Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
cutie automata pro/contra
Last Updated: Aug 08 2008 20:06, Started by
roro74
, Jun 15 2007 09:03
·
0
#3
Posted 15 June 2007 - 12:44
Depinde ce model de Merc; daca ai S600, normal ca vei avea automata, dar daca ai C200 vei avea o manuala.
|
#4
Posted 15 June 2007 - 13:20
Chestie de gust. Problema e ca la noi isi dau cu parerea cei care au condus ori numai manual ori numai automat. Incearca-le pe amandoua si hotaraste-te singur. Si vezi ca e mare diferenta intre automatele de astazi si cele facute acum 3-4 ani (cele mai vechi de atat nici nu merita discutate).
Pt femei eu recomand calduros automatele. Sotia mea a facut scoala pe automata in State si dupa 6 ore, intructorul i-a spus ca e gata de examen. Am insistat eu sa mai ia inca 2 ore, ca altfel ar fi mers de atunci. A luat examenul fara probleme, si astazi conduce cu aplomb. |
#5
Posted 15 June 2007 - 17:01
#6
Posted 15 June 2007 - 17:06
cutie automatica- de ce? -pt ca cutia automatica e facuta pt a merge calm, linistit si f. comod. cutia manuala e pt. bmw-uri, toti stim ca cei care cauta viteza isi cumpara BMW iar oamenii seriosi mercedez -uri. asa ca din toata inima - cutie automatica. pt mertzan
|
#7
Posted 15 June 2007 - 20:51
Automata pentru orice marca de masina DECENTA. E foarte diferita o automata cu 7 trepte Mercedes de un jaf cu 5 de la Subaru de exemplu.... (Outback)
So, as alege automata INTOTDEAUNA daca mi-as lua o masina buna de la un producator cu traditie. Merc, BMW, Audi, Jag, Lexus ... etc etc. later edit: PS: ma referam la motoare MARI. V8 si chestii similare |
#8
Posted 15 June 2007 - 23:25
Monitox, on Jun 15 2007, 19:51, said:
cu tot respectul domnule moderator , dar seful meu a avut un serie 7 din ´93 cu cutie automatica si a avut doar probleme cu masina asta- poate a fost doar un noroc chior exemplul asta. eu cred ca teoria nu prea coincide intotdeuna cu practica- eu cred ca trebuie vazuta ¨practica¨ modelului de cutie automatica + mana de lucru, fie de bmw sau de subaru. am avut pe mana un SL 500 din 98 automatic (doar pt. 5 minute) si nu am vazut multa diferenta cu un Polo automatic de 1.4, poate doar ca nu se auzea la SL cum se schimba vitezele si putin in ¨felul¨ de a accelera. Acum cele 7 viteze de Merc. trebuie sa fie la un motor mai mare decat cel de 3.0 de la Outback. Poate daca i-art fi pus la Outback 7 viteze ar fi semanat cu un Fiat Punto 1.2 cu 6 viteze, adica nu-si are rostul. dupa lege nu trebuie sa-l contrazici pe sefu, asa ca cer scuzed. |
#9
Posted 16 June 2007 - 12:06
nu prea e cum zici tu. in ultimii ani ('00+) computerele masinilor au devenit semi-inteligente si se adapteaza stilului de condus.
zici ca ai avut pe mana un SL500, in 5 minute nu se poate vedea/simti ce inseamna o automata pusa pe un motor de >250cp. la inceput, si eu, trecut de la o manuala la o automata am injurat/boscorodit. totul e sa inveti masina. LE: automata: bleac, atunci cand trebuia sa parchez cu spatele ... dar cum am zis, invatzul are si dezvatz. Edited by adic95, 16 June 2007 - 12:09. |
#10
Posted 16 June 2007 - 12:37
adic95, on Jun 16 2007, 11:06, said: nu prea e cum zici tu. in ultimii ani ('00+) computerele masinilor au devenit semi-inteligente si se adapteaza stilului de condus. zici ca ai avut pe mana un SL500, in 5 minute nu se poate vedea/simti ce inseamna o automata pusa pe un motor de >250cp. |
|
#11
Posted 16 June 2007 - 20:19
freightliner, on Jun 16 2007, 13:37, said: da dar am condus BMW lu´sefu serie 7 (din 1993 <- -00´ ) cu cutie automatica cu vreo 330 cv. si nu mi s-a parut ceva deosebit. asta asa e, trebuie sa-l canduc zilnic pt a ma invatza cu cutia, dar nu face o manuala ce face o automatica si invers, si ca sa se egaleze ca stil de condus mai trebuie ceva ¨inteligenta¨ asta atat pt om cat si pt masina M-am referit la Subaru pentru ca din pacate, cutia lor automata schimba extrem de prost si greu... lucru recunoscut de marea majoritate a presei de specialitate. Sincer sa fiu nu suport deloc BMW-urile insa le-am bagat in lista pentru ca se vand bine Nu ma mira ca aveai problemele respective (fiind totusi un model vechi) Lasand la o parte placerile personale, o cutie automata este de recomandat in aglomeratia unui oras precum Bucurestiul dar si in afara orasului daca vorbim de motoare mari la care nu mai e atat de simplu sa schimbi vitezele pe baza simturilor si auzului Unu ca nu auzi mai nimic si doi ca nu prea simti nimic daca e o masina tare ... Eu sunt f curios cum poate un sofer oarecare sa stapaneasca de ex un G55 AMG cu cei 500CP folosind o cutie manuala Sa nu uitam ca FOARTE multi posesori de carnet si asa habar nu au de mecanica, motoare, cuplu and stuff. Pentru ei ar fi o reala binefacere cutia automata chiar si pe un motoras de 1,2 litri. Ce sa mai zic de femei... |
#12
Posted 16 June 2007 - 20:48
freightliner, on Jun 15 2007, 18:06, said: cutie automatica- de ce? -pt ca cutia automatica e facuta pt a merge calm, linistit si f. comod. cutia manuala e pt. bmw-uri, toti stim ca cei care cauta viteza isi cumpara BMW iar oamenii seriosi mercedez -uri. asa ca din toata inima - cutie automatica. pt mertzan daca e asa cum zici, atunci cum explici ca un c320 prinde suta in 6,8s in varianta cutie automata, iar in varianta cutie manuala prinde in 7,7s? vezi datele tehnice oficiale. sa mergi prin traficul din bucuresti cu cutie auto, fara sa freci ambreiajul pana il iau dracii... cred ca e un mare avantaj. la fel si la drum lung, mai ales prin romania unde n-ai unde sa te duci doar cu treapta 5/6 la manuala... de pe alta parte, la un motor mic (cuplu mic), cred ca e mai buna o cutie manuala, poti sa te mai folosesti de ambreiaj/cutie sa pregatesti motorul ptr o depasire mai infipta. |
#13
Posted 16 June 2007 - 21:36
Monitox, on Jun 16 2007, 19:19, said: . Pentru ei ar fi o reala binefacere cutia automata chiar si pe un motoras de 1,2 litri. Ce sa mai zic de femei... acum ma intreb de ce pt motoarele pe motorina intre 1200 si 1850 nu au cutie automatica. eu 1-l nu stiu nici un model- daca ar ar exista ar fi masina potrivita pt oras -unul ca bucuresti de ex. |
#14
Posted 16 June 2007 - 21:41
dsdev, on Jun 16 2007, 19:48, said: de pe alta parte, la un motor mic (cuplu mic), cred ca e mai buna o cutie manuala, poti sa te mai folosesti de ambreiaj/cutie sa pregatesti motorul ptr o depasire mai infipta. |
#15
Posted 16 June 2007 - 22:17
freightliner, on Jun 16 2007, 22:41, said: condu unn polo 1.4 automatic si dupa aceea mai vorbim. si chestiile alea cu secundele -poate batea vantul prea tare din fatza, sau soferul a mancat ceva sticat si dupa cum spune legea ¨scade stimulul de reactie al omului¨, sau poate avea rotile desunflate, sau mai stiu de ce ... sa inteleg ca polo 1.4 automatic e o masina infipta sau ce? ideea expusa de mine era urmatoarea: la o masina cu cuplu mic, o cutie auto (full auto, nu semi sau altceva) n-ai cum sa turezi motorul cu ambreiajul calcat si pe urma sa ii dai drumu in acceleratie la cuplu maxim, astfel incat sa pleci mai lansat intr-o depasire (e doar un exemplu de dezavantaj). mai mult, multe cutii automate au tendinta de a sari peste trepte daca o calci tare, chestie care nu avantajeaza un motor mic. eu personal as prefera cutie manuala ptr un motor cu cuplu mic ca sa pot sa ma infig cu ea. asta nu inseamna ca o cutie auto la un polo 1.4 e nasoala, ci doar ca nu poti face ce faci cu una manuala. la un motor de putere mare, cuplul e disponibil pe o plaja mult mai mare de turatie si in plus e mult mai usor de stapanit masina fara sa o faca mai lenta. ce am postat sunt date tehnice oficiale... fara vant, roti desumflate si cronometrari de pe youtube... asa daca vrei sa facem discutii, pot si io sa zic ca poate polo 1.4 mergea la vale... |
|
#16
Posted 16 June 2007 - 23:41
#18
Posted 17 June 2007 - 11:07
Aiurea. Sunt tot mai multe masini ce au cutie automata, si NU SE STRICA tot timpul. Nu stiu de ce unii generalizeaza un lucru foarte variat cum ar fi cutia automata. Se merita evident pe masini noi,mai ales daca esti femeie sau vrei sa conduci relaxat sau ai o masina foarte puternica. Manuala e mai mult acolo ptr berline cu motor < 2 L.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users