Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
matiz
Last Updated: Jan 02 2009 23:02, Started by
SeNsaTioNs
, Sep 10 2007 13:08
·
0
#20
Posted 11 September 2007 - 13:19
la peste 90 km/h se tureaza motorul la matiz? pai dupa ce dau a 5-a la 80 km/h la cat revine turatia? nu ar fi normal la 2000 rpm? la dacie asa e. daca ii dau talpa pe autostrada oare cat prinde? care ati incercat? si sa-mi spuneti daca stiti intr-antaia cat prinde maxim? eu dau a 5-a de obicei pe la 85 km/h, conduc mai mult sportiv.
|
#21
Posted 11 September 2007 - 17:30
Si eu am avut o problema relativ asemanatoare : sa-mi iau Matiz sau un Spark (vezi topicul Matiz vs Spark). In cele din urma am ales Spark-ul (astept sa vina ), in ciuda faptului ca sunt costuri mai mari cu intretinerea la Spark(prima revizie e 80 euro si se face la 15 mii km, la matiz e ceva mai putin), asta din 2 motive:
1. preturile sunt relativ egale, pt dotari egale (stiu, matizul incepe de la 5350 euro iar spark-ul de la 6350, dar la matiz la banii aia ai dotari mai putine decat ai la Dacia 1310) 2. astia de la Daewoo sunt nesimtiti: au bagat pt programul de casare din toamna, numai masini peste 9000 euro (ca matiz-ul se vine oricum) De Matiz insa am auzit numai de bine de la proprietarii..... Daca vrei o masina de familie eu cred ca e bun si logan-ul (a lui maicamea are 20 mii km, si inca nu am avut pb serioase, si in plus nu e mult mai scump decat matizul), insa loganul mi se pare putin cam mare pt oras Succes! Edited by claud20012, 11 September 2007 - 17:33. |
#22
Posted 11 September 2007 - 19:16
pana la urma, am in fata fisa cu dotarile de la symbol. arata bine, suna bine..mult mai bine decat matiz. daca nu mai apar alte idei stralucitoare la mine`n familie, in 4 zile e luat, la nu stiu ce oferta, in zece mii euro. (da, putin peste buget). asta macar merita?
|
#23
Posted 11 September 2007 - 20:04
Eu zic ca mai bine luai o Octavia2 tdi ca alea de 1.6 sunt cam puturoase.
|
#24
Posted 11 September 2007 - 20:12
SeNsaTioNs, on Sep 11 2007, 20:16, said: in 4 zile e luat, la nu stiu ce oferta, in zece mii euro. (da, putin peste buget). asta macar merita? Uite, la aceeasi bani, ai un Panda super-echipat, la 9.928 Euro, toate taxele incluse, si e posibil sa iti mai lase si dealerul ceva gratis, daca mergi acolo cu tupeu maxim: Culoare caroserie: Albastru Dry 0 EURO Tapiterie: Tessuto Move Azzuro 0 EURO Jante din otel de 13 cu pneuri 155/80 0 EURO Senzor de parcare 234 EURO Autoradio cu CD, MP3 358 EURO Sistem Hi Fi cu 6 difuzoare + subwoofer 189 EURO Izolare cu ceara 7 EURO (ASTA NU STIU EXACT CE E, DAR E IEFTINA) Tablou bord "Medio" = Tablou bord "Base" + urmatoarele functii: turometru, display mai mare pt. afisaj info trip computer si pozitia inchis / deschis a usilor Priza de 12V Suport pahare in consola centrala Spatiu depozitare in bord cu usa, inchidere fara cheie Panouri usi anterioare "Medio" partial cu tapiterie textila Volan reglabil pe inaltime Geamuri fata actionate electric si inchidere centralizata Aer Conditionat Roata de rezerva de dimensiuni normale Capace roti de dimensiuni normale Stergator luneta Kit fumatori: bricheta + scrumiera tip pahar Schimbator viteze in partea superioara a consolei centrale Plafoniera Oglinzi retrovizoare cu reglare manuala din interior Sistem Follow me home Sistem de fixare bare portbagaj pe capota Sistem recirculare aer Spatiu depozitare deasupra consolei centrale Scaun sofer / pasager culisant cu spatar reglabil si tetiera fixa Geamuri atermice Hayon cu deschidere din exterior cu cheie Buson rezervor combustibil cu inchidere fara cheie Bancheta posterioara nedivizata cu spatar rabatabil Luneta termica Masca din PVC culoare neagra cu insertii cromate Bare de protectie in culoarea caroseriei Bandouri laterale de culoare neagra Servodirectie + Functie City (parcare usoara) ABS+EBD Centuri de siguranta fata autorulante cu pretensionare si limitator de sarcina / centuri posterioare autorulante (2 buc.) Sistem antifurt Fiat Code Sistem antiincendiu Airbag sofer, pasager, laterale si cortina Frane fata cu disc si spate cu tambur Pe de alta parte, what do I care? Sa fii fericita cu ce ti-oi lua, insa nu-ti lua masina fara sa faci cateva drive-teste comparative. Parerea mea... Edited by Michtaux, 11 September 2007 - 20:32. |
#25
Posted 11 September 2007 - 20:46
TrapJaw, on Sep 11 2007, 21:04, said: Eu zic ca mai bine luai o Octavia2 tdi ca alea de 1.6 sunt cam puturoase. Hmm decat Clio symbol, mai bine clio 3. Arata si mai bine, si nici nu pare sa aiba probleme de fiabilitate pana acum, si nu e facut nici in Turcia, unde parca e facut clio symbol. Subscriu la ce ti s-a spus despre clio symbol. O masina foarte ok pt fete este si Seat Ibiza, e o foarte buna oferta acum Ibiza Rider, la 10195E (nu stiu ce are, dar daca e oferta, este mai mult ca sigur peste Ibiza Reference) Sau Seat Ibiza, echipare Reference, motor 1.2 de 70 cai, 10 mii de Euro, cu dotarile de serie: 3 tetiere spate 4 difuzoare 5 usi Aer conditionat cu reglare manuala Airbag sofer si pasager Anvelope 195/55 R15 A treia lampa stop Bancheta spate rabatabila Bandouri laterale Bare protectie in culoarea caroseriei Buzunare in spatarele scaunelor fata Centuri de siguranta in 3 puncte pentru toate locurile DSR ( Dynamic Steering Response ) Faruri duble Filtru praf si polen Frane fata pe disc, spate pe tambur Iluminare compartiment portbagaj Imobilizator electronic Jante otel 6Jx15 Lampa ceata spate Luneta incalzita Oglinzi exterioare ajustabile manual din interior Oglinzi in parasolare Pachet legislativ (trusa medicala, stingator de incendiu, triunghi reflectorizant) Radio CD mp3 Reglaj electric faruri Roata de rezerva normala Scrumiera fata Servodirectie electrohidraulica Sistem spalare luneta Stergator parbriz cu temporizare Tetiere fata, articulate si ajustabile pe inaltime Volan reglabil axial si pe inaltime ---------------------------------------------------- Deja la 10 mii cat ai zis tu, poti sa iei o masina foarte frumoasa, gen Fiat Grande Punto, Fiesta etc...masini care sunt din aceeasi clasa cu Clio si cu Clio Symbol si anume clasa mica. Dar care sunt peste clio Symbol clar la finisaje si la comportament rutier, sau la design. Edited by Genesis, 11 September 2007 - 20:47. |
#26
Posted 11 September 2007 - 21:37
ok, sa-mi raspunda si mie cineva la ce am scris mai sus
|
#27
Posted 11 September 2007 - 21:42
Ai putea sa arunci un ochi si peste Fiesta, e 10.000 la oferta. Grande Punto in 10.000 nu prea are ce sa ia, e 11.000 cel mai chel posibil, adica acelasi pret cu, de exemplu, Suzuki Swift GLX 1.3, care barem e destul de dotat.
Una peste alta, as merge pe Fiesta, in banii astia. |
#28
Posted 11 September 2007 - 23:26
femeie, hotaraste-te once and for all care e bugetul. si daca e peste 8 mii nu ii da pe un reno c-ar fi pacat.
ti s-a sugerat panda, o alegere foarte potrivita, si mai sunt si multe altele. nu da banii din mana pana nu urci intr-un kalos, intr-un Hyundai atoz, intr-un ibiza, o fabie sau un citronel c3. |
|
#29
Posted 12 September 2007 - 00:33
nu eu decid, eu`s minora draga. si cum i se scoala majorului sa schimbe scorurile..postez. pana la urma indiferent de alte alea, cred ca ramane Renault. asta pt ca garaie de optiuni, avem inca 2 posesori in familie, cu peste 50 000, super multumiti, fara pic de probleme tehnice, o cunostinta de la o firma concurenta l`a asigurat ca e una dintre cele mai bune optiuni la bani/optiuni/fiabilitate pentru ce`mi trebuie si pentru drumurile de romania, iar panda nu`mi place nici mie, nici alor mei cum arata. si e prea mica. pt ca brusc, vor sa tina masina mai mult de 2 ani. si sa ma foiasca (si)pe drumuri de tzara, cu mama/bunici, bagaje, pachete, alte alea, unde fordurile..pacat de mama lor. Fiat nu vrea tata s`auda(secvente trecute neplacute cu pb tehnice). pana la urma, mersi de sfaturi, cred ca devin abonata la topicuri de genul "posesor symbol..pro contra"
|
#32
Posted 12 September 2007 - 08:54
Eu unul n-as da bani pe Clio Symbol, calitate si materiale loganistice la preturi de masina adevarata de import Daca insa decizia nu-ti apartine in totalitate trebuie sa accepti ce zice sponsorul. Ibiza are dotari de bun simt in banii astia si poti sa te uiti chiar si la Aveo daca vrei ceva un pic mai mare. Insa daca mai zici de drumuri de tara, familie, bagaje, catel, purcel, etc nu stiu cum de nu ai luat in calcul si Loganul, ca macar la carat pe drumuri proaste se pricepe daca la altele nu exceleaza.
|
#33
Posted 13 September 2007 - 16:34
tipa responsabila cu vanzarile pe moldova la Logan mi`e ruda. si`a zis sa nici nu ma gandesc la logan. catel purcel prea mult nu e, dar, in fine. nu zic ca nu mi`ar fi placut un seat ceva, dar..asta e, decat deloc. eu zic mersi ca si`a luat gandu de la matiz.
carnetu`l iau intr`o luna. |
|
#34
Posted 13 September 2007 - 18:27
Talkabout, on Sep 11 2007, 14:19, said: la peste 90 km/h se tureaza motorul la matiz? pai dupa ce dau a 5-a la 80 km/h la cat revine turatia? nu ar fi normal la 2000 rpm? la dacie asa e. daca ii dau talpa pe autostrada oare cat prinde? care ati incercat? si sa-mi spuneti daca stiti intr-antaia cat prinde maxim? eu dau a 5-a de obicei pe la 85 km/h, conduc mai mult sportiv. Intr-antaia mai mult de 20-25 nu am mers...a 2-a pana la 35-40...a 3-a pana la 80 (o singura data -> liniuta cu un Logan Van 1.5 DCI) ... a 4-a pana la 100-110 lejer (asta cand depasesc)...viteza maxima (pe autostrada in Ungaria+Austria): 140-145. Consum: 7-8 l urban, 6-6.5 extra (oras: Arad). Benzina de 98 numai de la Mol. Matizul e nou (6000 km, Euro 4, varianta SE Power). In ceea ce priveste turatiile fiind un motor mic (cam 800 cmc) are cuplu maxim la o turatie destul de mare (nu stiu exact cat) si din proprie experienta, chiar daca consuma ceva mai mult e bine sa mergi cu ea turat (nu excesiv, insa) (simti dupa cum trage ca merge OK, daca o urci peste 3000-3500 RPM) Sper ca te-am lamurit Cu stima, MAVERICK_SS |
#35
Posted 13 September 2007 - 21:18
ieri am mers pe A2, am prins 150 fix, era la talpa, mai mult nu se ducea. cam cate rpm o fi avand? stie careva? as fi curios sa stiu unde incepe zona rosie la turatii la Matiz.. (fiind un motor mic as banui ca undeva pe la 7000 rpm, la dacie fiind la 6000). ce se intampla daca merg mult cu ea turata? pe A2 am mers cu 150 continuu 100 km.
|
#36
Posted 13 September 2007 - 22:08
Pai nu te-ai uitat si tu pe turometru la 150? Sau Matizul n-are turometru? :-/
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users