Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...

Trecut: Europa versus S.U.A. la c...
 Garantie apartament dezvoltator

Aplicație GPS cu zoom automa...

Ipad Pro & Air 2024

Service si revizii reprezentanta
 Ati returnat produse pe aliexpres...

Certificate de nastere digitale

Fitbit sau huawei band ?

Tatuator handpoke
 Plaja de nudisti in Grecia?

Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...

Impamantare
 

Metroul - Mitul disparut al transportului civilizat

- - - - -
  • Please log in to reply
194 replies to this topic

#145
Showoff

Showoff

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 274
  • Înscris: 02.10.2007

View PostAlexx84, on Oct 19 2008, 05:31, said:

Ce-i ăla arc electric ? Un accesoriu vestimentar sau un termen din literatură ?  :calichhair:

Descarcarea electrica intre doi electrozi care determina o ionizare termica a mediului in care are loc.

Vezi? Gugal stie multe.

View Postzuppy, on Oct 19 2008, 04:31, said:

degeaba o functiona aerul ala daca de cele mai multe ori e oprit (cand functioneaza se aude). de ce tot noi trebuie sa ne milogim sa fie pornit?


asa ceva numai intr-o tara bananiera se poate intampla  :deadtongue:
cineva acolo sus in metrorex e dus rau cu capul. nu pot sa-mi inchipui cum de ti se poate cere sa faci asa ceva.

Face parte din atributiile mele...sunt obligat sa o fac. Totusi ma consider norocos ca nu sunt foarte multe asemenea zone fara gabarit  :confuzzled:

Nu a zis nimeni sa te milogesti :) si sunt de parere ca de multe ori mecanicul si ajutorul de mecanic habar n-au daca aerul merge sau nu dar obtii mult mai usor rezultate pozitive daca le vorbesti frumos decat daca te duci la ei plini de spume :)  :naughty:

#146
Showoff

Showoff

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 274
  • Înscris: 02.10.2007

View Postisr2002, on Jan 16 2008, 10:32, said:

Sefilor de la metrou le adresez acum la inceput de an urarea sa aiba un an de cacat alaturi de cei dragi si traditionalul: MURITI[/b]![/size]

matalutza esti un mare idiot.

#147
Tarzy

Tarzy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,649
  • Înscris: 28.11.2001
@Showoff

Felicitari ptr locul de munca ... nu o spun deloc la misto .... stiu sigur ca e greu ... chiar foarte greu sa te angajezi la Metrorex

legat de pbe-le ridicate de tine ... nu pot sa-ti spun decat ca peste tot viata e grea .... implica bune si rele ... numai ca la Metrorex complicateniile sunt facute tot de catre voi .....
1. de ce sefi tai nu dimensioneaza mai bine schema de personal?
2. de ce au fost acceptate trenuri neconforme cu conditiile din Romania?
3. de ce nu wsunt achizitionate echipamente si materiale mai fiabile astfel incat interventiile "periculoase" sa fie mai rare ... sa fie exceptie si nu regula?
4. de ce este acceptata o firma de paza care nu are angajati pregatiti?
...
etc

iti spun eu de ce .... ptr ca nu sunte-ti profesionisti ... de la vladica la opinca ..... de la Directorul General care e numit numai pe criteriu politic pana la tipa de la caserie care habar nu are ca reprezinta imaginea Metrorex si ar face mai bine ca o data intrata in tura sa-si lase necazurile personale acasa.

bafta

#148
CLAXON

CLAXON

    din Republica Bananiera Romania

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,337
  • Înscris: 07.04.2006
Bombardier Movia pentru Bucuresti NU ARE AER CONDITIONAT, domnu` Showoff nu mai dezinformati publicul calator

#149
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,996
  • Înscris: 03.12.2005

View PostShowoff, on Oct 19 2008, 02:34, said:

loads of bullshit


Ba tu te vezi ce scrii? Zeci de mii de volti, sute de mii de tone? Stat culcat in tunel cu trenul deasupra capului? Wtf, ai baut azi noapte si te-ai trezit James Bond?

De la postul asta incoace toti au demontat cate ceva din ce ai zis. Wtf, ai vreo boala care presupune fabulatii?

#150
isr2002

isr2002

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,986
  • Înscris: 06.09.2004

View PostShowoff, on Oct 19 2008, 03:34, said:

..... Programul trenurilor este facut in functie de orele de varf, cand sunt programate(evident) mai multe trenuri. Trenurile intarzie din foarte multe motive si ma enerveaza la culme sa aud un fraier cu figuri sub freza cum isi baga si isi scoate in necunostinta de cauza. ...
Fii calm. Evident ca toata lumea isi da cu parerea in necunostinta de cauza. De ce? pentru ca nu exista o informare. Atit timp cit nu am cum si de unde sa stiu de ce intirzie pot face orice speculatii vreau. Ia sa existe comunicare, sa vezi atunci; altfel stau si astept 10 minute  :D
Eu sint bucuros ca vine cineva, chiar si aici pe forum si explica una-alta; daca exista explicatii pot sa inteleg. Tot respectul !

View PostShowoff, on Oct 19 2008, 03:34, said:

Sunt atatea detalii pe care majoritatea nu le stiti dar totusi actionati impulsiv in necunostinta de cauza...si asta nu numai ca este penibil dar scoade in evidenta si lipsa bunului simt.
La fel ca mai sus.

View PostShowoff, on Oct 19 2008, 03:34, said:

.....Cand acesta se defecteaza ziua eu si echipa mea trebuie sa fim transportati pana la fata locului sa remediem defectul. Credeti-ma ca nu-mi convine cand lucrez la cativa centimetri de Sina 3(Bara aceea cu izolatie rosie prin care trec vreo 200.000 de volti care m-ar putea carboniza intr-o secunda cu tot cu echipamentul meu de protectie) timp de cateva ore ca apoi sa ajung pe peron si sa aud toti taranii cum ma injura ca, vezi doamne, din cauza mea nu vine metroul. Sau raman in mijlocul tunelului sa repar un circuit intr-o zona fara gabarit si de fiecare data(la interval de 2-3-7-10 minute) cand trece un tren cu calatori trebuie sa ma culc complet pe burta ca sa nu ma calce. Nu cred ca este nevoie sa descriu sentimentul trecerii unui tren de cateva mii de tone la cativa centimetri de spatele/capul meu, cu 80km/h, stiind ca daca ma misc sau stranut sau nu m-am asezat perfect...mor. Eu si multi altii, foarte multi altii chiar, ma confrunt cu asa ceva zi de zi la serviciu. E usor? Acum sa nu-l dau cu capul de pereti pe urmatorul bou care ma injura fara motiv? Acele intarzieri va fac sa ajungeti mai tarziu la scoala/munca/urgente etc dar acum sa fim seriosi...nu dureaza foarte mult, in permanenta exista cineva care isi risca pielea ca sa remedieze problema, si urmatorul tren vine destul de repede oricum....
Chiar asa multe defectiuni sint? Am fost in vara la Paris 9 zile si am mers mult cu metroul. Al dracu' metrou, nu venea unul mai tirziu de trei minute. La ei nu sint defectiuni?
De ce nu faceti presiuni la sindicate sau nu stiu unde, sa se mai faca angajari?

View PostShowoff, on Oct 19 2008, 06:33, said:

matalutza esti un mare idiot.
Esti sef si ai raspunderi? Atunci ti se adresa si tie urarea! Asta pina vine metroul la 3-4 minute. Nu ma intereseaza cauzele intirzierilor. Pentru ele doar sefii sint responsabil, ca de aia luati atitia bani si faceti greve pe banii aia. asa idiot cum sint vreau sa nu stau in statie mai mult de 3 minute.

Edited by isr2002, 19 October 2008 - 13:26.


#151
Securistu

Securistu

    Masca din spatele chipului.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,535
  • Înscris: 23.03.2008

Quote

Eu lucrez intr-o echipa speciala de interventie asupra unor circuite electronice. In momentul cand trenul se opreste intre statii inseamna ca un circuit de cale este defect. Cand acesta se defecteaza ziua eu si echipa mea trebuie sa fim transportati pana la fata locului sa remediem defectul. Credeti-ma ca nu-mi convine cand lucrez la cativa centimetri de Sina 3(Bara aceea cu izolatie rosie prin care trec vreo 200.000 de volti care m-ar putea carboniza intr-o secunda cu tot cu echipamentul meu de protectie) timp de cateva ore ca apoi sa ajung pe peron si sa aud toti taranii cum ma injura ca, vezi doamne, din cauza mea nu vine metroul. Sau raman in mijlocul tunelului sa repar un circuit intr-o zona fara gabarit si de fiecare data(la interval de 2-3-7-10 minute) cand trece un tren cu calatori trebuie sa ma culc complet pe burta ca sa nu ma calce. Nu cred ca este nevoie sa descriu sentimentul trecerii unui tren de cateva mii de tone la cativa centimetri de spatele/capul meu, cu 80km/h, stiind ca daca ma misc sau stranut sau nu m-am asezat perfect...mor. Eu si multi altii, foarte multi altii chiar, ma confrunt cu asa ceva zi de zi la serviciu. E usor? Acum sa nu-l dau cu capul de pereti pe urmatorul bou care ma injura fara motiv? Acele intarzieri va fac sa ajungeti mai tarziu la scoala/munca/urgente etc dar acum sa fim seriosi...nu dureaza foarte mult, in permanenta exista cineva care isi risca pielea ca sa remedieze problema, si urmatorul tren vine destul de repede oricum.
Metroul la ora actuala este cel mai confortabil mijloc de transport din romania si asta pentru ca: este rapid, vine la maxim 10 minute(in comparatie cu RATB unde cateodata astept si 45 de minute pana vine unul plin!), este relativ curat plus ca nu sunt atatea cazuri de agresiuni...cine a fost vreodata incercuit de tigani in 41 stie la ce ma refer :-s

Serios???...Cat de naspa...
Intrebare pentru tine???
-De ce la Eroilor la peronul mic  se afla o a treia sina pusa ciudat la mijlocul celorlalte doua???
-Exista posibilitatea ca doua metrouri(trenuri/vagoane zi-le cum vrei) sa se busesca intre ele???
-Si unde intoarce metroul ce vine de la Industriilor,opreste la Eroilor si se reintoarce la Industriilor(alea vechi cu graff pe ele....imi plac mult tagurile alea super smechere).



OFftopic:pentru cei ce dau "capodopere" pe metroul vechi...super tare...keep up the good work

#152
mnezo

mnezo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,762
  • Înscris: 06.03.2006
Domnu' showoff, troll sau nu, trebuie sa intelegi ca unui client metrorex nu trebuie sa ii pese decat de un singur lucru: la cate minute vine nenorocitu' ala de tren!? Ca pentru asta da bani, pe cartele sau la buget.
Metroul nu are blatisti, asa ca scuzele sunt absolut inutile. Daca intarzie un metrou pe zi cu 5 minute, vorbim de scuze. In conditiile actuale, harakiri la persoanele cu responsabilitate.

#153
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
unele bombardiere au ac
se simte vara cand e efectiv frig inauntru

cu o singura conditie..sa fie maxim 50 persoane in tot trenul

#154
Showoff

Showoff

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 274
  • Înscris: 02.10.2007

View Postsebulbus, on Oct 19 2008, 13:16, said:

Ba tu te vezi ce scrii? Zeci de mii de volti, sute de mii de tone? Stat culcat in tunel cu trenul deasupra capului? Wtf, ai baut azi noapte si te-ai trezit James Bond?

De la postul asta incoace toti au demontat cate ceva din ce ai zis. Wtf, ai vreo boala care presupune fabulatii?

Daca nu ai nici un pic de cunostinte in domeniu nici nu ma astept sa intelegi. Zeci de mii de volti exista si lucram cu ei zilnic. Faza cu statul culcat in tunel am si specificat ca este un caz special in zonele fara gabarit. Da si tu un gugal ca nu e greu...pana si prostii stiu sa o faca  :rolleyes:

#155
2LA

2LA

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 210
  • Înscris: 20.10.2008
mi-a placut asta cu statul pe culcat pe sina cand trece metroul...
noroc ca vagoanele nu au toalete si sa te trezesti cu ceva lipicios in cap!

Edited by 2LA, 23 October 2008 - 08:09.


#156
Showoff

Showoff

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 274
  • Înscris: 02.10.2007

View PostTarzy, on Oct 19 2008, 08:24, said:

@Showoff

Felicitari ptr locul de munca ... nu o spun deloc la misto .... stiu sigur ca e greu ... chiar foarte greu sa te angajezi la Metrorex

legat de pbe-le ridicate de tine ... nu pot sa-ti spun decat ca peste tot viata e grea .... implica bune si rele ... numai ca la Metrorex complicateniile sunt facute tot de catre voi .....
1. de ce sefi tai nu dimensioneaza mai bine schema de personal?
2. de ce au fost acceptate trenuri neconforme cu conditiile din Romania?
3. de ce nu wsunt achizitionate echipamente si materiale mai fiabile astfel incat interventiile "periculoase" sa fie mai rare ... sa fie exceptie si nu regula?
4. de ce este acceptata o firma de paza care nu are angajati pregatiti?
...
etc

iti spun eu de ce .... ptr ca nu sunte-ti profesionisti ... de la vladica la opinca ..... de la Directorul General care e numit numai pe criteriu politic pana la tipa de la caserie care habar nu are ca reprezinta imaginea Metrorex si ar face mai bine ca o data intrata in tura sa-si lase necazurile personale acasa.

bafta


View Postisr2002, on Oct 19 2008, 14:24, said:

Fii calm. Evident ca toata lumea isi da cu parerea in necunostinta de cauza. De ce? pentru ca nu exista o informare. Atit timp cit nu am cum si de unde sa stiu de ce intirzie pot face orice speculatii vreau. Ia sa existe comunicare, sa vezi atunci; altfel stau si astept 10 minute  :D
Eu sint bucuros ca vine cineva, chiar si aici pe forum si explica una-alta; daca exista explicatii pot sa inteleg. Tot respectul !





Chiar asa multe defectiuni sint? Am fost in vara la Paris 9 zile si am mers mult cu metroul. Al dracu' metrou, nu venea unul mai tirziu de trei minute. La ei nu sint defectiuni?
De ce nu faceti presiuni la sindicate sau nu stiu unde, sa se mai faca angajari?


Esti sef si ai raspunderi? Atunci ti se adresa si tie urarea! Asta pina vine metroul la 3-4 minute. Nu ma intereseaza cauzele intirzierilor. Pentru ele doar sefii sint responsabil, ca de aia luati atitia bani si faceti greve pe banii aia. asa idiot cum sint vreau sa nu stau in statie mai mult de 3 minute.


View PostSecuristu, on Oct 19 2008, 15:19, said:

Serios???...Cat de naspa...
Intrebare pentru tine???
-De ce la Eroilor la peronul mic  se afla o a treia sina pusa ciudat la mijlocul celorlalte doua???
-Exista posibilitatea ca doua metrouri(trenuri/vagoane zi-le cum vrei) sa se busesca intre ele???
-Si unde intoarce metroul ce vine de la Industriilor,opreste la Eroilor si se reintoarce la Industriilor(alea vechi cu graff pe ele....imi plac mult tagurile alea super smechere).



OFftopic:pentru cei ce dau "capodopere" pe metroul vechi...super tare...keep up the good work


Sa te angajezi la Metrorex este destul de greu pentru ca rudele angajatilor au prioritate.  :rolleyes:
1) Pentru ca sunt prea ocupati sa-si calculeze zero-urile de pe fluturasul de salariu.  
2) Nu sunt neaparat "neconforme" ci putin abatute de la conditiile optime. Ele ruleaza ireprosabil si in conditiile astea, dar pentru ca sina nu este sudata apar multe defectiuni la circuitele de cale, acestea influentand sistemul Interlocking si de acolo...influentand automat mersul trenului aflat pe respectivul circuit.
3) Ei spun ca nu sunt bani. Stiu ca este un mare bullshit dar totusi banii care se aloca anual pentru achizitionarea echipamentelor ajung in banii smecherilor...si noi continuam sa lucram cu echipamente mai vechi ca tata.  :mellow:
4) Scorsese este o firma de rahat. Angajatii sunt si ei la fel ca firma, evident. Plus ca la o companie de paza si protectie nu-ti trebuie multa scoala...
Profesionisti nu suntem toti, recunosc ca nici eu nu sunt cine stie ce dar totusi in Metrorex exista specialisti care din pacate nu sunt folositi la maxim. Si degeaba va legati de directorul general al metrorex...pentru ca el doar ia deciziile foarte importante si incheie contracte de parteneriat(vezi Bombardier). Aia care, de fapt, taie si spanzura sunt leprele de sub-directori si sefi mai mici. Ei poarta vina ca angajatii lucreaza cu echipamente vechi si de foarte multe ori apeleaza la improvizatii, se ocupa cu spalari de bani de sute de miliarde(Exemplu: Nicolae Grigorescu-Policolor. A fost inregistrata firma care sa se ocupe cu cablare, masuratori, montaje etc si a fost platita cu 380 de milioane de lei noi DAR cei care s-au ocupat intr-adevar de acele lucrari sunt TOT oamenii angajati metrorex din diverse sectii).


Lipsa de informare nu este un bun motiv pentru a deschide gura in necunostinta de cauza. Luand exemplu liberalii si conservatorii: ORICINE este decis asupra unui fapt inainte ca faptul sa fie intampinat este un IDIOT. Fara exceptii!

Nu compara Parisul sau oricare alt oras civilizat cu Bucurestiul pentru ca gresesti :) La ei vine metroul mai des pentru ca nu le pasa de consumul lor, lucreaza in conditii net superioare si de aceea deranjamentele intervin mult mai rar.
La noi se ia in calcul consumul...pentru ca...suntem romani  :rolleyes: . Apropo, pentru cine nu stie, un singur tren tip Bombardier consuma in 24 de ore de rulare la maximum de capacitate cat 3 scari ale unui bloc cu 10 etaje timp de un an de zile. Acest calcul a fost facut si public, daca nu ma insel, in momentul in care a fost anuntat parteneriatul Metrorex-Bombardier si noile tipuri de trenuri.
Te-am facut idiot pentru ca nu consider ca cineva ar trebui sa "moara" pentru ca nu-ti vine tie metroul la 3 minute. Si nu, nu sunt sef deci nu m-am simtit vizat  

@Securistu:
-la Eroilor la peronul mic acea sina nu este pusa ciudat deloc. Isi serveste scopul chiar daca idiotii care au montat-o au montat-o gresit.
-exista posibilitatea. Dar atata timp cat sistemul Interlocking este functional asa ceva nu se poate intampla decat in mod intentionat. Sa ne ferim de mecanici si ajutoare de mecanici adepti ai lui Osama haha!
-portiunea in care intoarce acel tren se cheama "rebrusment". Personal nu am idee unde au fost pictate acele trenuri, dar ma gandesc ca depourile sunt mai potrivite pentru asa ceva.


BONUS:
1) TOATE tipurile de trenuri Bombardier sunt echipate cu aer conditionat. Am chiar in clipa asta cartile tehnice langa mine.
Mecanicilor le este, in majoritatea cazurilor, frica sa-l porneasca pentru a nu-l defecta pentru ca ei raspund de ele. Si repet, daca vreti sa-l porneasca este mai usor sa le vorbiti frumos cerandu-le asta decat sa-i luati la injuraturi. Ei nu sunt obligati de NIMENI sa-l puna in functie...deci degeaba va agitati gurile catre ei  ;)
2) M-am informat mai bine si adaug: Sina a 3-a are 825 de V si cateva zeci de mii de amperi. In momentul in care se produce un arc electric(caz rar dar posibil) se ajunge la voltaje fabuloase. Diferenta dintre sina a 3-a a metroului si cea a CFR-ului este ca sina metroului este strabatuta de curent continuu iar cea a CFR de curent alternativ. Daca atingi sina a 3-a a CFR exista sanse sa scapi(cu arsuri grave, dar scapi) pe cand daca atingi sina a 3-a metrorex esti mort instantaneu.

View Post2LA, on Oct 23 2008, 09:09, said:

mi-a placut asta cu statul pe culcat pe sina cand trece metroul...
noroc ca vagoanele nu au toalete si sa te trezesti cu ceva lipicios in cap!

Ma gandeam sa-ti dau o replica desteapta la ce ai spus, dar am realizat ca nu meriti. Daca in doua propozitii de juma` de rand gresesti de doua ori inseamna ca nu prea ai fost educat, iar eu nu socializez cu persoane needucate  :rolleyes:

#157
CLAXON

CLAXON

    din Republica Bananiera Romania

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,337
  • Înscris: 07.04.2006

View PostShowoff, on Oct 23 2008, 11:04, said:

sunt sigur ca e asa cum zici tu, dar de ce m-ar interesa pe mine ca si calator ca firma pe care o platesc din munca mea nu e in stare sa-si administreze fondurile  in asa fel incat eu sa beneficez de conditii bune de calatorie?

sindicatul de la metrou ce pazeste?

nu exista organe de control a activitatii acestor directorasi despre care pomenesti?

#158
2LA

2LA

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 210
  • Înscris: 20.10.2008

View PostShowoff, on Oct 23 2008, 11:04, said:

Ma gandeam sa-ti dau o replica desteapta la ce ai spus, dar am realizat ca nu meriti. Daca in doua propozitii de juma` de rand gresesti de doua ori inseamna ca nu prea ai fost educat, iar eu nu socializez cu persoane needucate  :rolleyes:
ma scuzati, Dom' Graur! Alexandru, nu Dumitru...
vezi ca pe la metroul vostru sunt si niste chestii facute de subsemnatu'!  :rolleyes:

#159
_bcristian_

_bcristian_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,573
  • Înscris: 31.12.2006
Cu angajati ca meserie de mai sus, care (probabil ca sa nu-si dezminta numele) se da in spectacol gratuit, singurul lucru care ma mira este ca metroul inca mai functioneaza. Oricum, in mod evident macar la partea cu angajarea pe baza de pile si relatii a nimerit-o, pentru ca altfel nu se explica cum poate sa ajunga intr-o "echipa de interventii speciale" la echipamentele caii de rulare o persoana care nu are nici macar vagi notiuni despre electricitate, amestecand intr-o mare varza tensiunea si curentul si speriindu-se in special de ultimul :lol:

#160
irinuca8082

irinuca8082

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,985
  • Înscris: 04.03.2007
eu zic sa chill down, baieti.
ia aruncati un ochi aici, si daca nici japonezii nu mai au bani sa cumpere suficiente garnituri care sa soseasca din 30 in 30 de sec, atunci cine  are?  -_-

personal, am avut un soc.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BE35onlIySk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by irinuca8082, 23 October 2008 - 14:12.


#161
Prien

Prien

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,877
  • Înscris: 11.12.2006
Showoff usor offtopic
Ca inginer electronist am cateva observatii pur tehnice. Sa fie clar ca NU am lucratla metrou. Si nici nu cred ca o sa ajung, pt ca m-am orientat pe altceva..
"Sina a 3-a are 825 de V ...Daca atingi sina a 3-a a CFR exista sanse sa scapi (cu arsuri grave, dar scapi) pe cand daca atingi sina a 3-a metrorex esti mort instantaneu."
Din cartea de fizica de clasa a X-a cand am facut electricitate am aflat ca la CFR firul de contact are doar 27000V, adica 27KV. De aia daca vre-un destept vrea sa treaca pe sub el, "calarind" un vagon de cale ferata va muri datorita descarcarilor care se produc. Urmareste Ora 5 de la ProstTv si mi se pare imposibil sa nu vezi macar un asemenea eveniment pe luna..
Cand eram student am lucrat si la ITB. Directia mea se ocupa si de partea electrica, adica statii de transfrmare si linia de alimentare pt tramvaie si trolebuze.
Am auzit de cativa electricieni care au fost ciupiti si au scapat, la 850V, dar in general NU. Adica marea masa ajungeau sa capete o + intr-un cimitir. Semnul+  nu inseamna plus, ci = cruce..
Marea majoritate mureau datorita descarcarilor extrem de violente ce produc arsuri de gradul III. Si in chinuri graoznice, saracii nefericiti.. Nu uita ca datorita arcului vor zbura si bucati de metal incandescent care se infig in piele..
Chiar, in momentuil producerii arcului electric  tensiunea (U) scade, dar creste curentul (I). Iar P=R*I2 adica I la patrat..
"Apropo, pentru cine nu stie, un singur tren tip Bombardier consuma in 24 de ore de rulare la maximum de capacitate cat 3 scari ale unui bloc cu 10 etaje timp de un an de zile"
Asta pot sa cred. Sa presupunem ca eu as consuma 2KW/zi *365*50*3=110MW deci cifrele astea sunt posibile..
Altfel asa nu imi vine sa cred ca trebuie sa va culcati pe sine cand trece rama, sau sa lucrati prin tunele  in timpul traficului..Ce Dzeu, am avut si eu colegi care lucrau la Metrou..Care
Inteleg ca nu mecanicul e vinovat, ca aveti probleme tehnice si umane, ca sunt firme capusa+interese politice, ca si calatorii sunt marea majoritate necivilizati, si eu m-am treit injurat cand ma grabeam sa urc prin stanga, etc.
Asa ca mi se pare cam amestecat postul dumitale. Ca om de tehnica, faci niste confuzii tare ciudate si amesteci niste chestii credibile cu cele incredibile...

#162
duculeana

duculeana

    Erou de sacrificiu

  • Grup: Banned
  • Posts: 7,889
  • Înscris: 08.10.2006
Stie cineva daca au inceput lucrarile pentru magistrala M5 Drumul Taberei-Universitate-Pantelimon? Sau macar locatiile unde vor incepe sapaturile?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate