Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Returnare adidasi ?
Last Updated: Dec 12 2007 00:55, Started by
Superuser
, Dec 09 2007 23:19
·
0
#1
Posted 09 December 2007 - 23:19
Am cumparat ieri niste adidasi din Unirea de la Adidas si as vrea sa-i returnez, au un defect estetic pe care initial nu l-am observat.
Ma intereseaza daca pot primi banii inapoi, sau eventual sa aleg alt model si sa primesc inapoi diferenta... este legea de partea mea in cazurile astea ? Nu vreau sa fie schimbati cu acelasi model. Am bonul si toate cele. Multumesc anticipat pentru ajutor ! Edited by Superuser, 09 December 2007 - 23:29. |
#2
Posted 09 December 2007 - 23:45
Ce`ntelegi prin defect estetic? Probabil daca te duci o sa te lase sa`i schimbi pe altii mai scumpi, ca mai ieftini.. n`au de ce.
Edited by mnezo, 09 December 2007 - 23:46. |
#3
Posted 09 December 2007 - 23:51
Ce importanta are ce inteleg eu prin defect estetic ? Cel drept este deformat la bot, e o diferenta vizibila intre ei.
Si nu ma intereseaza ce ma lasa ei sa fac in interesul lor, ma intereseaza ce-i OBLIGA legea sa faca pentru mine, clientul. @C.F.S. - Nu am vazut initial, am probat doar cel care era in raft (stangul) si cum era singurul ramas la masura aia a venit gigelu cu cel drept in cutie si n-am stat sa-l controlez, doar am cumparat de la Adidas, nu din piata ca sa stau sa ma uit cu lupa juma de ora la ei. Brandul ar trebui sa reflecte calitatea, dar cum la noi ajung toate rebuturile... Edited by Superuser, 10 December 2007 - 00:12. |
#4
Posted 09 December 2007 - 23:57
Fugi la magazin si explica unei persoane care POATE INTELEGE care este nemultumirea ta. Sa fii sigur ca in fata ta "nu va vedea", dar fii sigur ca nu vorbesti cu mucea care vinde ci cu cineva putin mai sus. Dupa ce vei fi refuzat, ameninta cu protectia consumatorului. Lasa-le datele tale inainte si apoi pleaca fara sa te uiti inapoi.
PS Cand i-ai cumparat nu ai vazut diferenta intre d si s?? |
#5
Posted 10 December 2007 - 06:18
Aveti grija cu magazinele "de firma"! Beliti ochiii bine inainte sa cumparati!! Angajatii fac multe manevre cu produsele originale. Multe produse sunt inlocuite cu altele similare marca Grand Bazar Istanbul!
Risti sa fii chiar tu acuzat ca incerci sa bagi fake-uri in magazin! |
#6
Posted 10 December 2007 - 20:23
Mda, am fost si am discutat cu seful de tura, si mi-a spus sa revin intre x - y cand e si seful de magazin acolo.
Seful de tura nu putea rezolva problema ? Ca sa stiu daca au inceput deja sa ma plimbe sau nu. Va tin la curent, in caz ca mai intereseaza pe cineva cum decurge situatia. Edited by Superuser, 10 December 2007 - 20:24. |
#7
Posted 12 December 2007 - 00:55
Oh well, am fost astazi iar acolo si in timp ce asteptam sa vina sefa de magazin, au inceput papagalitele de acolo cu gargara ca oricum nu-mi returneaza banii si blablabla.
Dupa putin timp vine si sefa (o doamna pe la 40+ ani), se uita la adidasi (stia dinainte ca vreau sa mi se returneze banii ca vorbisera astia cu ea la tel) si spre surprinderea mea imi zice fara sa comenteze/negocieze ca imi rezolva problema doar sa-i dau o declaratie cu defectul ca nu ii poate trimite fara motiv inapoi. Imi dicteaza ce si cum si-mi da banii imediat. Foarte lejer si fara scandal. Bravo lor ! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users