Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 

GOLF V GT 1.4 TSI 170CP

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#19
WildChild

WildChild

    Moderator

  • Grup: Members
  • Posts: 1,972
  • Înscris: 11.05.2006

 Tomkaten, on Oct 26 2006, 16:06, said:

Deci doua turbine, din ce inteleg eu, una pe axul cu came, care functioneaza la turatii mici, alta care intra la turatii mari, actionata de gazele esapate. ???

Nu ma prea pricep la mecanica, poate explica cineva mai bine. Oricum, cred ca asta voia sa spuna danutz.
Nu chiar. Motorul are supraalimentare dubla, o data prin compresor mecanic (actionat de cureaua de transmisie  = no lag) si o data prin turbina (actionata de gazele de esapament). La turatii mici si medii merge doar compresorul, mai apoi intrand si turbina in tandem, si MAI apoi ramane doar turbina actionata.

#20
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

 WildChild, on Oct 26 2006, 17:01, said:

Nu chiar. Motorul are supraalimentare dubla, o data prin compresor mecanic (actionat de cureaua de transmisie  = no lag) si o data prin turbina (actionata de gazele de esapament). La turatii mici si medii merge doar compresorul, mai apoi intrand si turbina in tandem, si MAI apoi ramane doar turbina actionata.
Nu m-am interesat de sistemul de functionare ale celor doua sisteme, dar cred ca compresorul este pt turatii joase si pt a ajuta turbina, care nu se poate scoate din functie.
Se stie ca la turatii joase turbina nu face fata.

#21
WildChild

WildChild

    Moderator

  • Grup: Members
  • Posts: 1,972
  • Înscris: 11.05.2006

 MAK, on Oct 26 2006, 17:25, said:

Nu m-am interesat de sistemul de functionare ale celor doua sisteme, dar cred ca compresorul este pt turatii joase si pt a ajuta turbina, care nu se poate scoate din functie.
Se stie ca la turatii joase turbina nu face fata.
Corect, m-am exprimat gresit, ma refeream la momentele in care chiar se simte turbina, adica post-lag, nu cand compresorul face practic toata treaba, in timp ce turbina "se pregateste" sa-si intre in mana.

Edited by WildChild, 26 October 2006 - 16:45.


#22
NetFlow

NetFlow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,713
  • Înscris: 15.12.2005
Masina este dementiala. Nu am mers cu GT din pacate pt ca la testdrive nu a existat cand am comandat eu. Am facut cu gti insa cu dsg si masina e super ok. (am facut test cu gtiu sa vad daca vreau si dsg). Cine stie ce inseamna cutie tiptronic o sa ramana fara glas cand va testa aceasta cutie. Mie unul mi se pare atat de buna incat nu inteleg de ce costa doar 1300E! Am fost convins pe loc sa o iau. Alaturi de "padelele" de pe volan face toti banii. Sper ca in maxim 2 luni sa ajunga masina si atunci va povestesc mai mult.

PS am facut testdrive cu un turan tsi 140cp cutie manuala si am ramas impresionat cum trage masina de la 1200rpm. Pur si simplu ai impresia ca sub capota ai un 2.5L aspirat. Sa nu zic 3L.

#23
oviviu

oviviu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 04.04.2006
Intr-adevar,  masina este impresionanta. N-am condus niciodata asa ceva, dar din ce scrie pe hartie ...uau. Eu ma intreb cat de trainic e un motor de 1,4l care scoate 170CP. Puterea litrica este undeva la 121CP/litru. Pare foarte mult.

Poate acum nu se mai fac masini pe care sa le tii o viata, dar un 100-200 de mii de km ar trebui sa faca totusi. TSI-ul pare fortat la maxim.

Premiile primite de VW sunt putin pe nedrept. Ei n-au revolutionat nimic. Motoare cu 2 turbine s-au mai facut. S-au facut chiar acum 22 de ani, dar pentru concurs, e adevarat. Uitati ce scrie aici despre Lancia Delta preparata de Abath pentru raliu:

http://www.4tuning.r...y.asp?album=149

"Noul motor preparat de Abarth cu o capacitate de 1759cc , 4 valve /cilindru, 2 injectoare / cilindru echipat atat cu sistem Turbocharger cat si Supercharger dezvolta 480 cp @ 8400 rot/min si atingea 100km/h in 2,3 sec.

1Modelul S4 a fost prima masina echipata cu Turbocharger si Supercharger .Folosirea in paralel a celor doua sisteme turbo care aveau rolul de a-si anihila reciproc neajunsurile ( se stie despre sistemul Turbo ca genereaza asa numitul “Lag” la turatii mici, iar sistemul Compresor are eficienta mai scazuta la turatii mari)."

puterea litrica era ~280CP/litru :o.

#24
BadBoyBlue

BadBoyBlue

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,302
  • Înscris: 26.06.2006

 oviviu, on Nov 13 2006, 00:20, said:

...si atingea 100km/h in 2,3 sec.
N-are cum... :lol:
Uite ce am citit eu pe site:

Quote

Acceleratie 0-60 km/h - 3,11 sec
Acceleratie 0-100km/h -2,3sec
Acceleratie 0-160 km/h 10.02 sec
Undeva e o greșeală.. cel mai probabil, la accelerația de la 0 la 100 km/h.. poate acea sută o prinde în 5,3 (sau 6,3 :D) secunde... (având în vedere și acele 10 secunde care îi sunt necesare pt a atinge 160 km/h).. <_<
:coolspeak:

#25
danutgalati81

danutgalati81

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 415
  • Înscris: 29.09.2005
mai corect cred ca este

0-60     -2.3
0-100   -3.1
0-160   -10.02


"poate acea sută o prinde în 5,3 (sau 6,3 )" -are totusi 480cp nu 250

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate