Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Metroul - Mitul disparut al transportului civilizat
Ultima postare: nov 16 2008 13:39, Inițiat de
Dizzy_75
, aug 20 2007 12:07
·
0
#91
Publicat: 01 septembrie 2007 - 19:34
-'O garnitură de metrou a deraiat la intrarea în stația Dristor 2, venind dinspre gara de Nord. Este vorba de magistrala 1 a metroului bucureștean. Primele indicii arată că deraierea s-a produs din cauza unor defecțiuni tehnice. Poliția susține că nimeni nu a fost rănit, iar cele aproximativ 400 de persoane aflate în metrou au fost evacuate. Liderul Uniunii Sindicale Libere Metrou, Ion Rădoi, susține că noile garnituri (intrate în circulație în urmă cu doi ani) ar fi uzat șinele de metrou mult mai repede decât ar fi făcut-o garniturile tradiționale.'(in decembrie2006)
-ianuarie 2007: 'O garnitură de metrou a rămas blocată astăzi, între stațiile Piața Muncii și Dristor, din cauza unei căderi de tensiune care s-a produs la tren, și nu pe tronson. Este vorba de 1103-2103 Stockholm .Călătorii blocați în metrou au fost evacuați și au mers pe jos prin tunel până la stația de metrou din apropiere, aflată la foarte mică distanță. Incidentul s-a produs la un tren nou care s-a defectat și care a avut o cădere de tensiune din cauza acestei defecțiuni' Cam atat stiu eu, poate au mai existat si altele. ;) |
#92
Publicat: 02 septembrie 2007 - 09:28
Astea-s mai recente.
Tin minte ca acum cativa ani, destul de multi (10-15?), a fost o serie de accidente destul de nasoale la metrou. Am impresia ca au fost soldate chiar cu victime...parca imi amintesc si de un incident cand se facuse o gaura din sosea pana in tunelul de metrou, dar nu sunt sigur ca era la noi. Too long ago :). |
#94
Publicat: 03 septembrie 2007 - 13:58
#98
Publicat: 04 septembrie 2007 - 11:56
kio, on Sep 4 2007, 12:07, said: a fost un accident acum cateva luni: a ajuns metroul in statie, s-au deschis usile si cand sa iasa lumea s-au inchis la loc si a prins o persoana sau doua cu gatul intre usi. Arata pe la stiri ce au filmat camerele de la metrou. not pleasent :) Cu gatul intre usi ca pe gaste :D :lol: Era tare ca apoi sa plece metroul in viteza si sa se opreasca in statia urmatoare :D :lol: |
#100
Publicat: 06 septembrie 2007 - 19:41
mai o nenoocire ca asta s-a intamplat acum cativa ani ,la grozavesti ,un pusti teribilist - ba coboara ,ba nu coboara ,i s-a prins piciorul si a fost tarat - era la ultima usa ,va dati seama ca trenul a prins viteza ,s-a lovit de oglinda ,i s-a desprins piciorul si a cazut pe sine ,nu a murit dar n-am mai auzit cava despre starea lui .asa ca fara comentarii ,ati auzit " se inchid usile ' , asteptati trenul urmator .
|
|
#101
Publicat: 06 septembrie 2007 - 19:57
la garniturile astea noi e ca la tramvaie ? daca se prinde ceva intre usi se deschid iar, sau raman inchise? la tramvai mai bag o mana, un picior ca sa se deschida iar si sa nu-l pierd, la metrou nu am incercat.
Editat de CFR, 06 septembrie 2007 - 19:57. |
#102
Publicat: 06 septembrie 2007 - 21:25
HADE 61, on Sep 6 2007, 20:41, said: mai o nenoocire ca asta s-a intamplat acum cativa ani ,la grozavesti ,un pusti teribilist - ba coboara ,ba nu coboara ,i s-a prins piciorul si a fost tarat - era la ultima usa ,va dati seama ca trenul a prins viteza ,s-a lovit de oglinda ,i s-a desprins piciorul si a cazut pe sine ,nu a murit dar n-am mai auzit cava despre starea lui .asa ca fara comentarii ,ati auzit " se inchid usile ' , asteptati trenul urmator . nu cred. nu se pleaca din statie pana nu se verifica starea metroului (nenea ala care coboara si urca ultimul :D) |
#103
Publicat: 06 septembrie 2007 - 21:38
HADE 61, on Sep 6 2007, 20:41, said: mai o nenoocire ca asta s-a intamplat acum cativa ani ,la grozavesti ,un pusti teribilist - ba coboara ,ba nu coboara ,i s-a prins piciorul si a fost tarat - era la ultima usa ,va dati seama ca trenul a prins viteza ,s-a lovit de oglinda ,i s-a desprins piciorul si a cazut pe sine ,nu a murit dar n-am mai auzit cava despre starea lui .asa ca fara comentarii ,ati auzit " se inchid usile ' , asteptati trenul urmator . legende... pe langa faptul ca exista un martor pe bord mai e si nenea ala care verifica |
#104
Publicat: 07 septembrie 2007 - 06:46
ar fi cazul sa intelegeti si sa nu va lasati in nadejdea " martorului " de pe bord ,daca usile sunt inchise in partea de sus exista un microcontact care transmite ca e ok ,iar mecanicul ajutor cel care se uita poate avea o zi proasta si chiar nu vede ca a ramas cineva agatat de tren .in statie ca piata victorie unde trenul se opreste intr-o curba ,chiar si acolo a avut loc un accident asemanator ....toata lumea ar trebui sa-si aiba si singura de grija daca s-a facut anuntul de inchiderea usilor .
|
#105
Publicat: 07 septembrie 2007 - 09:56
Ca metrouar zilnic pe magistrala noua nu pot sa zic ca e foarte rau dar se poate mai bine:
1. Agentii de securitate sunt acolo degeaba cred ca rolul lor e sa pazeasca metroul de cersetori. 2. Caldura este intr-adevar chinuitoare seara dar e mult mai bine decat afara la aceeasi ora. Am venit cu RATB-ul de la aeroport in iulie, n-am transpirat mai repede in viata mea. Daca exista metrou... 3. Tipele de la bilete mi se par inutile. Dincolo de faptul ca oricum nu-si misca fundul in cazul in care sari peste bare ci striga dupa gardian sau bat cu moneda in geam ca poate te simti (stiu din tinerete), sunt niste gretoase cand le intrebi ceva. Ar putea fi inlocuite cu un automat care sa-ti vanda cartele si sa aiba un ecran infopoint. Am vazut prin germania d-astea la tren si la transportul local. Nu vad de ce nu le adoptam, costurile sunt mai mici cu siguranta. 4. Intervalul dintre trenuri mi se pare ok in timpul orelor de varf (7-9 si 17-19 )cand vine la 3 minute. Oricum vin pline dar macar sa vina des. 5. Comert la metrou am vazut in toata splendoara lui in Frankfurt. intr-o statie centrala (gen universitate) Era un magazin imens (multe supermarketuri la noi n-au atata spatiu) plin de ciocolate, bauturi, dulciuri de diverse feluri, cred ca a veau si mancare dar oricum eu eram la dulciuri :D. In orice caz asta era un singur magazin din cele cateva ale statiei. Si era un roman care canta la vioara o melodie traditionala. Spre deosebire de astia care au ramas la noi, tipul stia sa cante. Acum RATB: Pe RATB sunt blatist de cand am venit in Bucuresti adica din 1999. In timpul asta am fost prins de multe ori, iar amenda am platit de vreo 3 ori(si nici atunci intreaga). In 8 ani cred ca spune multe. Motivul pentru care sunt blatist in majoritatea timpului (cand am multi bani la mine sau sunt cu cineva iau bilet) este legat de un lucru simplu: nu exista gherete de bilete in fiecare statie. Nu ma intereseaza ca e la 500 de metri, nu ma intereseaza ca e in partea cealalta a intersectiei. Mai rau, daca exista un chiosc in statie dar nu exista ghereta de bilete, CHIOSCUL NU VINDE BILETE. Pai lasa asa incompetenta de ce sa ma obosesc eu sa le dau bani pe abonament/bilete in restul timpului. Cum ziceam, inlocuit gheretele si vanzatoarele cu automate si totul e bine. Poate automate care incarca automat prostia aia de card cu portofel electronic. Acum CFR: CFR ar trebui sa investeasca in nenorocitele alea de trenuri si sa ofere servicii normale de plata. Cati ati incercat sa platiti cu cardul la Gara de Nord? Primesti un bon cu o valoare trecuta de mana de tanti, te trimit la ghiseul de international (ca numai strainii au card in tara asta, apoi te intorci cu dovada de plata la ghiseul initial ca sa-ti iei biletul. Imaginati-va ca pierdeti trenul in timpul asta + ca singurul bancomat e in cadrul garii iar ca sa intrii trebuie sa platesti (spatiu pentru injuraturi). Tot colea in Germania aveau automat in care bagai cardul si primeai biletul. Si biletul asta era mai ieftin asa decat daca mergeai sa-l cumperi de la ghiseu. Intreg spatiul ala inutil plin de functionare inutile ar putea fi transformat in vad comercial => sursa de bani pentru CFR. Dar nuuuuu... Editat de katman, 07 septembrie 2007 - 09:58. |
|
#106
Publicat: 07 septembrie 2007 - 12:56
#108
Publicat: 22 septembrie 2007 - 06:48
Metrorex va modifica circulatia metroului pe tronsonul Republica - Dristor 2, incepand de sambata
sursa: http://www.hotnews.r...-de-sambata.htm |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi