteza mare pentru aceasta masina. Ca masina poate sa prinda fizic mai mult, asta nu are nicio legatura cu siguranta ta la volan. Eu i-am dat de test o singura data la a mea ceva talpa si de la 160km/h mi-a fost frica sa-i mai dau, desi ea mai putea. De la 130 la ora in sus sincer nu prea mai ai contact cu strada daca intelegi ce zic in cazul unei frane de urgenta pentru ca masina e muuuult prea usoara. Ei uite ca aici ma bag peste spare-me. Eu am deja una neagra, nu vrei sa ne dam impreuna prin oras. Si totusi, daca stau la semafor cu piciorul pe frana, un timp si apoi il ridic, masinutza pleaca, cu viteza mica intr-adevar, dar pleaca! Am retinut celelalte informatii pt care iti multumesc mult! Stii ce mi se pare super tare? Cand stau la semafor, sunt prima pe banda din mijloc, eventual, si am in dreapta si in stanga, cate o masina straina, cu un tip la volan. Cand se face verde, avand in vedere ca nu trebuie sa mai bag in viteza, deci nu mai pierd alea cateva fractiuni de secunda, doar ridic piciorul de pe frana si accelerez, masinutza mea pleaca prima.... Mi se pare demential cand ii vad cum se enerveaza, apasa acceleratia, trec pe langa mine si se uita inspre masina mea! E misto senzatia! Nu iti mai povestesc cand eram pe autostrada, cu 150 km/h, pe banda 1, si treceam pe langa super masini, care erau pe banda 2. Ma crezi ca dupa ce treceam pe langa ei si vedeau ce masinutza am si ca la volan e o femeie, dadeau semnal, treceau pe 1 si apasau acceleratia aia pana la fund! Oricum, ma bucur ca am mai gasit pe cineva care are Aygo, pe deasupra si cu cutie MM. Doar cine a condus-o stie ce super senzatie ai in ea. Cel putin mie asa mi se pare! By the way, intalniri ale posesorilor de Aygo nu se fac pe aici? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users