RENAULT in SUA
Last Updated: Nov 22 2006 15:16, Started by
imblanzitoruldelei
, Nov 13 2006 09:11
·
0
#3
Posted 13 November 2006 - 11:08
au avut o incercare, nu s-au vandut din diverse motive. Poate unul a fost si faptul ca iti trebuiesc bani seriosi ca sa intrii pe piata americana (ganditi-va cat costa sa iti construiesti o retea de dealeri). Si de cand au preluat nissan-ul , Renault este deja prezent pe piata americana cu destul succes (nissan + infiniti) si probabil de aia nu se grabesc sa intre din nou.. mai ales ca masinile construite de Nissan acolo vor avea platforme tehnice comune cu produsele renault.
Edited by romaximusro, 13 November 2006 - 11:09. |
#4
Posted 13 November 2006 - 18:59
#5
Posted 13 November 2006 - 19:08
X-plane, on Nov 14 2006, 05:59, said:
intamplator am acasa o colectie auto din anii 80. acolo e prezentat si un rino 11 parca decapotabil. of course rosu. ce caterinca faceau aia: smells of french cheese, the plastic is abundant, nice manual gear shifter, extremely powerful engine rino a intrat si a iesit de acolo. parca erau sub sigla american nu stiu cum motors o licenta care a dat coltul. eu nu inteleg daca rino are probleme in europa ce i trebuie tichie sua chelului de ghosn ? mai ales ca are nissan-ul acolo care e cotat ca masina japoneza |
#6
Posted 13 November 2006 - 19:27
E greu sa mai intre Renault pe o piata matura, mai ales cum este cea din SUA. Americanii nu vor cumpara niciodata masini ieftine europene pentru ca le au pe ale lor si sa nu le uitam pe cele ale japonezilor care sunt cu mult peste cele ieftine din Europa.
Edited by filipxxx, 13 November 2006 - 19:28. |
#7
Posted 13 November 2006 - 20:58
#8
Posted 13 November 2006 - 21:17
#9
Posted 13 November 2006 - 21:35
sorin mok, on Nov 13 2006, 21:17, said: Americanii nu cumpara in general masini europene pentru ca sunt prea mici si scumpe. Cu exceptia celor germane care dau bine in videoclipuri hip hop. dar Volvo si Saab din ce categorie a exceptiilor fac parte????nu se vand in SUA? |
#10
Posted 13 November 2006 - 22:43
volvo si saab sunt masini fiabile si au masini mari...
|
|
#12
Posted 14 November 2006 - 00:42
sorin mok, on Nov 14 2006, 00:30, said: Candva se vindeau foarte bine pentru ca erau cele mai sigure masini de pe piata americana. Mai ales in anii 70/80. in Senfield se facea puternic reclama la Saab... Volvo am vazut in multe filme americane (dupa 2000).in toate "proprietarii" erau cel putin din clasa medie. |
#13
Posted 14 November 2006 - 04:47
#15
Posted 14 November 2006 - 10:16
carman, on Nov 14 2006, 00:42, said: in Senfield se facea puternic reclama la Saab... Volvo am vazut in multe filme americane (dupa 2000).in toate "proprietarii" erau cel putin din clasa medie. Cocobirlozaur, on Nov 14 2006, 04:47, said: Pai si alte marci sunt sub standardele lor calitate/pret/dimensiuni. Si totusi se cumpara! Ex BMW Mecedes mercedes si BMW sub standardele americanilor? Quote Pai si la cate reclama investeste Renault in europa , cu 5 STELE nCAP , cu CAMPIONI F1 , cel mai vandut automobil (clio). ce treaba are asta cu sua si renault? |
|
#16
Posted 14 November 2006 - 10:28
In primul si in primul rand a vorbi despre Volvo si Saab in ceea ce priveste intrarea lor pe piata americana nu isi are rostul, pentru ca sunt de mult acolo iar pozitia lor a fost stabilizata de Ford pentru Volvo si Gm pentru Saab. Nu cred ca pe Renault a cumparat-o cineva mare (uitati-va cate marci au Ford Motors sau GM)care sa o poate promova.
Asta este principala problema cu intrarea pe piata americana: promovarea. Pai ca sa incepi sa vinzi pe piata americana ce lant de dealeri iti trebuie? ce lant de service-uri iti trebuie? ce fabrici iti trebuie? America e mare rau si nu merge sa produci si sa ai dealeri doar intr-o parte a tarii, iar in partea cealalta sa nu stie nimeni de ea, iar daca te muti si se strica masina sa o arunci la gunoi sau sa o trimiti pe platforma la cel mai apropiat service. Daca ar fi o marca care sa produca masini rare si f scumpe, gen Lambo sau Ferrari sau altele, ar fi o treaba, dar nu este cazul, si atunci investitia ar fi enorma, daca nu imposibil de facut. In acest moment spun cu toata convingerea ca pe piata americana nu mai poate patrunde nici o marca care sa nu aibe in spate o mare corporatie deja impamantata. Despre convingerile americanilor nici nu mai vb. Hyundai care a inceput sa produca masini din ce in ce mai bune, care au cea mai mare fabrica de masini din US si chiar din lume daca nu ma insel, care dau garantie 10 ani si 100,000 mile, tot este vazuta ca o marca ieftina si proasta, si nu vor putea scapa de aceasta dogma indiferent ce ar face. |
#18
Posted 14 November 2006 - 18:51
romaximusro, on Nov 14 2006, 17:01, said: exact.. trebuie o investitie imensa pentru o retea de service-uri si reprezentante. Renault ar avea totusi un avantaj daca ar decide sa reintre (probabil peste vre-o 5-10 ani dupa ce va deveni o marca mai premium): reteaua nissan-infiniti.. Teoretic da, insa una este Ford Motors care are Ford, Lincoln, Mercury, Mazda, Volvo, Jaguar, Aston Martin, si Land Rover, si alta este Nissan. Despre modelele pe care le produce in acest moment Renault, nici nu pomenesc. In afara de Espace care s-ar incadra la categoria Mini Van si poate Laguna la clasa compacta, nu imi dau seama ce ar putea vinde Renault in USA. Si apropos, Renault are de gand sa mai produca un urmas al lui RX4, ceva 4x4 sau a fost asa o mare dezamagire ca s-au lasat? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users