Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 

Marketonline+Mugurel Frunzetii=1 tzeapa sau 2 tzepe?

- - - - -
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#55
Calculici

Calculici

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 196
  • Înscris: 28.11.2001
foarte tare....asteptam si altii.....

#56
nicoleta20

nicoleta20

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 290
  • Înscris: 20.04.2007
http://itnewsonline....veti-grija.html

#57
digibrain2000

digibrain2000

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 02.11.2007

View PostFlorin_Spanu, on Feb 20 2008, 16:28, said:

Marketonline.ro / Grifon Group srl reprezentata prin Mugur Frunzetti este rugata si pe aceasta cale sa-si achite restantele la plata in valoare de 104444,3 lei aferente facturilor F.CJ 3717045 din data de 06.11.2007, respectiv  F.CJ 3717229 din data de 16.11.2007 emise de ARoBS Transilvania Software srl.


:-) Tareee !!! Pai voi dati facturi de atatia bani fara nici o garantie ??? de fapt... daca se livrau doar facturi era bine, s-a dat si marfa.... ;-)

In alta ordine de idei, daca se face depozit in banca pe banii aia pe 3 luni deja omul castiga dublu... odata cand vinde marfa si a doua oara ca dobanda. Nu v-ati prins ?

An bilant   Cifră de afaceri (RON)   Venituri (RON)   Cheltuieli (RON)   Profit net / pierdere netă (RON)   Număr angajați
2005 84.928,00 87.285,00 179.109,00 0,00 2
2006 537.998,00 576.464,00 637.002,00 -60.538,00          2
2007 17.883.403,00 17.893.654,00 17.892.337,00 542,00       14

Deci Grifon grup a avut un profit pe 2007 mai mic decat salariul mediu pe economie... la o cifra de afaceri de 178 mld.... aici pute urat... ca sa ajungi la cifrele astea trebuie sa ai o armata de contabili.

Edited by digibrain2000, 14 January 2009 - 09:27.


#58
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View Postdigibrain2000, on Jan 14 2009, 09:33, said:

:-) Tareee !!! Pai voi dati facturi de atatia bani fara nici o garantie ??? de fapt... daca se livrau doar facturi era bine, s-a dat si marfa.... ;-)

In alta ordine de idei, daca se face depozit in banca pe banii aia pe 3 luni deja omul castiga dublu... odata cand vinde marfa si a doua oara ca dobanda. Nu v-ati prins ?

An bilant Cifră de afaceri (RON) Venituri (RON) Cheltuieli (RON) Profit net / pierdere netă (RON) Număr angajați
2005 84.928,00 87.285,00 179.109,00 0,00 2
2006 537.998,00 576.464,00 637.002,00 -60.538,00 2
2007 17.883.403,00 17.893.654,00 17.892.337,00 542,00 14

Deci Grifon grup a avut un profit pe 2007 mai mic decat salariul mediu pe economie... la o cifra de afaceri de 178 mld.... aici pute urat... ca sa ajungi la cifrele astea trebuie sa ai o armata de contabili.


foarte multi furnizori acorda credit si discount-uri mari la plata facturilor.... intr-o relatie comerciala bine inchegata . Unii cer garantarea facturilor cu OP , BO scrise(fara data) sau in alb.

Omu poate tine si firma asa ca sa nu plateasca taxe si impozite mari la stat (multi practica aceasta metoda)

Oricum ceva e ciudat la mijloc.Posibil ca omu sa nu mai faca fata la comenzi ,gestiune ,transport ,furnzori etc. A se vedea cazul  din germania cu Seletronic reprezentata de Daniela Kaufhold (care vindea de 1 mil euro/luna pe ebay)

http://www.stern.de/...den/631888.html

Pe scurt .....din ce stiu Selectronic ajunsese la vanzari mari de 1 milion de euro/lunar pe ebay. Selectronic avea firme de transport , de depozitare , de gestionare de urmarire a licitatiilor etc......au ajuns la un punct in care nu mai faceau fata comenzilor si drept urmare clientii primeau produse neverificate ,cu defecte sau nu mai primeau suport de instalare/folosire. Procentul lor de incredere a ajuns la 98% moment in care ebay le-a retras atributul de powerseller adica nu mai aveau reduceri la comisione (plateau comisioane de 250.000E lunar ). De la marirea comisioanelor s-au marit restantele la furnizori , furnizorii ii presau sa vanda marfa si sa le dea banii ......asa ca au inceput sa faca reduceri la ambalarare , la transport la calitatea produselor importate . Numarul procentelor a continuat sa scada ....ebay i-a avertitat sa-si rezolve probleme ca ei nu-i ajuta ba chiar o sa le inchida conturile .......cu conturile inchise in vara 2008 nu au mai produs nimic .Furnizorii au venit si le-au luat containerele pline cu marfa din hamburg si tot asa...toate s-au tinut lant. Tot in momentul suspendarii conturilor firma nu a mai putut trimite niciun colet clientilor , asa ca clientii au trimis plangeri la ebay si la procuratura .Selectronic avea si un site care nu putea sustine cheltuielile in momentul inchiderii conturilor ebay ... si a urmat falimentul.....Practic e cea mai mare „frauda „ de pe ebay....au fost inselati sute de mii de cumparatori.(dar nu intentionat)
Bunurile celor 2 au acoperit doar 80-90% din datorii...

Edited by cosmin_miu, 15 January 2009 - 18:28.


#59
euu

euu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 307
  • Înscris: 25.11.2005
"Zvonurile apărute în piață privind problemele financiare ale firmei "Grifon Group" București, care deține magazinele online marketonline.ro și mediadot.ro, sunt confirmate de către Centrala Incidentelor de Plăți (CIP) din cadrul BNR.Astfel, până astăzi, 19 ianuarie 2009, "Grifon Group" a fost raportată cu 29 de Bilete la Ordin refuzate la plată (28 de incidente majore și unul minor), dar demn de menționat este faptul că 21 sunt înregistrate în luna septembrie 2009, iar 5 în perioada scursă din această lună (ianuarie 2009)."

De AICI !

Mare  atentie cu cine faceti "afaceri", si de unde  cumparati !  :thumbdown:

Faliment usor, Mediadot .   :kisstogether:;)

#60
gady71

gady71

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 24.05.2006

View Postconsumator, on Feb 2 2007, 16:40, said:

Stie cineva mai multe despre site-ul MarketOnline.ro ?
Am vazut niste interviuri in presa cu domnul Frunzetti Mugurel Cosmin care ne vorbeste foarte
frumos despre servicii de 7 stele...suna bine dar trebuie sa-l si credem ?
iata ce spune despre dansul un site care n-ar fi rau sa-l mai consultam din cand in cand



iata si o lista mai larga dar din pacate nu completa a acestora

http://www.urbansias...ista_neagra.php

Acum...probabil ca din punct de vedere juridic domnul Frunzetti si-a rezolvat obligatiile ....dar este oare moral ca oameni cu o astfel de reputatie sa vina sa ne dea lectii de europenism?sau este doar oportunismul specific romanesc...
Tot despre domnul Frunzetti Cosmin ...mai are si niste saloane de "masaj erotic" - printre care enirvana (www.enirvana.ro) - cine nu crede - sa se uite doar pe primul rand de pe site ...la marketonline.ro scrie:"Marketonline - Unicul magazin online de sapte stele" iar la enirvana.ro-chiar primul rand de pe site : "Massage Nirvana - the only 5 stars massage in Romania. " suna cunoscut ? La inceputul magazinului - pe vremea cand pe traffic.ro se mai vedeau ceea ce se cheama "referer" - multe clickuri veneau de pe enirvana.ro - apoi s-a constatat o frauda si au scos pe marketonline de pe trafic - iar apoi acesta a fost pus iar...
Se mai facea o reclama mincinoasa...la modul pozei unei case (fara text) plasate pe site-uri cu trafic - iar daca dadeai click acolo - ajungeai pe marketonline.ro - desigur - ieseai imediat - dar click-ul ajuta la urcarea in trafic a site-ului...
Pentru cine se intreaba - de aici au venit banii pentru marketonline.ro - care a inceput cu tepele - chiar din fasa - primele tepe fiind date firmei care a lucrat la softul site-ului...
Tot despre banii (negri) - niste obligatii fiscale (tva,impozit..) neplatite - au sustinut marketonline la inceput...corect Domnule Cosmin ? Mai bine sa nu-mi cereti detalii - ca va fac de 2 bani pe aici ...
Oricum - din pacate Domnul Cosmin Frunzetti nu reprezinta un caz singular - asa au inceput toti "meseriasii" cu superafaceri sa faca bani in Romania - si daca el a fost baiat destept si a dat tepe si a ramas nepedepsit - eu zic ca e de vina sistemul care permite asta.

#61
krldk

krldk

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 16.03.2009
bey, acum, nea mugur a plecat de la marketonline, si tind sa cred ca nu or sa mai existe probleme cu ei ... ba mai mult, vad ca anumite persoane publice au inceput sa cumpere de la ei :P vezi mircea badea :D

#62
alex2006best

alex2006best

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 183
  • Înscris: 21.02.2007
Stiu.... a trecut mult timp... dar in timp se vad beneficiile unui produs/serviciu cumparat... am vazut ca se mai plangea cineva pe aici...

Ca o persoana care doreste sa evite orice neplaceri pe viitor, la momentul cumpararii  am optat si pentru faimoasa Garantie Suplimentara (vad ca si Flanco a introdus ceva asemanator :confuzzled: ) care din cate imi amintesc consta in inlocuirea produsului daca nu e posibila repararea in 2 zile. Eeee... pe dracu'... prea frumos ca sa fie adevarat si sa pot beneficia de asa ceva...

Cum dupa o perioada de timp a aparut o mica problema cu acel produs, i-am contactat pe cei de la marketonline.ro sa stiu cum trebuie sa procedez si vazand ca nu mentioneaza nimic de extraordinara garantie i-am bagat eu in seama...

Eu: Stiti am platit o garantie asa zisa suplimentara... mai stiti ceva de ea...?? Veti reusi in 2 zile repararea...?
MO: Pai sa vedeti ca nu ati cumparat de la noi...
Eu: Cum???
MO: Noi am preluat site ul de la firma de la care ati cumparat dvs. si surpriza... ati luat teapa... noi nu oferim asa ceva... trebuie sa trimiteti produsul bla..bla..bla... :w00t:
Ceeee?????????????


Gandindu-ma ca poate ii e foame lui Frunza ala, acum ca nu mai are firma, i-am dat sa haleasca vreo cateva pw!e si i am umplut si frigiderul... nu cumva sa duca lipsa pe viitor... :angry:


CUM POATE O FIRMA SA ISI STEARGA ATAT DE USOR OBLIGATIILE LA CARE S A ANGAJAT???? :cursing: :cursing:  





View PostKingTiger, on 5th October 2008, 00:53, said:

AM VAZUT CA TERMENUL MAXIM DE SOLUTIONARE ESTE DE 10% DIN PERIOADA DE GARANTIE SI CUM PRODUSUL ARE 24 DE LUNI ADICA 720 DE ZILE VA TREBUII SA ASTEPT 72 DE ZILE ADICA DOUA LUNI - (FRATILOR ???? DACA PRODUSUL ARE GARANTIE "LIFE TIME" DURATA MEDIE DE VIATA SA ZICEM CA E DE 60 ANI TREBUIE ASTEPTAT 25.920 DE ZILE ADICA 72 DE LUNI ADICA 6 ANI ???? - NU AM INTALNIT ALTA FIRMA CARE SA PROCEDEZE ASA)) ASTA IN CAZUL IN CARE NU SE PLATESC CEI 2% GARANTIE SUPLIMENTARA :))))))))) DE CARE, EU CAND AM ACHIZITIONAT PRODUSUL (NU ONLINE CI DE LA SEDIUL DUMNEAVOASTRA ), NU AM FOST ANUNTAT;

Edited by alex2006best, 19 September 2010 - 00:04.


#63
Ciubex

Ciubex

    Senior Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,884
  • Înscris: 03.02.2005
Scuze ca aduc din nou acest topic in atentie, dar am avut ceva dispute cu cineva legat de OPC si vreau sa aduc o completare la o situatie pe care am avut-o eu acum 7 ani cu cei de la Marketonline, in care OPC-ul le-a dat dreptate lor, chiar daca eu am avut toate dovezile ca ceea ce-mi vandusera nu era nou si pe deasupra era si stricat.
Topicul original era:

View PostCiubex, on 26 noiembrie 2007 - 16:33, said:

Din pacate experienta mea cu cei de la Marketonline a fost si este cat se poate de proasta.
In cazul meu am achizitionat un telefon mobil Siemens CX75 de la ei, ei bine telefonul nu numai ca prezenta semne de folosire, ambalajul fiind sub orice critica, dar mai era si mai este si la aceasta ora defect.[...]
Deocamdata astept si un raspuns de la OPC in acest sens[...]
Filmueltul de pe telefonul defect este aici: Siemens CX75
Raspunsul celor de la OPC este atasat acestui topic.
Concluzia lor a fost aceeasi, copiata din certificatul de garantie:

Quote

[...]aparatul fiind in stare buna de functionare.
Daca sunteti nemultumit de raspunsul sercive va trebui sa va adresati unui alt operator service agreat de importatorul produsului pentru efectuarea unei contraexpertize.
Asadar, a fost degeaba reclamatia la OPC. Degeaba le-am dat poze si filmulete si le-am dovedit ce era defect. Ei m-au trimis la plimbare si pe banii mei, evident, sa solicit o contraexpertiza.

Eu, cu raspunsul de la OPC, am lasat-o balta si nu am mai facut nimic, pierderea mea, 307 lei.
Oricum viteza cu care am primit raspunsul a fost deosebita, eu cumparasem telefonul pe 11.10.2007 iar de la OPC am primit raspunsul pe 14.01.2008.

Attached Files


Edited by Ciubex, 23 February 2014 - 19:26.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate