Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro
 Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...
 Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube

Nu iese laptopul din sleep mode.
 Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India
 

Statele Unite ale Americii

- - - - -
  • Please log in to reply
2918 replies to this topic

#109
Imperator

Imperator

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,959
  • Înscris: 07.02.2007

View Postsemak_ionutz, on Dec 8 2007, 22:23, said:

pai sa incep cu inceputul.Salut.Am 18. Sunt exchange student in U.S.A., Ohio pana in iunie 2008.Am avut asteptari multe despre America...si in mare parte, e asa cum mi-am imaginat...strazi impecabile, case numai fara garduri, atitudine buna a oamenilor-pacifisti.Deocamdata nu am vizitat vreun oras mare, dar de revelion Mi-am luat o excursie de 7 zile la New York.