Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...
 Cartelul din Carpati - mafia PNL ...

Trecut: Europa versus S.U.A. la c...

Garantie apartament dezvoltator

Aplicație GPS cu zoom automa...
 

Metroul - Mitul disparut al transportului civilizat

- - - - -
  • Please log in to reply
194 replies to this topic

#55
kio

kio

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 23.03.2007

 dreww, on Aug 24 2007, 11:25, said:

Despre garniturile de metrou nu stiu ce sa zic, dar autobuzele alea Mercedes albe au fost concepute in ideea ca vor avea aer conditionat. Stiu sigur, pentru ca am mers in strainatate cu ele si DA, aveau aer conditionat. Astea de la noi or fi vreo varianta low-end low-cost pentru Romania.
Mai mult, acum vreo 2 luni am aflat cu stupoare ca NU SUNT ASIGURATE in caz de accident -_-  datorita costurilor prea mari. Probabil ca asa se explica si de ce merg atat de incet.

Se zvoneste (adica sunt sigur de asta) ca atunci cand au primit autobuzele soferii au fost obligatii sa semneze ca vor plati orice paguba din buzunarul propriu (lucru ce in prima faza i-a determinat sa refuze sa primeasca masinile) si avand in vedere ca numai o oglinda costa 1000 de euro...

#56
CFR

CFR

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,084
  • Înscris: 19.06.2007

 kio, on Aug 25 2007, 23:25, said:

Se zvoneste (adica sunt sigur de asta) ca atunci cand au primit autobuzele soferii au fost obligatii sa semneze ca vor plati orice paguba din buzunarul propriu (lucru ce in prima faza i-a determinat sa refuze sa primeasca masinile) si avand in vedere ca numai o oglinda costa 1000 de euro...
nu e corect :o . mai bine alegi sa conduci o rabla de ikarus <_<

#57
mihai20005

mihai20005

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,492
  • Înscris: 18.12.2005
Da nu e corect, insa nu e corect nici fata de calatori sa se trezeasca cu cate o frana din aia de te arunca prin parbriz  :deadtongue: , sa inteleg ca ei platesc si daunele produse calatorilor  :naughty: ?
Totusi trenurile Bombardier au inceput sa fie dotate cu panouri luminoase care iti spun ce statie urmeaza, pe ce parte e peronul, ce mijloace RATB ai in acea zona.
Un lucru bun, insa ma intreb cat costa un astfel de panou ?

#58
CFR

CFR

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,084
  • Înscris: 19.06.2007
chiar mi-ar placea sa am un panou in camera care sa-mi afiseze ora si data :D

#59
kio

kio

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 23.03.2007

Quote

nu e corect ohmy.gif . mai bine alegi sa conduci o rabla de ikarus dry.gif
Problema e ca nu prea ai de ales (si ca s-o dam in Sartre si sa zicem ca intotdeauna ai o alegere poti sa alegi sa devii gospodar).

#60
duculetz

duculetz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 131
  • Înscris: 11.11.2005

 CFR, on Aug 26 2007, 19:55, said:

chiar mi-ar placea sa am un panou in camera care sa-mi afiseze ora si data :D
Daca gasesti ia-mi si mie unul. :D
Apropo de semnatura ta si legat de topic, chiar si sagetile astea albastre au fost luate la mana a doua (o stiu din surse din interiorul chefereului), fiind initial folosite ca trenuri de navetisti. Totusi, eu n-am prea multe de comentat la ele...dar par tot un tun al cuiva.

#61
xploder

xploder

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 11.03.2006
Dizzy

Quote

1. Intervalul dintre trenuri.


Corect.Sunt de acord cu dvs ca exista o problema aici.Sincer sa fiu cred ca ne-am obisnuit ca metrou sa circule prea bine.No offence, dar cred ca se circula mult mai bine ca la RATB.Repet, poate ca exista o problma, dar hai sa nu ne plangem.Chiar si 10 min daca astepti nu cred a e f mult, in comparatie cu masinile RATB.(sa nu ziceti ca din cauza traficului, pentru ca va po da exemple in care nu e vorba de trafic f mare, si va asigur ca sunt fff putine masini.Asta e, se circula greu.

Probabil s-a redus numarul trenurilor care circula.Am vazut garnituri noi si pe M1.


Quote

De exemplu, pentru ca nu au bara de sustinere verticala din mijloc, din dreptul usilor.............Graffiti. Dar doar pe trenurile vechi. Nicio linie, nici un desen pe cele noi. Ce sa deducem de-aici?

Stii ce deduc eu?Ca vorbesti aiurea.Desenele alea sunt dinainte sa apara bombardierele.Daca reusesc sa aflu unde sunt tinute trenurile noi, va anunt.Nu stiu de ce, dar am impresia ca sunt separate.Si la urma urmei, unele arata chiar ffff bine, arata mai ine decat simple asa ca nu vad de ce ar fi o problema daca treaba ar fi aranjata.Unele sunt f reusite si o recunosc multi.


3. Anunturile "de groaza".

Te anunt ca acest tip de anunt nu se aplica doar in Romania sau doar la metrou:) E absolut normal.Sau ai fi vrut sa auzi ceva de genul "Aveti grija de bagajele dvs, in orice caz noi vom raspunde de cele pierdute" Nu ti se pare putin absurd? No offence, dar aici chiar nu cred ca iti poate da cineva dreptate.




4. Paza si cersetorii.
Aici da, chiar este o problema:) Tipii aia chiar au un fizic impunator.Si asa cum zicea cineva, ei trebuie sa protejeze trenul si nu persoanele.In caz de nevoie, o va face si pe cea din urma.
Abuzuri se fac peste tot si aici e problema firmei de paza, nu a metroului.Daca a fost cineva abuzat, cred ca poate sa depuna o plangere.In orice caz, te sustin la acest aspect.Sunt chiar penibili unii dintre agenti.


5. Nesimtirea "conductorilor", "vatmanilor"

hihi...In primul rand dupa auzirea semnalului de inchidere a usilor, este normal sa se inchida si usile(ce ciudat nu?).Si cei de la tramvaie, si cei de la metrou au un program pe care trebuie sa il respecte.Daca ar sta dupa toti care alearga, ar intarzia si mai mult, nu crezi?Spre deosebire de cei de la RATB, aici programul presupun ca este mult mai strict.Ceilalti pot da vina pe un trafic aglomerat si astfel se scuza ca nu au respectat acel traseu pe care sunt trecute orele si minutele la care trebuie sa fie in statie.Asa ca, din moment ce semnalul s-a auzit, iti asumi raspunderea daca mai intri in vagon sau nu.
Ai si tu dreptate aici, ca ar putea sa astepte, dar ei respecta o regula.Mi se pare ca e normal ce se intampla.S-a dat semnal, se inchid usile si pleaca.SAu eventual sa le redeschida dupa semnal, pentru ca unele domnite au coborat scarile mai incet..."

In concluzie nu iti dau dreptate aici.



Quote

5. Fiecare tren sa fie personalizat cu un numar. Vreau sa pot sa fac plangeri. Inclusiv cu un telefon montat in fiecare statie. Sa spun "trenul nr. cutare" a inchis usile in fata a 20 de oameni. La fel, sa ma plang de body-guarzi. Care sa aiba numele si un numar de identificare in piept, nu o imitatie de legitimatie cu o stampila pe o hartie goala.

Logic ca fiecare tren are un  numar ca doar nu traim in jungla:) Sa reclami ca un "vatman" si-a facut datoria:)) cam multe vrei, no offence.


Quote

99% din cazuri aerul conditionat nu e pornit

In 90% aerul nu face fata la sutele de calatori.







isr2002


Nu e asa. Nu are nici un program sau daca are nu e respectat.


Toti au.Si metroul si RATB.Si este respectat.





MITF


Este incredibil ca in statii si in trenuri nu exista harti ale traseelor.


Ce spui tu straine?:))






si mie mi-e dor de garniturile vechi..circul mult cu metroul si toate ca toate da' pe mine ma enerveaza cel mai mult constipatele alea de la ghiseu...doamne, cat de nesuferite pot fi unele dry.gif

Corect.Dar problema asta apare peste tot:) De la RATB (am vrut sa chem garda acum 2 luni de zile:P asa rau ma enervase una...) si metrou pana la functionarele de la finante sau alte porcarii.Se pare ca din cauza salariilor mici, isi fac datoria in scarba.

Si inca ceva.Daca preferi sa mergi cu trenurile vechi in loc de cele noi, si daca preferi sa mergi cu RATB in loc de metrou, inseamna ca ai o problema mare.nr cersetorilor a scazut o data cu punurea in circulatie a bombardierelor.In orice caz, problemele astea nu sunt numai la noi.In Franta cum o fi? ;)Confortul Metrorex este mult peste cel de la RATB, asta e clar.Toata lumea evita in rele de varf sa mearga pe deasupra, datorita conditiilor oferite de masinutele RATB, si de aici si aglomeratia la metrou.



Masinile Mercedes sunt f proaste.Cel putin asta e parerea mea.Nu ai loc in ele.Scaunele sunt f confortabile, sunt f mari iar locul pt persoanele care stau in picioare e foarte mic.









Nu sustin pe nimeni, nu incerc sa fac reclama pro sau contra cuiva.Am vazut ca cineva e impartial si incearca sa faca o problema si acolo une ea nu exista.


Nu vreau sa incep o polemica, imi cer scuze pentru unele abrevieri, si va urez o noapte fara fulgere :)

#62
CFR

CFR

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,084
  • Înscris: 19.06.2007

 duculetz, on Aug 26 2007, 23:24, said:

Daca gasesti ia-mi si mie unul. :D
Apropo de semnatura ta si legat de topic, chiar si sagetile astea albastre au fost luate la mana a doua (o stiu din surse din interiorul chefereului), fiind initial folosite ca trenuri de navetisti. Totusi, eu n-am prea multe de comentat la ele...dar par tot un tun al cuiva.
sageata nu prea imi place(e mai mult pentru distante mici). E cam incomoda. Mie imi plac trenurile clasice :lol:  cu locomotiva si vagoane separate(fara personal si accelerat).Ceva de genul asta....

Edited by CFR, 27 August 2007 - 08:54.


#63
mihai20005

mihai20005

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,492
  • Înscris: 18.12.2005
In primul rand nu cred ca aerul este pornit, pentru ca aseara cand veneam cu un Bombardier odata au pornit aerul conditionat si imediat s-a simtit diferenta (in primul rand sunetul produs de aer si in al doilea rand aerul care se simtea clar ca e mai rece.
In al doilea rand noile Bombardiere cred ca sunt si mai usoare si de aici rezulta dupa parerea mea o economie la energia electrica.
Insa am si eu o nelamurire, de ce la Unirii cand 2 trenuri se intalnesc unul dintre ele trebuie sa opreasca, sau in general sa reduca viteza ?

#64
zuppy

zuppy

    elbonian

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,247
  • Înscris: 12.10.2002

 xploder, on Aug 27 2007, 00:23, said:

In 90% aerul nu face fata la sutele de calatori.
cand aerul e pornit se aude, sunt destul de galagioase instalatiile alea.
cat despre graffiti, mi se pare penibil sa iei apararea unor derbedei. nu numai ca mazgalesc tot metroul, dar mai acopera si geamurile.

#65
xploder

xploder

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 11.03.2006

 mihai20005, on Aug 27 2007, 10:48, said:

In primul rand nu cred ca aerul este pornit, pentru ca aseara cand veneam cu un Bombardier odata au pornit aerul conditionat si imediat s-a simtit diferenta (in primul rand sunetul produs de aer si in al doilea rand aerul care se simtea clar ca e mai rece.
In al doilea rand noile Bombardiere cred ca sunt si mai usoare si de aici rezulta dupa parerea mea o economie la energia electrica.
Insa am si eu o nelamurire, de ce la Unirii cand 2 trenuri se intalnesc unul dintre ele trebuie sa opreasca, sau in general sa reduca viteza ?


Pentru ca au si ei semafoare:) Si la bombardierele astea viteza se reduce in mod automat.Si de ce ar fi o problema ca reduce viteza, sau vrei sa sti ca informatie?:) Daca da ma pot interesa si te anunt:)

In legatura cu ventilatia aia, unele nu merg la capacitate maxima.Stiu 100% ca in luna iulie cand a fost valul ala de caldura, ventilatia, aerul conditionat sau ce e, era pornit la maxim si totusi nu facea fata.Lumea se plangea ca sa dea drumu la aer, insa el era pornit....o sa se rezolve cred.Ciudat e ca nu la toate sunt probleme astea.Si hai sanu vorbim de economie ca e absurd:)Sa nu fim rautaciosi ...


Nu le ia nimeni apararea derbedeilor.Si care e problema ca au vopsit geamul?E o priveliste minunata , ce trebuie admirata:D? Raman la parerea ca trenurile vechi arata mai bine asa(unele sunt f reusite, altele imi vine sa vomit).sincer cred ca daca ar fi vopsite de niste pusti, sa faca niste modele pe tot trenul, nu 17000 de culori, ar fi frumos, ar arata mai bine.Una e sa ityi spui parerea legata de culoarea si grafitiul de pe metrouri, si alta e sa le iei apararea. La urma urmei ce rau au facut?merita sa faca puscarie nu?

#66
CFR

CFR

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,084
  • Înscris: 19.06.2007
asta e chiar urat :thumbdown:

#67
mihai20005

mihai20005

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,492
  • Înscris: 18.12.2005

 xploder, on Aug 27 2007, 11:47, said:

Pentru ca au si ei semafoare:) Si la bombardierele astea viteza se reduce in mod automat.Si de ce ar fi o problema ca reduce viteza, sau vrei sa sti ca informatie?:) Daca da ma pot interesa si te anunt:)

In legatura cu ventilatia aia, unele nu merg la capacitate maxima.Stiu 100% ca in luna iulie cand a fost valul ala de caldura, ventilatia, aerul conditionat sau ce e, era pornit la maxim si totusi nu facea fata.Lumea se plangea ca sa dea drumu la aer, insa el era pornit....o sa se rezolve cred.Ciudat e ca nu la toate sunt probleme astea.Si hai sanu vorbim de economie ca e absurd:)Sa nu fim rautaciosi ...
Nu le ia nimeni apararea derbedeilor.Si care e problema ca au vopsit geamul?E o priveliste minunata , ce trebuie admirata:D? Raman la parerea ca trenurile vechi arata mai bine asa(unele sunt f reusite, altele imi vine sa vomit).sincer cred ca daca ar fi vopsite de niste pusti, sa faca niste modele pe tot trenul, nu 17000 de culori, ar fi frumos, ar arata mai bine.Una e sa ityi spui parerea legata de culoarea si grafitiul de pe metrouri, si alta e sa le iei apararea. La urma urmei ce rau au facut?merita sa faca puscarie nu?


Nu este nicio problema, numai ca aseara am stat cam 5 minute in tunel la Unirii in tren si imediat cum a trecut trenul dupa celalalt sens am plecat si noi.
Si daca se mai poate afla cam care este viteza maxima si pe ce tronson se atinge ea.
Daca a-ti fost atenti in partea acea spre Pipera exista sus linie de pantograf (sus pe tavan aproape). Bombardierele au posibilitatea sa foloseasca pantograful, sau nu au fost proiectate pentru pantograf ?

#68
xploder

xploder

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 11.03.2006
Sunt proiectate pentru pantograf.Maxima care poate atinge metrou sau care merge?:) De mers merge maxim cu 60 din cate situ eu si nu atinge viteza asta, decat f rar.Viteza este redusa in mod automat in momentul in care se apropie de statie ...are un ac rosu dupa care el trebuie sa se ghideze, in caz contrar se opreste:) sau incetineste automat. Practic e limitat, degeaba vrea conducatoru sa o calce ca nu prea are cum:)

revin cu detalii:)

#69
mihai20005

mihai20005

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,492
  • Înscris: 18.12.2005

 xploder, on Aug 27 2007, 12:51, said:

Sunt proiectate pentru pantograf.Maxima care poate atinge metrou sau care merge?:) De mers merge maxim cu 60 din cate situ eu si nu atinge viteza asta, decat f rar.Viteza este redusa in mod automat in momentul in care se apropie de statie ...are un ac rosu dupa care el trebuie sa se ghideze, in caz contrar se opreste:) sau incetineste automat. Practic e limitat, degeaba vrea conducatoru sa o calce ca nu prea are cum:)

revin cu detalii:)

Curios cu cele vechi, pe ruta Grozavesti-Semanatoarea am vazut (prin acea gaurica din primul vagon) ca s-a dus vitezometrul si la 85 km/h
Si daca sunt proiectate pentru pantograf il folosesc ?
Maximul de viteza cu care se merge (si eventual unde se atinge maximul, intre ce statii ?)

Edited by mihai20005, 27 August 2007 - 11:54.


#70
dennis12225

dennis12225

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 15.05.2007
Referitor la intervalul intre trenuri xploder are partial dreptate, pe vremea lui Ceausescu era un "anunt de groaza" in care ne anunta ca o noua victorie socialista trenul vine la 2 min si 30 de s (pe M1) si foarte corect cu cronometrul. De la Eroilor se separau metrourile care merg pe ruta Gara-Dristor 2 si cele de Industriilor (daca tineti bine minte veneau alternativ unul de Gara unul de Industriilor) si pe cele 2 trasee intervalul ajungea pe la 7-8 min.

Nepasarea si spagaraia mare la nivel de conducere (oricare ar fi Metrorex, Guvern, Administratie de Bloc) a facut ca sa nu se mai faca serviceul cum trebuie, fabrica Faur ex 23 august care a produs in trecut ramele de metrou este de mult decedata, intotdeauna metroul a fost subventionat, liderii sindicali au cerut intotdeauna salarii care au fost obtinute in dauna mentenantei agregatelor, statiilor si a serviciilor (nu zic sa fie lumea prost platita).

De aici si problema cu aerul (toata lumea viseaza la AC, dar el este ineficient in incinte neizolate gen autobuze si metrouri care o data la 5 min deschid usile), dar metrourile care vin rar si sunt aglomerate nu au o ventilatie  corespunzatoare sau instalatia nu face fata.

Subscriu la ideea concursului de grafitti pentru metrorex, daca tot le picteaza sa le faca frumoase si cu cap.

De cersetori poate vom scapa odata.

Referitor la anuntul de groaza, nu e vina metrorexului ca un cascat isi uita ceva prin metrou, poti sa uiti si pe strada e de vina primaria? Apropo primul meu mobil l-a gasit maica-mea pe o banca de la metro :notangel: , ne cerem scuze dar nici nu am anuntat metrorexul si nici propritarul care o fi fost el.

Edited by dennis12225, 27 August 2007 - 15:21.


#71
duculetz

duculetz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 131
  • Înscris: 11.11.2005
S-a discutat mult. Ceea ce as vrea sa amendez este postul lui mihai 20005.

 mihai20005, on Aug 27 2007, 12:10, said:

Nu este nicio problema, numai ca aseara am stat cam 5 minute in tunel la Unirii in tren si imediat cum a trecut trenul dupa celalalt sens am plecat si noi.
Probabil vorbesti de intervalul Timpuri noi - Unirii. Da, acolo mi s-a intamplat si mie sa stau de multe ori cateva secunde bune (o data a fost si inundatie pe-acolo daca imi aduc bine aminte). Dar ce spui tu este asa numitul "semnal" care regularizeaza traficul si e programat de la centru.
Acum cativa ani, inainte de statia Dristor 2 se statea intre 30 s si un minut in semnal. La fiecare metrou.

#72
mihai20005

mihai20005

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,492
  • Înscris: 18.12.2005

 duculetz, on Aug 27 2007, 19:25, said:

S-a discutat mult. Ceea ce as vrea sa amendez este postul lui mihai 20005.

Probabil vorbesti de intervalul Timpuri noi - Unirii. Da, acolo mi s-a intamplat si mie sa stau de multe ori cateva secunde bune (o data a fost si inundatie pe-acolo daca imi aduc bine aminte). Dar ce spui tu este asa numitul "semnal" care regularizeaza traficul si e programat de la centru.
Acum cativa ani, inainte de statia Dristor 2 se statea intre 30 s si un minut in semnal. La fiecare metrou.

Nu vorbesc de intervalul Unirii - Izvor.
Si ca veni vorba de inundatie, ce e frate la Unirii inspre Eroii Revolutiei, ca acolo mereu miroase a sulf si pica apa din tavan ca la balamuc.
In ce hal au inceput sa se degradeze unele statii cred ca in 40-50 de ani se  vor duce de rapa. Oare nu are Metrorex-ul bani sa le repare ?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate