GOLF V GT 1.4 TSI 170CP
Last Updated: Nov 18 2006 19:53, Started by
Nu ma pricep
, Sep 04 2006 21:55
·
0
#19
Posted 26 October 2006 - 16:01
Tomkaten, on Oct 26 2006, 16:06, said: Deci doua turbine, din ce inteleg eu, una pe axul cu came, care functioneaza la turatii mici, alta care intra la turatii mari, actionata de gazele esapate. ??? Nu ma prea pricep la mecanica, poate explica cineva mai bine. Oricum, cred ca asta voia sa spuna danutz. |
#20
Posted 26 October 2006 - 16:25
WildChild, on Oct 26 2006, 17:01, said: Nu chiar. Motorul are supraalimentare dubla, o data prin compresor mecanic (actionat de cureaua de transmisie = no lag) si o data prin turbina (actionata de gazele de esapament). La turatii mici si medii merge doar compresorul, mai apoi intrand si turbina in tandem, si MAI apoi ramane doar turbina actionata. Se stie ca la turatii joase turbina nu face fata. |
#21
Posted 26 October 2006 - 16:45
MAK, on Oct 26 2006, 17:25, said: Nu m-am interesat de sistemul de functionare ale celor doua sisteme, dar cred ca compresorul este pt turatii joase si pt a ajuta turbina, care nu se poate scoate din functie. Se stie ca la turatii joase turbina nu face fata. Edited by WildChild, 26 October 2006 - 16:45. |
#22
Posted 09 November 2006 - 22:22
Masina este dementiala. Nu am mers cu GT din pacate pt ca la testdrive nu a existat cand am comandat eu. Am facut cu gti insa cu dsg si masina e super ok. (am facut test cu gtiu sa vad daca vreau si dsg). Cine stie ce inseamna cutie tiptronic o sa ramana fara glas cand va testa aceasta cutie. Mie unul mi se pare atat de buna incat nu inteleg de ce costa doar 1300E! Am fost convins pe loc sa o iau. Alaturi de "padelele" de pe volan face toti banii. Sper ca in maxim 2 luni sa ajunga masina si atunci va povestesc mai mult.
PS am facut testdrive cu un turan tsi 140cp cutie manuala si am ramas impresionat cum trage masina de la 1200rpm. Pur si simplu ai impresia ca sub capota ai un 2.5L aspirat. Sa nu zic 3L. |
#23
Posted 13 November 2006 - 00:20
Intr-adevar, masina este impresionanta. N-am condus niciodata asa ceva, dar din ce scrie pe hartie ...uau. Eu ma intreb cat de trainic e un motor de 1,4l care scoate 170CP. Puterea litrica este undeva la 121CP/litru. Pare foarte mult.
Poate acum nu se mai fac masini pe care sa le tii o viata, dar un 100-200 de mii de km ar trebui sa faca totusi. TSI-ul pare fortat la maxim. Premiile primite de VW sunt putin pe nedrept. Ei n-au revolutionat nimic. Motoare cu 2 turbine s-au mai facut. S-au facut chiar acum 22 de ani, dar pentru concurs, e adevarat. Uitati ce scrie aici despre Lancia Delta preparata de Abath pentru raliu: http://www.4tuning.r...y.asp?album=149 "Noul motor preparat de Abarth cu o capacitate de 1759cc , 4 valve /cilindru, 2 injectoare / cilindru echipat atat cu sistem Turbocharger cat si Supercharger dezvolta 480 cp @ 8400 rot/min si atingea 100km/h in 2,3 sec. 1Modelul S4 a fost prima masina echipata cu Turbocharger si Supercharger .Folosirea in paralel a celor doua sisteme turbo care aveau rolul de a-si anihila reciproc neajunsurile ( se stie despre sistemul Turbo ca genereaza asa numitul “Lag” la turatii mici, iar sistemul Compresor are eficienta mai scazuta la turatii mari)." puterea litrica era ~280CP/litru . |
#24
Posted 14 November 2006 - 15:16
oviviu, on Nov 13 2006, 00:20, said: ...si atingea 100km/h in 2,3 sec. Uite ce am citit eu pe site: Quote Acceleratie 0-60 km/h - 3,11 sec Acceleratie 0-100km/h -2,3sec Acceleratie 0-160 km/h 10.02 sec |
#25
Posted 18 November 2006 - 19:53
mai corect cred ca este
0-60 -2.3 0-100 -3.1 0-160 -10.02 "poate acea sută o prinde în 5,3 (sau 6,3 )" -are totusi 480cp nu 250 |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users