Siara bedah
Last Updated: Apr 24 2024 16:33, Started by
buntzi
, Dec 06 2007 22:24
·
4
#775
Posted 29 December 2010 - 08:29
Deci am schimbat filtrul si uleiul. Acum incerc sa-mi fac curaj pentru schimbat filtrul de aer.
Attached FilesEdited by buntzi, 29 December 2010 - 08:45. |
#776
Posted 29 December 2010 - 12:01
Am rezolvat si cu filtrul de aer. Colierul ala care tine tulumba principala is a MF.
Attached Files |
#777
Posted 29 December 2010 - 20:09
Da, asa da! Praf si unsoare, exact cum trebuie.
Totusi eu nu-mi dau seama de ce ai pus 0W-40 si nu 10W-60 avand in vedere clima de la tine? |
#778
Posted 30 December 2010 - 06:16
Marius3k, on 29th December 2010, 22:09, said: Totusi eu nu-mi dau seama de ce ai pus 0W-40 si nu 10W-60 avand in vedere clima de la tine? filtre (ulei +aer) = 80 RON ulei (5L mobil 1 0W-40) = 200 Ron manopera = 10 RON (aluia care s-a murdarit de ulei sub masina) __________________ total = 290RON Oferta service pentru aceeasi treaba = 620 RON Eu zic ca am iesit in castig totusi... |
#779
Posted 30 December 2010 - 06:57
Deci in carte scrie 501.01, 502.00, 503.00, 504.00. Ultimele doua sunt mentionate pentru long life service si sunt in zona 0W-30 sau 0W-40. M-am gandit ca daca astea sunt recomandate pentru long life dar eu le schimb mai repede, e ceva mai bine pentru motor.
Tot nu am gasit nicaieri cat ulei trebuie completat in motorul asta cand se aprinde becul de nivel minim. Aia de la service ziceau ca un litru, dar nu am gasit nicaieri o referinta clara. |
#781
Posted 30 December 2010 - 10:58
buntzi, on 30th December 2010, 06:57, said: Tot nu am gasit nicaieri cat ulei trebuie completat in motorul asta cand se aprinde becul de nivel minim. Aia de la service ziceau ca un litru, dar nu am gasit nicaieri o referinta clara. |
#782
Posted 30 December 2010 - 12:28
La mine becul se aprinde cand nivelul ajunge la semnul de MIN, imediat sub zona hasurata. Am gasit pe ceva forumuri americane ca intre semnele de MIn si MAX intra un "quart" ceea ce ar confirma acel 1 litru recomandat si de service-ul local. Dar iarasi, e forum, nu un site specializat sau un program dedicat.
|
#783
Posted 30 December 2010 - 15:14
inseamna ca aia e...ce atita farmacie
jumatea de care zic eu plus jumatea care acopera zona hasurata si aia e... |
#784
Posted 07 January 2011 - 07:21
Mno bun! Deci am schimbat toate cele, tiu-tiu merge bine, acuma imi zice "service" de fiecare data cand pornesc motorul. Evident, n-are de unde sa stie ca s-au schimbat toate alea. In consecinta, cred ca ar cam trebui sa-mi iau o interfata de-aia dibace sa incerc sa vorbesc mai mult cu masina, ca aia din service vor cam multi bani ca sa faca ce vor ei in loc de ce vreau eu. Idei?
Edited by buntzi, 07 January 2011 - 07:22. |
|
#785
Posted 07 January 2011 - 08:26
Cu dedicatie: http://forum.softped...howtopic=244915
|
#787
Posted 08 January 2011 - 00:20
Quote tiu-tiu merge bine, acuma imi zice "service" de fiecare data cand pornesc motorul. Marius, 10w60 este pentru presiuni de ungere mari, pompe racing, nu clima calda Ca idee, 0w40 este foarte bun, chiar si la "nisip mult" la cald ajunge la aceeasi vascozitate ca si un 5 sau 10W40. Plus ca ala 0W40 mai mult ca sigur ca e sintetic, adica rezista foarte bine si la temperaturile alea. Edited by cristi.r, 08 January 2011 - 00:20. |
#788
Posted 08 January 2011 - 00:23
#790
Posted 08 January 2011 - 05:54
@cristi.r : Corect Acum, precizarea: nu am platit la un service 10 lei sa schimbe alea. Atat i-am dat indianului care s-a bagat sub masina si a schimbat filtrul si a desfacut busonul de la baia de ulei. Deci "o bere" pe care o dai unui vecin care te ajuta, sort of. Filtrul de aer l-am inlocuit singur. Asa cum ziceam, la reprezentanta imi cereau cam 130 eur pentru operatiune cu filtrele si uleiul lor.
Deci am facut asa: bagat cheia in contact, apasat butonul (A) care este cheia aia de service, pus contactul, apasat tasta (B ) de resetare a contorului zilnic de km, luat contactul. Acum imi afiseaza service in ---km or ---days. Nu mai tin minte cat dura pana cand isi reveneau valorile cand faceam reviziile la service, dar nu am facut decat vreo 30 sau 40 km de la resetare, asa ca mai am rabdare. Nu ca as sti ce sa-i fac altceva, da' deh... Edited by buntzi, 08 January 2011 - 05:55. |
#792
Posted 09 January 2011 - 00:06
buntzi, on 8th January 2011, 05:54, said: Deci am facut asa: bagat cheia in contact, apasat butonul (A) care este cheia aia de service, pus contactul, apasat tasta (B ) de resetare a contorului zilnic de km, luat contactul. Acum imi afiseaza service in ---km or ---days. Nu mai tin minte cat dura pana cand isi reveneau valorile cand faceam reviziile la service, dar nu am facut decat vreo 30 sau 40 km de la resetare, asa ca mai am rabdare. Nu ca as sti ce sa-i fac altceva, da' deh... Dupa ce ai pus contactul, ai mai tinut apasat butonul "A"? Ala dupa ce pui contactul se elibereaza. Apoi apesi pe "B". Edited by calinkgb, 09 January 2011 - 00:07. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users