Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?
 Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...
 Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy
 ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație
 

kia cee'd sau suzuki swift

- - - - -
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#55
Cippo

Cippo

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 06.09.2007
Pe bord atat indica acul :) 200 .. bine .. sa nu vorbim ca eram pe la 6500 rpm. Am scos 10 secunde de la 0 la 100 si NU am facut o plecare stralucita. Si nu am nimic modificat la ea. Oricum la peste 160 kmh e destul de mare zgomotul in interior dar avand in vedere faptul ca nu rulezi mult timp cu viteza aia (viteza de croaziera dupa parerea mea e 120-140) si da, nu ma simt deloc obosit in masina poate si din cauza faptului ca nu imi place sa conduc teapan la volan. Putin ma intereseaza daca cei din spatele meu au loc.. eu sa conduc confortabil e mai important. have fun

Edited by Cippo, 14 May 2008 - 11:18.


#56
bogdan2007

bogdan2007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 685
  • Înscris: 11.01.2007

View PostCippo, on May 14 2008, 06:17, said:

Am scos 10 secunde de la 0 la 100 si NU am facut o plecare stralucita. Si nu am nimic modificat la ea.
Si cand te-ai trezit trebuia sa mergi la munca?

#57
kappa_man84

kappa_man84

    Fiord

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,226
  • Înscris: 15.02.2007

View PostGenesis, on May 13 2008, 15:50, said:

ia sa imi arati si mie cum scoti sub 9 sec. de la 0 la 100 km/h cu 1.4 ala. Nu de alta, dar in cazul asta a revolutionat Kia motorul aspirat de 1.4, ca tot e mai bun ca unul cu turbina la aceeasi cilindree,nu?:) Ai fi surprins sa afli ca 1.4 de 109 cai e un motor cam mediocru in realitate, puterea la roata e de doar 80 cai, e pur marketing sa ii atraga pe clienti cu cifre gen wow 109 cai, cand de fapt motorul e sub 1.4 de 90 cai de la Fiat sau Opel, dar peste 1.4 aspirat de la Ford sau VW.
Se duce in 200? In vise poate. Nu te simti obosit cand nici scaunul soferului nu e reglabil pe inaltime? Sa nu mai vorbesc de reglaj lombar. Concluzia: nu esti deloc realist.
  Cat despre zgomote, viziteaza forumul dedicat. Daca tu nu ai avut probleme, nu inseamna ca masina nu are probleme.

Off: te referi la StarJet-ul de la Fiat? Ma tenteaza machinetta asta si nu stiu nimic despre ce inseamna StarJet asta. :)

#58
ozrind

ozrind

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 02.12.2006
Mai cippo si eu am Ceed dar sincer nu stiu cum sa masor demarajul de la 0 la 100, ca vezi tu, nu prea merge sa stai cu ceasul in mana si sa masori, nu cand vrei precizie la secunda.
Cum ai masurat tu 10 s?

#59
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
din ce am vazut pe forumul lor, cei cativa care au pus ceed pe dinamometru au zis ca la roata are 80 si ceva de cai.
exact nu mai stiu cat. poate aveau doar atat si pt ca erau masinile noi.

motorul in sine nu e slab. parerea mea cel putin.
cutia nu stiu cum e.
turatie mare e specifica arhitecturii motoarelor cu o cursa mica a pistonului. nici nu arde gazul degeaba (randament deci consum bun si la turatie mare) pt ca are aer si la turatia aia datorita CVVT.
e un motor care a fost proiectat special pentru regimul asta. nu este fortat in vreun fel din soft, suportand mai usor si cu o uzura mai mica turatiile mari decat altele motoare aparent similare. faptul ca suporta mai bine turatii inalte NU inseamna ca suporta bine cresteri bruste de turatie si nici ca daca e tinut numai peste 5000 de ture nu are nimic.
printre acele "altele" din pacate e si motorul de Fiat care nu e un motor nou ci este motorul in 8 supape modificat avand 16 acum. spre deosebire de cel de la Kia are cursa lunga la pistoane deci facut pt cuplu la turatie mica. in varianta originala avea cuplul la 3000 rpm.
problema cu cilindrul adanc si cursa mare a pistonului sunt inertiile mari care la turatie mare scad eficienta motorului si cresc si uzura. acuma nu va ganditi ca daca ii dati talpa de 2 ori il aruncati. ma gandesc ca din cauza asta i-au pus si cutie in 6 trepte.

#60
ca migu'

ca migu'

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 231
  • Înscris: 14.02.2007

View Postkappa_man84, on May 14 2008, 12:37, said:

Off: te referi la StarJet-ul de la Fiat? Ma tenteaza machinetta asta si nu stiu nimic despre ce inseamna StarJet asta. :)
1,4-90 cp (motorizarea de pe Bravo) nu este starjet , ci 1,4-95 cp este starjet si se gaseste pe Grande Punto.
Cred ca te refereai la motoarele de la Fiat denumite TJET (turbo jet) de 1,4-120cp(Bravo si Grande Punto) si 1,4-150cp.

#61
kappa_man84

kappa_man84

    Fiord

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,226
  • Înscris: 15.02.2007

View Postca migu', on May 14 2008, 12:49, said:

1,4-90 cp (motorizarea de pe Bravo) nu este starjet , ci 1,4-95 cp este starjet si se gaseste pe Grande Punto.
Cred ca te refereai la motoarele de la Fiat denumite TJET (turbo jet) de 1,4-120cp(Bravo si Grande Punto) si 1,4-150cp.

am gresit eu, dar ma refeream la starjetul de 95 de pe GP :)

#62
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
ciutat. transmisia ceedului de 1.6 are un randament foarte bun de 92% la putere si 94% pt cuplu :huh:
http://www.rri.se/po...hp?ChartsID=737
la 130 de km/h eroare de doar 5km/h. tot acolo la detalii.

Edited by undercoverbrother, 14 May 2008 - 13:34.


#63
ozrind

ozrind

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 423
  • Înscris: 02.12.2006
Da, stiam ca la Ceed este diferenta mica intre bord si GPS.
Acum nu inteleg exact cum au masurat puterea si nu contrazic , ca ar fi doar 80 si ceva la roata dar ma intreb la o alta masina (nu conteaza care) unde se da 90 cai, cat sunt la roata?

#64
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
din ce am vazut pe acolo randamentele erau intre 90 si 95 %. unele sub 90% si cele 4x4 in jur de 80%.
la cele turbo erau si de 100% sau chiar mai mult. probabil producatorii au declarat puteri mai mici pt ca la astea turbo puterea poate varia mai mult decat la aspirate si sa fie acoperiti.


daca cea de 1.4 ar avea un randament identic cu cea de 1.6, ar fi trebuit sa aiba 99-100 de cai.
cred totusi ca celor de care ziceam le-a iesit putin peste 80 cp pt ca erau masini noi.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate