Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
2008 Dacia Logan Pick-up
Last Updated: Jan 04 2009 19:20, Started by
Basarab
, Sep 11 2007 05:16
·
0
#91
Posted 28 February 2008 - 20:22
#92
Posted 29 February 2008 - 11:31
o prezentare f faina de la lansarea pick-up-ului : http://www.garajul.r...w...c=15639&hl= , la care a fost prezentata si carosata + masina frigorifica (cu 2 variante) + un autoatelier.
|
#93
Posted 29 February 2008 - 18:20
O masina care se vrea ieftina dar care nu e chiar ieftina.
Ramane de vazut si cum se va descurca la suprasarcina prin craterele mioritice,caci 700kg din care mai scadem(?) cat o avea si cochilia e destul de putin.Daca mai adaugam si varianta frigorifica,mai ramane de 10 ladite de...salam.Spatiul din spatele scaunelor mi se pare cam mare totusi,astept sa vad live una incarcata bine caci din poze nu imi dau seama cat se va ridica fata in conditiile unei suspensii spate pe arcuri elicoidale si tractiune fata. Taicamiu a avut 1304 cu care a facut +500k,mers foare mult incarcat cu +1600Kg(in talon era trecut 1080kg) inclusiv iarna pe drumuri de munte,chiar forestiere si a fost foare multumit.Noul pickup nu cred ca e capabil de o asemenea exploatare. Edited by bolo, 29 February 2008 - 18:23. |
#94
Posted 01 March 2008 - 00:06
bolo, on Feb 29 2008, 18:20, said: O masina care se vrea ieftina dar care nu e chiar ieftina. Ramane de vazut si cum se va descurca la suprasarcina prin craterele mioritice,caci 700kg din care mai scadem(?) cat o avea si cochilia e destul de putin.Daca mai adaugam si varianta frigorifica,mai ramane de 10 ladite de...salam.Spatiul din spatele scaunelor mi se pare cam mare totusi,astept sa vad live una incarcata bine caci din poze nu imi dau seama cat se va ridica fata in conditiile unei suspensii spate pe arcuri elicoidale si tractiune fata. Taicamiu a avut 1304 cu care a facut +500k,mers foare mult incarcat cu +1600Kg(in talon era trecut 1080kg) inclusiv iarna pe drumuri de munte,chiar forestiere si a fost foare multumit.Noul pickup nu cred ca e capabil de o asemenea exploatare. 1080 este greutatea totala a masinii fara cascarabeta , cascarabeta mai cantareste si ea vreo 100kg . Sarcina utila a unui papuc 1304-1305 fara cascarabeta este de vreo 700 kg si vreo 800-850 pt varianta cu tractiune spate. De exemplu in talonul meu pe care il am in fata greutatea masinii cu tot cu cascarabeta este de 1195 kg . Am pus pe ea aprox 1000 kg , si cred ca mai putea . De obicei o masina poate aproape dublul sarcinii utile. La Logan pick-up producatorul evidentiaza (un pic de reclama) ca poate 800 kg , dar greutatea omologata in romania este de 700 kg din care mai scazi cascarabeta 100-120kg si ramane o sarcina utila de 600-580. Singura curiozitate a mea este daca loganul poate duce 1000kg+ . Oricum volumul este mai mic ca la un papuc normal dar am vazut ca au pus accent pe cascarabeta cu paravant dintr-o singura bucata (ca sa mai intre si acolo marfa ) si parca am vazut si un logan suprainaltat. |
#95
Posted 01 March 2008 - 00:21
Nu vreau sa ma contrazic cu tine dar avea sarcina utila 1080 Kg (am si avut probleme cu cantarele de pe E85)rezultata din masa max autorizata-masa proprie.1600kg era masa utila pe care o transporta de obicei.avea punte cu grupul ca la aro10,4 viteze,arcuri modoficate pt a sustine greutatea.
|
#96
Posted 01 March 2008 - 01:08
bolo, on Mar 1 2008, 00:21, said: Nu vreau sa ma contrazic cu tine dar avea sarcina utila 1080 Kg (am si avut probleme cu cantarele de pe E85)rezultata din masa max autorizata-masa proprie.1600kg era masa utila pe care o transporta de obicei.avea punte cu grupul ca la aro10,4 viteze,arcuri modoficate pt a sustine greutatea. nici eu nu vreau sa te contrazic dar papucul meu are 1080kg si 115 kg cascarabeta in total 1195 kg. Ca si la papucul de care zici tu ,am puntea spate gen Aro10. Nu cred vreodata ca a existant vreun papuc cu sarcina utila de 1080 kg , ci doar exact 1080 kg greutate totala. Ma indoiesc foarte tare ca papucul sa aiba 1080kg sarcina utila , timp in care Ford transit (nu transit connect) scurt si mediu incep de la 880 kg sarcina utila si se ajunge la 1500kg ford transit jumbo si 2100 kg sarcina utila ford transit jumbo cu 2 roti pe spate (cel mai lung si cel mai mare in care putin exagerat ca volum incap 2 papuci ). uite si niste specifiicatii oficiale + scan dupa talonul meu motorCombustibilbenzina fara plumbPutere maxima69 cpCuplu maxim115 nmCapacitatea cilindrica1557 cc Tractiunefata Jante5 J 14 Pneuri175 R 14 PR 8 caroserieSegmentutilitara Tip caroseriePick-up Numar usi2 usi Numar locuri2 locuri Lungime4585 mm Latime1660 mm Inaltime1550 mm Bracaj dreapta11 mm Capacitate rezervor50 l Greutate1080 kg P.S. sarcina utila din cate stiu se calculeaza total maxim autorizata - greutatea masinii. (propie). Attached FilesEdited by cosmin_miu, 01 March 2008 - 01:18. |
#97
Posted 01 March 2008 - 10:55
Din cate stiu trebuie sa caute fratemiu talonul pe la Politie caci a fost retinut de la actualii proprietari.Cand o va face ii voi cere sa ii faca o copie pentru a lamuri acest aspect.Eu sunt sigur pe ce spun,avea sarcina utila 1080,stiu ca e mai mult dar daca asa scria...De ex am mai avut un Daf cu sarcina utila 800kg si mergea destul de lejer cu 3t.Oricum se puteau face si putine modificari la RAR in sensul de a creste masa maxima autorizata sau de a o scadea pt a ramane in categoria 3.5t la anumite dube.
Si un sfat pt multi inconstienti de pe soselele patriei.Cand supraincarcati f mult masina aveti mare atentie cum circulati.Conduceti mai prudent,distanta de franare de dubleaza,creste pericolul de explozie a unui cauciuc,manevrele bruste evitati-le pe cat posibil.Nu mai vorbesc de uzura ambreiajului,consum de ulei si combustibil cand vine vorba de forjat. |
#98
Posted 01 March 2008 - 15:12
Cosmine, vad eu bine sau papucul tau poate dezvolta legal 5,26 MW?
|
#99
Posted 06 March 2008 - 22:02
1304 al meu, cu cascarabeta metalica are in talon 1200 kg si sarcina maxima autorizata 850 kg.
pe de alta parte, recordul maxim la carat (cand mi s-a rupt si "obarlacu'" pe stanga) a fost de 2 mc bca si 1 mc scandura verde. adica 2x900 + 1000 aproximativ 2,5 tone. aproape 1/3 din cat poate cara un saviem . nu sariti cu gura, e masina mea si o chinui cum vreau. in rest, foarte rar mi se intampla sa car sub 1 tona. economic vorbind imi este mai rentabil sa schimb o foaie de arc de 80 RON, decat sa fac doua drumuri sau sa platesc un camion si de asta ma intereseaza daca loganul POATE sa duca 1,5 tone. nu intreb daca este recomandat, caci stiu ca nu este. tot ce ma intereseaza este daca poate. |
#100
Posted 06 March 2008 - 22:21
deocamdata nu l-o pus nimeni la probe
dar eu bag mana-n foc ca nu o sa poata .... la mai mult de 1000 Kg incarcare o sa atinga roata de aripa spate daca se baga inaltatoare la arcuri ... or sa cedeze arcurile la prima denivelare |
|
#101
Posted 06 March 2008 - 23:35
#103
Posted 07 March 2008 - 20:34
jericho, on Mar 7 2008, 20:21, said: stai linistit ca sunt destui clienti.... in loc de Logan iei logan pick-up ca are aceeasi moaca si e model mai nou, chiar daca are o alta destinatie... intreaba pe la "tara" si o sa vezi ca nu e nici o diferenta intre ele... la "tara" multi si-au luat pick-up pentru ca aveau nevoie, mergea bine si in offroad cu niste pneuri bune, mai carai una alta (vb de doublecab 4x4) etc Ca tot veni vorba o diferenta la suspensiii , care nu stiu la ce se refera, ce dif e intre resorturi elicoidale si arcuri elicoidale? logan mcv: Punte în H cu profil deformabil ºi epurã programatã, cu resorturi elicoidale pick-up: Punte în H cu profil deformabil ºi epura programatã - arcuri elicoidale acu obs ca are si discuri ventilate pe spate, nu stiu de ce aveam impresia ca loganul nu are asa ceva. |
#104
Posted 07 March 2008 - 21:54
Problema e ca sunt destul de multi care vor o masina care sa fie si de carat, dar si de folosit ca masina de carat familia sau echipa de muncitori, din cand in cand. Adica double-cab.
|
#105
Posted 07 March 2008 - 22:05
se abereaza cu gratie.
masini de marfa(chiar daca nu sunt papuci) foarte apreciate ca masina de familie. http://www.autopres..../fiat/doblo.jpg http://www.dezmembra...7-Bucuresti.gif http://www.kumtay.co...ult-kangoo1.jpg cat despre kg, am facut GL-Sb cu 650Kg pe putoarea de aveo de 1150cmc si in afara de cateva dealuri mai grele pe oituz, a mers prea bine. |
|
#106
Posted 05 May 2008 - 13:52
Dacia limits Logan pickup sales
Quote PRAGUE -- Dacia will limit sales of its new Logan pickup to three key markets so it can build more units of the Logan MCV station wagon. The company said a strike by Dacia workers at its Romania factory has affected overall production and forced a change in strategy. The strike meant that the automaker lost production of nearly 20,000 units. Dacia said it will limit sales of the pickup to Romania, Turkey and Bulgaria so it can build more units of the Logan MCV station wagon. "The pickup is built on the same platform as the MCV and we are trying to put a priority on production of the MCV," Dacia spokesman Silviu Sepciu said. Dacia launched the pickup in Romania in mid-March and plans to launch it Bulgaria and Turkey later this year. The price of the pickup starts at 6,092 euros in Romania. MCV prices start at 8,200 euros. But the MCV earns more profit for Dacia because it comes with a wide range of accessories, including the option for seven seats. http://www.autonews....p;rssfeed=rss02 |
#107
Posted 24 November 2008 - 20:34
a inceput comercializarea pick-up-lui si a van-ului in europa
Quote Hasta el momento Dacia sólo comercializaba sus modelos industriales en algunos países del este de Europa, algo que cambiará durante los primeros días del año 2009. España será uno de los mercados en recibir los nuevos modelos. La gama de comerciales ligeros de Dacia se compone del Logan Van y el Pick Up. El primero de ellos toma la base del Break, aunque prescinde de asientos y ventanas en la zona posterior. Cuenta con una excelente capacidad de carga de hasta 800 kg y se rumorea que los precios serán sumamente competitivos. Las opciones mecánicas del Van serán dos diésel 1.5 dCi de 70 y 85 CV y dos de gasolina, 1.4 MPI de 75 CV y 1.6 MPI de 90 CV. [ http://www.blogcdn.com/es.autoblog.com/media/2008/11/0hd_ren2008dacialoganpickup.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users