Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2
 

Avion de 55 de kg

- - - - -
  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1
blueunicorn

blueunicorn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,542
  • Înscris: 24.02.2007
In Mainichi Daily News (Japonia) a aparut o stire despre realizarea unei echipe de la Institutul de Tehnologie din Tokyo: un aparat de zbor ultrausor, care cantareste 55 kg si este alimentat cu baterii de uz casnic. Avionul a reusit sa zboare cu echipaj la bord, parcurgand o distanta de 391m in 59 secunde.

Putem sa punem si noi un avion dintr-asta pe masina si cand ne vine chefu' sau ne fugareste politia, ne luam zborul. Doar ca nu prea avem ce face cu numai 400 de metri. :D

#2
berkut

berkut

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 18.01.2008
mda.. si la o prima rafala...
cu asa ceva nu ajungi sigur la destinatie.
mai bine faceau un vtol, asa chiar poate scapi de politie

#3
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View Postblueunicorn, on Jan 30 2008, 12:23, said:

Avionul a reusit sa zboare cu echipaj la bord, parcurgand o distanta de 391m in 59 secunde.

a avut mareata viteza de 24 km/ora . probabil ocupantii au dat din maini/vasle  :D

#4
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,481
  • Înscris: 04.05.2006
Pai...e o medie mai buna decat in traficul din Bucuresti :). Si in plus, mai poti pune pedale si dai la pedale ca inecatu...cand ti se termina energia din acumulatori. :D

#5
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View Postrichelieu, on Jan 30 2008, 14:25, said:

Pai...e o medie mai buna decat in traficul din Bucuresti :). Si in plus, mai poti pune pedale si dai la pedale ca inecatu...cand ti se termina energia din acumulatori. :D
cand se termina acumulatorii ( cate kile or avea) desfaci 2 suruburi si le dai drumu in cap la prostime .

buna inventie dar nepractica . poate pe luna intr-o baza lunara peste 3 secole ...

#6
Dihorul Razboinic

Dihorul Razboinic

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,322
  • Înscris: 01.10.2006
"Baterii casnice" inseamna baterii de-alea de la telecomanda? :huh:

Cred ca mi-as lua si eu un bombardier micut. :)

#7
blueunicorn

blueunicorn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,542
  • Înscris: 24.02.2007

View PostDihorul Razboinic, on Jan 31 2008, 00:43, said:

"Baterii casnice" inseamna baterii de-alea de la telecomanda? :huh:

Cred ca mi-as lua si eu un bombardier micut. :)
dar n-ajungi nici pan' la blocul vecin :lol:
si io m-am intrebat ce fel de baterii

#8
airwick

airwick

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 23.05.2008
buna inventie dar nepractica . poate pe luna intr-o baza lunara peste 3 secole ...

nu e bun pe luna. atunci cand un avion zboara forta gravitationala este compensata de diferenta de viteza dintre aerul ce trece pe deasupra aripii si cel ce trece pe dedesupt,sau diferenta de presiune sau ceva de genul asta......deci pe luna nu poate fi folosit ptr ca luna nu are atmosfera.....intr-un cuvant....total inutila inventia astora....

#9
Solvogn

Solvogn

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 177
  • Înscris: 17.10.2007

View Postairwick, on Jul 9 2008, 13:40, said:

buna inventie dar nepractica . poate pe luna intr-o baza lunara peste 3 secole ...

nu e bun pe luna. atunci cand un avion zboara forta gravitationala este compensata de diferenta de viteza dintre aerul ce trece pe deasupra aripii si cel ce trece pe dedesupt,sau diferenta de presiune sau ceva de genul asta......deci pe luna nu poate fi folosit ptr ca luna nu are atmosfera.....intr-un cuvant....total inutila inventia astora....
E vorba de portanța aripii. In rest e bine spus, asa este, pe luna e "frectie la picior de lemn".

#10
prometeu30

prometeu30

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 25.10.2007

View Postairwick, on Jul 9 2008, 13:40, said:

nu e bun pe luna. atunci cand un avion zboara forta gravitationala este compensata de diferenta de viteza dintre aerul ce trece pe deasupra aripii si cel ce trece pe dedesupt,sau diferenta de presiune sau ceva de genul asta......deci pe luna nu poate fi folosit ptr ca luna nu are atmosfera.....intr-un cuvant....total inutila inventia astora....
  

In vreo 3 secole baga astia si atmosfera pe luna!

Edited by prometeu30, 09 July 2008 - 12:54.


#11
gilldarida

gilldarida

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 326
  • Înscris: 30.05.2008

View Postblueunicorn, on Jan 30 2008, 12:23, said:

In Mainichi Daily News (Japonia) a aparut o stire despre realizarea unei echipe de la Institutul de Tehnologie din Tokyo: un aparat de zbor ultrausor, care cantareste 55 kg si este alimentat cu baterii de uz casnic. Avionul a reusit sa zboare cu echipaj la bord, parcurgand o distanta de 391m in 59 secunde.

Putem sa punem si noi un avion dintr-asta pe masina si cand ne vine chefu' sau ne fugareste politia, ne luam zborul. Doar ca nu prea avem ce face cu numai 400 de metri. :D

Pe la jumătatea anilor '60,un constructor amator a realizat avioneta Cri-Cri

http://flight.cz/cri...description.php

  Și uite-aici niște performanțe notabile pentru un avion cu două motorașe de motoretă :

Anvergura  4,9 m  
Lungimea 3,9 m
Suprafața portantă 3,1 m2
Masă gol 75 kg  
Masă la decolare (cu pilot) 170 kg
Viteza maximă 250 km/h  
Viteza de regim de croazieră 185 km/h  
Distanța de decolare 120 m  
Autonomie 750 km .

Este realizat acest avion încă de acum vreo 35-40 de ani ; îmi amintesc că am găsit articole despre el în revista "Sport și Tehnică" - revistă care și-a încetat apariția prin 1973 ...  


--------------------------------------------------------------------------------

Attached Files



#12
ColtAlb

ColtAlb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,639
  • Înscris: 11.01.2008
La cat sunt de inventivi japonezii, sunt sigur ca in cativa ani acest avion va fi foarte practic. ;)

#13
KenYa

KenYa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 535
  • Înscris: 11.11.2007
Ti-e si frica sa  intri in avionul ala, parca ar fi de jucarie. :lol:

Edited by KenYa, 18 August 2008 - 21:25.


#14
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,675
  • Înscris: 29.03.2006
Cri-Cri, care are autonomie 750 Km, viteza maxima 250 km/h si viteza de croaziera 185 km/h, cu o greutate de numai 63 -75 Kg, este un ultrausor deja clasic si renumit.
Sunt mai multe variante de motorizari, intre 9 si 20 CP pt fiecare din cele doua motoare.
Ultrausoare de 25-55 Kg exista de f mult timp, insa cele motorizate utilizeaza de obicei motoare cu ardere interna, si au autonomie care poate ajunge ca si la Cri-Cri, la multe sute de Km.
Cele cu motoare electrice sunt mai rare, si evident ca depind de nivelul tehnologic la care au ajuns aceste pile, si de capacitatea lor disponibila.

Performanta de 30 CP X 4 h se poate realiza si cu 8148 de acumulatori cu litiu - celule separate de 3.6 V @ 3 A fiecare :)
Atatia acumulatori, probabil ca depasesc de mai multe zeci de ori greutatea carburantului folosit de un Cri-Cri obisnuit...., si in mod sigur depasesc de mult mai multe ori pretul respectivului carburant....

Edited by loock, 02 September 2008 - 22:34.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate