Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro
 Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...
 Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube

Nu iese laptopul din sleep mode.
 Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India
 

Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.

* * * * - 14 votes
  • Please log in to reply
15161 replies to this topic

#9199
burkina

burkina

    Shemhamphorash

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,799
  • Înscris: 07.10.2017
Cine produce uleiurile K Classic? Aveti idee? K Classic Dynamic, Made in Germany, 5w40, hidrocracat, are Porsche, BMW si MB 229.3

https://bevo.mercede...n/229.3_en.html

Nu gasesc nimic despre el, tech specs.

Edited by burkina, 01 August 2018 - 23:48.


#9200
burkina

burkina

    Shemhamphorash

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,799
  • Înscris: 07.10.2017
Asta e mai exact: https://www.kaufland...ion-description

Vad ca in Germania au si 0w40, deci e clar ca il face cineva pentru ei si il vand sub brandul lor. Dar cine? Si ce specs are?

#9201
iancuMIC

iancuMIC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,255
  • Înscris: 10.01.2016

 burkina, on 01 august 2018 - 23:44, said:

Cine produce uleiurile K Classic? Aveti idee? K Classic Dynamic, Made in Germany, 5w40, hidrocracat, are Porsche, BMW si MB 229.3
Mitan Mineralöl GmbH.
https://www.mitan-da...e/index.php/de/

#9202
burkina

burkina

    Shemhamphorash

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,799
  • Înscris: 07.10.2017
http://www.mitan-dat...E RSL 5W-40.pdf

Cred ca asta e. Rebranduit probabil pentru Kauf, dar acelasi ulei. Nu suna rau.

#9203
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Am văzut în Kaufland ulei 5w30 cu norma Vag 507.00. Acela este făcut de DBV.
Doamna de la laboratorul de la Ploiești mi-a spus că acel 5w40 de Kaufland de care vorbiți a scos cea mai bună analiză de ulei uzat pe care au făcut-o.

#9204
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Si afacerea unde este? ca eu vad  40 euro.

Pai la 40 euro iau Shell, Fuchs, Valvoline, Ravenol.  Nici nu merita mentionat.

MB 229.3 e o norma slabuta in comparatie cu 225.5 sau 225.51

Edited by Deenman, 02 August 2018 - 13:54.


#9205
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
În România se vinde mai ieftin. Bănuiesc că au clienți la el pentru că nu îl vad mereu în raft.

#9206
burkina

burkina

    Shemhamphorash

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,799
  • Înscris: 07.10.2017

 Deenman, on 02 august 2018 - 13:54, said:

Si afacerea unde este? ca eu vad  40 euro.

Pai la 40 euro iau Shell, Fuchs, Valvoline, Ravenol.  Nici nu merita mentionat.

MB 229.3 e o norma slabuta in comparatie cu 225.5 sau 225.51

Depinde ce masina ai. Normele noi sunt gandite pentru poluare putina, economie de combustibil si rahaturi de gen, nu pentru fiabilitate. Posibil sa ma insel, dar nu cred. Acum producatorii nu mai vor sa tii masina 10 ani si sa o dai unuia ca mine dupa, care o mai tine 10. Se vede si in schimburile de ulei recomandate de producator, long-life si kkt, adica la 30,000 de km. Tii masina 100,000 si faci 3 schimburi Posted Image Dupa care o arunci probabil :))

 TLGTLC, on 02 august 2018 - 14:51, said:

În România se vinde mai ieftin. Bănuiesc că au clienți la el pentru că nu îl vad mereu în raft.

Au la 1 l cu 30 de RON, sunt si de 5l dar nu am vazut. Ala e vreo 120-130. Costa practic identic cu enspe mii de uleiuri mai "titrate", vandute pe siteuri obscure ieftin sau in hypermarketuri foarte scump. La Kaufland aduc si alte branduri, gen Shell Helix Ultra la pret excelent, dar n-am mai vazut de un an. Momentan au Aral si Castrol + brandul lor.

 TLGTLC, on 02 august 2018 - 13:52, said:

Am văzut în Kaufland ulei 5w30 cu norma Vag 507.00. Acela este făcut de DBV.
Doamna de la laboratorul de la Ploiești mi-a spus că acel 5w40 de Kaufland de care vorbiți a scos cea mai bună analiză de ulei uzat pe care au făcut-o.

Si mie mi se pare tentant, in general produsele K Classic ofera calitate foarte buna vs pret cerut. La noi e piata plina de facaturi din pacate.

Edited by burkina, 02 August 2018 - 17:51.


#9207
burkina

burkina

    Shemhamphorash

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,799
  • Înscris: 07.10.2017
Attached File  2d668e63-476c-42f1-98dc-8230c87eaf06.jpg   147.67K   38 downloadsAm luat de la evolube pana la urma. Pare ce tre'

Attached Files



#9208
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
1500km in 4 zile. Viena -Croatia pe 32-35 grade. I am dat 140-180km/h . Ravenol vmp5w30 sta normal.la 103 grade pe soare și.mers pe autostrada. Însă am reușit să l.aduc după 5 ore la 111grade.

După 2000km nivelul se păstrează, țeavă de eșapament are niste vapori de ulei  doar niste urme.

Nu am iertat mașina, a văzut de toate.

Edited by Deenman, 13 August 2018 - 16:47.


#9209
andrey_r

andrey_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 338
  • Înscris: 20.12.2008
Sunt la al doilea schimb cu ravenol 5w 30 vmp in alfa, am schimbat uleiul înainte de a pleca în concediu în Grecia. Masina s-a comportat ireproșabil, am făcut 3500 km, am traversat toată Grecia din Halkidiki pana la Atena, temperaturi mari spre f mari, în Atena erau 38-40 de grade. Foarte mulțumit de comportamentul motorului și de ulei și cu siguranță voi rămâne tot pe Ravenol în continuare. Drumuri bune.

#9210
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Cu orice ulei serios trebuie sa fie totul super ok. NU exista uleiuri magice.
Sunt ceva probleme de compatibilitate insa sau fake-uri. In rest, nu vad vreo problema, indiferent de marca uleiului.

#9211
andrey_r

andrey_r

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 338
  • Înscris: 20.12.2008
Cu siguranță nu exista uleiuri magice, mult mai important e intervalul de schimb, având dpf schimb uleiul la maxim 10 k km, mai mult nu o sa îl las niciodată în motor.

#9212
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Oricât de mult au evoluat uleiurile, cu toată chimia și tehnologia, nu au putut duce pragul ăsta de siguranță mai sus de 10000 km. O spun specialiștii, o confirma analizele de ulei uzat. Ce faci peste 10000 cu un ulei, o faci pe barba ta. Motoarele care au dus multe sute de mii de kilometri fie au avut piesele făcute din materiale zdravene, fie au avut parte de o întreținere riguroasă. La plastilina din care sunt făcute piesele din motoarele moderne, nu avem altă speranță decât întreținerea riguroasă.

#9213
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,675
  • Înscris: 24.10.2015
Eu ma gandeam ca motoarele moderne sunt facute din materiale chiar mai bune decat cele vechi. Posibil sa tina mai putin din cauza ca-s mult mai sofisticate si au un regim de lucru mult mai agresiv. Au puteri mai mari la dimensiuni mai mici, presiuni interioare mai mai mari, frecari mai puternice, stres asupra pieselor...

#9214
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Dacă îți faci timp și studiezi performanțele mașinilor din anii 60 - 70, vei vedea multe modele care scoteau performanțe bune din motoare mici și foarte mici. Cu toate astea erau andurante, se puteau face bucăți și reconstrui; le-a pus pe butuci lipsa unei protecții anticorozive adecvate. Protecția anticoroziva a caroseriei este sectorul unde automobilele au evoluat extraordinar de bine.
În schimb, motoarele ăstea mici și noi au toleranțe infime, o uzură de zero virgulă nu știu câți milimetri le dă complet peste cap. Dacă faci bucăți un motoraș din ăsta  este foarte posibil să nu îl mai poți aduna la loc că nu mai se așează piesele.

#9215
vinciun

vinciun

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,675
  • Înscris: 24.10.2015
Eu ma uitam la o prezentare a motoarelor de la Mercedes noua generatie. Explicau despre aliaje si spuneau ca acum sunt mult mai rezistente insa ramane valabil si ce ai spus tu. Tehnica evoluiaza, eu nu cred ca ar forma coada lumea sa cumpere un mercedes cu motor de doi litri benzina ce dezvolta 60 de cai si consuma 10 la suta, oricat de fiabil ar fi.

#9216
eboda

eboda

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 605
  • Înscris: 07.12.2007
https://www.ltu.se/c...e/IanTaylor.pdf
https://www.motor-ta...chmentId=727229

Edited by eboda, 17 August 2018 - 01:49.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

3 user(s) are reading this topic

1 members, 1 guests, 0 anonymous users

sellermn, Facebook (1)

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate