Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Salarii compensatorii?

Recomandare service in Slatina pe...

De unde cumparati piese de schimb...

Iesirea din coproprietate
 Mouse wireless ergonomic cu bater...

Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...
 Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...
 Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...
 

Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.

* * * * - 14 votes
  • Please log in to reply
15161 replies to this topic

#4717
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,354
  • Înscris: 29.04.2011
O persona nu si-a expus niste pareri Posted Image Ci niste informatii din niste publicatii. Ai o parere mai jos Posted Image

Cel care isi expune pareri pareri tu esti si nu dor aici asta ca tot ai tinut sa ne legam si de alte forumuri. Posted Image
Lasa ca la un moment dat o sa pricepi si tu i860 ce tot zic. Incet incet... nu de alta dar cand dadeam eu opelul cu ceara faceai parte din gasca celor masina e un lucru care sa te mute din a in b. Tu si testul stiati doar sa ma injurati si sa faceti pe destepti ulterior o parte din voi sa treceti la produsele de cosmetica. Aici vad ca esti alt om la nivel de limbaj.... daca nu se permite sa fii tu.... asta e.

Legat de uleiul 0.6% vs 1.3%. Depunerile sunt mai mari la 1.3% daca tii uleiul mult si apuca sa se degradeze. Am tot cautat motoare desfacute care au rulat cu M1 New Life si am gasit farmacie in motor.
Pe valvele de admisie da se fac depuneri mai mari, sfantul EGR se ocupa de asta. Nu e bai, saptamana viitoare ii fac anulare software posibil si remap la 160 cp si 260-280 nm cuplu.

Dar daca ai cazul de fata tipic benzinarelor in care 5w30-ul e ciupit putin de motor iar 0w40-ul e intact pe joja, 0w40-ul va face depuneri mai mici chiar daca are 1.3% cenusa de sulf asta pentru ca nu e papat sesizabil pe joja fata de un ulei care e papat sesizabil pe joja. Asta este strict o parere si o chestie pe care eu o vad de logica.
Cel mai importat factor in controlul depunerilor pe piesele din motor il reprezinta baza uleiului. Cu cat e mai pura cu atat sansele de alterare sunt mai mici. De asta uleiurile cu baza GTL de la shell si pennzoil se lauda cu performante de curatare si de a mentine motorul curat mai bune ca oricare alt ulei. Acelasi fenomen intalnit si la eneos sustina.
http://www.exxonmobi...upersyn_eng.pdf

M1 0w40
- http://i288.photobuc...valvecover1.jpg
- http://i288.photobuc...vavlecover2.jpg
- http://i288.photobuc...vavlecover3.jpg
- http://farm7.static...._dca2d130fd.jpg

Nimeni nu a gasit depuneri in zonele spuse de tine. Singurele unde pot sa apara la injectie directa sunt valvele de admisie. In rest uzuri mai mici si posibilitate de OCI mai mare.
Au scos eficienta mai mare cu injectia directa dar cu multe minusuri fata de MPI.

Edited by Kspic, 11 February 2016 - 12:01.


#4718
george05

george05

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 358
  • Înscris: 20.06.2007
Îmi puteți recomanda, vă rog, un ulei pentru 1.6 HDi 92cp FAP (Citroen C4 2012)? Din ce am găsit pe net, sunt puține uleiuri care îndeplinesc norma PSA B71 2290/C2, și anume:

- Mobil 1™ ESP Formula 5W-30
- Total Quartz Ineo ECS 5W-30
- Motul 8100 Eco-Clean ACEA C2 5W-30
- Fuchs TITAN GT1 PRO C-2 5W-30
- Castrol Magnatec 5W-30 C2
- Millers Oils XF Longlife C2 5w-30
- Valvoline SynPower Xtreme ENV C2 5W-30

Dacă mă iau după specificațiile lor, Mobil 1 ar fi un ulei destul de ok (HTHS 3.58, VI 164, PP -45 și vâscozitate ceva mai mare decât restul uleiurilor FE/EC). De asemenea, Valvoline SynPower Xtreme ENV C2 5W-30 pare și el un ulei destul de bun având în vedere despre ce uleiuri vorbim.
Menționez din start că nu sunt un conducător auto începător și nici habarnist, adică știu cum să exploatez o mașină, am ceva cunoștințe de mecanică (minime, dar suficiente cât să mă descurc în situații de criză) și sunt conștiincios când vine vorba de întreținerea unei mașini și respect cu strictețe intervalele de schimb, adaptate după condițiile de utilizare a mașinii. Așa că doresc un ulei care să ofere cea mai bună protecție pentru motor, în condițiile în care opțiunile sunt limitate dată fiind prezența FAP-ului și din cauza tipului de motor.

În cazul în care mai cunoașteți și altele, vă rog să adăugați. Mulțumesc!

EDIT: Am uitat să menționez: motorul are 175.000 km

Edited by george05, 11 February 2016 - 15:14.


#4719
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 13,313
  • Înscris: 26.04.2015
Eu l-as lua pe ala pe care scrie clar unde e facut, adica nu made in EU si categoric nu made in turkey.

Valvoline stiu ca e fabricat in tari civilizate, deci...

#4720
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,354
  • Înscris: 29.04.2011
Fuchs sau valvoline.
Ambele sunt alegeri foarte bune.

#4721
53cr3t

53cr3t

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 91
  • Înscris: 05.10.2014

View Postgeorge05, on 11 februarie 2016 - 14:55, said:

Dacă mă iau după specificațiile lor, Mobil 1 ar fi un ulei destul de ok (HTHS 3.58, VI 164, PP -45 și vâscozitate ceva mai mare decât restul uleiurilor FE/EC).
EDIT: Am uitat să menționez: motorul are 175.000 km
Te-ai gandit foarte bine la o vascozitate mai spre limita maxima a 5W30. Mobil 1 sau Motul din lista ta au vascozitati mai mari si au afisata si valoarea HTHS. Oricare dintre ele se potrivesc. Daca ar fi sa aleg as merge pe Motul.

#4722
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,354
  • Înscris: 29.04.2011
Motul e mid saps iar mobil low saps.
Dintre motul si mobil mai bine mergi pe motul.

#4723
a3ds

a3ds

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 13,313
  • Înscris: 26.04.2015
Dati o geana aici va rog: http://www.chemical-...-08-2015_DE.pdf

Din ce scrie pe acolo, e PAO sau ce e?

View PostKspic, on 13 februarie 2016 - 22:22, said:

M1 new life este un ulei de exceptie. La nivel de aditivare e mai slab shell-ul.
Dar ca 5w40 eu zic ca e nr.1 acel shell in gama de comert.

Am venit acum din auchan si m-am uitat la m1 nl, nu scrie unde e facut. Adica producator exxon mobil blabla, dar nu scrie clar made in ...cooperativa.

Maine dau o talpica in kauf sa vad daca pe shu scrie unde e made in.

#4724
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015

View Posta3ds, on 13 februarie 2016 - 22:37, said:

Dati o geana aici va rog: http://www.chemical-...-08-2015_DE.pdf

Din ce scrie pe acolo, e PAO sau ce e?



Am venit acum din auchan si m-am uitat la m1 nl, nu scrie unde e facut. Adica producator exxon mobil blabla, dar nu scrie clar made in ...cooperativa.

Maine dau o talpica in kauf sa vad daca pe shu scrie unde e made in.

NU stiu daca te ajuta insa am fost in garaj si am facut poze cu uleiul cumparat din uk. Made in ue

Attached Files


Edited by i860, 13 February 2016 - 22:50.


#4725
zveroboi78

zveroboi78

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 919
  • Înscris: 01.10.2013

View Posta3ds, on 13 februarie 2016 - 22:37, said:

Dati o geana aici va rog: http://www.chemical-...-08-2015_DE.pdf

Din ce scrie pe acolo, e PAO sau ce e?

Maine dau o talpica in kauf sa vad daca pe shu scrie unde e made in.

E PAO, cu picatura (10-20%).
SHU din FR e tot Made in UE, si despre asta e bun. La fel cel pe care l-am vaz. récent in k-land in Ro.

Vezi si Petronas 7000 0w40, are de toate-n el.

#4726
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,987
  • Înscris: 06.04.2007

View Posta3ds, on 11 februarie 2016 - 14:59, said:

Eu l-as lua pe ala pe care scrie clar unde e facut, adica nu made in EU si categoric nu made in turkey.

Valvoline stiu ca e fabricat in tari civilizate, deci...

Daca tara de fabricatie ramane un criteriu de alegere, o sa ajungem sa nu mai bagam nimic in motor (vei vedea tot mai rar tara de origine).
Si cu toate astea mai degraba sa scrie Made in Turkey, daca stii sigur ca e in regula si nu teapa, imbuteliat prin port pe la C-ta.

Cu ce ma incalzeste pe mine un Aral 10W40 ca scrie pe bidon Made in Germany, cand e unul dintre cele mai ordinare uleiuri 10W40, mai slab ca alte 10W40 pe care scrie Made in EU, face depuneri la greu, acumulari de mal, e varza.

Valvoline zice ca e facut in Olanda, dar asta nu-l face unul dintre cele mai bune si rafinate uleiuri.

Edited by Octavian___, 14 February 2016 - 08:51.


#4727
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,354
  • Înscris: 29.04.2011
Corect.

Nu e neaparat sa scrie Made in De. Scrie made in EU dar in functie de codul de bare iti dai seama si de tara de origine.

Iar exemplul cu aral e cireasa de pe tort.

Edited by Kspic, 14 February 2016 - 09:55.


#4728
53cr3t

53cr3t

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 91
  • Înscris: 05.10.2014
Codul de bare nu ne spune unde este facut un produs, ci doar unde este inregistrata firma mama. 'Made in ...' ne spune unde este facut produsul.
Detalii aici: https://en.wikipedia...1_country_codes

#4729
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Cod de bara la uleiul meu 5011987243149 ( din poza de mai sus )
Manufacturer: Royal Dutch Shell Lubricants
https://www.barcodel...m/5011987243149

Banuiesc ca poti verifica prin link-ul de sus daca intradevar este ulei original sau contrafacut.

Edited by i860, 14 February 2016 - 10:55.


#4730
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,354
  • Înscris: 29.04.2011

View Post53cr3t, on 14 februarie 2016 - 10:32, said:

Codul de bare nu ne spune unde este facut un produs, ci doar unde este inregistrata firma mama. 'Made in ...' ne spune unde este facut produsul.
Detalii aici: https://en.wikipedia...1_country_codes

Nu te contrazic dar de ce in cazul castrol ai coduri de bare cu diferite tari in functie de diferite uleiuri ?
Adica cele care se vand in DE au cod de bare cu 400 iar cele din Ro au ceva cu 8 sau 9. Cazul castrol edge FST. Nu ar trebui sa fie teoretic aceeasi firma mama pentru toata EU ?
Nu cred ca m-am eprimat chiar corect cu tara de origine.

In general am vazut ca se suprapune codul de bare cu originea produsului.
In MSDS iti spune unde e facut uleiul. Iei MSDS_urile pentru toata europa si daca apare acceasi fabrica aia si este.

Edited by Kspic, 14 February 2016 - 12:08.


#4731
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,354
  • Înscris: 29.04.2011
53cr3t, ai partial dreptate. De asta am zis ca nu te contrazic. Mai jos am sa ma justific dai ai ceva si mai sus.

Si pe castrolul pe care scrie in germana si este mai scumpt ce e drept, ai mede in eu dar cod de bare de De in timp ce pe cel din Ro care ieste ieftinut ai alt cod de bare si tot made in eu. Ideea e ca ele difera dpdv calitativ. Nu am testat eu ci un prieten de familie pe o skodita octavia 1.9 tdi. Masina a mers numai cu castrol nemtesc iar motorul suna superb. Incercase o data castrol din Ro si l-a dat jos repede pentru ca nu ii placea cum suna motorul.

Mecanicul meu de exemplu cumpara Mobil1 adus din DE. Da mai mult pe el dar stie ca are sursa sigura si are impresia ca pentru aia e ceva mai bun. Cu toate ca vorbim de aceeasi fabrica.
I-am zis ca ii iau de la importator la pret de nimic uleiul si e sursa cea mai sigura dar no... fiecare cu piticii lui.
Iar acel M1 din DE are acelasi cod de bare ca cel pe care il iau eu de la importator.

In schimb M1 dupa codul de bare corespunde UK.
Ravenol, Castrolul nemtesc, Aral, Manol, au codul de bare corespunzator tarii.

MSDS pentru Shell Helix Ultra 5w40 de pe opieoils. Deci la el codul de bare corespunde cu unde este facut.
http://cdn.opieoils....ds_00473525.PDF

870 – 879  Netherlands
[ http://www.oil-club.ru/forum/uploads/monthly_04_2015/post-2-0-12135000-1429777578.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Motul Made in FR  300 – 379  France and  Monaco
[ https://c1552172.ssl.cf0.rackcdn.com/371417_x800.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Motul made in IT   800 – 839  Italy ,  San Marino and   Vatican City  cu toate ca are cod de brade de Fr.

[ http://i31.photobucket.com/albums/c400/AKos_Toth/Fabia/DSC_0058_zpst0o4vjyh.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Kspic, 14 February 2016 - 13:11.


#4732
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015
Ceva rezulttate cu su gtl produs la rusi (on the testing of Seat Leon after 8153 km )
http://www.oil-club....made-in-rissia/
Banuiesc ca si asta din ue este ok mai ales daca il schimbi la 6500 km

#4733
Kspic

Kspic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,354
  • Înscris: 29.04.2011
Shell Helix Ultra tine mai bine ca multe uleiuri. In injectie directa unde e maltratat la maxim la 10k km era strong.
Ca uleiul asta e scos la 6k km ca e scos la 8k km tot aia o sa fie la nivel de uzuri. Diferente poate infime. E un ulei potent.

Dar daca exista posibilitatea sa fie scos devreme este excelent pentru motor.


08 Октябрь 2014 - 01:52

[ http://www.oil-club.ru/forum/uploads/monthly_11_2014/post-2-0-35009500-1415797386.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Kspic, 15 February 2016 - 14:14.


#4734
i860

i860

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 19.10.2015

View Posta3ds, on 13 februarie 2016 - 22:37, said:

Dati o geana aici va rog: http://www.chemical-...-08-2015_DE.pdf

Din ce scrie pe acolo, e PAO sau ce e?



Am venit acum din auchan si m-am uitat la m1 nl, nu scrie unde e facut. Adica producator exxon mobil blabla, dar nu scrie clar made in ...cooperativa.

Maine dau o talpica in kauf sa vad daca pe shu scrie unde e made in.
Si uleiul primt azi este tot made in ue

Attached Files



Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate