Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
furt la pompa ?
#55
Posted 18 October 2006 - 11:37
sorin.ganescu, on Sep 26 2006, 16:03, said: induiosator sa vezi cum e furata atata lume la benzinarie; oameni buni, metrologia legala din romania verifica corectitudinea unei pompe anual (asa cere legea) cu ajutorul unor vase etalonate (tot asa cere legea); Am remarcat in schimb ca lumea e in general dispusa sa dea o foarte mare crezare informatiilor orientative din cartile masinilor si mai putin unei pompe ce ar trebui sa fie verificata anual. La fel si tampenia cu apa, tare natarau trebuie sa mai fie un hot care sa toarne apa in produs petrolier, pentru ca cele 2 sunt nemiscibile si o asemenea fapta se va observa imediat. Daca un benzinar vrea sa fure fiti siguri ca gaseste un subprodus miscibil, nu apa. Scopul aluia ar fi sa fure si sa scape neprins cu banii, nu sa-si organizeze o manifestatie de pagubasi in pravalie. P.S. eu nu folosesc "surse sigure care nu pot fi citate pentru ca astfel ar fi omorate de mafia petrolului" pentru ceea ce scriu si nici nu ma ascund sub vreun nick oarecare. Scuze dar nu sunt chiar de acord.Pai "metrologia legala" ca multe alte chestii incluzand si medicina legala- daca vrei- si tot ce e legal la noi, lucreaza cum lucreaza....se stie cum.Desigur ca ma incred in capacitatea rezervorului de Audi A6 data de neamt, ca a facut zeci de mii de rezervoare ,,au poate toleranta de 0,1% la fabricarea rezervorului.De furat se fura la statii de benzina asta e clar.Ca masina cosnsuma in 100km uneori mai mult , alteori mai putin, e si asta adevarat si ne mai induce in eroare, ca noi contabilizam doar kilometrii parcursi, nu si "cum" i-am parcurs. Eu in rezervor am 70L plus /minus 50-100ml.Nu e de 68.5 sau de 71 .8.E pus de neamt .La atata se pricep si ei cred.Si francezii sau italienii la fel.Ale noastre da,,ca sunt metrologite bine,,,pot avea si erori de-astea, de 2 litri,,, Daca lucrezi la METROLOGIE cumva, ceea ce e onorabil dealtfel, poate stii ca nu se fac controale inopinate ,,,sunt destul de anuntate,,,si se pregatesc si aia acolo cumva,,EI STIU CUM, sa iasa bine! Intreb si eu ceva: DE CE IN GENERAL NU E VOIE SA IEI BENZINA LA CANISTRA SAU BIDOANE DE PLASTIC SI LA UNELE STATII CHIAR NU TE LASA!!! NIC MORT SA IEI/? POATE OR AVEA POMPA SMECHERITA SI SE VEDE!!!!!!!!!l Bidoanele de plastic si canistrele se mai umfla nitzel, asa e si intra mai mult cu 1 litru aproape, in 25 de litri.Stiu de cand cumparam benzina cu 2 lei de la camioane, acum 30 de ani .Aveam noi bidonul nostru mai umflat si mai ciupeam 1 litru de la sofer,,ce stia el ,,,si 10 litri nu era problema ,,era benzina statului... Un SFAT pt cumparatori : uitati-va INTOTDEAUNA SA PORNEASCA DE LA "0.00" CU POMPA. DACA A ALIMENTAT ALTCINEVA 5 LITRI INAINTE SI ALA NU A ANULAT, AI VENIT TU SI BAIATUL, F AMABIL , BAGA EL REPEDE !!!!NU AI FOST ATENT, I-AI HALIT-platesti ca popa!!!!!!!!ASA SE FACE !!!!!!!!!! Si verificati cu metrologia de 10 ori-ei ies BIIIINEE! CA POMPA NU ARE NIMIC , E OK PE BUNE! Edited by sanddy1964, 18 October 2006 - 11:47. |
#56
Posted 18 October 2006 - 11:43
eu am patit-o la lukoil... dacie... nu era pe rosu, am bagat 40 litri si nu era full rezervorul... stiu, o sa ma luati ca nu mergea indicatorul cum trebuie, dar va garantez ca merge perfect. totusi, cand bagi 40 litri... si nu e plin rezervorul... e ceva, nu ?
asa ca, fuc* luckoil... ps: partea buna: masina firmei, banii firmei... |
#57
Posted 18 October 2006 - 14:07
Cand mi-am luat Loganul acum vreo 2 luni am plecat de la dealer cu aprox. 2 litri in rezervor. Am oprit la primul OMW si am alimentat cu 60L. Asa ca probabil este mai mare de 60L capacitatea totala a rezervorului la Logan
LE: Ce a fost peste s-a regasit in consumul ulterior. Am mers destul fara sa scada nimic de pe CB. Edited by adrian.paul, 18 October 2006 - 14:08. |
#58
Posted 18 October 2006 - 15:27
adrian.paul, on Oct 18 2006, 15:07, said: Cand mi-am luat Loganul acum vreo 2 luni am plecat de la dealer cu aprox. 2 litri in rezervor. Am oprit la primul OMW si am alimentat cu 60L. Asa ca probabil este mai mare de 60L capacitatea totala a rezervorului la Logan LE: Ce a fost peste s-a regasit in consumul ulterior. Am mers destul fara sa scada nimic de pe CB. Nu cumva ai luat si o mica teapa la benzina si asta a facut sa platesti 60 dar defapt sa bagi 58? Ca asta sustinem noi aici,,ca se mai practica asa ceva.Ia mai vezi si alta data si mai zi-ne daca tot 62 de litri are Loganul sau poate se dilata la 64,,,ca nu poti sa stii cu cat te "face" la pompa! |
#59
Posted 19 October 2006 - 08:36
Nu stiu sigur daca erau 2 litri in rezervor, asa mi-a zis dealer-ul. Oricum mi-a zis sa opresc la prima pompa . O sa incerc cu prima ocazie sa vad iar cat intra.
|
#60
Posted 23 October 2006 - 15:56
@sanddy1964
Omule, inteleg din postul tau ca metrologia ca toate celelalte lucruri legale din tara asta n-ar fi de incredere, in schimb orice are eticheta teutona este dumnezeiesc de corect. Nu mai am nimic de zis referitor la asta, dar poate totusi n-o fi tara asta plina de hoti. Cam nasol sa traiesti intr-o tara fara de repere. |
#61
Posted 23 October 2006 - 17:02
sorin.ganescu, on Oct 23 2006, 16:56, said: @sanddy1964 Omule, inteleg din postul tau ca metrologia ca toate celelalte lucruri legale din tara asta n-ar fi de incredere, in schimb orice are eticheta teutona este dumnezeiesc de corect. Nu mai am nimic de zis referitor la asta, dar poate totusi n-o fi tara asta plina de hoti. Cam nasol sa traiesti intr-o tara fara de repere. Unde dispar din masuratori, cantitatile de motorina de pe conductele Petrotrans ?Acolo intra 200000 de litri si trebuie sa iasa tot 200000.Daca aia fura la greu din conducte (sper ca ai vazut asa ceva in presa), cum de le ies cantitatile celor de la iesirea din conducta? Au un FLOWMETER masluit sau fac din condei?Ori declara pierderea.Si daca e declarata, de ce hotia de a o introduce in costul benzinei/motorinei pe spinarea cetatenilor? Eu cred ca se mai ciupeste la pompa si cantitativ dar poate si calitativ .Si poate nu de catre cel de la pompa ci de Inspectorul care ar trebui sa respinga un lot de motorina care nu e in parametri.etc...Ce ,,ala fura...nu,,,omu vrea sa mai munceasca si a doua zi. Ai dreptate!NU SE FURA !Ca sunt reperele puternice si prind hotii imediat.Care sunt fff putini. |
#62
Posted 24 December 2006 - 07:51
sanddy,
scuza-ma dar intru cam rar pe aici; departe de mine gandsul ca nu s-ar fura in patria roamaneasca insa nu cred ca se fura la proportiile apocaliptice descrise pe aici. Etalonarea metrologica a pompelor se verifica (conform legii) anual, iar alimentarea in vas de plastic nu e permisa din ratiuni de securitate, respectiv se poate genera electricitate statica si mai departe un incendiu. Casele de marcat (aici ma refer doar la marile lanturi) sunt fiscalizate, lunar se depune la fisc un sumar al tranzactiilor si dupa stiinta mea e o infractiune destul de grava masluirea memoriilor fiscale. Nu mai vorbesc de fentat accizul (parca asa-i corect). Repet, o fi posibila si furaciunea, dar poate nu la proportiile descrise in acest topic. Edited by sorin.ganescu, 24 December 2006 - 07:54. |
#63
Posted 24 December 2006 - 09:29
sorin.ganescu, on Dec 24 2006, 08:51, said: o fi posibila si furaciunea, dar poate nu la proportiile descrise in acest topic. Da de cisterne fara documente insotitoare a marfii ai auzit? Benzina aia cum se vinde? Cu documente corecte, facturi ok?Bonuri de ce fel? Case de marcat din care? Aduc o casa de marcat de afara si o bag si fac bonuri 3 zile , si apoi lucrez cu aia buna.Cand e un cient mai carcotas , ii dau bon ok.De ce te intreaba la benzinarie daca : doriti bon? , ...sa fim seriosi .Ia uite ce multumiti sunt cativa de benzina de la statii.(vezi topicul de mai jos) .De ce oare? De bine ce e analizata compozitia chimica, printre altele. Edited by sanddy1964, 24 December 2006 - 09:34. |
#64
Posted 01 January 2007 - 19:25
Da chiar asa ce Kenya mea ma intreaba daca vreau bon ei sunt obligati de lege sa dea bon.
|
|
#65
Posted 24 January 2007 - 05:58
Cand benzinarii isi verifica stocul de carburanti au trei valori : -index TLG, Index manual si index teoretic.. intre acestea cateodata pot apare si diferente de 100 si chiar mai multi litri in plus sau in minus. Cat despre baieti care alimenteaza si zic unii ca au telecomanda pt a umfla valoarea... complet fals. Ar trebui sa existe niste fire care nu pot fi mascate asa usor.. iar varianta prin comanda radio este iar exclusa deoarece nu cred ca ar risca un furnizor de carburanti utilizarea undelor electromagnetice chiar la pompa. DA lichidele isi maresc volumul in functie de temperatura, daca va aduceti aminte din generala si liceu ati invatat asa ceva la fizica. Cat despre umplerea rezervorului la maxim... daca era ok de ce au mai fost facute pompele sa se opreasca singure cand rezervorul are "plinul facut", doar pentru cei care uita pistolul pompei in rezervor si se uita dupa floricele.. asta ca tot vb pe aici de rompetrol
PS nu ma intrebati ce inseamna index TLG k nu am idee, ma interesez si o sa va spun.. |
#66
Posted 24 January 2007 - 08:42
Zilele trecute am fost cu un prieten la un OMV de pe DN7/E68. Vroia omu' sa-si umfle putin rotile si sa alimenteze cu diesel.
In timp ce verificam noi presiunea la roti, vine un angajat si ne intreaba: "Pssst! Pssst, sefu! Nu vrei o canistra (20 de litri) la 50 (lei) ? " Ne-a picat fata la amandoi! Am mers in parcarea din spatele OMV-ului, scoate baiatu' dintr-o baraca de pe undeva o canistra, avea si palnie, era dotat, ce mai! Motorina se pare ca nu i-a facut probleme si din cate ne-am dat seama, cam seamana la culoare cu cea vanduta la OMV. |
#67
Posted 24 January 2007 - 08:45
Bocutz, on Jan 24 2007, 05:58, said: Cand benzinarii isi verifica stocul de carburanti au trei valori : -index TLG, Index manual si index teoretic.. intre acestea cateodata pot apare si diferente de 100 si chiar mai multi litri in plus sau in minus. Cat despre baieti care alimenteaza si zic unii ca au telecomanda pt a umfla valoarea... complet fals. Ar trebui sa existe niste fire care nu pot fi mascate asa usor.. iar varianta prin comanda radio este iar exclusa deoarece nu cred ca ar risca un furnizor de carburanti utilizarea undelor electromagnetice chiar la pompa. DA lichidele isi maresc volumul in functie de temperatura, daca va aduceti aminte din generala si liceu ati invatat asa ceva la fizica. Cat despre umplerea rezervorului la maxim... daca era ok de ce au mai fost facute pompele sa se opreasca singure cand rezervorul are "plinul facut", doar pentru cei care uita pistolul pompei in rezervor si se uita dupa floricele.. asta ca tot vb pe aici de rompetrol PS nu ma intrebati ce inseamna index TLG k nu am idee, ma interesez si o sa va spun.. Vezi, poate afli si: Cum de mai opresc polizaii niste cisterne fara acte la carburantii transportati.Alea unde s-or duce? De ce te intreaba daca vrei bon dupa ce ai alimentat. De ce nu mai pornesc unele msini cu benzina abia pompata in urma cu 2 minute. De ce simte dieselul imediat ca i se da papica proasta. Etc. Edited by sanddy1964, 24 January 2007 - 08:46. |
#68
Posted 24 January 2007 - 10:15
Marius3k, on Jan 24 2007, 08:42, said: : "Pssst! Pssst, sefu! Nu vrei o canistra (20 de litri) la 50 (lei) ? " Ne-a picat fata la amandoi! Motorina se pare ca nu i-a facut probleme si din cate ne-am dat seama, cam seamana la culoare cu cea vanduta la OMV. Si eu am luat asa, si am luat pe bonuri de la altii, tot asa la 3/4 din pret. Simplu : -Vreti un bon de 20 litri ? -Pret ? -.... -Ok, si acum am nr de telefon de la citva baieti, si cind au bonuri ma duc sa alimentez si le las cotorul pt contabilizare. Romania, nu ? nu le iau eu, le ia taximetristii, si tot isi face treaba. Am inteles ca se practica si in tari de renume. |
#69
Posted 24 January 2007 - 11:49
MAK, on Jan 24 2007, 10:15, said: Canistrele astea se umplu din cisterna, un aranjament al lor. Si eu am luat asa, si am luat pe bonuri de la altii, tot asa la 3/4 din pret. Simplu : -Vreti un bon de 20 litri ? -Pret ? -.... -Ok, si acum am nr de telefon de la citva baieti, si cind au bonuri ma duc sa alimentez si le las cotorul pt contabilizare. Romania, nu ? nu le iau eu, le ia taximetristii, si tot isi face treaba. Am inteles ca se practica si in tari de renume. Cred ca se practica pe oriunde exista romani! |
|
#70
Posted 24 January 2007 - 18:29
Acu pe bune, pe mine nu m-a intrebat nimeni daca vreau o canistra de motorina la 75% din pret.Nu stiu de ce?! Poate ca am fata de gabor?
Sau ca la Audi nu se baga asa ceva ,,,chiar daca e gratis.Insa am fost intrebat de bon.Nu-l iau niciodata, nu "decontez". Cum sunt aia de la aeroport: nu doriti un taxi? NU mersi merg cu Fly.De ce domnu, costa 30 de mii kilometru, la mine e 10 mii.Poti sa ma duci si gratis, eu merg cu Fly.Si comentariile urmeaza in spate... Pai poti sa stii in ce jaf te sui si se desface in 7 la un impact, iti mai da in cap, etc etc.Sincer, i-as ridica SCURT pe baietii aia. |
#71
Posted 24 January 2007 - 18:45
sanddy1964, on Jan 24 2007, 18:29, said: Acu pe bune, pe mine nu m-a intrebat nimeni daca vreau o canistra de motorina la 75% din pret.Nu stiu de ce?! Poate ca am fata de gabor? Sau ca la Audi nu se baga asa ceva ,,,chiar daca e gratis.Insa am fost intrebat de bon.Nu-l iau niciodata, nu "decontez". Cum sunt aia de la aeroport: nu doriti un taxi? NU mersi merg cu Fly.De ce domnu, costa 30 de mii kilometru, la mine e 10 mii.Poti sa ma duci si gratis, eu merg cu Fly.Si comentariile urmeaza in spate... Pai poti sa stii in ce jaf te sui si se desface in 7 la un impact, iti mai da in cap, etc etc.Sincer, i-as ridica SCURT pe baietii aia. Noi eram cu un "biet" golf IV. |
#72
Posted 24 January 2007 - 19:05
Marius3k, on Jan 24 2007, 18:45, said: Pai la a seis (nu m-am putut abtine) nu se preteaza asa ceva, nu? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users