Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2
 Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 

masina noua inferioara sau SH superioara?

- - - - -
  • Please log in to reply
159 replies to this topic

#1
Bububu

Bububu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 19.09.2006
Salut! Ce parere aveti, e preferabil sa cumparam o masina noua, dar din gama ieftina (Logan, Fiat Albea, Cielo) sau masina SH nu prea veche, intre 3-4 ani vechime (la acelasi pret cu cele noi) dar dintr-o clasa superioara (VW Pasat, Renault Megane, Peugeot 406, Peugeot 307 second hand etc)

#2
eb2e2

eb2e2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,667
  • Înscris: 16.05.2003

View PostBububu, on Oct 22 2006, 13:07, said:

Salut! Ce parere aveti, e preferabil sa cumparam o masina noua, dar din gama ieftina (Logan, Fiat Albea, Cielo) sau masina SH nu prea veche, intre 3-4 ani vechime (la acelasi pret cu cele noi) dar dintr-o clasa superioara (VW Pasat, Renault Megane, Peugeot 406, Peugeot 307 second hand etc)

alea second ( de 3-4 ani ) care le-ai menionat sunt cam cu 1500-2000 euro mai scumpe decit cele noi pe care tot tu l-ai mentionat .....asa ca refa intrebarea....sa fie reala  :P

#3
Bububu

Bububu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 19.09.2006

View Posteb2e2, on Oct 22 2006, 19:36, said:

alea second ( de 3-4 ani ) care le-ai menionat sunt cam cu 1500-2000 euro mai scumpe decit cele noi pe care tot tu l-ai mentionat .....asa ca refa intrebarea....sa fie reala  :P

Nu e chiar asa, de ex iata cateva anunturi luate acum de pe net:

  VW Passat, 8,400 EURO  An fabricatie: 2001  Carburant: Motorina  
Rulaj: 106,000 km  Capacitate: 1,900 cmc  Putere: 101 CP  
Locatie:BUCURESTI
Dotari:  
GEAMURI ELECTRICE; OGLINZI ELECTRICE INCALZITE; SERVO-DIRECTIE; AER CONDITIONAT; COMPUTER BORD; XENON; PROIECTOARE; INCHIDERE CENTRALIZATA; ALARMA;
ABS; INMATRICULATA IN 2003  

VW Passat, 9,200 EURO  An fabricatie: 2002  Carburant: Motorina  
Rulaj: 159,000 km  Capacitate: 1,900 cmc  Putere: 131 CP  
Locatie:HUNEDOARA  Inmatriculata RO  
Dotari:  
CUTIE MANUALA 5+1; GEAMURI ELECTRICE FATA; OGLINZI ELECTRICE INCALZITE HELIOMATE; SERVO-DIRECTIE; 4 AIRBAGURI; AER CONDITIONAT; PILOT AUTOMAT; PROIECTOARE; INCHIDERE CENTRALIZATA; ALARMA;
ABS;ESP;CD+CASETOFON;2 CHEI;CARKIT NOKIA;GEAMURI FUMURII AUTORIZATE RAR;FARA EVENIMENTE RUTIERE(NELOVITA); IMPORT GERMANIA 10-2005(PUTIN RULATA IN TARA);NU BATE DELOC;ABSOLUT TOTUL ESTE FUNCTIONABIL PE EA;ACCEPT ORICE TEST! IMPECABILA;VARIANTE.  

Peugeot 307, 8,500 EURO  An fabricatie: 2002  Carburant: Motorina  
Rulaj: 90,136 km  Capacitate: 2,000 cmc  Putere: 90 CP  
Locatie:BUCURESTI  Inmatriculata RO  
Dotari:  
GEAMURI ELECTRICE; OGLINZI ELECTRICE INCALZITE; SERVO-DIRECTIE; 6 AIRBAGURI; AER CONDITIONAT; COMPUTER BORD; INCHIDERE CENTRALIZATA; ALARMA;
ABS, ESP, ASR, FARURI REGLABILE ELECTRIC, VOLAN PIELE REGLABIL, RADIO CD CLARION+6 BOXE+COMENZI VOLAN, PRET NEGOCIABIL

Renault Megane, 7,800 EURO  An fabricatie: 2003  Carburant: Benzina  
Rulaj: 94,000 km  Capacitate: 1,600 cmc  Putere: 106 CP  
Locatie:BUCURESTI Inmatriculata RO  
Dotari:  
GEAMURI ELECTRICE; OGLINZI ELECTRICE INCALZITE; SERVO-DIRECTIE; AER CONDITIONAT; JANTE ALIAJ; PROIECTOARE; INCHIDERE CENTRALIZATA; ALARMA;
ABS; COMENZI VOLAN; RADIO CD; 6 BOXE;  

Anunturile le-am luat acum de pe net, sunt actuale; dupa cum vezi SH-urile nu sunt mai scumpe decat cele noi mentionate de mine.

#4
Meridius

Meridius

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 07.07.2005
De tinut minte si intretinerea la masinile respective care poate fi un pic mai scumpa decat ai estimat initial. De exemplu o garnitura de cauciuc sau ornament pentru un VW Passat din 2002 pot fi infiorator de scumpe pentru un astfel de buget. Aici ar prinde bine o documentare pe forum-urile dedicate modelelor de masini pe care vrei sa le cumperi. Unele sunt mai fiabile, altele cedeaza nervos mult mai repede pe drumurile noastre.

De exemplu o masina noua in garantie iti poate oferi cateva mii de Km trouble-free pe cand una second poate fi extrem de scump de reparat.

Pe modelele second eu merg pe cele consacrate (Mercedes, VW, Audi, Honda) la maxim 5-6000 Euro in care mai bag vreo 2000 Euro ca sa stiu pe ce ma bazez si apoi stau linistit cu consturi de intretinere de 1-2mil la 5000Km (filtre, ulei, consumabile).

Edited by Meridius, 23 October 2006 - 12:11.


#5
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
totul se reduce la buget si la modul cum poti aprecia ca o masina este viabila din punct de vedere tehnic.  Adica  in general la masinile sh , va trebui sa bagi ceva bani ca sa schimbi tot felul de lucruri (nu ma pricep sa spun ce, insa lucrurile care se schimba la revizii mari) , sa ai bani pentru situatii neprevazute (in caz ca pica ceva , ca sa nu stai dupa aia cu ea pe dreapta) , probabil sa ai bani pentru faptul ca taxele vor fi mai mari etc.

In privinta aprecierii faptului ca masina e viabila (buna ) dpdv tehnic, inseamna sa fie cineva cu cunostinte tehnice legate de masini si eventual cu experienta, care sa poata sa vada daca masina are km inscrisi pe bord, daca nu a fost reparata in urma unui accident incat sa ia ochii unui incepator, daca nu are chestii care nu functioneaza etc.

Masina noua cel putin iti garanteaza ca atat cat e in garantie ai costuri previzibile (in general mici) de exploatare.

#6
pimp

pimp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,086
  • Înscris: 09.09.2003
Parerea mea ca daca te uiti la masini SH, tre sa te uiti la masini mai ieftine avand in vedere ca ele o sa ceara ceva mai multi bani de intretinere ca o masina noua.

Daca te uiti la un Logan sa zicem de 9000 euro, uitete la un SH de 7000 maxim ca sa ai 2000 deoparte pt eventuale reparatii/intretinere pe care n-ai faceao la masina noua.

Eu as merge pe un Sh daca e vorba de o masina mult mai avansata decat loganul/albea/cielo, dar daca e dintr-o clasa apropiata si masina mult mai veche atunci nu prea merita SH-ul parerea mea. In Ro mi se pare ca preturile la SH sunt mult prea apropiate de masinile noi ca sa merite in multe cazuri un SH. Dar depinde.....

#7
olteanul

olteanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,285
  • Înscris: 05.12.2005
Cel care isi cumpara un SH stie ca trebuie sa fie atent. Foarte atent!
De aceea, el va merge intr-un loc unde poate verifica istoricul masinii si eventual va lua si o garantie.
Dupa care,
incepe sa schimbe din consumabile: curea de distributie (daca are curea, daca e pe lant a scapat), filtre (aer, carburant), evident ulei motor si alte uleiuri pe care le mai are.
Desigur ii va face o toaletare la o spalatorie care ii va curata cu simt de raspundere tapiteria.

In rest, nu imi vine acum in cap ce ar mai putea schimba.
Da, ar fi bine sa aiba ceva bani pusi de-o parte. Eventual depusi in banca sa aiba si o dobanda.

Si toate acestea pentru ca masina asta pe care o iei SH la pret de una noua are dotari mult superioare celei noi.

#8
summa

summa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 11.08.2006
nu e vorba doar despre dotari.mai sunt si alte lucruri:confort,siguranta,consum poate,placerea de a conduce,si poate pt unii gustul amar pe care-l lasa vecinilor. :P   apropos de bagatul banilor,o masina nemteasca pana in 150.000 km nu necesita cheltuieli multe.normal depinde si in ce stare o achizitionezi.eu am preferat sh nemtesc pt mama,si masina pe care mi-o voi lua sapt viitoare sper,va fi ori golf 4 ori Opel astra.bafta

#9
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
asta cu masina nemteasca ce nu necesita multe cheltuieli e un mit imho.

#10
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,200
  • Înscris: 13.07.2005
Agree !
Mitul masinilor nemtesti este pe cale sa apuna (din pacate !).

Tendinta de reducere a preturilor se simte din ce in ce mai mult.
Chiar aici este un topic despre problemele la noul Passat (si este o masina de clasa superioara).

Referitor la ce spunea/intreba initiatorul topicului: masina noua sau SH la ~ acelasi pret.
Am fost in aceeasi dilema acum un an si ceva: voiam o masina in jur de 7000 Euro CIP, clasa mica/compacta. Masina urma sa fie achizitionata in leasing.
M-am uitat multa vreme la SH-uri (nu voiam mai veche de 3 ani).
Cea mai buna oferta pe care am gasit-o la vremea respectiva (ca si varsta si nr. de km) a fost Ford Fiesta model 2003, benzina, ~ 30.000 km la 7000 Euro (pretul de clacul pt. leasing, fara TVA si taxe).
Dar era CHEALA (nu tu AC, pachet electric, nimic !

In cele din urma am optat pentru un Kalos nou, cu 3 usi, echipare Elite (AC, full electric, piele pe volan si schimbator, proiectoare ceata, sistem audio Blaupunkt cu 6 boxe, etc  - motor 1.4 16V 94 CP).
Pret CIP ~ 7500 Euro.
Si nu regret nici o secunda !

In 1,5 ani si 25.000 km nu am avut nici o problema (cu exceptia unui bec ars, daca asta poate fi numita o problema).
In plus, sentimentul "garantie" - priceless !!!

Ca sa revin, sunt de acord cu cei ce recomanda o masina noua in dauna uneia SH in cazul in care bugetul disponibil este limitat fie si numai prin prisma cheltuielilor previzibile (carburant, CASCO, revizii).

#11
carman

carman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,583
  • Înscris: 06.02.2006

View Postmarr, on Oct 26 2006, 07:52, said:

Agree !
Mitul masinilor nemtesti este pe cale sa apuna (din pacate !).

Tendinta de reducere a preturilor se simte din ce in ce mai mult.
Chiar aici este un topic despre problemele la noul Passat (si este o masina de clasa superioara).

Referitor la ce spunea/intreba initiatorul topicului: masina noua sau SH la ~ acelasi pret.
Am fost in aceeasi dilema acum un an si ceva: voiam o masina in jur de 7000 Euro CIP, clasa mica/compacta. Masina urma sa fie achizitionata in leasing.
M-am uitat multa vreme la SH-uri (nu voiam mai veche de 3 ani).
Cea mai buna oferta pe care am gasit-o la vremea respectiva (ca si varsta si nr. de km) a fost Ford Fiesta model 2003, benzina, ~ 30.000 km la 7000 Euro (pretul de clacul pt. leasing, fara TVA si taxe).
Dar era CHEALA (nu tu AC, pachet electric, nimic !

In cele din urma am optat pentru un Kalos nou, cu 3 usi, echipare Elite (AC, full electric, piele pe volan si schimbator, proiectoare ceata, sistem audio Blaupunkt cu 6 boxe, etc  - motor 1.4 16V 94 CP).
Pret CIP ~ 7500 Euro.
Si nu regret nici o secunda !

In 1,5 ani si 25.000 km nu am avut nici o problema (cu exceptia unui bec ars, daca asta poate fi numita o problema).
In plus, sentimentul "garantie" - priceless !!!

Ca sa revin, sunt de acord cu cei ce recomanda o masina noua in dauna uneia SH in cazul in care bugetul disponibil este limitat fie si numai prin prisma cheltuielilor previzibile (carburant, CASCO, revizii).


aaaaa....Kalos...ce domne,aia este masina???pica dupa dupa 50.000Km,in caz de accident te faci praf,nu ai "prestanta" in conserva aia,nu merge cu 180km/h,nu este aerodinamica etc.
pai daca iti luai o "nemtasca" SH erai tare...merge500.000km fara probleme,doar are tabla germana in ea...

s-o stapanesti sanatos,este o masina "simpatica" si daca circuli cu ea printr-un oras aglomerat (mai ales in Buc.) o masina din clasa mica este alegerea perfecta.

#12
summa

summa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 11.08.2006
lasa ca si VW polo e masina din clasa mica...acum fiecare face ce vrea cu banii lui.noi doar ne dam cu parerea.

#13
pimp

pimp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,086
  • Înscris: 09.09.2003
decat Fiesta ala SH MULT mai bine acest Kalos, si chiar ieftin

#14
summa

summa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 11.08.2006

View Postpimp, on Oct 26 2006, 12:50, said:

decat Fiesta ala SH MULT mai bine acest Kalos, si chiar ieftin

Decat Kalosul ala mai bine un Audi A3  :w00t:

#15
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,200
  • Înscris: 13.07.2005

View Postsumma, on Oct 26 2006, 14:35, said:

Decat Kalosul ala mai bine un Audi A3  :w00t:

De acord !
Dar cu o mica-mica, corectie: decat 2,5 Kalos mai bine un A 3 !  :naughty:

Edited by marr, 26 October 2006 - 13:52.


#16
summa

summa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 11.08.2006
Pai topicul e despre sh superior...am zis A3,deci sh ca e superior oricand kalosului.si e 9-10-11000 de oiro.

#17
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
nu cred ca cineva cu banii astia ar vrea sa stie cat costa intretinerea unei asemenea masini :)

#18
summa

summa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 11.08.2006
explica-te.te referi la audi?eu zic ca mai mult spre kalos  :D

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate