Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Distrugerea patrimoniului cultural si natural al Romāniei
Last Updated: Feb 18 2024 18:16, Started by
Ramunc
, Nov 07 2006 09:39
·
4
#703
Posted 04 November 2021 - 18:20
Clădirea asta (nu ştiu ce e cu ea, pare să fi fost un complex de oameni cu venituri mai mari) e părăsită, parte din acoperiş prăbuşit: https://www.google.r...!7i13312!8i6656
După ea, ceva căsuţe neîngrijite, teren viran... Sper că nu va fi ca pe Delea Veche, unde de la linişte ai ajuns la blocuri... |
#704
Posted 08 April 2022 - 10:01
Fie centru, fie zona Aviatorilor - Primćverii, fiecare îŗi face de cap, cć România e sat fćrć câini (sau fćrć gâŗte).
Pozć preluatć de pe forumul skyscrapercity (subiectul Negelcting/Destroying history). Blocul Bazaltin 2022.jpg 93.38K 36 downloads În zona Str. Poet Panait Cerna, nu ŗtiu cum de a scćpat o cćsužć de furia Ceauŗistć: https://www.google.r...!7i16384!8i8192 |
#705
Posted 28 October 2022 - 13:16
Subiectul ăsta de ce a ajuns pe aria asta, că unele chestii distruse nu fac parte din imobiliar.
Casa asta o ştiam de mult (din copilărie) şi aduce un pic a făbricuţă... https://b365.ro/a-fo...-barlad-475574/ Una dintre cele mai mari ruşini ale perioadei recente demolarea ei. |
#707
Posted 04 February 2023 - 12:24
Hai cu distrugerea trenurilor istorice https://forum.metrou...=5886&pageNum=1
Fostul avion prezindeţial, acel "Boeing" 707 a ajuns cisternă... ruşinică, ruşinică. Edited by djl, 04 February 2023 - 12:31. |
#708
Posted 17 March 2023 - 13:12
Îmi bag picioarele. Cele mai mari blesteme îmi trec prin cap. Fosta hală "Ford/Automatica" din Floreasca e în demolare!
Aţi distrus Cart. Floreasca băi nenorociţilor. Băi distrugători de cultură! Nu vreţi să mai avem istorie, nenorociţilor, ca să picăm în minciunile voastre! Edited by djl, 17 March 2023 - 13:20. |
#709
Posted 17 March 2023 - 13:18
#711
Posted 17 March 2023 - 13:26
In loc de ruina plina de sobolani care era inainte pana si o simpla parcare asfaltata ar fi fost o imbunatatire.
|
#712
Posted 17 March 2023 - 19:08
Plangeti dupa o banala si inutila hala de parca ar fi casa lui Stefan cel Mare.
|
|
#713
Posted 18 March 2023 - 09:43
1) Printre primele fabrici auto din România, chiar dacă doar asambla;
2) Promotoare a arhitecturii moderne; 3) Avea destul iluminat natural, aşa că putea fi lăsată cum e; 4) Nu ştiu să fi avut probleme de structură; 5) Se încadra bine în cartier. În cartierul în care şi-a petrecut parte din copilărie Ştefan cel Mic. Edited by djl, 18 March 2023 - 09:44. |
#714
Posted 18 March 2023 - 10:07
Si?
Ocupa spatiul degeaba, spatiu mult mai folositor la orice altceva. |
#715
Posted 18 March 2023 - 11:59
Se puteau face spaţii comerciale pe acolo. E nevoie de un magazin mai mare - da, e "Kaufland" (fost "Billa"), dar trebuie să traversezi Str. Barbu Văcărescu. Ai avea ceva pe latura Vestică a cartierului + ar deservi şi Dorobanţi - Primăvierii mai aproape. Dar spaţii comerciale nu înseamnă numai magazine, pot să fie şi show-roomuri. Aşa că nu e chiar degeaba hala. Până la urmă asta vor să facă, dar puteau să lase structura originală... decorurile industriale au dispărut de mult...
Cred că marfa se putea transporta şi cu podul rulant. Mă gândeam, că pe de altă parte, la noi nu s-a păstrat nici o centrală telefonică automată analogică de mari dimensiuni. La Budapesta găseşti aşa ceva în uz! Oare la ei nu e cu fer şi ocupatul spaţiului? Măcar mai avem ceva la hidrocentrale vechi, dar asta pentru că alea mici şi medii pot funcţiona cu grupurile originale mult timp... modernizare, oricum, nu cred că ar aduce spor mare de putere, cum e la cele mari. Au distrus coloane de benzinării - nu are coloane, dar cea de la P-ţa Dorobanţi (lor) e una dintre micile rămase încă în uz. De transport în comun, ce să mai zic. Că la paradele cu tramvaie de epocă vine lumea, deci s-ar putea fi făcut nu numai cu tramvaie. Dar interes nu e. |
#716
Posted 09 February 2024 - 12:44
Până la urmă Hala "Ford/Automatica" îşi va păstra pereţii externi. Dar puteau să o lase originală.
Mai rău e cu fostele centrale telefonice, inclusiv interbelice, care au anumite probleme. Alea din comunism sunt în general banale, dar unele centrale + oficii P.T.T.R. au fost realizate cu o arhitectură mai deosebită. La interior, toate arătau bine faţă de magazinele de azi, cu condiţia să fi fost întreţinute. Patrimoniu arhitectural sunt şi unele blocuri, care sunt pocite de către diverşi, că de ce, dacă se poate... Vehicule, ce trebuie să aibă lumea cu ce să facă comparaţie? Baftă că mai există privaţi şi mai salvează unele lucruri. În alte ţări se fac chestii din astea şi cu material rulant feroviar, avioane. Idem, de ce ar face comparaţii cu unele chestii din clădiri, dacă tot am zis de pocirea lor. Să citească cărţi vechi din anumite domenii, iară, de ce să facă comparaţii. Că polistiren, rigips, computere e totul. Mai sunt şi părinţi ieşiţi din tipar, care de exemplu cumpără discuri de vinil copiilor. Şi tinerii care au un anume gust pentru vinil, casetă. Cu o educaţie un pic mai altfel, se deschide lumea. P.S. Subiectul acesta a fost în trecut pe Poaiana lui Iocan, de asta diversitatea de pe aici. Edited by djl, 09 February 2024 - 12:45. |
#717
Posted 18 February 2024 - 18:16
La Costineşti au distrus o scultură din mai multe elemente, cunoscută ca şi ceasul nu ştiu cum sau păsările. Era pe terenul B.T.T. Aşa, să aibă viitor de pirită tineretul Patriei.
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users