Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Ultima postare: mai 18 2024 11:12, Inițiat de
CristianDia
, aug 17 2003 00:01
·
135
#3583
Publicat: 22 aprilie 2014 - 23:30
Pozele pe cale le-am promis, chiar daca intre timp ai lamurit-o. Sper sa se si inteleaga ceva din ele.
Categoric voi ramane pe ulei OEM si schimbat la <10.000 km, pentru garantie si kulanta. Si cel mai probabil o sa trec de la Edge 0W30 C3 LL, la Edge 0W40 A3/B4 full SAPS (am inteles ca astea ar fi optiunile OEM). Multumesc pentru sfaturi si urari! Fișiere atașate |
#3584
Publicat: 23 aprilie 2014 - 00:01
Iti recomand sa folosesti ulei OE, adica VW 507.00 (GVW052195M2 - VW LongLife III 507.00, 1L), nu Castrol.
Insasi VW face diferenta (in informari si kulante) intre uleiul OE si variantele de Castrol care se folosesc in service-uri. ELSA nu recomanda altceva in afara de 502.00 sau 504.00, nu-ti impune vascozitate. Oil.JPG 75,3K 59 download-uri |
#3585
Publicat: 23 aprilie 2014 - 03:39
Ceva hyperieftin n-o exista intre mizeriile de uleiuri pentru care se asigura "garantie si kulanta"? Mai ales ca "marele constructor german" nu ia in considerare si perioada cat iti sta masina in service sa schimbe el la cateva zeci de mii de km motorul, adica un gunoi cu alt gunoi, din ciclul "incercarii marfii de cea mai joasa calitate pe pielea si nervii bietului client"(care o avea si "prostul obicei" sa isi incarce familia intru plimbare in tentativa asta de masina si sa il mai si prinda seara cateodata, in pustietate...).
Pentru ca nici macar "EL INSUSI"(marele constructor german") nu poate impune doar ulei OEM pentru a reactiona astfel la necazurile pe care le are clientul cu porcaria de motor produs de el, ci o lista de uleiuri aprobate oficial. Altfel la ce-ar arunca producatorii de lubrifianti "seriosi" milioanele de euro pe aprobari oficiale, care sunt deturnati de la folosirea lor intru ridicarea calitatii intrinseci a produsului(precum in cazul celor muuult superioare, de nisa, insa doar recomandate)? Ma gandesc ca n-or sigila busonul de golire...Mai face omu' cate-un flush...Ca doar n-or face analiza uleiului uzat daca "pica agregatul"...Sa vada ca omul folosea de fapt lubrifiant "ultimate" nu "maioneza taiata", aprobata oficial de departamentul lor tehnic. E doar o idee. Cineva de aici de pe forum zicea ca asa va face cu masina lui cand va iesi din garantie(desi e firma serioasa nu cea citata mai sus), fiindca nu vrea sa foloseasca aproape nicio clipa "marmelada" recomandata. Nu dau nume, dar daca va citi se va recunoaste in descrierea facuta de mine. Eventual va interveni. Keep walking! Editat de _iulius, 23 aprilie 2014 - 03:43. |
#3586
Publicat: 23 aprilie 2014 - 06:36
iulius, politica VW in materie de lubrifianti este dincolo de intelegerea noastra. Poate Speedo sa ne desluseasca. O avea legatura cu cercetarile in domeniu si studiul comportamentului motorului, lucru care ridica costurile de productie. Un lucru este cert: VW este un adevarat "pain in the ass" pentru orice producator de lubrifianti. Ceea ce spui tu s-ar traduce intr-o folosire a unui alt tip de ulei pe langa cel OEM. Dar poate nu inteleg eu bine. Insa cand pui ulei HC (extrem de puternic aditivat) de 120 de lei litrul parca nu prea iti mai vine sa-l mai schimbi nici macar la 10k km ...
Iar uleiul OEM VW, tocmai datorita acelor aditivi, este departe de ceea ce se zice ca e "marmelada". Insa tot HC ramane. Marmelada este uleiul cu aprobari Renault, de exemplu. Si asta ti-o confirm personal. Apropo de asta, nu se gasesc pe nicaieri publicate specificatiile 504.00/507.00 ? Editat de cristi.r, 23 aprilie 2014 - 06:39. |
#3587
Publicat: 23 aprilie 2014 - 12:03
Speedo, on 23 aprilie 2014 - 00:01, said:
Insasi VW face diferenta (in informari si kulante) intre uleiul OE si variantele de Castrol care se folosesc in service-uri. Speedo, on 23 aprilie 2014 - 00:01, said:
ELSA nu recomanda altceva in afara de 502.00 sau 504.00, nu-ti impune vascozitate. _iulius, on 23 aprilie 2014 - 03:39, said:
Ma gandesc ca n-or sigila busonul de golire...Mai face omu' cate-un flush...Ca doar n-or face analiza uleiului uzat daca "pica agregatul" cristi.r, on 23 aprilie 2014 - 06:36, said:
Insa cand pui ulei HC (extrem de puternic aditivat) de 120 de lei litrul parca nu prea iti mai vine sa-l mai schimbi nici macar la 10k km cristi.r, on 23 aprilie 2014 - 06:36, said:
Apropo de asta, nu se gasesc pe nicaieri publicate specificatiile 504.00/507.00 ? |
#3588
Publicat: 23 aprilie 2014 - 13:25
Caracteristicile 507.00 din punct de vedere Ash, Sulf sunt cunoscute, au fost postate si pe forum, despre pachetul de aditivi nu se stie nimic, acolo este cheia.
Uleiul OE este cca. 110Lei/l fara TVA la dealer si cca. 65Lei/l cu TVA la magazinele de piese. VW507.00.jpg 51,63K 47 download-uri |
#3590
Publicat: 23 aprilie 2014 - 17:51
S-au cam schimbat lucrurile din ce vad aici, de la ultima mea vizita la un reprezentant VW - masina sotiei.....Tin minte, ultima oara cand a fost la reprezentanta I-au pus un Castrol 5w40 SLX professional (era un ambalaj negru si erau normele 502-504) se intampla in 2006 dupa ce a luat masina; apoi nu am mai mers la reprezentanta, din cauza preturilor nesimtite- vad ca la acest capitol au ramas constanti....Cert este ca de atunci motorul a mers cu 0w30/40 si uneori 5w30....Mobil/Castrol....recent Motul.....dupa ce am gasit acest forum, din cauza "lenei" de a citi in urma marturisesc ca am pus numai A3/B4-B3 ca norma in motor, nu stiu daca am gresit ......
Eu la vw la reprezentanta nu ma duc.....si cu atat mai mult sa dau 110lei/litru, cand la pret mult mai mic pot sa obtin ultimul racnet in materie de uleiuri; mai mult decat atat, inclusiv la reprezentanta Skoda (din orasul meu) practica aceleasi texte cand te duci -pt revizia obligatory inainte de a iesi din garantie- respective : "punem ulei din acela vw 507, care e super-bun".......ulei super bun care initial l-a ars intr-o saptamana- 1 litru..... Nu cred ca o sa pice motoarele (vw-skoda) daca schimb uleiul la <10 000 km......si nici daca aleg un A3/B3-B4 |
#3591
Publicat: 23 aprilie 2014 - 19:19
Mitsubishi Lancer Clasic, 2.0 benzina aspirat, motor 4G63.
Merg destul de putin in ultima vreme, preponderent urban dar, cand merg, nu ma jenez deloc s-o calc. Nici in oras, nici in afara, cand mai ies. A nu se intelege c-o tin doar "pe rosu", care incepe la mine la 7.000. Nici n-am ajuns cu ea in limitare, n-a fost cazul, dar 6.000 - 6.500 ii mai arat. In conditiile astea, as vrea un ulei pe care sa-l tin 10.000 km, adica vreo 18 - 24 luni. Acum am in motor (7.500 km, 18 luni) Mobil 1 PeakLife 5W-50, Rally Formula with SuperSyn. Ma bate gandul, ca ma apropii de 100.000, sa trec si eu pe RL. Tudor mi-a recomandat un RL 10W-50. Intrebarea mea este: acel 10W nu este cam mare ? Aveti alte recomandari ? Editat de Barboso, 23 aprilie 2014 - 19:22. |
#3592
Publicat: 23 aprilie 2014 - 19:52
La revizie se poate merge cu uleiul OE 507.00 cumparat de la magazin cu factura si chitanta, nici un dealer nu va refuza schimbul, filtrele si restul le puteti lua de la ei.
In caietul de service si in aplicatie se va specifica revizia cu ulei VW si codul de produs respectiv, deci totul este in regula pentru garantie. Castrol SLX era bun, sintetic adevarat, cel putin asa imi aduc aminte, nu se mai face demult. Barboso, producatorul cere 50? Mananca ulei? Putin ciudat. Nu vad cum sa folosesti RL 18 luni sau 24, cel putin filtrul de ulei tot trebuie sa-l schimbi o data pe an. |
|
#3593
Publicat: 23 aprilie 2014 - 20:00
in general uleiurile cu aprobare VW au si de la BMW, Mercedes si chiar Porsche, deci sunt norme nemtesti. probabil ii interesaza in general aditivii pt bubele lor si mediu.
intervalele flexibile nu sunt recomandate pt tara noastra pt urmatorii 15 ani sau mai multi cand vom avea autostrazi. dar putem tine pana la 2 ani aceste uleiuri daca facem putini km/an. Editat de 41ex, 23 aprilie 2014 - 20:01. |
#3594
Publicat: 23 aprilie 2014 - 20:01
Cartea e-n masina dar, din ce retin, 50 e OK. Nu ca n-ar accepta si mai putin...
Am mers mai departe cu acel Mobil pt ca asta folosea, cel putin teoretic, si fostul proprietar - era in masina bidonul cu restul de la schimb / pt completare, baia fiind de 4,7. Ma gandeam ca ar conta mai mult km decat anii, asa c-ar fi OK un ulei bun sa-l tin doi ani, daca nu trec de 10.000 km. Eventual pot schimba filtrul la un an, n-ar fi asta o problema daca se poate schimba doar ala. |
#3596
Publicat: 23 aprilie 2014 - 22:26
Intrebare.
Poate o inzapezire ca la carte, de juma de zi si juma de noapte si mai bine de 30l de benzina consumati in stilul mai dai 10 lopeti, mai omoar-o 1 minut, mai da niste lopeti, iar omor si tot asa, sa-ti fuxa si uleiul, nu doar ambreiajul? Sau doar a curatat mizeria din motor? Pana acum am schimbat uleiul la 20k. In primavara l-am schimbat la 10k si era mai negru decat a fost vreodată. Total Quartz 9000, benzina. Ventilatorul era blocat de zapada. Racirea facuta doar de aeroterma cu ventilatia la maxim (8 trepte). |
#3597
Publicat: 24 aprilie 2014 - 04:23
Quote
iulius, politica VW in materie de lubrifianti este dincolo de intelegerea noastra. Poate Speedo sa ne desluseasca. O avea legatura cu cercetarile in domeniu si studiul comportamentului motorului, lucru care ridica costurile de productie. Un lucru este cert: VW este un adevarat "pain in the ass" pentru orice producator de lubrifianti. Ceea ce spui tu s-ar traduce intr-o folosire a unui alt tip de ulei pe langa cel OEM. Dar poate nu inteleg eu bine. Poate a "voastra". Eu am inteles deja cum sta treaba. Este un acord comercial de "legat de glie(a se citi "reprezentanta", cu ale ei consumabile "OEM") clientii" sau "de prostit prosti". Nu are vreo legatura cu vreo cerinta tehnica pe care sa n-o indeplineasca vreun ulei de la Red Line, orice ulei(!), din gama "home"/casnica, nu "racing". In ceea ce priveste Renewable Lubricants, ce sa mai discutam, cand el are in gama HD-ul "Low Ash" care indeplineste clar si normele de low SAPS impuse masinilor care consuma ulei din greu si au DPF (chiar de la "marele constructor german", adica cele mai putin permisive) si acopera ca nimeni altul secventa de post injectie menita sa introduca filtrul de particule in autocuratare, fiind cel mai pregatit pentru dilutia agresiva, dintre toti lubrifiantii "facuti de mana omului", acum, worldwide. Dac-ar exista vreun 504/507 de la vreun producator obscur gen Prista sau Lukoil sau MOL, m-as prezenta frumusel la reprezentanta cu bidonasele pe care am dat o suma modica si as arunca uleiul la primul service de cartier (al vreunui amic, eventual) inlocuindu-l cu ceva esteric american fara sa ma sinchisesc deloc de aprobarile oficiale. Mai ales ca Red Line a avut "eroismul" sa produca lubrifiant recomandat 504/507, asta daca chiar mi-as dori sa fiu "mai catolic decat Papa". Asta am vrut sa spun. Quote acolo este cheia. Quote Insa cand pui ulei HC (extrem de puternic aditivat) de 120 de lei litrul parca nu prea iti mai vine sa-l mai schimbi nici macar la 10k km ... "Invat la prostii"? Nu merita "marele constructor german" si "omologii" lui asiatici ori europeni sa le-o "tragi" astfel? In loc sa te lasi tras pe sfoara si "buzunarit" de ei? E doar o parere. Keep walking! |
|
#3598
Publicat: 27 aprilie 2014 - 14:15
Saptamana trecuta am facut comanda de RL 0W30 pentru Civicul colegului, maine ar trebui sa ajunga. Revenim cu impresii dupa schimb.
Am profitat de aceasta ocazie si am vorbit cu Tudor (caruia ii multumesc inca o data) de speta mea. Mi-a confirmat ca varianta gr. V pentru VW in garantie nu e. Iar intre VW 502.00 si 504.00 a zis ca primul este un mid-saps, iar cel de-al doilea spre low-saps (ceea ce banuiam si eu, avand in vedere ca e LL). In schimb mi-a zis ca 504.00 e posibil sa aiba o baza mai buna, pentru ca vascozitatile mai mici au nevoie de o baza mai buna, pe cand 502.00 avand o vascozitate mai mare se poate obtine si cu o baza ceva mai slaba (dar nu neaparat). Una peste alta, ramane cum am stabilit: OEM, schimb la <10.000 km. Editat de cris.g, 27 aprilie 2014 - 14:16. |
#3599
Publicat: 27 aprilie 2014 - 21:24
Quote
Mi-a confirmat ca varianta gr. V pentru VW in garantie nu e. Daca ti-ai asuma si tu riscul folosirii unui ulei care are recomandarile proprii ale producatorului de lubrifiant, exista, sigur ca exista. Uite-l: http://www.redlineoi...pid=142&pcid=21 Daca vrei in continuare sa ignori ceea ce am scris eu mai sus si o "tii sus si tare" ca vrei "aprobare oficiala fauve" ca sa nu iti afecteze garantia (si kulantza) si mai vrei sa fii si "sincer" cu "marele constructor german" crezand sincer in ceea ce propovaduieste el(ca altfel nu vad rostul acestei "credinte oarbe") atunci ce mai vrei de la Tudor si de ce ii mai mananci timpul sunanadu-l? Crezi ca are vreun ulei cu "aprobare oficiala fauve" poliolesteric?!? Crezi ca "fauve" va aproba oficial vreun ulei grupa V poliolesteric pentru "bijuteriile lui de motoare" ? Stiai ca niciun sintetic autentic (cel putin grupa IV, PAO) nu are aprobare oficiala 505.01? Despre ce naiba vorbim? Keep walking! |
#3600
Publicat: 27 aprilie 2014 - 21:49
iulius, hai sa ne linistim ! Vrei ? Singura mare rezolvare a acestei probleme este sa refuzi cumpararea unui astfel de agregat. Stiind ca au tot felul de probleme, dar si o facilitate pe care nu o mai ofera altii (ma refer la kulanta), iti asumi aceasta decizie. Vrand sa te iei "la tranta" cu VW, aratandu-le tu lor cum sta treaba, s-ar putea sa mori cu dreptatea in mana !!! Understand ? Cu tot respectul, dar afirmand in continuu acest lucru despre "marele constructor german", nu ne ajuti prea mult !
Iar despre Tudor, desi este off-topic, sorry, dar banii se castiga greu in ziua de azi ! Din ce in ce mai greu ! Asta e ! Pana si eu, care am incercat sa fiu impartial si sa tac din gura, am indoieli in ceea ce priveste legatura ta cu el... Hai s-o lasam asa, nu vrei ? Speedo a fost destul de explicit in ceea ce priveste lubrifiantul aprobat VW. Si, oricum, lubrifiantii VW sunt mult mai "calitativi" decat normele Renault sau GM sau Fiat sau PSA. Pe de alta parte, daca tu imi arati un ulei esteric sau PAO cu aprobare PSA pentru motorul tau, eu promit ca imi retrag cuvintele. La Renault, cel putin, pot sa-ti confirm ca nu exista. faptul ca eu merg cu RedLine 5w40 acum arata ca motorul ala nu a avut probleme si ca-l accepta foarte bine. Ca in realitate merge mult mai bine decat cu ala aprobat, este alta poveste. Insa realitatea cruda este ca nimeni nu mai face uleiuri mai bune decat "trebuie". Iar faptul ca VW a introdus acea kulanta, arata ca isi asuma defectul. Dar vrea si el ceva de la client. Mai explicit de atat, nu cred ca pot fi. PS: Rog sa nu mi se stearga postul acesta. Nu este instigare la flame in niciun fel ! Atentie la modul in care am inceput ! |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 3
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi