Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Centrale ARISTON (Merloni)
Last Updated: May 01 2024 17:09, Started by
theMisuser
, Oct 08 2007 17:48
·
65
#10657
Posted 03 May 2019 - 21:14
Ce inseamna erroarea 118: "test sonde circuit primar esuat" ? Mentionez ca e pe modul de vara.
|
#10658
Posted 06 May 2019 - 05:04
salutare! am si eu o prroblema ariston genus premium 30 nu mai merge butonul reset.O solutie ceva ?AM incercat sa o pun pe functia cosar dar vax nu vrea. Multumesc .
mai bine zis de curatare |
#10659
Posted 06 May 2019 - 11:12
Trebuie demontata placa de afisare jos si inlocuit botonul, fie cu unul nou fie cu unul din cele existente dar mai putin folosite. A 2-a varianta este inlocuirea cu totul a placii de afisare. Codul piesei este 65105149-02
Edited by servoman, 06 May 2019 - 11:14. |
#10661
Posted 08 May 2019 - 21:44
Stie cineva de ce nu mai functioneaza aplicatia sensys net? Nu mai preia nicio comanda, macar de oprire, in schimb afisaza starea echipamentului, temp exterioara si atat. Nu poti sa mai intri im meniul de utilizare.
Deja a trecut ceva timp de cand a ramas decat de decor si nu exista nicio informatie pe site ul Ariston |
#10662
Posted 08 May 2019 - 23:12
Au facut o actualizare si nu mai functioneaza.
Si inca ceva: nesimtitii nu raspund la mesajele (email-urile) din formularul de contact. Hai sa repet: NESIMTITII DE LA ARISTON Romania |
#10663
Posted 09 May 2019 - 04:58
Confirm și eu că nu mai pot da nicio comanda din aplicația Ariston Net...sper că nu au lăsat de izbeliște cei de la Ariston aplicația...
|
#10664
Posted 09 May 2019 - 06:44
Mda, nu functioneaza. O sa fac si eu sesizare, iar in cazul in care nu va mai fi functionala, cer banii inapoi pe centrala.
Update: nu mai functioneaza nici butonul de "Contact" de pe site-ul lor Edited by bx3m, 09 May 2019 - 06:46. |
#10665
Posted 09 May 2019 - 12:56
Update:
Am sunat la ei si mi-au spus ca aplicatia nu functioneaza la nimeni, e de la ei si sa avem rabdare pana se remediaza. |
#10666
Posted 09 May 2019 - 21:11
Asta e o dovada de cat de dependenti suntem de tehnologie. Dar nu cred ca e normal sa dureze atat remedierea mai ales ca a costat destul de mult jucaria.
Stiu chineji care ale naibi aplicatii functioneaza instant si nu costa atat ca sa transformi un echipament in ceva smart. Probabil ca cineva destept s a gandit ca nu ar fi rau sa le blocheze aplicatia. |
|
#10667
Posted 10 May 2019 - 11:45
sal.am centrala ariston genus premium 30 kw .Locuiesc la casa 150m patrati ,inaltime camere 245cm.,izolatie casa 10 cm poliester.11 calorifere si un port prosop in baie .Ma incadrez in zona 4.Am studiat putin manualul si ma gasit la 229=24 sin centrala era 30.mentionez ca centrala functioneaza bine de 6,5 ani cu mici problme ca fluieratul la a mortizor pe apa calda la pornire 10 -15 sec . Imi puteti da cativa parametri pt o utilizare cat mai fiabila. MULTUMESC PS (mentionez ca in lunile de iarna am platit factura gaz media 450 ,incluzand gatit + acm) temp in casa 20-21 grade tot timpul.
uitasem si nu a luato pe reset dar acu merge si reset .MULTUMESC servoman calorifere ferolli toate cu robinet termostat mai putin cel unde e termostatul de camera de |
#10668
Posted 10 May 2019 - 21:17
Nu cumva or fi dat faliment si de aia nu ai nicio informatie?
Pe site ul Ariston nu mai functioneaza nici intrebarile si nici contact.... |
#10669
Posted 12 May 2019 - 07:46
Nici la mine nu mai funcționează aplicația,am sunat,mi-au dat un link cu versiuni mai vechi,am pierdut câteva ore testând fiecare versiune în parte și ce să vezi?,ați ghicit tot nu merge😀.Oare este in garanție și aplicația🤔?...Nu cred.Am plătit acum un an 13000 lei pe 2 centrele alteas one și pentru conectivitate,in cazul in care nu se remediază problema am vre-o șansă să returneze cele 2 centrale?.Bănuiesc că nu.Sunt curios daca e pe întreg continentul problema sau doar pe Romania.
|
#10670
Posted 13 May 2019 - 10:37
Din ce aflasem la lansarea produselor, serverele pe care se afla datele aplicatiei sunt in America.
|
#10672
Posted 14 May 2019 - 19:35
Dupa ce am luat legatura pe call center cu reprezentanta Ariston, tot ca si colegul de mai sus am primit un link pe email cu o versiune anterioara si care nu a rezolvat problema.Ce ma deranjaza profund este tacerea totala despre problema. O consider lipsa respect fata de clienti! O notificare si o scuza publica ar fi fost de inteles.
Are cineva solutie pt problema? |
#10673
Posted 14 May 2019 - 20:47
Am incercat si eu sa aflu despre ce este vorba. Se lucreaza la aplicatie, trebuie sa mai avem rabdare cateva zile.
|
#10674
Posted 14 May 2019 - 21:29
Mai frate da asta cica i firma mare! Nu e normal sa dureze atat si nici sa nu dea o explicatie / scuza la clienti.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users