Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
merita upgrade de la Ryzen 5 2600...

Intel i9 14900K cooler air Deepco...

Curațare disc vinil

Atentie la site-ul FixShop.ro - p...
 Display cu culori neuniforme

Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel

Windows 11 si boxa portabila - de...
 Angajarea unei persoane de 18 ani...

Depunere declaratie unica PFA - i...

Situatie mostenire

Inlocuit/upgrade placa video Nvid...
 Google tv si open vpn

Vot europarlamentare

Sfat reparatii Golf 5

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...
 

am vandut vx-ul si am luat un PD170P

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#19
cluca1969

cluca1969

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 149
  • Înscris: 07.06.2006

View PostTractoristu, on Jun 1 2007, 15:48, said:

Sau de sus de pe boxa din acelasi motiv.
Pardon?

#20
DIGITall Media

DIGITall Media

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 195
  • Înscris: 01.05.2007

View Postcluca1969, on Jun 1 2007, 22:47, said:

Pardon?

  Mai sunt unii care se cocotzeaza sus pe boxe si...... apar distorsiuni....

#21
Croconelu

Croconelu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 661
  • Înscris: 02.10.2005

View Postiora, on May 31 2007, 16:31, said:

in afara de faptul ca sunetul are doua canalele setabile total independent, cu limitator nu gain automat ca la vx, ceea ce e un lucru bun,si ca majoritatea timpului trag mono identic pe ambele canale,nu vad nici un inconvinient in a folosi pd.e mai grea doar,insa cand are si lampa.ideea de baza e ca poti folosi camera si la alt gen de filmari in afara de nunti,plus ca poti sincroniza mai usor filmarile multicam,plus ca poti trage Dvcam la chestiile care merita.personal la nunti nu vad rostul dvcam-ului ,mai ales ca sunt scumpe casetele. fata de vx are butonul AE care te ajuta in modul automat la expuneri corecte.insa neutilizabil in mod manual.daca sunteti nemultumiti de sunetul directional foarte simplu folositi emitatorul de la lavaliera pe line-in ,legat la mixerul dj-ului  si receptorul pe intrarea 2 de pd si o sa aveti sunet de calitate, microfonul ramanand pentru ambianta.a nu se uita ca Pd e construit de divizia profesionala de la sony si sunt efectuate teste in plus.
revin cu aceasta problema....
am achizitionat microfon de lavaliera, intradevar am sunet de ff buna calitate, dar numai in anumite conditii, atunci cand semnalul audio rezultat din mixerul dj-ului :Dj:  are nivelul relativ mic...  cand nivelul creste ( de ex. da muzica mai tare.... ) se aud distorsiuni, echipamentul de emisie intra in limitare pe audio ( peak ) aici apar problemele  :death:  echipamentul folosit este sennheiser  seria Ew100 ! are posibilitatea de a regla sensibilitatea pana la -30db, se pare ca cel putin in cazul meu nu este suficient, trebuie mai jos !
ce solutii propuneti la acesta problema ? eventula un mic mixer intre masa dj-ul si EW 100 ? mentionez ca de obicei mixere-le au iesire REC ( RCA de ex. ) aici ma conectez , gresesc cumva ?

multumesc foarte mult.

#22
nexland

nexland

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,631
  • Înscris: 15.09.2004
Un microfon extern RODE, ca cel pe care ai uitat sa-l returnezi.

#23
Croconelu

Croconelu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 661
  • Înscris: 02.10.2005

View Postnexland, on Sep 21 2007, 18:54, said:

Un microfon extern RODE, ca cel pe care ai uitat sa-l returnezi.
din pacate nu e nici ala solutia... o sa il primesti fi linistit.
mai ca imi pare rau ca am luat pd-ul.

#24
Croconelu

Croconelu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 661
  • Înscris: 02.10.2005

View PostCroconelu, on Sep 21 2007, 18:47, said:

revin cu aceasta problema....
am achizitionat microfon de lavaliera, intradevar am sunet de ff buna calitate, dar numai in anumite conditii, atunci cand semnalul audio rezultat din mixerul dj-ului :Dj:  are nivelul relativ mic...  cand nivelul creste ( de ex. da muzica mai tare.... ) se aud distorsiuni, echipamentul de emisie intra in limitare pe audio ( peak ) aici apar problemele  :death:  echipamentul folosit este sennheiser  seria Ew100 ! are posibilitatea de a regla sensibilitatea pana la -30db, se pare ca cel putin in cazul meu nu este suficient, trebuie mai jos !
ce solutii propuneti la acesta problema ? eventula un mic mixer intre masa dj-ul si EW 100 ? mentionez ca de obicei mixere-le au iesire REC ( RCA de ex. ) aici ma conectez , gresesc cumva ?

multumesc foarte mult.
nimeni, nimic ??? :w00t:

#25
srjKhan

srjKhan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 301
  • Înscris: 07.09.2006

View PostCroconelu, on Sep 23 2007, 08:56, said:

nimeni, nimic ??? :w00t:
E o problema mare pana le vom da de cap la PD urile astea cu sunetul...
-30db este enorm ca atenuare, la -32db faci killout, adica n-ar trebui sa mai auzi nimic, asa ca atenuarea ar trebui sa fie suficienta. Chestia este ca daca iei sunet din receptorul lavalierei sa setezi intrarea audio in camera pe line, nu pe mic.
Cu microfonul Rode problema se amplifica, nu se rezolva (din experienta mea scurta cu acest tip de camera). Acesta (Rode) e mult mai sensibil decat microfonul original, in consecinta, daca muzica e tare distorsioneaza chiar si pe autogain. Daca intri pe manual si reduci din decibeli intervin variatii de volum datorate faptului ca microfonul este EXTREM de directional (cel putin asa e al meu-NTG2). Inca studiez problema: in principiu, la starea civila (unde trebuie sa aud ceva chiar daca oamenii vorbesc in soapta - de emotie probabil) folosesc Rode, iar la carciuma microfonul camerei (face mai bine autogain cu el).
Despre lavaliera as vrea sa aflu si eu mai multe: nu am gasit nimic al carei receptor sa mearga la baterie in locatiile consacrate (Muzica sau magazinele de pe Maica Domnului), iar ce am eu primit moca de la un relizator TV functioneaza dupa principiul "atata dai, atata face". Adica apar fosnete in functie de pozitie, si mai mult, receptorul este croit direct pe o mufa jack, astfel incat daca ii pui un adaptor XLR arata ca dracu pe camera. In plus, se pare ca si banda de frecventa audio in care lucreaza e ceva mai ingusta decat poate capta un microfon video, astfel incat - ce castigi la uniformitatea in volum pierzi la calitatea efectiva a sunetului. Intrebarea este: unde as putea gasi lavaliera de calitate si cam cat costa?

#26
Croconelu

Croconelu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 661
  • Înscris: 02.10.2005

View PostsrjKhan, on Sep 23 2007, 23:58, said:

E o problema mare pana le vom da de cap la PD urile astea cu sunetul...
-30db este enorm ca atenuare, la -32db faci killout, adica n-ar trebui sa mai auzi nimic, asa ca atenuarea ar trebui sa fie suficienta. Chestia este ca daca iei sunet din receptorul lavalierei sa setezi intrarea audio in camera pe line, nu pe mic.
Cu microfonul Rode problema se amplifica, nu se rezolva (din experienta mea scurta cu acest tip de camera). Acesta (Rode) e mult mai sensibil decat microfonul original, in consecinta, daca muzica e tare distorsioneaza chiar si pe autogain. Daca intri pe manual si reduci din decibeli intervin variatii de volum datorate faptului ca microfonul este EXTREM de directional (cel putin asa e al meu-NTG2). Inca studiez problema: in principiu, la starea civila (unde trebuie sa aud ceva chiar daca oamenii vorbesc in soapta - de emotie probabil) folosesc Rode, iar la carciuma microfonul camerei (face mai bine autogain cu el).
Despre lavaliera as vrea sa aflu si eu mai multe: nu am gasit nimic al carei receptor sa mearga la baterie in locatiile consacrate (Muzica sau magazinele de pe Maica Domnului), iar ce am eu primit moca de la un relizator TV functioneaza dupa principiul "atata dai, atata face". Adica apar fosnete in functie de pozitie, si mai mult, receptorul este croit direct pe o mufa jack, astfel incat daca ii pui un adaptor XLR arata ca dracu pe camera. In plus, se pare ca si banda de frecventa audio in care lucreaza e ceva mai ingusta decat poate capta un microfon video, astfel incat - ce castigi la uniformitatea in volum pierzi la calitatea efectiva a sunetului. Intrebarea este: unde as putea gasi lavaliera de calitate si cam cat costa?
o sa va trimit un mesaj ! sa nu se interpreteze ca si reclama.

astept si alte pareri cu privire la aceasta problema !
multumesc.

#27
srjKhan

srjKhan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 301
  • Înscris: 07.09.2006

View PostCroconelu, on Sep 24 2007, 08:15, said:

o sa va trimit un mesaj ! sa nu se interpreteze ca si reclama.

astept si alte pareri cu privire la aceasta problema !
multumesc.
Multumesc pentru mesaj!
Mi-am luat inima-n dinti si m-am apucat de teste de sunet. Am luat doua boxe tip "lautar" si le-am dat atat de tare cat mi-au suportat urechile, avand insa grija sa nu apara distorsiuni.
Am testat cu mic Sony pe Ch1 si Rode pe Ch2. Initial am incercat sa supraveghez aparitia distorsiunilor prin casti dar a fost imposibil din cauza zgomotului din casa, astfel incat am inregistrat pe banda si am ascultat dupa aceea. Iata concluziile:
Sunetul inregistrat pe Rode este net superior celui pe Sony(mai plin, mai placut), dar distorsiunile apar MULT mai devreme (chiar si la un volum al boxelor acceptabil - nu din ala de care dau baietii cand se supara). In concluzie am incercat sa atenuez manul volumul. Merge, insa nu e o solutie fiindca atunci cand te intorci cu spatele la boxe scade volumul la jumatate (cred ca ar merge cu microfonul orientat in sus dar...).
A doua solutie: am trecut butonul pe MicATT si audio gain pe auto. Chestia asta merge chiar foarte bine si cred ca este solutia ideala pentru locurile zgomotoase. Problema apare atunci cand treci brusc la un nivel de sunet normal fiindca nu mai auzi aproape nimic din zgomotul de fond (interviuri se pot lua cu succes insa).
Pentru microfonul Sony daca ai cuplat atenuarea nu mai auzi nimic asa ca e recomandabil sa lasi audio gain auto si microfonul cuplat normal - dar si la asta apare zgomot la un nivel mare al boxelor.
Concluzie (preliminara): Sambata voi filma cu mic. Rode, avand grija ca la carciuma sa cuplez atenuarea, iar volumul il voi lasa in seama lui AudioGain-Auto.  Va spun dupa ce fac capturile cum a mers... (Doamne ajuta!)

#28
iora

iora

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 25.03.2005
hai sa va zic varianta cea mai ieftina. puneti un microfon de camera normala video(capsula condensator) in capatul cauciucat la unei mufe pe XLR si alimentati capsula printr-o rezistenta de 22k din tensiunea care apare pe mufa de la canalul 2 de la camera de 48V(Phantom),iar mufa cu microfonul astfel aranjat o cuplati pe canalul 2 al Pd-ului setat pe auto la gain si microfonul normal pe intrarea 1 tot pe auto.la editare alegeti iesire master mono cu canalele audio insumate(L +R)).se obtine un sunet mult mai rotund si cu un bas mai profund,plus ca dispare si efectul de directionare.Cand nu aveti nevoie de al doilea microfon pur si simplu intrerupeti alimentarea la canalul doi din comutatorul de tensiune  de 48V pt acel canal si nu uitati sa setati comutatorul de canale pe pozitia CH1=CH1+CH2.am testat cu microfon de la o camera veche VHS M10. si e mai mult decat ok.dar merge orice microfon de camera video,insa se obtin distorsiuni mari cu capsule ieftine condensator, ca cele din castile multimedia.in loc de rezistenta22k se pot inseria una de 12k si un semireglabil de 22k din care se poate regla volumul dat de microfon in asa fel incat la zgomot ambiant foarte mare sa nu treaca scala de la VU-metru pe peek in LCD. se foloseste cablul ecranat intre microfon si pinii mufei,altfel apare zgomot.iar capsula se pastreaza cu garnitura de cauciuc

Edited by iora, 24 September 2007 - 14:17.


#29
srjKhan

srjKhan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 301
  • Înscris: 07.09.2006

View Postiora, on Sep 24 2007, 15:14, said:

hai sa va zic varianta cea mai ieftina. puneti un microfon de camera normala video(capsula condensator) in capatul cauciucat la unei mufe pe XLR si alimentati capsula printr-o rezistenta de 22k din tensiunea care apare pe mufa de la canalul 2 de la camera de 48V(Phantom),iar mufa cu microfonul astfel aranjat o cuplati pe canalul 2 al Pd-ului setat pe auto la gain si microfonul normal pe intrarea 1 tot pe auto.la editare alegeti iesire master mono cu canalele audio insumate(L +R)).se obtine un sunet mult mai rotund si cu un bas mai profund,plus ca dispare si efectul de directionare.Cand nu aveti nevoie de al doilea microfon pur si simplu intrerupeti alimentarea la canalul doi din comutatorul de tensiune  de 48V pt acel canal si nu uitati sa setati comutatorul de canale pe pozitia CH1=CH1+CH2.am testat cu microfon de la o camera veche VHS M10. si e mai mult decat ok.dar merge orice microfon de camera video,insa se obtin distorsiuni mari cu capsule ieftine condensator, ca cele din castile multimedia.in loc de rezistenta22k se pot inseria una de 12k si un semireglabil de 22k din care se poate regla volumul dat de microfon in asa fel incat la zgomot ambiant foarte mare sa nu treaca scala de la VU-metru pe peek in LCD. se foloseste cablul ecranat intre microfon si pinii mufei,altfel apare zgomot.iar capsula se pastreaza cu garnitura de cauciuc
Ideea pare buna si cred ca merita incercata, dar ce te faci cand sunetul din boxe este prea puternic si pe canalul 1, unde ai microfonul original, iti apar distorsiuni mari?

#30
iora

iora

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 25.03.2005
am filmat asa si am folosit atenuarea de 20 db.cand nivelul acustic depasea limitele.oricum construiesti microfonul si daca e vreo problema ramai la editare cu canalul 1 normal inregistrat ca si mai inainte.insa sunt rare cazurile cand distorsoneaza daca e reglat ok din semireglabil.insa cea mai profi solutie e cea cu lavaliera setata pe line in. cu remarca ca se obtine doar semnal mono insa pe tv.... nu am avut reclamatii. microfonul pe intrarea 2 isi face treaba bine la starea civila ,biserica, pe acasa la nuntasi unde microfonul de pe camera nu face fata liniar,mai ales daca de exemplu starostele sta in spatele tau

Edited by iora, 24 September 2007 - 23:55.


#31
Croconelu

Croconelu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 661
  • Înscris: 02.10.2005

View Postiora, on Sep 24 2007, 22:53, said:

am filmat asa si am folosit atenuarea de 20 db.cand nivelul acustic depasea limitele.oricum construiesti microfonul si daca e vreo problema ramai la editare cu canalul 1 normal inregistrat ca si mai inainte.insa sunt rare cazurile cand distorsoneaza daca e reglat ok din semireglabil.insa cea mai profi solutie e cea cu lavaliera setata pe line in. cu remarca ca se obtine doar semnal mono insa pe tv.... nu am avut reclamatii. microfonul pe intrarea 2 isi face treaba bine la starea civila ,biserica, pe acasa la nuntasi unde microfonul de pe camera nu face fata liniar,mai ales daca de exemplu starostele sta in spatele tau
da asa este ! cea mai profi solutie e cea cu lavaliera setata pe line in
am testat azi si e super ok la orice nivel de sunet la intrare ! :D  :D  :D  :coolspeak:

#32
glido

glido

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 930
  • Înscris: 31.03.2005

View Postiora, on Sep 24 2007, 15:14, said:

hai sa va zic varianta cea mai ieftina. puneti un microfon de camera normala video(capsula condensator) in capatul cauciucat la unei mufe pe XLR si alimentati capsula printr-o rezistenta de 22k din tensiunea care apare pe mufa de la canalul 2 de la camera de 48V(Phantom),iar mufa cu microfonul astfel aranjat o cuplati pe canalul 2 al Pd-ului setat pe auto la gain si microfonul normal pe intrarea 1 tot pe auto.la editare alegeti iesire master mono cu canalele audio insumate(L +R)).se obtine un sunet mult mai rotund si cu un bas mai profund,plus ca dispare si efectul de directionare.Cand nu aveti nevoie de al doilea microfon pur si simplu intrerupeti alimentarea la canalul doi din comutatorul de tensiune  de 48V pt acel canal si nu uitati sa setati comutatorul de canale pe pozitia CH1=CH1+CH2.am testat cu microfon de la o camera veche VHS M10. si e mai mult decat ok.dar merge orice microfon de camera video,insa se obtin distorsiuni mari cu capsule ieftine condensator, ca cele din castile multimedia.in loc de rezistenta22k se pot inseria una de 12k si un semireglabil de 22k din care se poate regla volumul dat de microfon in asa fel incat la zgomot ambiant foarte mare sa nu treaca scala de la VU-metru pe peek in LCD. se foloseste cablul ecranat intre microfon si pinii mufei,altfel apare zgomot.iar capsula se pastreaza cu garnitura de cauciuc

daca te rugam frumos poti sa postezi o schema ? Merci

In alta ordine de idei. Eu am tot un PD (150) la care am schimbat mic-ul Sony cu un Behringer ECM8000.Este un mic omni, XLR, de masuratori (10Hz-22KHz). In natura e super nu sunt probleme de directionalitate fiind omni iar sensibilitatea e chiar derajanta cateodata de ex la biserica se aud toate fosnetele soaptele... La sala insa e dezastru pe automat. Cu sau fara autogain trebuie pornit atenuarea, si daca stai langa boxe e mai bine sa treci pe manual.
Pe mine ma bate gandul la o perecehe Behringer C2 (Factory matched for stereo recording) este tot omni si la acelasi pret ca si ECM-ul, perechea !!! + ca are buton de atenuare pe mic.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate