Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
furt la pompa ?
Last Updated: Mar 04 2015 15:30, Started by
pripici
, May 11 2006 14:13
·
0
#37
Posted 30 August 2006 - 21:58
pina acum ati vorbit de alimentarea cu benzina....
hai sa va spun si eu - legat de alimentarea cu gpl.... ei, baietii fura desigur si de aici- desi unele retele de benzinarii nu o fac si asta le face cinste... pe linga calitatea diferita a combustibilului tip gpl, care poate fi mai bogata sau mai slaba ca CO - dar ca pret acelasi- conteaza mult de tot presiunea la care este bagat gazul... la presiune mare intra mult aer si platesti in plus fara rost... m-au pacalit niste din astia -din fericire doar odata.... dar in concluzie - uitati-va la manometrul pompei - in principiu presiunea ar trebui sa fie intre 8.5 si 9 atmosfere.... |
#38
Posted 31 August 2006 - 01:39
Am avut si eu o problema asemanatoare la o statie MOL din Constanta acum cateva luni.
Aveam un Lincoln Continental atunci si ramasesem aproape fara benzina. am mers la peco sa fac plinul. sa zic ca mai aveam maxim 5 L in rezervor iar la pompa mi-au intrat cca 69-70L (afisat) in rezervor. Initial nu am dat importanta, am platit in graba deoarece era aglomeratie si am plecat. Ajuns acasa gasesc bonul si ma mai uit odata. supriza, platisem pentru 69 si ceva de litri de benzina. bun dar cum 69 cand rezervorul masinii are 63L fix (probasem si anterior) si eu mai aveam estimez minimum 5L. Am intrebat si pe net pe un forum de Lincoln-uri si am primit acelasi raspuns, nu intra in rezervor mai mult de 63L (ei mi-au calculat in galoane) de unde rezulta ca am fost furat la pompa. Sa ma intorc in 2 zile inapoi cu bonul dupa ce am aflat nu avea rost , asa ca am ramas furat. Nu e mare paguba dar s-a intamplat. Am auzit de la niste prieteni ca si ei au patit faze asemanatoare si la statii Rompetrol si OMV. Nu sunt sume foarte mari dar cine e de vina ? |
#39
Posted 01 September 2006 - 23:20
In primul rand orice masina are rezervorul mai mare decat e dat in carte. La Logan e verificat ca are cca. 65l, cine nu crede sa intre pe daciaclub la sectiunea Logan unde e trasa concluzia de ceva timp. Acu depinde de mai multi factori cata benzina intra efectiv, aici contribuind in primul rand pozitia in care sta masina la pompa.
Ca orice lichid si benzina si motorina, DA, se dilata. Cine nu crede ori n-are inca buletin, ori a chiulit de la orele de fizica din scoala. Da, se dilata si rezervorul dar cum in general la masinile moderne e facut din plastic, e mai putin semnificativ. Pentru furturile verificate eu as apela intr-o sambata la vreo 5 amici mai vanjosi si am merge toti odata cu masinile la pompa. Si am masura, si sa te tii tata daca nu iese ceva, sa vezi scandal. Taraneasca metoda, dar adaptata la metodele lor. Iar faza cu alimentatul dimineata pe racoare e buna, clar benzina e mai densa si cum pompa masoara volumul, iese o mica diferenta in avantajul nostru, la gramaj. Ar trebui calculat cam cat, eu tare am senzatia ca la 40-50l, cat alimenteaza omul odata, diferenta e minora, neglijabila si apropiata sensibil de zero ca sa zic asa, deci frectie la picior de lemn. Dar mai stii, si eu ma pot insela! |
#40
Posted 04 September 2006 - 23:21
Acum vre-o 3 ani, pe langa Turnu Severin riscam sa raman fara benzina si am oprit la o statie no-name(2 pompe) sa pun benzina. Tipul de acolo mi-a spus ca nu-mi poate da caci are o problema la pompe. Aflu ca de fapt pompele functionau dar indicau total aiurea. Ma rog de el sa-mi puna macar in doua sticle sa pot ajunge la o alta benzinarie. El ca nu poate, ca nu e sefu`, etc. Apare si seful(norocul meu) care tocmai venea de la cei cu service-ul pentru pompe. Ma rog si de el si accepta sa-mi puna benzina in masura aia a lor tipica de inox, gradata, de 10L. Pompa functiona dar scotea un fel de borboloseala, spuma de benzina si uite cum in 5 minute a umplut o masura de 10L cu...................83Litri marcati la pompa. Deci, se poate.
|
#41
Posted 04 September 2006 - 23:59
Acum 2 luni am alimentat de la o statie din asta bomba din Herculane. Era singura de acolo si eram nevoit sa pun benzina. Chestia e ca dupa 300.000 lei acul nu s-a miscat deloc.M-am mirat ,am intrebat.Mi s-a spus ca am eu acul defect.M-am gandit sa mai pun o data de 200.000 lei. Nimic. Tot asa. Am plecat cu gandul ca s-a defectat(desi e noua masina- Hyundai cu 4.000 km la bord).La urmatorul peco opresc si alimentez(era Petrom). Am pus de 500.000 si imediat s-a ridicat acul (ca atunci cand puneam de 500.000 lei).
Intrebare : ce mi-au pus aia in Herculane de 500.000 lei??? Cred ca 1-2 litri!! Feriti-va de benzinaria din Herculane ca astia vand pretul de benzina la pretul gramului de aur |
#42
Posted 05 September 2006 - 09:17
[quote name='danco' date='Sep 2 2006, 00:20' post='1842703']
In primul rand orice masina are rezervorul mai mare decat e dat in carte. La Logan e verificat ca are cca. 65l, cine nu crede sa intre pe daciaclub la sectiunea Logan unde e trasa concluzia de ceva timp. 65l? La Logan? Nu cred. E proportional cu portbagajul? |
#43
Posted 05 September 2006 - 11:15
Chestie vazuta acum cativa ani. A venit un pusti rrom la o benzinarie cu un pet de 2 L si i-au intrat in el aproape 2.5 l, dupa indicatia pompei ! A iesit un scandal monstru (pustiul era cu familionul), care nu stiu cum s-a terminat, pentru ca am plecat. Ideea e ca sticla era chiar de 2 l pentru ca inca mai avea eticheta originala a sucului pe ea.
|
#44
Posted 05 September 2006 - 14:17
si mie mi s-a intamplat acum cativa ani sa bag intr-o canistra din aia standard, veche, metalica, de 20L aproape 23
altfel nu am mai luat cu sticla, dar impresii ca am fost tras in piept am avut odata la o statie din drobeta turnu severin.. |
#45
Posted 06 September 2006 - 01:18
Am bagat ieri motorina de la un Peco no-name si cand am scos pompa curgea numai ceva spuma, nu motorina cum ar fi fost normal.
Sa fi venit spuma doar la final, sau si pe parcursul alimentarii ? |
#46
Posted 11 September 2006 - 22:08
mai fratilor, nu mai aberati, chiar nu intelegi ca la orice masina, retineti ORICE autoturism, aveti un volum de rezerva de circa 10 %, impus de regulile de securitate, ca fiind volum de dilatatie si de degajare a vaporilor de carburant!!! si da, lichidele se dilata, sau nu prea ati fost pe la orele de fizica?!?!?! La toate masinile care le am, pe motorina, rezervoarele au specificatia in carte de cca 60 l si cu acul pe rosu intra cam 65 l, deci...volum total de cca 70-75l!!!!!!
Edited by octav_man, 11 September 2006 - 22:08. |
|
#47
Posted 11 September 2006 - 23:16
fmfmfmfm, on Sep 5 2006, 12:15, said: Chestie vazuta acum cativa ani. A venit un pusti rrom la o benzinarie cu un pet de 2 L si i-au intrat in el aproape 2.5 l, dupa indicatia pompei ! A iesit un scandal monstru (pustiul era cu familionul), care nu stiu cum s-a terminat, pentru ca am plecat. Ideea e ca sticla era chiar de 2 l pentru ca inca mai avea eticheta originala a sucului pe ea. E normal. Sticla de plastic se "umfla". |
#48
Posted 12 September 2006 - 10:37
nu se umfla deloc, gandeste-te cata coca-cola ar baga in ea atunci, mai ales ca e sub presiune
daca ai apometre acasa, poti verifica ca in sticla de 2L intra chiar 2L (nu umpluta pana in gura, cu un pic de spatiu lasat pe gat) |
#49
Posted 17 September 2006 - 16:57
Nu prea vad rostul acestui topic avand in vedere ca furtul la pompa e un lucru stiu si verificat inca de pe vremea lui Ceausecu.
Acum cateva luni la Pro TV a fos un reportaj despre acest lucru, atunci reporterii au insotit niste inspectori de la institutul de metrologie care au facut masuratori la aprox. 30 de benzinarii si in concluzie 70% din acestea "furau la pompa". Pe langa furtul propriu-zis mai este considerata fapta penala si decalibrarea voita a pompelor. Acum ca fura la pompa e considerat "ceva normal in Romania", dar ce sa mai zic de calitatea benzinei, care de cele mai multe ori e "indoita" cu apa. Din surse, prefer sa nu dau numele vecinului meu care lucreaza la benzinarie, am aflat ca diluarea bezinei cu apa se face de catre soferii de cinsterne care aprovizioneaza benzinariile. Stiu ca o sa-mi spuneti ca cisternele pleaca sigilate de la rafinarie si ar trebui sa ajunga asa si la benzinarii dar SURPRIZA soferul face parte cu cei de la benzinarie asa ca...... Ma rog acestea fiind spuse alimentati de la AGIP, singurii la care nu am sentimentul (INCA) ca sunt furat. P.S.:Sa vedeti ce surprinsi o sa fiti cand o sa alimentati la o benzinarie din Germania sau Franta. |
#50
Posted 24 September 2006 - 22:19
Cei care au computer de bord pot verifica. Eu resetez computerul de bord la fiecare alimentare. Si niciodata consumul de benzina inregistrat de computerul de bord nu coincide cu cantitatea de benzina alimentata. Mai simplu, la unele benzinarii, cumperi intotdeauna mai multa benzina decat consumi, in conditiile in care faci mereu plinul. In Bucuresti, la Petrom pe Str. Tunari, am reusit anul trecut sa alimentez 44 litri in conditiile in care de la plinul anterior consumasem numai 39. Cei de la casa de marcat, mi-au spus ca poate nu este reglat computerul de bord. OK, am revenit si am alimentat din nou la aceasta benzinarie. Au intrat cu cca. 2,5 litri in plus. Asta in conditiile in care am folosit acelasi computer de bord "dereglat". Daca ar fi fost dereglat, ar fi trebuit sa dea de fiecare data aceeasi eroare. Deci eu cred ca erorile vin mai degraba de la pompa. Si intotdeauna in plus !!!
|
#51
Posted 26 September 2006 - 15:03
induiosator sa vezi cum e furata atata lume la benzinarie;
oameni buni, metrologia legala din romania verifica corectitudinea unei pompe anual (asa cere legea) cu ajutorul unor vase etalonate (tot asa cere legea); daca aveti cel mai mic dubiu faceti reclamatie la metrologie nu la opc, o sa vina aia sa verifice etalonarea pompei. diferenta intre o pompa de benzina/motorina si rezervorul unei masini este data de faptul ca pompa aia e (sau legea asa prevede) verificata metrologic cel putin o data pe an. M-am intrebat intotdeauna ce reprezinta volumul trecut in cartea tehnica, volumul rezervorului, al rezervorului si al traseului de conducte, al rezervorului si al vasului de expansiune (acolo unde exista) si mai ales cum a fost acest volum determinat? Prin etalonare metrologica sau geometric? Am remarcat in schimb ca lumea e in general dispusa sa dea o foarte mare crezare informatiilor orientative din cartile masinilor si mai putin unei pompe ce ar trebui sa fie verificata anual. La fel si tampenia cu apa, tare natarau trebuie sa mai fie un hot care sa toarne apa in produs petrolier, pentru ca cele 2 sunt nemiscibile si o asemenea fapta se va observa imediat. Daca un benzinar vrea sa fure fiti siguri ca gaseste un subprodus miscibil, nu apa. Scopul aluia ar fi sa fure si sa scape neprins cu banii, nu sa-si organizeze o manifestatie de pagubasi in pravalie. P.S. eu nu folosesc "surse sigure care nu pot fi citate pentru ca astfel ar fi omorate de mafia petrolului" pentru ceea ce scriu si nici nu ma ascund sub vreun nick oarecare. Edited by sorin.ganescu, 26 September 2006 - 15:06. |
|
#52
Posted 11 October 2006 - 21:40
am fost cu un prieten sa-si ia loganul nou nout, a alimentat de șla petromulde pe barbu vacarescu si au intrat 57litri, dupa care s-a oprit pompa, desi eu spun ca mai mergea. Eu in albea mea nu am reusit sa bag niciodata mai mult de 45litri in conditiile in care capacitatea rezervorului e data la 47l
|
#53
Posted 17 October 2006 - 21:39
Alimentati la LUKOIL si va garantez ca nu o sa aveti nici un fel de pb!
Edited by sweetboyady, 17 October 2006 - 21:40. |
#54
Posted 17 October 2006 - 22:47
[quote name='yo_2fast4u' date='Jun 25 2006, 16:07' post='1617874']
cum Doamne iatra-ma, sa se dilate lichidele??? la temp ridicata lichidele se evapora nu se dilata Bineinteles ca se dilata lichidele, ca orice fluid/corp (termometrul cu mercur?). O cisterna de benzina, umpluta ochi dimineata vara, la pranz refuleaza cateva galeti de combustibil. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users