Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Despre detectoarele radar
Last Updated: May 04 2024 14:15, Started by
Skizo
, Oct 06 2002 01:21
·
87
#145
Posted 19 December 2006 - 21:26
#146
Posted 19 December 2006 - 21:38
tot pe parbriz ceva mai jos de oglinda retrovizoare deci in partea de sus a parbrizului dar nu in zona neizolata termic!!!
|
#147
Posted 19 December 2006 - 21:42
gigicomputer, on Dec 19 2006, 21:38, said: tot pe parbriz ceva mai jos de oglinda retrovizoare deci in partea de sus a parbrizului dar nu in zona neizolata termic!!! SI care e zona aia neizolata? Eu am in partea de sus o dunga de culoare verde sa nu bata soarele (sau cine stie care e scopul ei,...) in rest nu stiu de nici o zona... |
#148
Posted 19 December 2006 - 22:50
In partea de sus a parbrizului, pe mijloc, acolo unde se prinde oglinda retrovizoare este o zona unde se vad si niste punctishoare, acum depinde de parbriz, de la caz la caz, unde nu este izolat.
Cum am mai zis nu toate parbrizele sunt izolate, dar cele care sunt reduc cu 60 - 70 % eficientza detectorului. |
#149
Posted 20 December 2006 - 00:03
Andrei, la masinile relativ noi exista o zona deasupra oglinzii exact pentru ce spunea Speedo mai sus (RF tickets, RF stuff etc).
Il tin pe x+k deocamdata ... desi nu inseamna exact ce ma asteptam sa insemne (la x + k, banda k este "suppressed" pana la nivelul 2). Citeste manualul daca nu ai facut-o ... unele info sunt interesante. Sunt curios daca vor functiona vreodata la noi facilitatile Safety Alert (RF signals for safety purpose in hazard zones) si Strobe Alert (pompieri, salvare, politie - insa echipate cu anumite sisteme strobo). In rest ... ce dracu' sa mai zic, ca abia l-am folosit o juma de ora ... Imi place facilitatea compas ... poate fi utila la un moment dat. Desi display-ul nu a fost motivul neaparat motivul pentru care am ales acest model, mi se pare extrem de eficient in a-ti comunica ceea ce vrea sa iti comunice. Si asta cu un efort si o pierdere de atentie minime din partea ta ... si asta rulez! Tre' sa fii dus sa iei un detector prost doar pentru ca are ecran color (c'mon! Nici telefon nu iei pentru asa ceva! ), insa sustin aceeasi idee ca la sistemele de navigatie GPS: cele mai bune sunt cele care solicita cat mai putina interactiune. La fel si cu detectoarele: sa ma anunte, sa ma anunte iar cand se agraveaza, sa taca dracului singur cand e nevoie! Deocamdata atat ... |
#150
Posted 20 December 2006 - 01:11
Safety Alert (RF signals for safety purpose in hazard zones) si Strobe Alert
nu functioneaza in romania, din pacate ar fi fost misto totusi nu cred ca in viitor o sa folosesti functia asta iar ca mod de functionare: incercati sa opriti X Band, Ka Band si Laser oricum nu prea are cum sa faca diferenta intre un radar si o statie peco decat daca are un mod de selectare a frecventei si sunt foarte multe alerte false in oras ideal ar fi sa gasiti o masina de politie si sa vedeti exact cum se comporta detectorul vostru, asa mai filtrati si voi din alerte false |
#151
Posted 20 December 2006 - 10:12
Inca ceva...
Veneam de la Bucuresti si dintr-o data a inceput detectorul sa faca scandal... ma uit pe ecran si vad ca semnaliza V... adica VG2 Detection, dupa cum spune in manual, in spatele meu se afla o duba cu nr. de VN, detectoru tot facea scandal, il las pe ala de Vrancea sa ma depaseasca, detectoru a tacut dupa ce a trecut ala, la un moment dat il depasesc eu pe omu cu duba si incepe iar detectoru sa faca scandal tot cu VG2... si asa de inca 2-3 ori. Voi ce parere aveti de chestia asta??? Sa fio avut bolnavu ala ceva pe masina adica vreau sa spun ANTIRADAR sau ceva de genu asta sau ce drak se intampla??? |
#152
Posted 20 December 2006 - 15:55
gigicomputer, on Dec 20 2006, 10:12, said: Inca ceva... Veneam de la Bucuresti si dintr-o data a inceput detectorul sa faca scandal... ma uit pe ecran si vad ca semnaliza V... adica VG2 Detection, dupa cum spune in manual, in spatele meu se afla o duba cu nr. de VN, detectoru tot facea scandal, il las pe ala de Vrancea sa ma depaseasca, detectoru a tacut dupa ce a trecut ala, la un moment dat il depasesc eu pe omu cu duba si incepe iar detectoru sa faca scandal tot cu VG2... si asa de inca 2-3 ori. Voi ce parere aveti de chestia asta??? Sa fio avut bolnavu ala ceva pe masina adica vreau sa spun ANTIRADAR sau ceva de genu asta sau ce drak se intampla??? |
#153
Posted 20 December 2006 - 16:27
Exact!
Asa mi se intampla si mie. Nu stiam ce se intampla!!! Era o duba ceva de genu Maxi Taxi, fara inscriptii, alba pot spune chiar spre janghinoasa, adica nu noua avea ceva ani de uzura. Pisicii masii ce o mai fi fost si treaba aia?!?!?!? Apropo... tu ce fel de detector ai???? |
#154
Posted 20 December 2006 - 18:01
alexpreda, on Dec 20 2006, 01:11, said: ... iar ca mod de functionare: incercati sa opriti X Band, Ka Band si Laser ... asa spuneam si eu... banda Ka ar trebui oprita ca nu sunt radare in banda Ka. Pana astazi cand in dealul Feleacului (langa postul de control ) s-a montat un radar pe un stalp de ala mare. Un radar cu afisaj si tot meniul (ca in vest) cu atentionare "atentie radar" si care iti arata viteza pe care o ai. Veneam eu linistit pe banda a 2 depaseam un tir care abia urca Fleacul , ceata si carosabil umed, si detectorul incepe sa urle Ka alert si incepe sa creasca semnalul. Cand ma uit in sus vad stalpul mare " atentie radar" si intr-un cerc rosu viteza mea.. 58Km/h. Se pare ca radarul acela este in banda Ka. Deci si banda Ka ar trebui luata in considerare. |
|
#156
Posted 20 December 2006 - 22:54
#157
Posted 21 December 2006 - 03:53
Acum 2 saptamini am intilnit o masina de politie care statea pe dreapta cu radarul ponit - detectorul meu parca o luase razna - zicea de banda Ka.
|
#158
Posted 21 December 2006 - 17:32
Salut
A achizitionat cineva sau aveti detalii despre "Maruhama W8889"? Intentionez sa achizitionez unul. L-am gasit la: http://www.hyper.ro/w8889.html |
#159
Posted 21 December 2006 - 19:43
Tyby, on Dec 20 2006, 00:03, said: Andrei, la masinile relativ noi exista o zona deasupra oglinzii exact pentru ce spunea Speedo mai sus (RF tickets, RF stuff etc). Il tin pe x+k deocamdata ... desi nu inseamna exact ce ma asteptam sa insemne (la x + k, banda k este "suppressed" pana la nivelul 2). Citeste manualul daca nu ai facut-o ... unele info sunt interesante. L-am citit... da. Pana la Level 3 zice ca tine alerta. |
|
#160
Posted 22 December 2006 - 11:31
start, on Dec 21 2006, 17:32, said: Salut A achizitionat cineva sau aveti detalii despre "Maruhama W8889"? Intentionez sa achizitionez unul. L-am gasit la: http://www.hyper.ro/w8889.html start: mi se pare cam scumput Maruhama ala ... Jurnal de drum: deja si-a recuperat ~ 10% din investitie, la 150 pe autostrada ... daca ii pun si pe aia de i-am tinut in spate, cu toate claxoanele lor (eram in banda 2, depaseam un camion ... mi-au multumit vreo 2 dupa), deja am recuperat jumate Radar "prins" de la aproape 2 km, fara vizibilitate directa (ce, e prost Garcea?! ). Dupa vreo 3-400 m era clar ca e radar si nu alarma falsa. Dupa ce am iesit de pe A2 am mai prins vreo 2 bucati, plus unul pe care nu l-a detectat (desi fusese "flashuit" de baieti! ). Insa mi-am dat seama dupa aia ... Omul scria PV-ul unuia si abia cand a terminat (eram la cateva sute bune de metri, cu spatele, ma indepartam deja de masina politiei) a pornit Garcea radarul din nou ... si a inceput detectorul sa urle ca din gura de sarpe, direct in semnal 3/5). La drum alertele false sunt aproape inexistente ... La intoarcere, seara, stiam deja de la flashuitori ca e radar in Lanurile (parca acolo a fost). Detectorul a inceput sa urle la 1.1 km (dupa spusele trip-metrului), in conditiile in care este curba fara vizibilitate la intrarea in sat ... cam cu 450 - 500 m de locul unde era amplasat (intrasem oarecum in linie dreapta) a ajuns la semnal puternic si clar (4-5 / 5). A mai vazut unul clar in Galati ... si multe alerte false. E drept, merg pe senzitivitate maxima pe city ... si vede toate balariile ... Pe unele le suprima automat complet, pe unele le afiseaza, dar isi inchide volumul. Majoritatea radarelor prinse au fost in K. Aproape sigur unul a fost in Ka. Nici unul in X, desi alertele cele mai multe sunt in X (urmeaza, in ordine: K, Ka, Ku, VG2, POP ). Am ajuns la concluzia ca VG2-urile "false" din oras sunt date de anumite detectoare sau radar-jammere. Benzinariile cu senzorii lor dau in X si in K, POP nu stiu cine da (am avut 2 sau 3 alerte scurte). Ku nu stiu cine baga. Sunt 2 zone unde o ia in balarii rau de tot: Cotroceni, partea dinspre Geniului, de sus, de la Leu (K sau Ka full parca) si Calea Victoriei, cand te apropii de Muzica ... Cam asta e deocamdata ... |
#161
Posted 22 December 2006 - 14:39
Auzi Tyby???!??!?!
Mane da zi-mi si mie ce sa fi fort la Oreavu langa Rm Sart de Bz de nu l-a luat detectoru meu nici macar fas nu a facut, e adevarat ca parbrizu meu e atermic si detectoru pus in miloc, deci sensibilitate VARZA. Putea sa fie Python sau ce mama dreak??? Acu l-am mutat sus la oglinda in zona cu raster si imi semnalizeaza tot si balariile din oras???? Au astia pe acilea radare cu POP??? Tu ai intalnit??? |
#162
Posted 22 December 2006 - 16:32
La ce să mă aştept de la un detector la 3 milioane? E bun de ceva sau sunt bani aruncaţi pe fereastră?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users