Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 

Metroul - Mitul disparut al transportului civilizat

- - - - -
  • Please log in to reply
194 replies to this topic

#181
jafpefata

jafpefata

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,700
  • Înscris: 26.09.2007
Viteza medie sau maximă? La București sau în lume?

#182
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,576
  • Înscris: 13.06.2004
Am fost marți cu metropolitanul de la P-ța Iancului la P-ța Victoriei, la 8 de dimineața. Proastă alegere. La Ștefan cel Mare a trebuit să mă dau jos din tren ca să poată coborî unii oameni care se aflau în spatele meu - după aia era cât pe ci să nu mă mai pot sui la loc; la P-ța Victoriei 2 a trebuit să aștept 2-3 minute ca să mă pot sui pe scara rulantă - asta și datorită vitelor care când se suie pe scara rulantă nu-și pot mișca copietele ca să urce pe ea ca pe o scară normală (măcar ăia din stânga sau drepta) și să poată ajunge mai repede în vârf, putând astfel într-un interval să călătorească mai mulți oameni cu ea decât dacă stau...     În concluzie, data viitoare iau tramvaiul 34, chiar dacă deocamdată oocolește prin Piața Obor.

Metroul a fost conceput pentru un număr de călători, dar uite că numărul de călători a crescut, dar nu s-a făcut nimic!  :lol:

#183
zuppy

zuppy

    elbonian

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,247
  • Înscris: 12.10.2002

View Postdjl, on Nov 13 2008, 10:57, said:

asta și datorită vitelor care când se suie pe scara rulantă nu-și pot mișca copietele ca să urce pe ea ca pe o scară normală (măcar ăia din stânga sau drepta) și să poată ajunge mai repede în vârf,
la piata victoriei poti folosi picioarele cu incredere, nu te obliga nimeni sa mergi cu rulanta. da, scara aia trebuie lasata libera pe jumatatea, dar cand e libera, nu cand e aglomerata.

#184
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002

Quote

"TOATE tipurile de trenuri Bombardier sunt echipate cu aer conditionat. Am chiar in clipa asta cartile tehnice langa mine.
Mecanicilor le este, in majoritatea cazurilor, frica sa-l porneasca pentru a nu-l defecta pentru ca ei raspund de ele. Si repet, daca vreti sa-l porneasca este mai usor sa le vorbiti frumos cerandu-le asta decat sa-i luati la injuraturi. Ei nu sunt obligati de NIMENI sa-l puna in functie...deci degeaba va agitati gurile catre ei "
asta e o stupizenie
dar care e obligatia lor?? calatorii nu au drept sa respire, dai dreak, sa lesine de cald, sa transpire si sa puta
dar calatorii pot avea obligatie sa sparga geamurile cand nu mai pot respira?

a venit frigul, in metrou sunt doar 25 de grade...
cand vii de afara, treaca mearga, dar cand iesi dupa 5-6 statii de la +25 la -10, transpirat, e o fericire
nemernicii acestia care NU sunt obligati sa porneasca ac-ul (cum sunt raspunzatori ?! ca apasa pe buton? pai ei au cumparat bombele acestea facute probabil pentru 10 calatori/vagon) probabil au comision de la farmaciile care vand medicamente antiraceala

#185
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
Sunt niste idioti care cred in continuare ca aerul conditionat se porneste doar vara cand e cald afara.

#186
aliance

aliance

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 04.02.2006
aeon si dreaQ sinteti infantili.Daca v-ati pune putin neuronul ala obosit la treaba si ati lectura mai mult ce se scrie in topic v-ati da seama cit de deplasate sint parerile voastre.Bizoni ca voi tin usile si li se pare ca toata lumea are ceva cu ei, bizoni ca voi isi dau cu parerea in necunostinta de cauza si apoi fac ochii mari cind li se arata adevarul bolborosind CE??..CUMM ??
Nu este nevoie sa ma mai mir cum din toate lucrurile bune sau explicate aici voi ati ales numai ineptiile unuia ca voi.

Edited by aliance, 13 November 2008 - 17:03.


#187
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,576
  • Înscris: 13.06.2004
Fraților, Bombardatele nu au aer condiționat în salonul călătorilor! Numai la mecanic!
În salnonul călătorilor o avea... în străinătate... la noi numai tiraj forțat al aerului...

#188
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005

View Postaliance, on Nov 13 2008, 17:01, said:

aeon si dreaQ sinteti infantili.Daca v-ati pune putin neuronul ala obosit la treaba si ati lectura mai mult ce se scrie in topic v-ati da seama cit de deplasate sint parerile voastre.Bizoni ca voi tin usile si li se pare ca toata lumea are ceva cu ei, bizoni ca voi isi dau cu parerea in necunostinta de cauza si apoi fac ochii mari cind li se arata adevarul bolborosind CE??..CUMM ??
Nu este nevoie sa ma mai mir cum din toate lucrurile bune sau explicate aici voi ati ales numai ineptiile unuia ca voi.

Nu te mai da rotund atotstiutorule. Bizon esti tu si cu ai tai si te dai mai destept decat esti! Daca lucrezi la metrorex fii bun si lumineaza-ne nu ne aduce jigniri. Revenind...aerul conditionat (sau ventilatie ce naiba e) ar trebui sa mearga mai mereu mai ales cand trenurile sunt supraincarcate. Indiferent ca e iulie sau ianuarie.

PS: vezi-ti de paranoia cu radiatiile antenelor GSM  ;)

Edited by dreaQ, 13 November 2008 - 17:38.


#189
aliance

aliance

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 04.02.2006
Hai sa lamurim citeva lucruri.
[1] Inchiderea usilor: foarte multi calatori invoca faptul ca li se inchid usile in nas..aparent privind fenomenul de la nivel peron lucrurile asa par insa: din momentul in care mecanicul considera ca usile pot fi inchise fara a exista riscul ca unul sau mai multi calatori sa fie prinsi in usi se da comanda de inchidere . Din secunda respectiva incepe un proces care este controlat de sistemele trenului , proces ce include o anumita temporizare in care se emit semnale optice si acustice de avertizare la nivel de usi in lungul trenului dupa care unitatea de comanda a trenului[ un pc] inchide efectiv usile in lungul trenului.In intervalul de timp necesar efectuorii tuturor acestor procese, din momentul in care mecanicul comuta inchiderea usilor si pina la inchiderea lor efectiva acesta NU MAI POATE INTERVENI ' in acest proces. De aceea prima senzatie  a celui care a ramas pe jos este de frustrare si ramine cu ideea ca i-au fost inchise usile in nas desi a fost vazut de mecanic. Repetarea intregului episod si redeschiderea usilor este calvarul oricarui mecanic la orele de virf.
[2] Ventilatia. Toate trenurile tip bombardier sint dotate cu sisteme de ventilatie ptr vagoanele de pasageri. Prin reglementarile interne sintem obligati ca acestea sa functioneaze Nonstop. Din cauza ca trenurile sint etanse presiunea generata de sistemul de ventilatie se echivaleaza in scurt timp cu presiunea din vagoane astfel efectul de ventilatie devenind aproape 0. De aici senzatia ca ventilatia este oprita .
Am dat aceste lamuriri ptr toata lumea care este interesata..de confortul calatoriei cu acest mijloc de transport..Si da, ca sa raspund totusi unui frustrat exista radiatii la nivel incinta sau tunel in metrou care depasesc orice barem recunoscut ca fiind acceptabil de normele de protectia a muncii ., radiatii electromagnetice provenite de la cablajele si agregatele de pe trenuri si tunel, radiatii de unda radio emis de instalatiile de comunicare, de siguranta a circulatiei A.T.C. de antenele de telefonie mobila amplaseta peste tot in tuneletc.Fireste administratia si organele competente cunosc dar iti dau repede autohtona replica-"nu te obliga nimenui sa lucrezi aici"
Afara mecanicii de trenuri tocmai din aceste considerente sint fortati de sistemul de asigurari de sanatate si de angajatori sa practice aceasta meserie un numar limitat de ani...la noi..vesnica pomenire !
Poate ca m-am exprimat cam dur fata de unii de aici dar indiferent cum ai lua-o tot bizoni se vor numi cei care tin usile trenului la urcare constienti sau inconstienti de efectul actiunilor lor asupra confortului celorlalti , care au banda lor in traficul din oras..asta pina in momentul in care vad un agent de politie, care arunca mizeria in sina prin spatiul dintre metrou si peron etc.
Nu o facultate te coplecteaza ca individ ci caracterul si educatia !

Edited by aliance, 14 November 2008 - 10:35.


#190
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
mai pe scurt, bompardierele sunt niste bombe nesimtite
au fost cumparate primele in urma cu multi ani, au fost depistate problemele cu aerisierea
DE CE au cumparat in continuare?? fara nici un fel de imbunatatire?

in iulie m-am plimbat 1 saptamana cu metroul in washington
aglomeratie destula, nu chiar ca la noi, dar in vagoane era chiar frig
afara erau cel putin 35 grade
la ei cum se poate?

merg cu metroul de 4 ani, in fiecare zi; ultimii 2 ani mai mult pe ruta dristor-unirea
situatia a fost din ce in ce mai rea; la inceput au fost trenurile vechi, aveau aer! apoi au fost aduse bombele, circulau in paralel, ma rugam dimineata sa prind unul vechi
apoi au ramas doar bombele fara aer

@aliance, nu iti doresc decat sa mergi zi de zi macar 3 statii cu metroul, la ora 8 si la ora 6
sa vezi cum e
sau, am mai zis, poti incerca si acasa
bagi capul intr-o punga si incerci sa respiri; cronometrezi cate minute rezisti si te rogi sa vina statia mai repede :)

ps. nu tin usa, nu am tinut-o niciodata
nu am nimic cu mecanicii cu cu porcii din conducere care au continuat sa cumpere bombele fara ferestre si aer

ah, sa nu uit, au facut si economie de tevi de sprijin, greu gasesti ceva de care sa te agati fata de vechile vagoane

Edited by aeon, 14 November 2008 - 10:48.


#191
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,382
  • Înscris: 02.06.2005
@aliance: Pai vezi? M-ai judecat gresit...nu sunt genul care "ține ușea". Cand au bagat bombardierele prima data (cred ca prin 2001-2002) mecanicii nu porneau ventuilatia care oricum nu facea fata - mai apoi au pus plafonul gaurit cu mai multe duze, gauri de aerisire. Dar crede-ma ca am stat odata intre statii vreo 10 minute fara ventilatie. Mai apoi cand au inceput romanii sa vorbeasca la microfon cu mecanicii si sa le ceara aer acestia au dat drumu. Si ca prin minune geamurile s-au dezaburit. Era prin aprilie.

PS: de ceva ani folosesc mai rar metroul.

Edited by dreaQ, 14 November 2008 - 10:48.


#192
aliance

aliance

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 04.02.2006
Ati spus citeva adevaruri acum.
Trenurile astea au fost luate la comanda politica..la fel cum tot la comanda politica platim toti radio si televiziune fara sa cricnim chiar daca nu avem sau nu dorim asa ceva...mai mult..ginditi-va ca mentenanta lor o face o firma care uraste de moarte bombardierul fiind rivali..Ginditi-va cit costa aceasta mentenanta si apoi inmultiti cu 10 si tot nu ar fi suficient sa ghiciti. Contractul cu ei a fost atit de bine gindit de baietii puterii si avocatii Alstomului ca nu exista cale de scapare..jucam cum vor eiacum.Cum dumnezeu sa se miste pozitiv ceva cind totul este politic gindit in tara asta ? Este posibil ca urmatoarele 16 garnituri care vor veni sa aiva geamuri ca si vechile IVA ptr o ventilatie mai buna.
Este adevarat ca la inceputurile trenurilor bombardier aici , mecanicii au avut multe de invatat si i s-au adaptat din mers..unii din ei nu stiau ce este acela un PC sau nu erau deloc impacati ca deciziile sa le ia in locul lor un P.C dar acum s-au schimbat multe. Eu vbesc de prezent..de cum ne chinuim acum.Sa stiti ca si eu calatoresc tot in vagoanele cu care circulati si voi si stiu ce intimpinati..nu imi permit sa ma duc in cabinele colegilor ptr ca nu avem voie sa facem asta si apoi oxigenul lor nu trebuie inspirat de noi.Dupa 4 ore de tunel simti ca esti ca dupa o bautura zdravana dar cui ii pasa de asta ? Trenurile sa mearga nu ?

Edited by aliance, 14 November 2008 - 11:04.


#193
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
sugestie: puneti in fiecare statie un morman de caramizi si un afis: "A se folosi cand aveti nevoie de aer in vagoane"
si niste ciocane in metrou, din acelea de spart geamul in caz de urgenta

pana una alta, e chiar asa de greu de dat niste gauri sa "nu se mai egaleze presiunea"? eu as dona chiar si o masiana de gaurit
cu banii luati pe abonamente de o singura statie de metrou se puteau pune niste geamuri la fiecare vagon in atata timp de cand circula

#194
aliance

aliance

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 04.02.2006
Trenurile sint in garantie si orice modificare constructiva se va vrea, firma Bombardier trebuie sa aprobe ,in caz contrar se pierd garantiile. Culmea este ca firma nu vrea modificari..nici macar citeva protectii la sistemul de semnal de alarma care este actionat in 99%din cazuri din greseala.
:first: Trenurile nu se pot gauri chiar asa ca o sita..Cele care au iesit din garantie nu-si pot modifica sistemul de ventilatie sau schimba geamurile ptr ca costrurile nu ar fi aprobate niciodata de ministerul tutelar.Daca ati sti cit costa un geam de bombardier  cred ca v-ati ingrozi.Echivalentul lui ar pune pe ginduri curtea de conturi !Poate in viitor  cind vor ajunge la limita unui nr de km care impune reparatii capitale sa va rezolva si cu gaurile sau geamurile dar pina atunci ..nu cred.

Edited by aliance, 14 November 2008 - 11:35.


#195
Nvs681

Nvs681

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 232
  • Înscris: 26.05.2005
Nu cunosc metroul bucurestean,dar va pot povesti cate ceva de cel londonez.
La minus: -vagoane destul de vechi
               -unele statii(din 252 parca)arata ca acum 80 ani
               -la orele de varf unele linii sunt destul de aglomerate(Central line)
               -in week-end se fac lucrari si e posibil sa ai surprize;totul este anuntat cu cateva zile inainte.
La plusuri:-curatenie permanenta
               -intre trenuri 4 min cel mult(exceptiile sunt anuntate si explicate)
               -personal civilizat si respectuos
               -fara cersetori si muzicanti(ca la Paris)
               -extraordinar de bine semnalizat;trebuie sa fii orb sau pur si simplu tampit sa nu intelegi ce drum ai de urmat
               -ai permanent un ziar gratuit ca sa-ti faca calatoria mai placuta care se lasa pe scaun dupa debarcare(si se lasa de fiecare calator).

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate