Avion de 55 de kg
Last Updated: Sep 02 2008 22:16, Started by
blueunicorn
, Jan 30 2008 12:23
·
0
#1
Posted 30 January 2008 - 12:23
In Mainichi Daily News (Japonia) a aparut o stire despre realizarea unei echipe de la Institutul de Tehnologie din Tokyo: un aparat de zbor ultrausor, care cantareste 55 kg si este alimentat cu baterii de uz casnic. Avionul a reusit sa zboare cu echipaj la bord, parcurgand o distanta de 391m in 59 secunde.
Putem sa punem si noi un avion dintr-asta pe masina si cand ne vine chefu' sau ne fugareste politia, ne luam zborul. Doar ca nu prea avem ce face cu numai 400 de metri. |
#2
Posted 30 January 2008 - 13:46
mda.. si la o prima rafala...
cu asa ceva nu ajungi sigur la destinatie. mai bine faceau un vtol, asa chiar poate scapi de politie |
#3
Posted 30 January 2008 - 14:06
#4
Posted 30 January 2008 - 14:25
Pai...e o medie mai buna decat in traficul din Bucuresti . Si in plus, mai poti pune pedale si dai la pedale ca inecatu...cand ti se termina energia din acumulatori.
|
#5
Posted 30 January 2008 - 16:55
richelieu, on Jan 30 2008, 14:25, said: Pai...e o medie mai buna decat in traficul din Bucuresti . Si in plus, mai poti pune pedale si dai la pedale ca inecatu...cand ti se termina energia din acumulatori. buna inventie dar nepractica . poate pe luna intr-o baza lunara peste 3 secole ... |
#6
Posted 30 January 2008 - 22:43
"Baterii casnice" inseamna baterii de-alea de la telecomanda?
Cred ca mi-as lua si eu un bombardier micut. |
#7
Posted 31 January 2008 - 07:15
#8
Posted 09 July 2008 - 12:40
buna inventie dar nepractica . poate pe luna intr-o baza lunara peste 3 secole ...
nu e bun pe luna. atunci cand un avion zboara forta gravitationala este compensata de diferenta de viteza dintre aerul ce trece pe deasupra aripii si cel ce trece pe dedesupt,sau diferenta de presiune sau ceva de genul asta......deci pe luna nu poate fi folosit ptr ca luna nu are atmosfera.....intr-un cuvant....total inutila inventia astora.... |
#9
Posted 09 July 2008 - 12:54
airwick, on Jul 9 2008, 13:40, said: buna inventie dar nepractica . poate pe luna intr-o baza lunara peste 3 secole ... nu e bun pe luna. atunci cand un avion zboara forta gravitationala este compensata de diferenta de viteza dintre aerul ce trece pe deasupra aripii si cel ce trece pe dedesupt,sau diferenta de presiune sau ceva de genul asta......deci pe luna nu poate fi folosit ptr ca luna nu are atmosfera.....intr-un cuvant....total inutila inventia astora.... |
#10
Posted 09 July 2008 - 12:54
airwick, on Jul 9 2008, 13:40, said: nu e bun pe luna. atunci cand un avion zboara forta gravitationala este compensata de diferenta de viteza dintre aerul ce trece pe deasupra aripii si cel ce trece pe dedesupt,sau diferenta de presiune sau ceva de genul asta......deci pe luna nu poate fi folosit ptr ca luna nu are atmosfera.....intr-un cuvant....total inutila inventia astora.... In vreo 3 secole baga astia si atmosfera pe luna! Edited by prometeu30, 09 July 2008 - 12:54. |
|
#11
Posted 09 July 2008 - 12:59
blueunicorn, on Jan 30 2008, 12:23, said: In Mainichi Daily News (Japonia) a aparut o stire despre realizarea unei echipe de la Institutul de Tehnologie din Tokyo: un aparat de zbor ultrausor, care cantareste 55 kg si este alimentat cu baterii de uz casnic. Avionul a reusit sa zboare cu echipaj la bord, parcurgand o distanta de 391m in 59 secunde. Putem sa punem si noi un avion dintr-asta pe masina si cand ne vine chefu' sau ne fugareste politia, ne luam zborul. Doar ca nu prea avem ce face cu numai 400 de metri. Pe la jumătatea anilor '60,un constructor amator a realizat avioneta Cri-Cri http://flight.cz/cri...description.php Și uite-aici niște performanțe notabile pentru un avion cu două motorașe de motoretă : Anvergura 4,9 m Lungimea 3,9 m Suprafața portantă 3,1 m2 Masă gol 75 kg Masă la decolare (cu pilot) 170 kg Viteza maximă 250 km/h Viteza de regim de croazieră 185 km/h Distanța de decolare 120 m Autonomie 750 km . Este realizat acest avion încă de acum vreo 35-40 de ani ; îmi amintesc că am găsit articole despre el în revista "Sport și Tehnică" - revistă care și-a încetat apariția prin 1973 ... -------------------------------------------------------------------------------- Attached Files |
#12
Posted 18 August 2008 - 21:06
La cat sunt de inventivi japonezii, sunt sigur ca in cativa ani acest avion va fi foarte practic.
|
#13
Posted 18 August 2008 - 21:25
Ti-e si frica sa intri in avionul ala, parca ar fi de jucarie.
Edited by KenYa, 18 August 2008 - 21:25. |
#14
Posted 02 September 2008 - 22:16
Cri-Cri, care are autonomie 750 Km, viteza maxima 250 km/h si viteza de croaziera 185 km/h, cu o greutate de numai 63 -75 Kg, este un ultrausor deja clasic si renumit.
Sunt mai multe variante de motorizari, intre 9 si 20 CP pt fiecare din cele doua motoare. Ultrausoare de 25-55 Kg exista de f mult timp, insa cele motorizate utilizeaza de obicei motoare cu ardere interna, si au autonomie care poate ajunge ca si la Cri-Cri, la multe sute de Km. Cele cu motoare electrice sunt mai rare, si evident ca depind de nivelul tehnologic la care au ajuns aceste pile, si de capacitatea lor disponibila. Performanta de 30 CP X 4 h se poate realiza si cu 8148 de acumulatori cu litiu - celule separate de 3.6 V @ 3 A fiecare Atatia acumulatori, probabil ca depasesc de mai multe zeci de ori greutatea carburantului folosit de un Cri-Cri obisnuit...., si in mod sigur depasesc de mult mai multe ori pretul respectivului carburant.... Edited by loock, 02 September 2008 - 22:34. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users