Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?
 Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...
 Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy
 ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație
 

probleme la instalare win vista 64

- - - - -
  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1
arhivatorul

arhivatorul

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 08.02.2007
dau sa instalez win vista varianta 64 de biti si problema este ca el nu imi vede matricea formata din cele doua harduri de 80giga, sunt incepator... ce pot sa fac.

in acest moment pe sistem am win xp care vede si lucreaza bine cu matrica. la instalare de xp mi-a cerut o discheta am folosito si totul a mers aici nu am drivere pt. vista

placa mea de baza e un Asus A8N-Sli cu cipset Nvidia cred. ce pot sa fac ca la instalare vista sa vada matricea.

Multumesc

Edited by arhivatorul, 08 February 2007 - 12:58.


#2
Cârcotashul

Cârcotashul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 189
  • Înscris: 05.02.2005
Deci sa intelegem ca "matricea" ta e raidul, si ca la xp iti mergea daca introduceai discheta? In mod normal la vista trebuia sa nu iti faca probleme pt ca are intergat driverele sata raid, nush ce sa zic, incearca un update de bios, poate ajuta si el cu ceva :)

#3
arhivatorul

arhivatorul

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 08.02.2007

View PostCârcotashul, on Feb 8 2007, 13:50, said:

Deci sa intelegem ca "matricea" ta e raidul, si ca la xp iti mergea daca introduceai discheta? In mod normal la vista trebuia sa nu iti faca probleme pt ca are intergat driverele sata raid, nush ce sa zic, incearca un update de bios, poate ajuta si el cu ceva :)
asta am sa fac