Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Oare viitorul suna bine ?
Last Updated: Jan 18 2007 11:34, Started by
voinea
, Jul 15 2004 08:00
·
0
#1
Posted 15 July 2004 - 08:00
Salutare la toti. Hai sa va povestesc eu patania mea cu oamenii de la CONNEX. Sun acum o luna si ceva la relatii cu clientii (*222) sa intreb cum fac sa-mi cumpar un aparat din punctele acumulate (+bani ca asa banuiam ca va fi). Domnisoara de acolo imi explica ce stiam din site si imi zice unde pot sa merg sa iau telefon. Zic eu ca la sediul de pe Vasile Milea as vrea si ea zice ca e ok.
Dupa o luna ma decid sa ma duc. Ajung la birouri acolo sunt preluat de un domn (Nicolae Tarabugeac daca-mi amintesc eu bine numele) care-mi spune ca nu am fost trimis la ei cu siguranta pentru ca oricine din Connex stie ca de la sediul din Vasile Milea nu se ridica telefoane. Eu ii zic ca nu-s tampit si ca am fost trimis aici dar ca accept greseala colegei si il intreb unde pot sa merg pentru asa ceva. El zice ca doar la magazinele connex care sunt doua. La unirea si pe Calea Mosilor. Si in amabilitatea lui (complet incompetent se dovedeste mai tarziu) imi pune sub nas oferta curenta de telefoane si-mi face verificarea contului connex pentru a putea sti ce terminale pot achizitiona. Sunt 6 abonamente pe aceeasi firma, vechime de cand e connex, omu zice aveti suficiente puncte de fidelitate (1600 ) si zice sa ma duc la magazin sa-mi aleg telefon. Plec de la Tarabugeac si a doua zi merg cu stampila in mana la magazinul de pe calea Mosilor. Acolo o domnisoara (Ana Maria nu stiu cum) imi zice ca contul meu este blocat si ca nu pot folosi punctle de credit pentru ca am acceptat in octombrie anul trecut oferta lor de reducere 60$ la urmatoarea factura si nu pot sa ma folosesc de puncte timp de un an. Eu ii zic ca nu mi-a zis asa ceva pana acum nici la *222 nici dl. Tarabugeac (pentru asta l-am numit incompetent mai devreme). ... vedeti voi .. eram acum dupa alt drum facut cu domnisoara care-si cerea scuze si eu care ii ziceam ca nu are de ce sa-si ceara scuze ea pentru ca nu a gresit cu nimic si ca Tarabugeac e incompetentul (era sa zic tampitul) care trebuia sa stie ca nu mai trebuie sa fac un drum in plus ca nu se poate, sa domnisoara de la *222 care stiu ca are un serviciu stresant, dar speram ca de la *222 trebuie sa ai informare nu dezinformare (!?!) Ana Maria a zis ca-i transmite dl N. Tarabugeac faptul ca a gresit si ca astept scuzele dansului. Au trecut 24 de ore si nu am fost sunat. M-am decis sa scriu aici sa stie toata lumea ca asa sunt tratati abonatii cu peste 5 ani vechime ... acum va intreb eu pe voi .. viitorul suna bine sau nu ? Astept si eu pareri despre cele intamplate de la voi membrii softpedia. |
#2
Posted 15 July 2004 - 08:05
Nu este decat o mostra din ceea ce se intampla in fiecare zi in mii de firme.Nu esti un caz singular (si eu am trecut prin d-astea) ..iar rezolvarea, ei bine, ea nu existra- din punctul meu de vedere. Cand vorbim de o firma de marimea connexului, orice se pierde pe drum din cauza lantului ierarhic (sau comercial). Cand patesc asa ceva, incerc sa vad ce pot face si iau o decizie...pot sa schimb firma de servicii si sa ma mut la alta sau sa accept situatia si sa ma lipsesc de ... orice imi ofera ei mie acolo. |
#3
Posted 15 July 2004 - 08:25
Quote Originally posted by voinea Sunt 6 abonamente pe aceeasi firma, vechime de cand e connex, omu zice aveti suficiente puncte de fidelitate (1600 ) si zice sa ma duc la magazin sa-mi aleg telefon. (...) contul meu este blocat si ca nu pot folosi punctle de credit pentru ca am acceptat in octombrie anul trecut oferta lor de reducere 60$ la urmatoarea factura si nu pot sa ma folosesc de puncte timp de un an. Fiind vorba de o firma (6 abonamente), asadar de un client persoana juridica, nu stiu ce te face neaparat sa crezi ca greseala este in ograda Connex. Cand ati acceptat reducerea, sigur vi s-a pus in vedere faptul ca nu mai puteti folosi punctele timp de un an. Te repezi sa reclami incompetenta unora, fara sa iei in calcul ca acest gen de erori sunt minore in comparatie cu taxarea in plus aiurea sau alte gafe mult mai grave. In cazul tau, e vorba de un bonus, iar daca tragi linie, oricum esti in castig, asa ca nu vad unde e problema ta. Ca vrei sa beneficiezi de cat mai multe avantaje in cat mai scurt timp e normal, iar ca, intr-un final, eroarea unui referent este indreptata de alt coleg, iarasi e normal. Nu mai reclamati scaparile aparute in sistemul de fidelizare daca sunteti multumiti de un serviciu! Bonusurile se ofera, poate uneori cu putina intarziere si cu schimbari de ultim moment in "regulament", dar se acorda. |
#4
Posted 15 July 2004 - 08:29
Dar faptul ca am un terminal dus si vreau sa-l schimb cu unul nou folosind 600puncte + 25$ nu cred ca aduce decat avantaje lor.. dar cum sunt eu clientul capabil sa ma gandesc la asa ceva...
si eu cred ca incompententa a plecat de la domnisoara de la relatii cu clientii care ea trebuia sa ma anunte sa nu mai plec pe drumuri (gresite sau nu) |
#5
Posted 15 July 2004 - 09:36
Buna dimineata, sunt Nicolae Tarabugeac.
In primul rand multumesc mult pentru atentionare, apreciez si salut libertatea in gandire si mai ales in exprimare. Imi pare nespus de rau si vreau sa adresez pe aceasta cale scuzele mele. Asa este, nu am verificat existenta vreunei oferte care v-ar fi impiedicat sa folositi punctele pentru achizitionarea unui telefon cu reducere. Am verificat doar daca numarul de puncte este suficient pentru achizitionarea unui telefon cu reducere si v-am indrumat catre o reprezentanta de vanzari Connex, la parterul magazinului Unirea sau pe Calea Mosilor. Acestea sunt singurele locatii in Bucuresti unde punctele de loialitate pot fi cheltuite pentru achizitionarea de telefoane si accesorii. Cu respect, Nicolae Tarabugeac La dispozitia dumneavoastra. |
#6
Posted 15 July 2004 - 09:49
Chiar sunt curios cum de stiti de forum si de posturile acestea?
|
#7
Posted 15 July 2004 - 09:58
cine era ala ma de zice ca nu sunt oameni de la connex / orange /zapp / etc care citesc forumul .. (chiar fara sa posteze)..
eu vreau un thread numai cu ei sa-i mai intreb cateva chestii |
#8
Posted 15 July 2004 - 10:23
Quote Originally posted by ntara Am verificat doar daca numarul de puncte este suficient pentru achizitionarea unui telefon cu reducere si v-am indrumat catre o reprezentanta de vanzari Connex, la parterul magazinului Unirea sau pe Calea Mosilor. Acestea sunt singurele locatii in Bucuresti unde punctele de loialitate pot fi cheltuite pentru achizitionarea de telefoane si accesorii. Dovada de incompetenta in activitatea profesionala. Nu eu aveam informatia in fata ci dvs. 2. colega de la *222 (care nu stim inca ce nume are) si mai incompetenta. EA trebuia sa-mi zica direct cand am spus cine sunt si ce numar de tel am ca nu pot sa beneficiez de puncte. EA comform spuslelor dl Tarabugeac trebuia sa stie ca nu trebuie sa ma trimita la sediul din Vasile Milea ci la un MAGAZIN CONNEX. 3. d-ra Ana Maria de la CONNEX - Calea Mosilor a vazut direct ca nu am acces la puncte si mi-a spus ieri la ora 10 ca transmite dl-ui Tarabugeac sa ma sune pentru a-si cere scuze de greseala facuta (pentru ca dansul a facut o greseala). Chiar sunt curios daca nr meu de telefon a ajuns pe biroul dl-ui Tarabugeac, sau am fost tratat fara nici un interes :sleep: si aruncat la cos POST IT-ul pe care a facut notita Ana Maria. 4. inca astept de la colegii forumisti pareri despre aceasta situatie roz creata de doi angajati CONNEX. Sa speram ca se da unda verde de la CONNEX si primesc si eu de la ei telefon macar in care sa-mi explice de ce s-a intamplat asa 5. sa zic si faptul ca la CONNEX Calea Mosilor problema mea era ca nu am acces la puncte, iar a lor de ce nu am o persoana de legatura in Connex. Le-am zis ca Daniela Feraru se ocupa de contruile noastre dar sunand la nr #4204 (apel taxat de retea ca apel connex-connex deci 20centi/minut la vremea aceea pt mine, dar deh .. cand sti ca se ocupa cineva de tine preferi sa te duci direct acolo, nu sa mai stai la *222 sa astepti 10 minute pentru o convorbire de 60secunde ) am aflat ca nu se mai ocupa de contul nostru si probabil ca eram unul din clientii neimportanti. Connex a decis nici macar sa nu ma anunte de treaba asta. Rusinica lor sa le fie. |
#9
Posted 15 July 2004 - 10:32
Eu unul cred ca nu trebuie sa fi atat de carcotas. Deoarece omul si-a cerut scuze chiar pe forum unde ai adresat si aceasta problema.
|
#10
Posted 15 July 2004 - 10:56
Uitati cum sta treaba, pestele de la cap se-mpute, domnisoara de la *222 trebuia sa VADA cu ochii ei , pe monitorul pe care il are in fata, toata situatia contului tau. Adica si oferta speciala care te impiedica sa cumperi cu puncte.
Nu vreau sa iau apararea nimanui, dar domnul Tarabuceac nu avea de unde sa stie ca ati beneficiat de oferta speciala. Era normal, e si punctul meu de vedere, ca , un client ajuns odata acolo cu "problema" in mana, nu a fost dezinformat. Daca vine un client ca vrea sa-si cheltuiasca punctele, presupun din start ca la *222 i s-a dat unda verde pentru cheltuirea punctelor. Nu mai am de ce sa verific daca "nu cumva a beneficiat de oferte speciale si a fost dezinformat". Vina cade 100% asupra lady *222. |
|
#11
Posted 15 July 2004 - 11:22
Din pacate exista domnisori si domnisoare la *222 care nu se pricep asa cum ar trebui...Si din aceasta cauza avem de suferit noi,clientii!
Un exemplu amuzant : imi verific nr de puncte(cu *199# pt ca nu aveam factura la mine!!!!),si am impresia ca nu mi-au acordat cele 40 de puncte pt vechime.Ii sun nervos si le spun ca desi eu mi-am facut transfer de responsabilitate,tot ar trebui sa beneficiez de pc de vechime asa cum beneficiez si de minutele de vechime....etc etc etc Raspunsul ei a fost pe scurt 'asta e,nu se poate,ne cerem scuze etc...'...Bineinteles ca am fost f nervos. Cand am ajuns acasa dupa 1 sapt si mi-am vazut factura....surpriza,avusem cele 40 de pc acordate.Domnisoara si-a cerut scuze fara sa verifice daca ce spuneam eu e adevarat!!!Era greseala mea,dar ceea ce e ingrijorator e ca tipa nici macar nu stia despre ce era vb...deloc! |
#12
Posted 15 July 2004 - 11:44
Quote Originally posted by lssvlady Eu unul cred ca nu trebuie sa fi atat de carcotas. Deoarece omul si-a cerut scuze chiar pe forum unde ai adresat si aceasta problema. omu si-a cerut scuze desi am cerut sa ma sune. Faptul ca am scris aici nu inseamna ca am renuntat la asteptarea unui telefon de 40 de secunde in care sa-si recunoasca greseala ca m-a trimis pe alt drum si gata. Oare e greu pentru o companie asa de mare sa faca asa ceva ? sau angajatul e cel care nu poate sa faca asa ceva. Cu cat trece timpul si nu sunt sunat cred tot mai mult ca angajatul (N.T.) e de vina in aceasta problema |
#13
Posted 15 July 2004 - 11:49
Ba eu chiar cred ca e de-ajuns ca si-a facut user pe Forum special pentru asta, si si-a adresat scuzele public. Nu e tot om si Domnul T? Tu sa ai meseria lui, nu ai gresi niciodata? A gresit, fapt pentru care si-a cerut scuze prin raspuns la post-ul tau initial. Nu crezi ca ai cam mari pretentii? Un terminal de schimb nu vrei in firma din partea Connex pentru a se repara aceasta greseala? Plus, ca mai sus convenisem ca vina principala o are colega de la *222, cu care ai stat de vorba initial.
|
#14
Posted 15 July 2004 - 11:57
Quote Originally posted by StGermain Ba eu chiar cred ca e de-ajuns ca si-a facut user pe Forum special pentru asta, si si-a adresat scuzele public. ...daca vreau... in urmatoarele 5 minute imi fac si eu un user (ex: nicotara) si "imi" mai cer scuze o data... |
#15
Posted 15 July 2004 - 13:45
Subscriu la opinia lui Holmes: unii din operatorii de la *222 nu prea au legatura cu subiectul... Nu ma astept sa cunoasca "pe deasupra" raspunsurile la toate intrebarile, dar sa cunoasca soft-ul ala... Am sunat acum o luna sa renunt la un abonament si sa "trec" pe noua cartela CNX; a durat cam o ora, pt ca dom'soara se misca extrem de incet!
|
|
#16
Posted 15 July 2004 - 15:06
Quote Originally posted by voinea omu si-a cerut scuze desi am cerut sa ma sune. Faptul ca am scris aici nu inseamna ca am renuntat la asteptarea unui telefon de 40 de secunde in care sa-si recunoasca greseala ca m-a trimis pe alt drum si gata. Oare e greu pentru o companie asa de mare sa faca asa ceva ? sau angajatul e cel care nu poate sa faca asa ceva. Cu cat trece timpul si nu sunt sunat cred tot mai mult ca angajatul (N.T.) e de vina in aceasta problema Voinea .... scuze tata dar esti pervers rau .... Iti dai seama ca daca de dimineata omul si-a cerut scuze pe forum .... probabil ca nu are telefonul tau .... Iar acum sa ceri sa fi sunat ca car ca mar ... realizezi ca si alti colegi de-ai lui citesc forumul asta si probabil si superiori.,... si omul poate te suna daca avea numarul tau si acum il boscorodesti pe forum aici.... nu e frumos - mai ales ca totul vine de la o oferta - nu ai in plus la factura sau nu ti-a pocit numarul cu alte greseli . Si eu as fi suparat daca eram pus pe drumuri ...chiar mai suparat - insa eram barbat si discutam pe fata cu omul in cauza .... Nu fetita dinasta care plange pe la colturi, si pun pariu ca daca Nicolae ala gaseste numarul tau si te suna o sa zici " Da da ... car ... mar" . Asa ca .... rusinica.. rusinica.. Dar pana la urma urmei este un forum liber si fiecare spune ce vrea. Poceste-o frate pe-aia care ti-a raspuns prima data, nu pe omul care si-a cerut scuze si care parerea mea are o mica mica vina ca n-a verificat (iti dai seama ca daca i s-a facut rau si a trebuit sa plece acasa, sau a picat netul , sau daca i-a murit cineva din familie si se intoarce la munka dupa cateva zile si vede ca l-ai boscorodit atat pe forum pt mai nimic, o sa-i vina sa te stranga de gat? ) |
#17
Posted 15 July 2004 - 15:36
Nici eu nu tolerez incompetenta! de nici un fel! daca nu esti potrivit pt meseria pe care o faci, nu o mai fa! salariile la connex, mai ales daca esti mai sus de "steluta" cer perfectionism, daca nu esti in stare lasa pe altul care poate....
acum deh... cred ca si scuzele publice ajung, desi ar fi mai de bun gust sa-ti ceri scuze personal... ca poate omul in timpul pe care tu i l-ai pierdut ar fi putut sa faca o suta de milioane, sau sa stea intr-un fotoliu... (asta nu prea conteaza!) pentru ca logic "timpul MEU e CEL mai pretios"... |
#18
Posted 15 July 2004 - 16:06
Dl. Tarabugeac nu trebuia sa-si ceara scuze pe forum. Pentru mine lipsa de incompetenta e ca facand o greseala nu o pot repara (sau nu au curajul sa o repare, sau astia sunt oamenii ...). Ma gandesc ca poate nr meu notat pe un post it a ajuns la gunoi imediat ce am iesit pe usa din sediul connex de pe calea Mosilor. Daca e asa atunci sa le fie rusine angajatilor connex care nu prea stiu sa-si trateze clientii care folosind serviciile companiei in care lucreaza ei reusesc sa-si primeasca salariile mici sau mari. ...
Bravo domnului Tarabugeac pentru ca si-a cerut public scuze , dar asta nu inseamna ca a facut ce-mi doream. Eu personal asteptam telefonic (ma repet deja). cum spunea si add, timpul meu e cel mai pretios. Din cauza incompetentei mi-am irosit si eu timpul , uzura masinii prin Bucuresti etc. ONeill> de ce zici ca sunt pervers ?. Eu mi-am spus oful. Nu a fost o greseala suficient de mare din partea lui ? Mai ales ca la magazinul de pe C.Mosilor , d-ra Ana Maria nu-si putea explica faptul ca nu mi-a fost spus de catre dl T. ca nu beneficiez de oferta. Poate pentru dansii e usor sa greseasca dar pentru clienti greselile deranjeaza. (sa nu mai vorbesc de d-ra de la *222) O sa-mi iau un aparat telefonic de pe bursa.rol.ro si f. probabil pe viitor (ca orice utilizator) la orice oferta mi se ofera o sa o accept , pentru ca ceva gratis tot timplul aduce un mic sau mare avantaj. Nu o sa renunt la abonamente pentru un angajat incompetent. Acoperierea CONNEX si tarifele ma tin in retea (cum stau cu alte numere in reteaua Orange) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users