Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Gari desfiintate dupa 1990
Last Updated: May 05 2009 14:45, Started by
duculeana
, Feb 13 2007 14:10
·
0
#19
Posted 17 February 2007 - 16:57
romaximusro, on Feb 17 2007, 16:47, said: intrebare: ce tranzit crezi ca ar avea autostrada respectiva? se discuta odata prin cji iasi de o asemenea autostrada prin nordul moldovei (stiu sigur ca trecea prin suceava), ziceau ceva si de un tunel pe sub prislop insa a ramas la stadiul de proiect, se pare ca mai viabil e acum sa treaca prin judetele suceava si bistrita. Oricum trebuie vointa politica si multi bani, pentru ca deocamdata dpdv economic nu cred ca o asemenea lucrare are fundament. Nu zic ca nu ar fi utila , mai mult ca sigur ar duce la dezvoltarea zonei (ce are un imens potential turistic) insa pana la noi ordine autostrazi, cai ferate pe sub prislop etc nu cred ca vom vedea in viitorul apropiat |
#21
Posted 17 February 2007 - 17:36
romaximusro, on Feb 17 2007, 17:01, said: deocamdata visam. din ce vad aici o linie posibila (pt un drum mai drept) ar fi suceava-vama-moldovita-borsa.. si intri la "reteaua c.f. -> harta retelei". |
#22
Posted 27 February 2007 - 12:12
Uite aici cu cat sacrificiu s-a construit calea ferata Salva-Viseu. Proiectul despre care spuneam eu poate fi realizat scotand puscariasii la munca (nu la stat la televizor cu cablu si la mancat friptane in puscarie, pentru care noi platim 10 milioane pentru fiecare detinut) alaturi de muncitorii firmei. Este simplu, nu poti sa spui ca nu avem forta de munca, dar...nu se vrea,,, Pai daca faci o socoteala, numai cu banii pentru intretinerea puscariasilor si cu banii care s-au dat in plus metrorexului, ar fi o parte din proiect. Pe urma, cu recuperarea banilor furati de Vantu, Bivolaru, Patriciu s.a. Mai putem sa atragem si niste fonduri de la UE. Vezi ca exista solutii?
|
#23
Posted 27 February 2007 - 13:29
din cate stiu eu doar daca vrea un condamnat poate sa iasa la munca pentru reducerea pedepsei. oricum e clar ca toata linia aia s-a construit cu sacrificii.
off: cred ca cei de la jurnalul national au gresit cu poza asta: [ http://www.jurnalul.ro/pictures/641_poza.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]. mie imi pare a fi mai mult din salva |
#24
Posted 06 March 2007 - 12:55
Revin cu raspunsul dat de SNCFR:
"Pe linia ferata Bucuresti -Oltenita la care faceti referire SNTFC exploateaza numai doua perechi de trenuri care sa deserveasca locuitorii din zona. Mentinerea in circulatie a acestor trenuri este determinata de existenta abonamentelor de calatorie, incasari care acopera cheltuielile de exploatare realizate. SNTFC este un operator de transport care achizitioneaza trasee de la compania CFR SA responsabila de starea infrastructurii feroviare si le exploateaza. Prin urmare, SNTFC nu este raspunzatoare de infiintarea-desfiintarea statiilor sau a liniei ferate care face legatura intre diferite localitati". Trebuie sa ma adresez la compania "CFR S.A.", privind redeschiderea traficului pe tronsonul Borsa -Viseu de Sus. Dar nu cunosc adresa de mail a cfr, decat cea de pe site, la care am si trimis mailul: [email protected]. Ma poate ajuta cineva? Edited by duculeana, 06 March 2007 - 13:07. |
#25
Posted 08 June 2007 - 10:27
Iata un printsceen din mersul trenurilor 1995/1996, ultimul sezon in care a circulat trenul Viseu de Jos-Borsa:
LE: Scuzati, fisierul nu se poate incarca deoarece nu este format acceptat. romaximus: da' de unde, asa e cum am gasit si pe alt site dedicat iubitorilor de trenuri. Stiu ca in 1998 cand m-am dus la Borsa, deja nu mai era, am mers cu autobuzul. Edited by duculeana, 08 June 2007 - 10:34. |
#26
Posted 08 June 2007 - 10:30
eu cred ca a circulat mai mult, cel putin pana in 98-99..
|
#27
Posted 08 June 2007 - 11:14
#28
Posted 19 September 2007 - 09:22
Trenuri pe ruta Borsa-Viseu de Jos:
P4981 pl. 3:45 -sos. 4:25 P4983 pl. 8:45 -sos. 9:25 P4985 pl. 11:05 -sos. 11:45 P4987 pl. 15:40 -sos. 16:20 P4989 pl. 18:50 -sos. 19:30 Statii intermediare: Moisei hcv., Viseu de Sus, Viseu de Sus hc. |
|
#29
Posted 19 September 2007 - 09:40
acum vreo 10 ani m-am dus de la simeria la hunedoara cu un personal, noaptea, singur singurel ma intreb de ce oare s-a scos
edit: ah, da, numai nebunii psihopati mai merg cu personale. acum exista alternative, chiar daca mai incomode, mult mai putin imputzite Edited by Mosotti, 19 September 2007 - 09:41. |
#30
Posted 19 September 2007 - 10:59
Mosotti, on Sep 19 2007, 10:40, said: acum vreo 10 ani m-am dus de la simeria la hunedoara cu un personal, noaptea, singur singurel ma intreb de ce oare s-a scos edit: ah, da, numai nebunii psihopati mai merg cu personale. acum exista alternative, chiar daca mai incomode, mult mai putin imputzite |
#31
Posted 19 September 2007 - 11:10
trenurile au fost scoase din circulatie in momentul in care lumea nu mai mergea cu trenul, ci prefera sa mearga cu microbuzul, autobuzul etc
|
#32
Posted 19 September 2007 - 12:11
Mosotti, on Sep 19 2007, 12:10, said: trenurile au fost scoase din circulatie in momentul in care lumea nu mai mergea cu trenul, ci prefera sa mearga cu microbuzul, autobuzul etc |
#33
Posted 17 October 2007 - 13:29
Turisti romani si straini in asteptarea Mocanitei:
[ http://www.c7obs.net/~florinn/12_07_vas/DSC06495.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si interiorul trenului ce porneste pe Valea Vaserului: [ http://www.c7obs.net/~florinn/12_07_vas/DSC06496.JPG - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Iata totusi ca in aceasta zona turismul feroviar nu a disparut de tot, chiar daca nu mai e folosita pentru traficul feroviar de calatori linia Viseu de Sus-Borsa. Edited by duculeana, 17 October 2007 - 13:33. |
|
#34
Posted 20 November 2007 - 17:02
Iata un screenshot cu vederea din satelit a garii Borsa:
[ http://img136.imageshack.us/img136/8485/garaborsael7.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by duculeana, 20 November 2007 - 17:03. |
#35
Posted 11 January 2008 - 16:47
Din pacate noul mers al trenurilor nu ne aduce nici o schimbare pentru zona Borsa-Viseu Avem doar 3 trenuri care pleaca din Viseu de Jos drept cap de linie, 2 spre Sighet (din care unul nu circula duminica) si unul spre Salva. Per total avem 13 plecari din Viseu de Jos, ultimul tren care trece prin gara fiind la 20:33 P4121 Cluj Napoca-Sighetu Marmatiei.
Ma intreb daca va mai fi vreodata pusa in folosinta gara Borsa (de la a carei desfiintare aniversam 10 ani de zile in acest an) pentru traficul feroviar de persoane. Se pare ca autoritatile de la Transporturi au "uitat" acea zona cu un potential turistic imens. Poate cu lobby pe langa cine trebuie s-ar putea rezolva ceva! |
#36
Posted 22 March 2008 - 13:42
Dati si voi exemplu de gari din orasele voastre sau din apropiere care stiti ca s-au desfiintat (incluzand aici si haltele)! Foarte frumos ne sta, la mai bine de 1 an de la integrare ca un oras de 28000 de locuitori si cu potential turistic sa n-aiba gara! Sa speram ca la anul nou ministru al transporturilor va avea in vedere reinfiintarea garii Borsa si a personalului Borsa-Viseu!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users