Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Siara bedah

* * * - - 2 votes
  • Please log in to reply
1360 replies to this topic

#775
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,328
  • Înscris: 09.09.2006
Deci am schimbat filtrul si uleiul. Acum incerc sa-mi fac curaj pentru schimbat filtrul de aer.

Attached Files


Edited by buntzi, 29 December 2010 - 08:45.


#776
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,328
  • Înscris: 09.09.2006
Am rezolvat si cu filtrul de aer. Colierul ala care tine tulumba principala is a MF.

Attached Files



#777
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Da, asa da! Praf si unsoare, exact cum trebuie. :)
Totusi eu nu-mi dau seama de ce ai pus 0W-40 si nu 10W-60 avand in vedere clima de la tine? :huh:

#778
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,328
  • Înscris: 09.09.2006

 Marius3k, on 29th December 2010, 22:09, said:

Totusi eu nu-mi dau seama de ce ai pus 0W-40 si nu 10W-60 avand in vedere clima de la tine? :huh:
Pentru ca in cartea masinii recomanda ulei norma 502.01 sau ceva de genul asta, mi-e lene acum sa ma duc la masina, sa iau cartea si sa citesc. Am cautat apoi ce uleiuri corespund cu norma aia, si erau 0W-40, 5W-40 si 10W-40. Cum pretul la 0W-40 e foarte bun la AL Nabooda din cauza de ceva "parteneriat strategic", am decis sa raman la 0W-40.
filtre (ulei +aer) = 80 RON
ulei (5L mobil 1 0W-40) = 200 Ron
manopera = 10 RON (aluia care s-a murdarit de ulei sub masina)
__________________
total = 290RON

Oferta service pentru aceeasi treaba = 620 RON
Eu zic ca am iesit in castig totusi...

#779
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,328
  • Înscris: 09.09.2006
Deci in carte scrie 501.01, 502.00, 503.00, 504.00. Ultimele doua sunt mentionate pentru long life service si sunt in zona 0W-30 sau 0W-40. M-am gandit ca daca astea sunt recomandate pentru long life dar eu le schimb mai repede, e ceva mai bine pentru motor.
Tot nu am gasit nicaieri cat ulei trebuie completat in motorul asta cand se aprinde becul de nivel minim. Aia de la service ziceau ca un litru, dar nu am gasit nicaieri o referinta clara.

#780
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Se completeaza ochiometric, pana ajunge pe maxim.

#781
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,928
  • Înscris: 09.12.2004

 buntzi, on 30th December 2010, 06:57, said:

Tot nu am gasit nicaieri cat ulei trebuie completat in motorul asta cand se aprinde becul de nivel minim. Aia de la service ziceau ca un litru, dar nu am gasit nicaieri o referinta clara.
intre curbura de sus de pe joja si zona hasurata, la mine, intra fix juma de litru; probabil ca becul se aprinde cind nivelul e sub zona hasurata, nu?

#782
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,328
  • Înscris: 09.09.2006
La mine becul se aprinde cand nivelul ajunge la semnul de MIN, imediat sub zona hasurata. Am gasit pe ceva forumuri americane ca intre semnele de MIn si MAX intra un "quart" ceea ce ar confirma acel 1 litru recomandat si de service-ul local. Dar iarasi, e forum, nu un site specializat sau un program dedicat.

#783
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,928
  • Înscris: 09.12.2004
inseamna ca aia e...ce atita farmacie :)
jumatea de care zic eu plus jumatea care acopera zona hasurata si aia e...

#784
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,328
  • Înscris: 09.09.2006
Mno bun! Deci am schimbat toate cele, tiu-tiu merge bine, acuma imi zice "service" de fiecare data cand pornesc motorul. Evident, n-are de unde sa stie ca s-au schimbat toate alea. In consecinta, cred ca ar cam trebui sa-mi iau o interfata de-aia dibace sa incerc sa vorbesc mai mult cu masina, ca aia din service vor cam multi bani ca sa faca ce vor ei in loc de ce vreau eu. Idei? :helpsmilie:

Edited by buntzi, 07 January 2011 - 07:22.


#785
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Cu dedicatie: http://forum.softped...howtopic=244915

#786
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
@Buntzi
Try this:

Attached File  A4.jpg   96.4K   132 downloads

#787
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

Quote

tiu-tiu merge bine, acuma imi zice "service" de fiecare data cand pornesc motorul.
Ce nasol cand iese agregatu' din garantie :D ... Incepi sa cauti interfete, alea alea. Nu ca ar fi un lucru rau. Doar o provocare in plus :) Are dreptate calinkgb, pentru resetare n-ar trebui sa ai nevoie de cabluri si interfete. 10 lei ca sa-ti schimbe uleiul si filtrul ? Vreau si eu. A, da, I'm in the wrong place, mi-ai mai spus ...

Marius, 10w60 este pentru presiuni de ungere mari, pompe racing, nu clima calda ;) Ca idee, 0w40 este foarte bun, chiar si la "nisip mult" la cald ajunge la aceeasi vascozitate ca si un 5 sau 10W40. Plus ca ala 0W40 mai mult ca sigur ca e sintetic, adica rezista foarte bine si la temperaturile alea.

Edited by cristi.r, 08 January 2011 - 00:20.


#788
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,928
  • Înscris: 09.12.2004

 cristi.r, on 8th January 2011, 00:20, said:

Ce nasol cand iese agregatu' din garantie :D ... Incepi sa cauti interfete, alea alea. Nu ca ar fi un lucru rau. Doar o provocare in plus :)
mai ales ca poate face alte dracii de setari :naughty:

#789
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Nu ca i-ar folosi la ceva :)

#790
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,328
  • Înscris: 09.09.2006
@cristi.r : Corect :) Acum, precizarea: nu am platit la un service 10 lei sa schimbe alea. Atat i-am dat indianului care s-a bagat sub masina si a schimbat filtrul si a desfacut busonul de la baia de ulei. Deci "o bere" pe care o dai unui vecin care te ajuta, sort of. Filtrul de aer l-am inlocuit singur. Asa cum ziceam, la reprezentanta imi cereau cam 130 eur pentru operatiune cu filtrele si uleiul lor.
Deci am facut asa: bagat cheia in contact, apasat butonul (A) care este cheia aia de service, pus contactul, apasat tasta (B ) de resetare a contorului zilnic de km, luat contactul. Acum imi afiseaza service in ---km or ---days. Nu mai tin minte cat dura pana cand isi reveneau valorile cand faceam reviziile la service, dar nu am facut decat vreo 30 sau 40 km de la resetare, asa ca mai am rabdare. Nu ca as sti ce sa-i fac altceva, da' deh...

Edited by buntzi, 08 January 2011 - 05:55.


#791
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
S-a stins "service" ?

#792
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008

 buntzi, on 8th January 2011, 05:54, said:

Deci am facut asa: bagat cheia in contact, apasat butonul (A) care este cheia aia de service, pus contactul, apasat tasta (B ) de resetare a contorului zilnic de km, luat contactul. Acum imi afiseaza service in ---km or ---days. Nu mai tin minte cat dura pana cand isi reveneau valorile cand faceam reviziile la service, dar nu am facut decat vreo 30 sau 40 km de la resetare, asa ca mai am rabdare. Nu ca as sti ce sa-i fac altceva, da' deh...

Dupa ce ai pus contactul, ai mai tinut apasat butonul "A"? Ala dupa ce pui contactul se elibereaza. Apoi apesi pe "B".

Edited by calinkgb, 09 January 2011 - 00:07.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate