Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Despre Logan
Last Updated: Sep 06 2006 19:51, Started by
reico
, May 09 2006 15:18
·
0
#163
Posted 04 September 2006 - 08:58
merci pt promptitudine...poti sa detaliezi piesele si procedurile incluse?vreau sa fac o comparatie.thx
|
#164
Posted 04 September 2006 - 09:07
Revizie anuala.............................41 RON
Revizie parte electrica periodica.....8,2RON (Total manopera 41+8.2=49.2) Filtru de ulei................................21 RON Garnitura busun baie ulei...............2.4 RON Filtru aer.....................................54 RON Ulei Mobil Synt 5W40 -4l.............120 RON (poti sa pui si altceva mai ieftin cum ar fi DaciaOil 5W30) Total ........................................246.6 Lei |
#165
Posted 06 September 2006 - 13:56
Pe banii care ii dai pe Logan poti lua:
- o limuzina Mercedes-Benz 500 Sel reconditionata total in showroom condition cu motor V8 si toate dotarile posibile (climatronic, cruise control, ABS, servo, geamuri, trapa, oglinzi si scaune electrice), consum de 9% in afara si conditii de lux - un Golf II Turbo Diesel - cu tabla de 10 ori mai buna ca Loganul, cea mai ieftina intretinere si consum de 4% - sau un Pontiac Grand Touring Diesel, caroserie fibra de sticla, spatiu multifunctional, aer conditionat, consum 5% Eu am ales Mercedes-ul Image_62.JPG 140.9K 39 downloads Edited by Meridius, 06 September 2006 - 13:58. |
#166
Posted 06 September 2006 - 14:04
eu numai cand aud de motor v8 ma gandesc la o cisterna pe care e musai sa o cari ca sa domolesti setea masinii. nimic de comentat ,masina e superba, e un classic.. insa cate gasesti in tara in stare buna? Cat te costa piesele, daca vrei sa o intretii ca la carte? (fara improvizatii cu motoare de Dacia 1310). Si despre golf 2.. toata stima are si el unele avantaje insa are si el dezavantaje.. nr anilor trecuti peste el ca masina rulata e unul dintre ele..
|
#167
Posted 06 September 2006 - 18:35
Intentionat am mentionat consumul - 9%, 15% pentru oras. Nu-i prea departe de Logan, nu-i asa? Dar la consumul asta un Sel ofera comfortul unei calatorii cu avionul la clasa business. Bine poate nu pe drumurile noastre dar tot esti pe aproape
Intretinerea? Am avut norocul sa cunosc cativa mecanici buni de Mercedes (e adevarat ca sunt mai toti trecuti de 45 ani dar fac o treaba excelenta). Exemplu - schimbarea casetei de directie, o operatie destul de serioasa: - 300.000 caseta de directie cu uzura minimala (de pe un Sel adus din Germania pentru piese) - 200.000 manopera pentru montat La care pot adauga cateva piese noi - semicaseta de directie, cilindru ambreiaj, garnituri, etc. cumparate de la un magazin de piese care se respecta si isi respecta clientii. Nimic peste 2 mil. Poate n-or sa reziste cat cele fabricate acum 20 ani dar 5 ani tot tin fara probleme. Cum piesele la MB nu "cad" in ritmul in care ar cadea la o masina "contemporana" pot spune ca acum am o masina cu care pot face linistit 100.000 - 160.000Km, depinde cum o conduc la cheltuieli de "restaurare" de 8 mil cu tot cu piese. Mai are rost sa comparam asta cu revizia la o Dacie Logan? Sau mai bine vorbim despre costuri peste vreo 10 ani? Deocamdata Golf-ul de care vorbeam are injectoare noi la 400.000km, restul inca original si in stare excelenta de functionare - prietenul meu se gandeste sa il pastreze macar ca masina de oras inca 10 ani. Chiar daca are un "padoc" de invidiat tot Golf-ul a ramas masina de zi cu zi. Sunt curios sa vad cum vor arata ambele masini peste 10 ani. Din cate stiu de la profesorii de AR din Pitesti deja a inceput sa se cojeasca vopseaua de pe Logan-urile lor (cumparate cu deosebita mandrie nationala chiar la inceputul "erei"...). Edited by Meridius, 06 September 2006 - 18:48. |
#168
Posted 06 September 2006 - 18:40
si cati crezi ca au cheful/dorinta sa stea sa caute piese de schimb prin germania sau pe la cimitire de masini etc. Si cate s-class-uri crezi ca mai gasesti in stare buna? ce zici gasesti cam 200.000 de asemenea s-class-uri? Ca sa nu mai zic ca consumul in oras mi se pare exagerat pentru cineva care in primul rand in banii astia vrea economie. Nu cred ca cineva care are 8.000 de euro are bani sa dea in prostie pe combustibil.
Nu neg in nici un moment ca masina nu e superba.. numai eu stiu cat salivam la mercedesurile astea cand eram mai mic, insa trebuie sa fim realisti si sa intelegem ca majoritatea cauta masina in care sa nu isi bage nasul/ sa nu fie nevoiti sa cunoasca un mecanic etc. Mai ales la nivelul asta de pret cat despre revizie.. o revizie la Logan costa la 15.000 km sau un an cam 1.4-3.0 milioane de lei, depinde de unde te duci si cum te descurci.. Eu ti-as propune sa continuam discutia despre s-class pe jurnal de bord.. multi cred ca sunt curiosi sa afle mai multe despre masina ta. |
#169
Posted 06 September 2006 - 19:35
#170
Posted 06 September 2006 - 19:50
Apropo, stiati ca un Mercedes-Benz restaurat total: interior, tapiterie, electrica, motor refacut in intregime cu piese noi, pompa servo, apa si alte gadget-uri susceptibile uzurii inlocuite cu altele aduse din State costa in jur de 5000 Euro?
Revin cu poze |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users