Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
MIO C720 cu MIO MAP v 3.3 - harti lipsa, incompatibilitati
Last Updated: Jul 27 2018 10:45, Started by
dmddd3
, Jun 18 2007 17:17
·
0
#91
Posted 05 April 2008 - 23:43
salutare!!!! si eu am aceeasi problema cu mio a501 ... am gasit harti ... dar ba imi zice ca sunt expirate, ba imi zice ca sunt blocate...si chiar am nevoie sa plec in Germania sapt viitoare ....asa k va cer ajutorul disperat !!!! Numai eu stiu cum a fost in Spania fara GPS!!! Pls help daca mai citeste cineva pana luni...
|
#92
Posted 06 April 2008 - 00:07
aditzzy, on Apr 5 2008, 17:43, said: salutare!!!! si eu am aceeasi problema cu mio a501 ... am gasit harti ... dar ba imi zice ca sunt expirate, ba imi zice ca sunt blocate...si chiar am nevoie sa plec in Germania sapt viitoare ....asa k va cer ajutorul disperat !!!! Numai eu stiu cum a fost in Spania fara GPS!!! Pls help daca mai citeste cineva pana luni... Daca te duci atat de des insemna ca ai de unde sa cheltuiesti bani pentru licente sau chiar un nou aparat cumparat de "acolo"... Un C220/230 nu este o gaura in buzunar. |
#93
Posted 06 April 2008 - 20:07
stie cineva unde trebuie pus fisierul pentru mio c720?..ala de pe site-ul de mai sus..cu speedcams..
va multumesc anticipat pt raspunsuri. ciao |
#94
Posted 06 April 2008 - 20:29
#95
Posted 06 April 2008 - 21:03
Mih_teo, on Mar 14 2008, 15:43, said: nu. dupa capul lui, ieri, ar fi trebuit sa fac cercuri prin pipera, pana la terminarea bateriei si a motorinei, intre constanta si medgidia... "drum neasfaltat", de la fetesti la lehliu.. dupa capul lui, sa merg pe dn nu pe a2, si multe altele. la aeroportul otopeni.. dupa ce am iesit din cerc si a reconfigurat traseul din pipera... ar fi trebuit sa merg prin resturi de padure..., etc. manual de utilizare... "beton" din 146 pagini... toate despre c720, nimic despre functia gps. nu spune daca pot sa-mi folosesc licenta de autoroute 2007 si cum pentru a face o harta si un traseu manual, sa nu-mi mai debiteze aberatii. si sa il export catre c720. cristian11, on Apr 6 2008, 20:29, said: in "miotc\pois" Edited by badmania98, 06 April 2008 - 21:03. |
#96
Posted 07 April 2008 - 06:31
#97
Posted 08 April 2008 - 17:47
multumesc pentru raspunsuri.... o zis buna tuturor. ciao
|
#98
Posted 13 April 2008 - 07:45
Salut! Am cumparat in anul 2007 un PNA C720 cu MIOMAP V. 3.3 igo.( ACTUALIZAT PROBABIL IN PERIADA MAI IUNIE 2007).
As vrea sa stiu cateva lucruri: - daca in prezent exista actualizari ale softului dispozitivului ( harti - ma intereseaza in special Romania - POI, FIRMWARE, etc.); - de unde le pot procura ( free sau contra-cost); - care este procedura de instalare; Multumesc! |
#99
Posted 13 April 2008 - 23:23
Te duci aici: http://service.mio-t.../MainFrame.aspx
Inainte de toate citesti cu mare atentie fisierul .pdf cu instructiuni si te asiguri ca aparatul tau poate si este cazul sa fie updatat. Apoi de pe linkul pentru C720 iti descarci cele 7 fisiere si procedezi exact cum scrie in fisierul citit. Astfel vei avea cea mai noua varianta oficiala de firmware, software si de harti. Salutari, cvp |
#100
Posted 17 April 2008 - 11:27
cum scap de ecranul de 'charging' ? .... nu pot sa stau cu el in masina si sa-l incarc simultan
|
|
#101
Posted 18 April 2008 - 21:36
In mod normal nu trebuie sa ti apara acel meniu cand il alimentezi de la priza de masina sau priza 220V. Cred ca ai o problema.
|
#102
Posted 18 April 2008 - 22:07
DeeJay, on Apr 17 2008, 12:27, said: cum scap de ecranul de 'charging' ? .... nu pot sa stau cu el in masina si sa-l incarc simultan Doar la prima conectare la priza masinii apare acel ecran ce semnifica de fapt conectarea la PC... Restarteaza si "va invata" sa faca diferenta intre PC si bricheta... Cu stima, Cata |
#103
Posted 19 April 2008 - 16:19
#104
Posted 02 May 2008 - 15:22
Dupa lungi cautari, m-am hotarat sa intru si eu in clubul vostru, cel al posesorilor de C720. Am studiat multe variante si pana la urma C720 mi sa parut cel mai tangibil (ma refer la raportul calitate pret, "fireste").
Nu am il am de cat de o saptamana si pot sa spun ca are erori in hartile din Romania mai ales ca asa cum s-a mai spus, "Marcel" cam incurca stanga cu dreapta plus ca la anumite sensuri giratorii, acelasi "Marcel" nu stie cate strazi sunt desi pe harta apar toate. Ca sa concluzionez: 1. Puncte forte: - ecran mare; - receptie GPS buna la conectare si reconectare (iesirea din pasaje, tuneluri, etc); - corectarea traseului buna; - conectare BT la telefon buna (desi nu suporta telefoanele cu Symbian pentru agenda telefonica si pentru lista apeluri, eu am un E50 cu care se conecteaza dar nu imi ofera toate avantajele - am facut teste cu SE si Nokia alte dispozitive, si concluzia a fost cea pe care am descris-o mai devreme, asa ca nu incercati telefoanele prea sofisticate pe el ca nu le vede integral pe toate); 2. Puncte slabe: - erori de indrumare; - nu are posibilitatea de a adauga voci suplimentare; - update de soft si POI inexistente; - inregistrarea pe site este usoara dar da erori de logare; Deocamdata cam asta am descoperit eu. Din cate am mai citit referitor la camerele radar voi face si eu teste cu el sa vad cum se comporta. Daca cineva de aici a incercat deja sa ne spuna si noua pas cu pas cam a facut si care au fost rezultatele (un fel de tutorial). Cu privire la TMC, lucru pentru care l-am achizitionat si eu pe "faimosul" C720, din cate am citit eu pe net acest serviciu nu este disponibil in Romania si nu cred ca va fi disponibil curand. In alte tari este dar acest receptor trebuie achizitionat pentru ca sistemul sa functioneze. Practic C720 suporta TMC, adica la receptionarea (antenei speciale) a unui avertisment este capabil sa recalculeze ruta astfel incat sa ocoleasca eventualele blocaje, etc, nu el in sine receptioneaza semnalul, el doar il prelucreaza. In USA, marea majoritatea a dispozitivele se vand cu antena TMC pentru USA valabil 3 luni de zile (free trial) apoi plateste tata ca vrei serviciul. (Pentru mai multe informatii click aici). Mult succes. Edited by Doctor_Blade, 02 May 2008 - 15:24. |
#105
Posted 02 May 2008 - 16:51
Doctor_Blade, on May 2 2008, 16:22, said: 2. Puncte slabe: - nu are posibilitatea de a adauga voci suplimentare; Mult succes. de ce nu poti sa pui voci suplimentare? incearca sa copiezi asta in "MioMap\voice" v_rom_f1.zip 996.08K 386 downloads Mult succes! |
|
#106
Posted 02 May 2008 - 22:23
ma poate ajuta cineva? am avut o harta RO, cu licenta bineanteles, igo2006 si era mai buna decat cea de pe C720 de acum, care are lipsuri "la greu"! de la igo 2006 mai am hartile in back-up si acum, se pot transforma in .fbl? multumesc anticipat!
|
#107
Posted 03 May 2008 - 07:13
iftival, on May 2 2008, 22:23, said: ma poate ajuta cineva? am avut o harta RO, cu licenta bineanteles, igo2006 si era mai buna decat cea de pe C720 de acum, care are lipsuri "la greu"! de la igo 2006 mai am hartile in back-up si acum, se pot transforma in .fbl? multumesc anticipat! 2006, ce versiune? |
#108
Posted 03 May 2008 - 14:12
Doctor_Blade, on May 2 2008, 09:22, said: Cu privire la TMC, lucru pentru care l-am achizitionat si eu pe "faimosul" C720, din cate am citit eu pe net acest serviciu nu este disponibil in Romania si nu cred ca va fi disponibil curand. In alte tari este dar acest receptor trebuie achizitionat pentru ca sistemul sa functioneze. Practic C720 suporta TMC, adica la receptionarea (antenei speciale) a unui avertisment este capabil sa recalculeze ruta astfel incat sa ocoleasca eventualele blocaje, etc, nu el in sine receptioneaza semnalul, el doar il prelucreaza. In USA, marea majoritatea a dispozitivele se vand cu antena TMC pentru USA valabil 3 luni de zile (free trial) apoi plateste tata ca vrei serviciul. (Pentru mai multe informatii click aici). Serviciul insa trebuie platit cumva - este emis fizic de posturile de radio FM "normale" de pe traseu, utilizand existentul canal FM-RDS (in principal). Firmele care livreaza datele nu o fac moca... trebuie platite ori prin subscriptii ori de la guvern. Personal agreez varianta cu subscriptii pentru ca nu vad de ce sa fie folosite pt finantare taxele unora care nu beneficiaza de sistem. Dar asta este alta discutie... O informatie mai detaliata despre situatia disponibilitatii ("free" sau comerciala): http://en.wikipedia....Message_Channel Edited by SuperDuper, 03 May 2008 - 14:28. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users