Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Mercedes 500 Sel
Ultima postare: mai 16 2007 10:52, Inițiat de
Meridius
, sep 06 2006 19:25
·
0
#1
Publicat: 06 septembrie 2006 - 19:25
Tocmai am revenit dintr-o vacanta la munte cu noua "achizitie" - un Mercedes 500 Sel din '84 si m-am gandit sa incep aici un mic jurnal de bord pentru cei care vor sa stie ce este mai departe de caroseria plina de stil si legenda din spatele acestor masini. Dar sa incepem cu inceputul.
La cumparare imi aduc aminte cand l-am intalnit prima data - era intr-o benzinarie cu capota ridicata. Si dupa ce am ajuns sa stau chiar langa masina imi venea greu sa-mi dau seama daca motorul functioneaza. Doar dupa vaga miscare a curelelor, reflexia luminii in palele ventilatorului am inteles ca ma astepta... Inauntru aceeasi senzatie de bun gust, rafinament si un comfort inca inegalabil. Tip, daca vreti un adevarat spectacol de lumini incercati sa mergeti noaptea cu un Sel Pe drum fiecare accelerare aducea doar o senzatie de viteza, fara nici un fel de zgomot sau senzatie de stres. Poate doar o calatorie intr-un avion care zboara la cativa metri deasupra soselei sau o alunecare lina pe o perna de aer ar putea descrie senzatia pecare o ai calatorind intr-un Sel. Pentru o masina de 2 tone am ramas surprins cat de manevrabil poate fi un MB. Atunci am aflat si povestea masinii. Initial adusa din Siria masina a fost intretinuta pana acum de cei mai buni mecanici. Nu si cei mai scumpi cum aveam sa aflu mai tarziu. Norocul meu a fost ca am mostenit o data cu masina si o lista de telefoane extrem de utile. Unul dintre ele este al unui mecanic caruia a fost o adevarata onoare sa ii strang mana. Mai tarziu am observat ca si alte Mercedes-uri care au fost pe acolo au acelasi sunet placut al motorului Singurul lui regret era ca nu prea are multi clienti "fideli" - in afara de cei care se intorc sa ii multumeasca - restul merg ani buni inainte sa mai treaca pe la atelier cu vreo problema. Imediat dupa ce am cumparat masina am inceput sa ii schimb "consumabilele" care mai trebuiau schimbate: cureaua de alternator, garnituri de ambreiaj, lichidul de servo si sa o pregatesc de vacanta pentru ca acolo sunt masinile astea facute sa straluceasca cu adevarat. Se pare ca nu m-am inselat.. To be continued... Image_62.JPG 140,9K 431 download-uri MyMB.JPG 72,07K 295 download-uri Image_59.JPG 157,67K 304 download-uri IMG_2665.JPG 95,47K 315 download-uri |
#2
Publicat: 06 septembrie 2006 - 19:32
Din pacate, e veche...
Ai o pasiune pentru seriile-astea? Ca daca nu ai o pasiune...sa fi dat 6-7 mii pe el nu e chiar o afacere. Iti luai masina buna si mult mai noua. Jentile nu se potrivesc pentru eleganta ei, banii pe care-i bagi in ea sunt prea multi pentru ca e veche, cu km multi etc. E automata, nu? Success... |
#4
Publicat: 06 septembrie 2006 - 20:55
Digibrain., on Sep 6 2006, 20:32, said: Din pacate, e veche... ... O poveste din germania. Din cauza presiunii impozitelor (2000DM pe an pt ca nu era euro2), cineva si-a vindut vechiul Mercedes E2XX diesel (modelul fabricat pina in 1984) si si-a cumparat un corsa nou nouț (cu scutire de impozit nu stiu citi ani). Imediat a fost profund dezamagit de mutarea facuta si a zis ca un mercedes o sa fie intotdeauna un mercedes, indiferent de vechime. |
#5
Publicat: 06 septembrie 2006 - 21:00
H725, on Sep 6 2006, 21:55, said: O poveste din germania. Din cauza presiunii impozitelor (2000DM pe an pt ca nu era euro2), cineva si-a vindut vechiul Mercedes E2XX diesel (modelul fabricat pina in 1984) si si-a cumparat un corsa nou nouț (cu scutire de impozit nu stiu citi ani). Imediat a fost profund dezamagit de mutarea facuta si a zis ca un mercedes o sa fie intotdeauna un mercedes, indiferent de vechime. cat despre masina ta, sa o stapanesti sanatos si asteptam si poze cu interiorul |
#6
Publicat: 06 septembrie 2006 - 21:25
Motor de 3000cmc? Pa banzina, nu? In cazul asta, cat peste 20 iti consuma in oras?
Otherwise masina este faina faina, poate ar trebui doar niste jante mai mari in detrimentul cauciucurilor (care ar trebui mai inguste). Sigur confortul din masina asta depaseste multe modele de fabricatie 2005-2006 pe care le gasesti pe la noi. |
#8
Publicat: 07 septembrie 2006 - 15:02
Salut Meridius!!!Sa o stapanesti sanatos e suuper!!!Vreau si eu numarul mecanicului daca nu te deranjaza!!Momentan nu am probleme dar ar fi bun!!Am un Jaguar Sovereign model '87 si ma gandesc ca s-ar pricepe!!!Sunt niste masini la care nu lucreaza orice "meserias roman"!!
|
#9
Publicat: 07 septembrie 2006 - 15:44
Intr-adevar, este poate singurul clasic la care visez si chiar cu rotile alea mari pe care le are. Dar sa fie un 300 SEL, 500 e prea mult pentru mine.
Masina pe care am cunoscut-o eu era 420 SEL, era a unui nemtalau care venise cu treaba pe la noi - seful unei echipe de montat roboti industriali. Era inginer pensionar (dar din ala verde ) si lucrase tot timpul la Mercedes si avusese vreo cateva la viata lui. Asta o avea din '91 si inca n-avea de gand sa o schimbe. Era culoarea aia gen auriu spre ou de rata, piele crem, toate alea electrice pe ea, reglaje scaune, trapa, nu mai zic de geamuri, oglinzi, in plus avea niste chestii normale acum, dar Entreprise - cpt.Picard pe vremea aia: scaune fata incalzite si cu memorie, airbag-uri, cruise-control, volan incalzit, comenzi vocale... in sfarsit, nu-mi mai aduc aminte totul. Masina arata impecabil, ziceai ca atunci era fabricata si era cu totul originala, mai putin sculele de muzica (avea CD player, magazie de CD, amplificator) si rotile, care erau de genul astora din poza si BBS. A, am uitat, tipul isi pusese si GPS, dar era cu un ecran atasat, Garmin sau Philips, nu mai stiu. Cum eu eram la niste cursuri iar masina era in parcarea de langa chioscul de sandwich-uri, m-am tot fatait vreo 3 zile pe langa ea, am intrat in vorba cu tipul, m-a lasat sa ma urc inauntru. M-am uitat si pe la inchieturi, pe sub aripi, etc, dar n-avea gram de rugina, era ca din pachet. Pot sa spun ca in nici o masina nu m-am simtit ca in aia, in plus ziceai ca e un tanc, asa era de solida. Daca dadeai cu pumnul in tabla parea ca suna a plin. Si confirm si eu treaba cu motorul, cu capota lasata si la relanti nu se auzea ca merge. |
#10
Publicat: 08 septembrie 2006 - 17:32
Am uitat sa spun: inainte sa plec in vacanta am cautat sa-i pun rotile originale (205/70 R14) de mi-a venit rau. Ba erau prea scumpe, ba erau no-name aduse la comanda.
Pana la urma am plecat in vacanta cu jentile originale in portbagaj si o speranta ascunsa in inima Cand am ajuns pe la Campina trag la o vulcanizare a nimanui sa mai bag niste aer in roti cand, ce sa vezi - 4 cauciucuri Fulda noi-noute ma asteptau pe un raft, exact cum imi trebuiau mie. Noroc ca am avut banii si lea-m luat pe loc. Asa ca acum am echiparea originala pe ea si merge brici - mai ales la comfort. Jentile dinainte zguduiau cam rau la calitatea gropilor din Romania asa ca acum isi fac veacul pe terasa. Daca are nevoie cineva de 6 jenti BBS de 15" si 2 de 16" cu cauciucuri Pirelli il servesc cu bucurie. :)Repet o informatie verificata din nou si din nou: consumul este de 9-15% pentru un motor V8 pe benzina si 7-11% pentru un Diesel de 3000 (SDL). Cat despre masinile noi... daca mai bagi inca 2000 Euro intr-o masina din asta luata cu 3-4000 Euro iei fata la 200 "limuzine" Renault. Ca sa vedeti despre ce vorbesc uite un Mercedes W116 V8 restaurat la un atelier din Pitesti... PICT0020.JPG 915,24K 423 download-uri PICT00006..JPG 913,11K 251 download-uri PICT000001..JPG 895,37K 274 download-uri Editat de Meridius, 08 septembrie 2006 - 17:33. |
|
#13
Publicat: 11 septembrie 2006 - 15:57
Pentru cei cu buget de 5-6000 Euro pentru o masina eu zic ca merita asa ceva:
urlaub2005_002.jpg 664,25K 290 download-uri urlaub2005_001.jpg 685,33K 240 download-uri Eu, deocamdata stau linistit cu SDL-ul meu si astept vesti mai bune despre impozite O chestie interesanta despre motoarele Diesel de la Mercedes - cu cat le turezi mai zdravan cu atat merg mai bine. Daca le iei incet ai toate sansele sa ajungi la injectoare infundate si antecamerele afumate. Incet-incet am inceput si eu sa ma infing mai tare in acceleratie si se vede la comportamentul pe drum. Deliciul cel mai mare este cand reusesti sa depasesti la demaraj vreun Peugeot 207 sau alta macaneata presupus mai "sprintena" la semafoare. |
#14
Publicat: 12 septembrie 2006 - 00:27
Meridius, on Sep 11 2006, 16:57, said: Pentru cei cu buget de 5-6000 Euro pentru o masina eu zic ca merita asa ceva: attachment attachment Eu, deocamdata stau linistit cu SDL-ul meu si astept vesti mai bune despre impozite O chestie interesanta despre motoarele Diesel de la Mercedes - cu cat le turezi mai zdravan cu atat merg mai bine. Daca le iei incet ai toate sansele sa ajungi la injectoare infundate si antecamerele afumate. Incet-incet am inceput si eu sa ma infing mai tare in acceleratie si se vede la comportamentul pe drum. Deliciul cel mai mare este cand reusesti sa depasesti la demaraj vreun Peugeot 207 sau alta macaneata presupus mai "sprintena" la semafoare. 6000: Opel Astra '00 cu 150 de mii. Ursulet din '93 cu vreo 200 de mii. la 6 mii iti iei masina buna...si nouta fata de ce zici tu aici. Eu te cred ca-ti place...ca te simti bine in ea, ca e ca un vapor..ca plutesti dar hai sa privim rational problema. De ce ai da 6 mii pe un S vechi de vreo 20-25 de ani cu vreo 3-4 sute de mii cand poti da pe un astra de vreo 6 ani cu 150 de mii la borD? Stiu! Confortul nu e acelasi....dar nici km nu sunt aceeasi, nici impozitul, nici piesele...etc |
#17
Publicat: 12 septembrie 2006 - 11:27
Atentie, la 6000 Euro ai masina respectiva restaurata complect - tot ce era uzat pe ea schimbat cu piese noi, tapiterie, cauciucuri, chedere, garnituri, bucse noi, totul refacut de la tabla in sus. Deci practic cumperi o masina aproape ca iesita din fabrica.
Un Opel nu-l iei asa la 6000 si, oricum, va ceda nervos mult inaintea unui S. E diferenta dintre a calatori cu stil sau ca tot restul lumii. Impozitul... Inca ma ingrijoreaza. Sa vedem ce va fi. Am mai avut un 300TD Estate in stare perfecta pe care l-am vandut de frica impozitelor. Acum, dupa ce am gasit alt Mercedes bun prefer sa il tin decat sa ma iau dupa zvonistica. Oricum nu e usor sa gasesti o atfel de masina in stare buna - Mercedes-urile sunt ca vinul - cu atat mai bune cu cat sunt mai vechi dar daca au fost invechite in soare nu mai au nici o valoare, la fel si Benz-urile care au facut cariera ca taxi sau la carat de cartofi. |
#18
Publicat: 14 septembrie 2006 - 13:55
450-ul cu motor de 6.9 e destul de rar. Cat despre celalalt, cu numar AMG, ma intalnesc destul de des cu el, tipul i-a schimbat jantele de curand, avea din alea BBS gen spite. Si mai exista unul la fel, tot un 450 dar cu motor normal - initial nu stiam ca sunt doua si ma enerva, ca primul are farurile alea hoate si de obicei merge cu lupele din mijloc aprinse iar eu il vedeam pe celalalt si nu stiam unde le are pitite
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi