Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Toate problemele legate de aeroporturile din România
Last Updated: Jun 24 2011 11:35, Started by
T Irina
, Nov 07 2006 09:35
·
0
#91
Posted 31 January 2008 - 10:20
iulia_400, on Jan 10 2008, 13:52, said: urmeaza sa plec in strainatate in curand si am de asteptat cca 7 h pe aeroporul ferihegy din budapesta. ma intereseaza daca este internet wireless( gratuit .pe google nu am gasit nici o informatie.trebuie sa imi omor timpul cumva, caci am vazut ca aerop este relativ departe de oras, deci nu ma risc sa vizitez ceva. Eu sunt de parere sa nu-ti pierzi timpul in aeroport daca n-ai vizitat niciodata Budapesta, in 7 ore poti sa tragi o fuga in oras fara sa fii foarte stresata. De la ambele terminale iei autobuzul 200, care te duce la capatul metroului albastru, Köbánya-Kispest (sunt vreo 10 km). De acolo, cu chestia aia care seamana a tren clasa a III-a, circuland si pe deasupra, si prin subteran, ajungi in centru in circa 20 de minute. Punand timpul total la dus si intors 2 ore, hai 3 ore, desi nu e cazul, tot iti raman 4 de plimbat prin Budapesta, cred ca merita! Cu laptopul poti sa stai dupa check in. Edited by fly_dream, 31 January 2008 - 10:21. |
#92
Posted 31 January 2008 - 13:59
fly_dream, on Jan 31 2008, 10:20, said: Eu sunt de parere sa nu-ti pierzi timpul in aeroport daca n-ai vizitat niciodata Budapesta, in 7 ore poti sa tragi o fuga in oras fara sa fii foarte stresata. De la ambele terminale iei autobuzul 200, care te duce la capatul metroului albastru, Köbánya-Kispest (sunt vreo 10 km). De acolo, cu chestia aia care seamana a tren clasa a III-a, circuland si pe deasupra, si prin subteran, ajungi in centru in circa 20 de minute. Punand timpul total la dus si intors 2 ore, hai 3 ore, desi nu e cazul, tot iti raman 4 de plimbat prin Budapesta, cred ca merita! Cu laptopul poti sa stai dupa check in. Subscriu la sfatul lui fly_dream. De la Ferihegy nu se face mai mult de o ora pana in centru. |
#93
Posted 08 February 2008 - 21:04
D-lor, va rog frumos: ajutor urgent !!!
Am vrut sa cumpar on-line bilete la Lufthansa si m-am pomenit cu acest concept: etix@;. La finalul rezervarii, imi spunea ceva de: sa am cardul cu care am facut rezervarea la mine. ca altfel nu pot sa zbor. Pare ca trebuie sa introduc datele de pe card sau cardul insusi intr-un automat care exista si pe Otopeni ( am verificat acum lista pe net, apare si la noi ) si de acolo iau "ceva", care e necesar pt. chck-in. Probabil un fel de tichet ??? Nu stiu ce sa fac si sunt stresat ca nu mai sunt multe locuri pe acest pret. Nu stiu cum se face, pentru ca al meu card expira inainte de a zbura cu o luna. Adica trebuie sa-l introduc fizic, ca la ATM sau doar introduc pe un display numarul de pe card ? Cunoaste cineva acest sistem ??? http://www.lufthansa...amp;cid=1000347 Booking of your etix? ticket This is how you book via www.lufthansa.comBooking via the call centre or travel agencyBooking confirmationTerms of tranport The booking of an etix? is done comfortably and flexible right up until the Check-in deadline of your flight. You do not have to worry about having the ticket sent to you ? it is already waiting for you, electronically stored in our database. top This is how you book via www.lufthansa.comOn our website you book your etix? for Lufthansa flights up to 2 hours before departure with your Lufthansa Miles & More card number or credit card number for your personal identification. When you book a ticket for a flight that an etix? can be issued for you will receive it automatically. The payment of an etix? is done via credit card. If you stated one of the above mentioned cards for identification when booking you can use all Check-in options available. top Booking via the call centre or travel agencyWhen booking via the Lufthansa Call Center at +49 - 18 05 - 19 92 99* or at your travel agency it is best to state one of the following cards for identification: Lufthansa Miles & More card Frequent flyer card of one of the other Star Alliance members: Air Canada, All Nippon Airways, Air New Zealand, SAS Scandinavian Airlines, Singapore Airlines, Thai Airways International, United Airlines Credit card When quoting a Miles & More or Star Alliance frequent flyer card you will automatically collect miles. Should you, at the time of your booking, have none of the mentioned card on you you can have your miles credited afterwards: During check-in or even after the flight, online at the Miles & More site. Should you have none of the mentioned cards the etix? ticket can be issued regardless. Please beware though that in this case you may only check in at the Quick Check-in machines or at the Check-in counter. Edited by metalactual, 08 February 2008 - 21:04. |
#94
Posted 10 February 2008 - 05:51
pai dupa ce iti expira cardul,nu mergi la banca sa il primesti pe urmatorul?ca ai zis ca expira cu o luna inainte sa pleci,deci ai timp.
|
#95
Posted 25 February 2008 - 13:01
Bune ziua,
as avea nevoie de ajutorul vostru, avand in vedere ca in aprilie va fi pt prima data cand voi fi nevoita sa fac transferul de pe aeroportul Baneasa pe Otopeni; ajung asadar intr-o duminica la 14.25 (sperand ca nu vor fi intarzieri cu easy jet), iar la 17.20 am avion de pe Otopeni (Tarom spre Iasi).Din cate am inteles am doua variante: expresul 783 sau taxi. Nu as vrea nici sa dau o caruta de bani la taxi, dar nici sa risc sa nu ajung la timp cu autobuzul...E adevarat ca o cursa de la Baneasa la Otopeni costa chiar si 30 de euro? Cum ar trebui sa procedez? scuze daca acest subiect s-a mai discutat de ce nu imi apare data cand postez mesajul? ah , cred ca am inteles |
#96
Posted 25 February 2008 - 14:28
Normal nu costă mai mult de 15-18 RON. Cu tariful extern.
|
#97
Posted 02 March 2008 - 14:25
Aeroportul Baneasa (LRBS) intr-adevar are o dotare insuficienta pentru operatiunile pe care le desfasoara, multe dintre sistemele cu care este dotat nu sint operationale momentan.
Baneasa are o singura pista (07/25) care are un ILS Cat I. Pentru mai multe informatii despre ILS (instrument landing system) intrebati cu incredere Google sau wikipedia (conform linkurilor date mai sus de catre antevorbitor ). ILS Cat I cere sa ai "runway in sight", adica sa vezi pista, de la minimum 200 feet. Din pacate, din cauza reconstructiei pistei, pina de curind chiar si acel ILS era in test mode (109.50 MHz) si nu prea era voie sa-l folosesti. Practic, puteai face approach-ul folosind-ul dar nu aveai voie sa te bazezi doar pe el. Final si landing se faceau vizual (VFR). Din pacate, capatul de pista spre DN1 (runway 27) nu are nici lumini de balizaj inca montate sau center line (cum spunea cineva mai devreme). Ieri cind am trecut ultima oara pe acolo, terminau de montat luminile de balizaj si erau in teste. PAPI/VASI (google for detailed specs) sint si ele usor inoperabile pe RWY27. Pentru cine mai are minime cunostinte, PAPI sint cele 4 lumini din stinga pistei care se vad in culori diferite functie de unghiul de la care te uiti. Asta te ajuta practic sa-ti dai seama daca esti incadrat cum trebuie lateral si vertical. Undeva prin aprilie, daca se tin de cuvint, vor exista toate sistemele de approach functionale pe LRBS, dar tot 200ft. va fi minima pentru approach-uri ILS Cat I. Va mai dura mult si bine pina LRBS va avea un ILS Cat IIIb cum are LROP. Costurile de achizitionare, instalare si mentenanta sint uriase pentru asa un sistem si momentan nu se justifica o asemenea investitie din punctul lor de vedere. Operatorii low-cost vor folosi LRBS in continuare datorita preturilor relativ mici. O investitie majora in LRBS va atrage dupa sine o majorare a taxelor impuse operatorilor aerieni, rezultind in cresteri ale preturilor biletelor. Edited by Freddie, 02 March 2008 - 14:28. |
#98
Posted 02 March 2008 - 14:55
Freddie, on Mar 2 2008, 13:25, said: Aeroportul Baneasa (LRBS) intr-adevar are o dotare insuficienta pentru operatiunile pe care le desfasoara, multe dintre sistemele cu care este dotat nu sint operationale momentan. Baneasa are o singura pista (07/25) care are un ILS Cat I. Pentru mai multe informatii despre ILS (instrument landing system) intrebati cu incredere Google sau wikipedia (conform linkurilor date mai sus de catre antevorbitor ). ILS Cat I cere sa ai "runway in sight", adica sa vezi pista, de la minimum 200 feet. Din pacate, din cauza reconstructiei pistei, pina de curind chiar si acel ILS era in test mode (109.50 MHz) si nu prea era voie sa-l folosesti. Practic, puteai face approach-ul folosind-ul dar nu aveai voie sa te bazezi doar pe el. Final si landing se faceau vizual (VFR). Din pacate, capatul de pista spre DN1 (runway 27) nu are nici lumini de balizaj inca montate sau center line (cum spunea cineva mai devreme). Ieri cind am trecut ultima oara pe acolo, terminau de montat luminile de balizaj si erau in teste. PAPI/VASI (google for detailed specs) sint si ele usor inoperabile pe RWY27. Pentru cine mai are minime cunostinte, PAPI sint cele 4 lumini din stinga pistei care se vad in culori diferite functie de unghiul de la care te uiti. Asta te ajuta practic sa-ti dai seama daca esti incadrat cum trebuie lateral si vertical. Undeva prin aprilie, daca se tin de cuvint, vor exista toate sistemele de approach functionale pe LRBS, dar tot 200ft. va fi minima pentru approach-uri ILS Cat I. Va mai dura mult si bine pina LRBS va avea un ILS Cat IIIb cum are LROP. Costurile de achizitionare, instalare si mentenanta sint uriase pentru asa un sistem si momentan nu se justifica o asemenea investitie din punctul lor de vedere. Operatorii low-cost vor folosi LRBS in continuare datorita preturilor relativ mici. O investitie majora in LRBS va atrage dupa sine o majorare a taxelor impuse operatorilor aerieni, rezultind in cresteri ale preturilor biletelor. Ma bucur sa citesc un post pertinent din domeniul ATC. (nu sint prea multe) Odata cu implementarea noului concept CNS/ATM si cu ARR bazate pe GLS, echipamentele ILS/MLS vor ajunge obsolete. LLZ si GP vor fi generate de coordonate Lat./ Long, interpretate de avionics-ul de la bord. Si asta va fi foarte costffective la nivel de infrastructura de sol. E adevarat ca mai e pina atunci. In prezent cele mai importante hub-uri din Europa (EGLL, LFPO, LFPG, EHAM, EBBR, EDDF) sint dotate cu ILS cat III-C ceea ce permite ARR automate in cond. RVR/Ceiling =0m. Sigur ca si echipajele au certificarea necesara. In plus la Frankfurt mai este si acel Arrival Manager (AMAN) si cu toate astea pe 2007 delay-urile au crescut. Probabil ca una din solutiile intermediare ar fi sa se reduca esalonarea in faza de apropiere finala la 2.5-3 NM ca la Paris sau Heathrow. Dar pentru asta iti trebuie mai multe. Edited by Skytalker, 02 March 2008 - 15:04. |
#99
Posted 02 March 2008 - 21:09
Skytalker, on Mar 2 2008, 14:55, said: Ma bucur sa citesc un post pertinent din domeniul ATC. (nu sint prea multe) Odata cu implementarea noului concept CNS/ATM si cu ARR bazate pe GLS, echipamentele ILS/MLS vor ajunge obsolete. LLZ si GP vor fi generate de coordonate Lat./ Long, interpretate de avionics-ul de la bord. Si asta va fi foarte costffective la nivel de infrastructura de sol. E adevarat ca mai e pina atunci. In prezent cele mai importante hub-uri din Europa (EGLL, LFPO, LFPG, EHAM, EBBR, EDDF) sint dotate cu ILS cat III-C ceea ce permite ARR automate in cond. RVR/Ceiling =0m. Sigur ca si echipajele au certificarea necesara. In plus la Frankfurt mai este si acel Arrival Manager (AMAN) si cu toate astea pe 2007 delay-urile au crescut. Probabil ca una din solutiile intermediare ar fi sa se reduca esalonarea in faza de apropiere finala la 2.5-3 NM ca la Paris sau Heathrow. Dar pentru asta iti trebuie mai multe. Skytalker, vorbim despre acelasi LRBS? Nu era neaparat un post din domeniul ATC ci mai mult din cel de navigatie aeriana IFR, sigur cu trimitere si spre ATC ca deh .... convietuiesc Revenind la topicul tau, se va mai zbura mult in romania pina ajungem sa avem implementat ATM/CNS. Desi Romanica, ca in orice alt domeniu, s-a grabit sa adopte normele JAA (JAR) si le-au facut chiar un pic mai stricte, cind e vorba de investitii ... stim cu totii cum se misca min. transporturilor. Desi americanii folosesc WAAS de exemplu inca de ceva timp, JAA inca se chinuie sa implementeze EGNOS si se pare ca nu reuseste foarte bine. Din cite stiu, exista operational serviciul in test mode, dar in nici un caz inca lansat for public use. Un Garmin GNS430W sau GNS530W (WAAS capable) are aproape orice fermier instalat pe Cessna 172 a lui din 1968 si face approach-uri mult mai precise decit un B737 sau un A320 pe LRBS Nu cunosc foarte detaliat planurile MT si Romatsa, dar pina la implementarea Air Traffic Management systems va mai dura. Sa fim seriosi, de abia ne chinuim sa tragem o cale ferata pina la otopeni si nici aia nu reusim prea bine. Instruire personal navigant si ATC, avionics, ground. hehe ... si cind ma gindesc la fermierul ala american cu al lui Garmin WAAS capable Ca tot m-ai facut curios, ma uitam acum pe site-ul JAA planul de implementare CNS/ATM in zona eurocontrol. interesant de citit. http://www.jaa.nl/cns-atm/cns-atm.html Edited by Freddie, 02 March 2008 - 21:26. |
#100
Posted 09 March 2008 - 20:10
psw_try, on Jun 15 2007, 09:13, said: Tue 19JUN Tarom Romanian A OK Q LV BUCHAREST 720A B (Q) ir 371 AR BRUSSELS 920A Tue 19JUN Delta 125 OK U LV BRUSSELS 1030A L Coach AR ATLANTA 215P Tue 19JUN Delta 1430 OK U LV ATLANTA 432P Coach AR SAVANNAH 536P Sat 29SEP Delta 1246 OK U LV SAVANNAH 238P Coach AR ATLANTA 342P Sat 29SEP Delta 124 OK U LV ATLANTA 540P D Coach AR BRUSSELS 830A# Sun 30SEP Tarom Romanian A OK Q LV BRUSSELS 1020A L (Q) ir 372 AR BUCHAREST 205P Am primit ruta de mai sus dupa o rezervare. Nu inteleg unde vad terminalele si timpul intre terminale. Am inteles ca in Brussels trebuie sa schimb terminalul. Ce se intampla daca un zbor intarzie si nu-l prin pe celalalt?.... Adica daca e distanta mare intre terminale in brusel am o ora si zece minute?... Stiu ca e un post vechi, dar vad ca cineva l-a readus la viata. In caz ca mai aveti nelamuriri in descifrarea rezervarilor: Tue 19JUN Tarom Romanian A OK Q LV BUCHAREST 720A B (Q) ir 371 AR BRUSSELS 920A Plecare Marti, 19 Iunie, compania aeriana e Tarom, Status OK, Rezervare in clasa Q, LV - Departure from Bucharest, la ora 07.20 AM, B - Breakfast se va servi, numarul zborului 371, AR - Arrival la Brussels, ora 09.20 AM Tue 19JUN Delta 125 OK U LV BRUSSELS 1030A L Coach AR ATLANTA 215P Coach legatura cu zborul Delta 125, status OK, clasa U, pleaca de la Brussels la 10.30 AM, se serveste L (lunch), ajunge in Atlanta la 02.15 PM deci ai timp intre zboruri intre 0920 si 1030. Tue 19JUN Delta 1430 OK U LV ATLANTA 432P Coach AR SAVANNAH 536P Legatura pe data de 19 Iun, zbor Delta 1430, status OK, clasa loc U, Departures din Atlanta, ora 0432PM, AR ajunge la Savannah la 0536 PM Hope it helps. Edited by Freddie, 09 March 2008 - 20:10. |
|
#101
Posted 20 March 2008 - 01:10
bine ca s-au trezit si astia sa mute exact in perioada asta zborurile iar la tg. mures.
intrebarea mea e cum se poate ajunge de la autogara la aeroport? zborul e la 12 spre dortmund si voi ajunge la apros 9:00 la autogara (venind din cluj). |
#102
Posted 22 April 2008 - 18:53
Vreau sa-mi iau bilet pe ruta Timisoara-Istanbul.Cel mai bun pret e Tarom-ul, cu exact o ora intre avioane. Ajunge? Nu am mai avut asa pauza scurta si nu as vrea sa ratez zborul de Istanbul, ca de acolo o iau mai departe.
|
#103
Posted 22 April 2008 - 20:04
Otopeni e un aeroport mic, deci nu cred ca o sa ai probleme daca primesti ambele carti de imbarcare la Timisoara. Ca comparatie, eu am prins o data o legatura pe CDG (Paris) cand aveam 55 minute intre zboruri, iar avionul pleca de la un alt terminal.
|
#104
Posted 22 April 2008 - 20:38
herlino, on Apr 22 2008, 18:53, said: Vreau sa-mi iau bilet pe ruta Timisoara-Istanbul.Cel mai bun pret e Tarom-ul, cu exact o ora intre avioane. Ajunge? Nu am mai avut asa pauza scurta si nu as vrea sa ratez zborul de Istanbul, ca de acolo o iau mai departe. Da, iti ajunge timpul fara probleme in OTP. Mai ales ca Tarom opereaza ambele segmente, nu vei avea nici un fel de problema, daca checkin-ul se face la TM, nu pleaca fara tine no worries. Zbor placut! |
#105
Posted 22 April 2008 - 20:47
Multumesc la amandoi.
mai am de sperat sa nu fie intarziere sau probleme de vreme. |
|
#106
Posted 23 April 2008 - 14:47
Inca o chestie :
Au timp sa-mi mute si bagajele in aceasta ora? |
#107
Posted 23 April 2008 - 17:43
herlino, on Apr 23 2008, 14:47, said: Inca o chestie : Au timp sa-mi mute si bagajele in aceasta ora? Asta cred ca ar fi o problema. Eu am avut un zbor Malaga - Barcelona - Palma de Mallorca si aveam cam 2 ore intre zboruri, dar zborul din Malaga a intarziat si ne-a ramas undeva la o ora pana zburam spre palma. Normal ca bagajul a ramas in Barcelona, si a ajuns abia a doua zi in Palma. In mod normal ar fi suficient o ora sa mute bagajul. In cel mai rau caz il recuperezi a doua zi |
#108
Posted 23 April 2008 - 18:00
In cel mai rau caz, ma duc spre Asia in aceeasi zi si bagaje canci.Asta m-ar durea mult. Pana acum nu am avut probleme cu Taromul nici la bagaje nici la intarzieri, sper sa nu incep de acum.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users