Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
blocaj Eroii revolutiei
Last Updated: Jul 31 2008 22:01, Started by
xtremdriving
, Nov 15 2006 16:34
·
0
#145
Posted 27 May 2007 - 13:08
Parca am mai spus-o si eu pe aci, la pasajul ala maret s-a lucrat, daca punem cap la cap toate zilele, maxim o saptamana. In rest...frecarea mentei. Cel putin sensul spre centru a fost blocat complet inutil, abia de vreo 2-3 saptamani au zgarmat putin (au adus niste conducte mari, habar n-am pentru ce).
Pe partea cealalta tot ce au facut este o groapa imensa care da intr-un perete de beton (au sapat si in ala cam 50cm). Sper sa am timp intr-o zi sa fac niste poze din interior (adica din tramvai). PE Oltenitei am observat ca e foarte la moda sa faci santuri. Cand vad ce usor se finalizeza o etapa imi vine sa-mi iau campii. Pai bine frate, dureaza o zi sa faci santul, o zi sa pui betonul, inca una sa asfaltezi si tu ai termen de executie 6 luni (sau cat or avea, n-am stat sa citesc)!? E ABSURD!!!!!!! In mod normal o bucata Brancoveanu-City Mall (un sens) n-ar trebui sa ia mai mult de 4-5 zile. Si daca incepi vineri si termini luni, incurci foarte putin circulatia. Problema e sa vrea cineva.... Peste tot sunt termene de finalizare extrem de lungi. Dar, pana la urma, e de inteles. Ca sa faci treaba rapid, trebuie resurse (de la muncitori la excavatoare si camioane). Si cate utilaje / cati muncitori poti avea intr-o singura firma, mareata firma care are in grija majoritatea santierelor stradale din Bucuresti? |
#146
Posted 27 May 2007 - 13:47
crz, on May 27 2007, 14:08, said: Si cate utilaje / cati muncitori poti avea intr-o singura firma, mareata firma care are in grija majoritatea santierelor stradale din Bucuresti? Dar de ce e o singura firma? De ce nu li s-a dat cate un sector sau doua , mai era si competitie intre ele, presupun ca nu e numai una in toata tara care sa vrea lucrarile alea...cred ca se calca pe picioare mai multe firme, unii sunt cu tramvaiele, altii cu drumul, unii cu conductele ce trec pe acolo...Ce e de reprosat si Firmelor dar mai ale PRIMARIEI este ca NU INFORMEAZA. Nu explica cetatenilor de ce se circula de kkat, cine e vinovat si ce fac ei ca sa rezolve.Si asta pt ca-i doare undeva de cetatean. Santurile: E mai usor sa faci un sant mai intai de 10 km si apoi in 2 zile sa vii sa intinzi conducta, sa o ai accesibila daca e ceva de reparat, etc...dar toate astea ar trebui explicate la TV oamenilor, sa-i faca sa inteleaga ca e o metoda de reducere a costurilor.Altfel, lumea injura si ... Edited by sanddy1964, 27 May 2007 - 13:49. |
#147
Posted 27 May 2007 - 14:02
Ce competitie? Tot ce vad in orasul asta la lucrari de drumuri si poteci sunt camioane de la o aceeasi firma. Au terminat Giurgiului, s-au mutat pe Oltenitei, etc..
Si ce canale pe Oltenitei? Pentru conducte trebuia sapat mai mult...tot ce fac este sa repuna pe picioare soseaua aia daramata. E drept ca erau necesare lucrarile, e bine ca au facut acele parcari, dar se poate lucra si mult mai repede... |
#148
Posted 27 May 2007 - 14:58
#149
Posted 28 May 2007 - 12:28
Am auzit 2 babe langa statia de metrou vorbind "ce bine o sa fie dupa ce o sa ne faca pasajul ca nu trebuie sa mai mergem pana la semafor...". Grrrr, asa am vrut sa-i dau una. Norocu' ei ca nu sunt violent.
|
#150
Posted 28 May 2007 - 13:10
#151
Posted 28 May 2007 - 13:23
Sunt de acord cu tot ce ziceti mai sus, ca si eu trec de cel putin 2 ori pe zi prin zona.
Insa pasajul nu are leg. cu cimitirul. Prin acest pasaj se centralizeaza statiile de tramvai de pe 4 artere mari (8refugii) intr-o singura statie comuna (2 refugii) cu acces rapid la metrou. Nu m-i se pare un proiect asa naspa. Termen de executie, nesimntire, bataie de joc pe banii nostrii, borduri noi de la videanu (parca vad ca vor lua si marmura pt pasaj), asta-i o alte discutie in care sunt perfect de acord cu voi. |
#152
Posted 29 May 2007 - 07:17
Blu3, on May 28 2007, 13:28, said: Am auzit 2 babe langa statia de metrou vorbind "ce bine o sa fie dupa ce o sa ne faca pasajul ca nu trebuie sa mai mergem pana la semafor...". |
#153
Posted 29 May 2007 - 08:06
faza tare sambata...astia cu lucrarea si-au rezervat pe ambele sensuri cate o banda, si in spatele gardurilor ramane destul spatiu...
se apucasera sa "inchirieze" locuri celor care veneau la cimitir (adica le parcau in siguranta, la adapostul gardurilor, unde oricum nu se executa nici o lucrare)... in loc sa lucreze non stop si sa termine in 6 luni, stau degeaba. am vrut sa ii filmez, dar nu aveam camera la mine. |
#154
Posted 30 May 2007 - 11:38
Asa faceau si sub Podul Grant, cit timp s-a lucrat acolo (pina prin toamna trecuta). Cind se aglomera de masinile venite la meciuri pe Giulesti, paznicii invitau soferii in incinta santierului.
Din pacate am impresia ca nu se dau termene intermediare, deci pina la final nu au cum sa ii amendeze pe astia care mai mult trag de timp. Abia daca lucrarea de la Eroii Revolutiei nu e gata la timp, se pot lua masuri. Adica abia la anu ii amendeaza (daca)! Ar trebui lucrarea licitata pe etape de lucrare cu termene clare: in 3 luni sa faci aia, alte 3 luni ailalta, cu posibilitatea inclusiv sa ii dai afara daca intirzie, si nici sa nu le platesti nimic. Incet incet cred ca ajungem si acolo. Totusi cred ca acolo se lucreaza in subteran, si or fi blocat benzile ca sapa sub ele. De fapt inspre statia de metrou cred ca nu e mare lucru de facut, trebuie sapata o gaura de la tramvai in vestibulul statiei de metrou. Inspre cimitir au de facut pasaj de la zero, dar avind in vedere ca pe trotuarul cu cimitirul nu locuieste nimeni, de la biserica noua pina la Brincoveanu, cred ca mai toti pasagerii vor veni dinspre trotuarul Pieptanari, si teoretic ar putea renunta la pasajul ala. Dar n-ar fi lucrarea completa. |
|
#155
Posted 31 May 2007 - 09:57
Sambata si Duminica vine lumea la cimitir si bloceaza una din cele 2 benzi ramase , sa vezi aglomeratie mai mare decat in cursul saptamanii.
|
#156
Posted 31 May 2007 - 11:06
Ca sa nu mai deschid separat : stie cineva ce cauzeaza aglomeratia mare de la o vreme de la Aparatorii Patriei (cum vii dinspre Vitan-Barzesti - Oltenitei de ex), are legatura cu lucrarea de la Eroii Revolutiei ?
|
#157
Posted 31 May 2007 - 11:56
Alex_82, on May 31 2007, 10:57, said: Sambata si Duminica vine lumea la cimitir si bloceaza una din cele 2 benzi ramase , sa vezi aglomeratie mai mare decat in cursul saptamanii. pai le e greu sa-si miste goaze*le... daca-si parcheaza masinile in alte parti unde macar nu ar incurca traficul... ce puii lor, daca nimeni nu le zice nimic, ei se adapteaza... politia trece pe langa ei de n ori si nimic... asta e... |
#158
Posted 02 June 2007 - 13:08
N-au unde sa parcheze mai. In plus, majoritatea sint in virsta si se deplaseaza mai greu pe jos. "In alte parti" alea de care zici tu nu exista decit la mari distante. Asta e.
|
#159
Posted 02 June 2007 - 15:36
Atentiune... catre locuitorii sectorului 4, sunteti incercuiti, nu mai aveti nici o scapare, nu are rost sa incercati, predati-va...
- Sos Oltenitei, de la Belu pana la Popesti - muci; - intersectia de la Victimele colaterale ale loviturii de stat din 1989 - varza; - Calea Vacaresti - se razuie asfaltul si se toarna altul pe cate o banda, dar coroborat cu tramvaiele care fac stanga/dreapta de pe/pe Oltenitei - rezulta un mare kkt. Va urma schimbarea bordurilor, care au un aspect dezolant si ulterior schimbarea liniilor de tramvai, dupa modelul Oltenitei - Turnu Magurele se asfalteaza - Nitu Vasile si Brancoveanu (de la Budimex catre Turnu Magurele) se pregatesc de largire... Sa traiti bine!! Dupa doi ani: Mai traiti??? |
|
#160
Posted 05 June 2007 - 08:39
Am auzit azi la radio ca au mai bagat inca 150 de strazi in reparatie si reabilitare.... ...in total vreo 400 de strazi.
Haoleau fratilor!!! Scuze pt. offtopic |
#161
Posted 05 June 2007 - 08:57
Ahile, on Jun 2 2007, 14:08, said: N-au unde sa parcheze mai. In plus, majoritatea sint in virsta si se deplaseaza mai greu pe jos. "In alte parti" alea de care zici tu nu exista decit la mari distante. Asta e. nu este o scuza !!! serios, chiar nu e o scuza... si nu ma intereseaza... daca merg greu sau nu, daca-s batrani sau nu... regulile ar trebui sa fie pentru toti. ideea e ca din cauza lor (adica a 100-200max. de persoane care se duc la cimitir sau mall) au de suferit mii, care trec p-acolo. |
#162
Posted 05 June 2007 - 10:52
Alex_82, on Jun 5 2007, 09:39, said: Am auzit azi la radio ca au mai bagat inca 150 de strazi in reparatie si reabilitare.... ...in total vreo 400 de strazi. Haoleau fratilor!!! Scuze pt. offtopic Ce m-a ofticat ieri nu e faptul ca se lucreaza la atatea strazi, ci ca se lucreaza fara cap. Pe Mosilor, intre Eminescu si Obor, ieri se circula pe un singur sens de mers, pentru ca baietii asfaltasera unul, la o ora de varf, cand se intorcea lumea acasa. Iar sensul de mers practicabil era ras, dar gurile de canal ramasesera la vreo 25 cm inaltime, de ti-era si frica sa te bagi pe-acolo cu masina, in caz ca nu aveai vreun off-road. Oare chiar nu se putea ca treaba asta sa fie facuta intr-o noapte, cand nu incurcau prea multa lume ??? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users