Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Import china alibaba

Facultate
 Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...

Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta
 alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta

Zapp fix
 Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...
 

Se opreste motorul in mers Golf 5

- - - - -
  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
Heyhottie18

Heyhottie18

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 21.07.2014
Salut,

Detin un golf 5 1.6 benzina + gpl
Masina face glovo, vede 10h de munca pe zi, de 2 sapt se opreste o data motorul in mers, doar in turatie mica(ralanti la semafor sau treapta 1 sa iei o curba sau ceva cu viteza mica), daca esti pe faza sa.i dai fix atunci acceleratie când da sa moara, nu mai moare motorul.

Astazi, s.a agravat problema, a murit de 5 ori in 30min,asa ca am traso pe dreapta.

Martori in bord nu am aprinsi, o singura data mi.a dat low oil pressure (martorul de ulei rosu palpaia).

Masina merge absolut normal, si inainte sa se opreasca, si dupa, doar ca moare motorul, daca vrei sa o pornesti imediat tre dat la automat cam 5 secunde sa porneasca, daca o las 5min sa se linisteasca porneste normal.

Nu se aud sunete anormale, nu da simptome inainte sa se opreasca, pur si simplu moare, si se aprind Martorii in bord


Aveti idee de la ce ar putea fi?

Dupa multe cautari, am gasit ca e posibil sa fie ori de la cablaj senzor de presiune ulei, senzorul de presiune ulei in sine, motor uzat(nu e cazul, abia a fost segmentat acum 20k km), filtru de benzina schimbat, revizia facuta recent, daca era de la pompa de ulei presupun ca se gripa motorul deja de 2 sapt, pompa de benzina nu da niciun simptom ca ar fi de acolo, si face si pe gaz si pe gpl

De aici ma duce cu gândul ca ori s.a stricat debitmetrul, ori filtrul de presiune ulei ori ceva pe la cablaj

Pareri?

#2
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,314
  • Înscris: 06.07.2007
La un service ai incercat? Ca ma gandesc ca nu o repari tu.
Dar ca idee...daca ar fi de la cablajul senzirului, nu s-ar opri motorul in mers. Unua-i una, alta-i alta. Eroare aceea e posibil sa gie de la cablaj. Oprirea motorului in mers are o alta cauza.

#3
Sephh

Sephh

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 691
  • Înscris: 28.04.2006
Trebuie pusa pe tester.

Am avut si eu o problema similara acum vreun an la un polo 1.4 benzina.

Tot asa mi-a aparut martorul de ulei, am fost la mecanic, am schimbat ulei, filtre, un senzor de ulei etc. Insa tot se oprea in mers.

Dupa ceva timp a cedat de tot motorul, reparatii prea mari si nu merita.

Din pacate la mine nu o citea nici un tester.

Banuiala mecanicilor a fost sistemul de alimentare, bobine sau injectoare.

Daca reusesti sa afli ce are as fi si eu curios.

Edited by Sephh, 16 April 2024 - 00:03.


#4
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 50,035
  • Înscris: 20.10.2015
Filtrul de benzina #1
Pompa de benzina #2

Eu acolo as investiga prima oara

#5
ndor

ndor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,368
  • Înscris: 21.04.2005

View PostHeyhottie18, on 15 aprilie 2024 - 23:02, said:

Salut,

Masina face glovo, vede 10h de munca pe zi, de 2 sapt se opreste o data motorul in mers, doar in turatie mica(ralanti la semafor sau treapta 1 sa iei o curba sau ceva cu viteza mica), daca esti pe faza sa.i dai fix atunci acceleratie când da sa moara, nu mai moare motorul.

Circuitul de relanti sau trage aer fals in galeria de admisie. Verifica furtunele de cauciuc de la gpl sa nu fie crapate .

Edited by ndor, 16 April 2024 - 06:06.


#6
excentryc

excentryc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,502
  • Înscris: 15.07.2005
Ai zis ca e si pe GPL ... eu am patit la fel si era de la filtrele de GPL ... le-am schimbat si s-a rezolvat.

Ca sa fii sigur mergi o perioada numai pe benzina si vezi daca mai face.

Edited by excentryc, 16 April 2024 - 07:31.


#7
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,246
  • Înscris: 26.06.2009
Pot fi foarte multe probleme! Ai de facut 2 lucruri:
1. Sa ne spui exact ce motor este (1.4 sau 1.6 mpi? Ma gandesc ca nu este 1.4TSI, nu?)
2. Sa pui pe ea un tester si sa vezi ce erori are stocate.

Partea cu presiunea de ulei este stiuta. Mai ales la 1.4mpi ai nevoie ca mereu uleiul sa fie la maxim pe joja - are pompa de ulei mai slaba si nu da presiune suficienta; daca mai ai si ulei putin atunci ungerea nu se face, motorul se uzeaza prematur si mananca tot mai mult ulei. Cat ulei iti consuma? Probabil 1l/luna completezi ulei?

Daca mananca ulei poate fi deja moarta sonda lambda (desi ai fi avut martor in bord - cel cu motorasul galben).

#8
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,866
  • Înscris: 01.11.2005

Vizualizare mesajTsunamii, pe 16 aprilie 2024 - 05:37, a scris:

Filtrul de benzina #1
Pompa de benzina #2

Eu acolo as investiga prima oara
Apa in rezervor de la condens. Se mai intampla.

Vizualizare mesajHeyhottie18, pe 15 aprilie 2024 - 23:02, a scris:

si face si pe gaz si pe gpl
GPL nu e gaz ?

#9
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,734
  • Înscris: 23.04.2007

View PostHeyhottie18, on 15 aprilie 2024 - 23:02, said:

daca vrei sa o pornesti imediat tre dat la automat cam 5 secunde sa porneasca, daca o las 5min sa se linisteasca porneste normal.

View Postndor, on 16 aprilie 2024 - 06:06, said:

sau trage aer fals in galeria de admisie.
Acel "aer fals'" poate proveni si de la valva EGR care nu se inchide imediat la ralanti ... asta explicind si treaba cu "cam 5 secunde sa porneasca".

#10
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,026
  • Înscris: 03.12.2005
Scoate firul debitmetrului si vezi daca merge bine. Va aprinde check engine, dar e ok, stii de ce. Daca nu mai moare e posibil sa fie debitmetrul defect sau are alta posibilitate sa suga aer pe langa debitmetru. Sparturi, garnituri uzate, vacuumuri etc.

#11
florinellll

florinellll

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,108
  • Înscris: 02.09.2009
Se opreste motorul in mers Golf 5,esti bineee,mie mi se opreste cand ie opritPosted Image
Chiar crezi ca gasesti rezolvarea aici?

Edited by florinellll, 16 April 2024 - 11:19.


#12
rambo200

rambo200

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 284
  • Înscris: 30.12.2015
Daca are supapa PCV,verifica membrana sa nu fie rupta.Membrana nu se gaseste,se schimba cu totul si costa in jur de 100 lei.

#13
Heyhottie18

Heyhottie18

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 21.07.2014
Am fost acum la un service, mi.au pus testerul, ca si erori mi.au gasit doar la sondele lambda 1 si 2 (apare des la mine de când am gpl pe ea) si un senzor de la motor dar n.am inteles exact care. Dupa resetarea erorilor am dat o tura pe benzina, m.am intors verificare iar, 0 erori, merge ok, apoi m.am dus la gpl sa verifice sa nu fie de la gaz, si acolo cica totul in regula, doar mi.au facut un update la ecu de la gpl la soft, deci cu alte cuvinte mare chestie nu am facut, o sa o mai urmaresc sa vad daca o mai apuca pandaliile si vad dupa ce mai e de facut

 florinellll, on 16 aprilie 2024 - 11:19, said:

Se opreste motorul in mers Golf 5,esti bineee,mie mi se opreste cand ie opritPosted Image
Chiar crezi ca gasesti rezolvarea aici?

Ai niste basini in tine domnu' Florinel, macar de le scriai corect 😅

#14
Heyhottie18

Heyhottie18

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 21.07.2014
Revin cu update

Eroarea P0335 circuitul senzorului de pozitie a arborelui cotit A (crankshaft sensor) - Open or Short to Ground.

Dupa mult research, am gasit destui care cica le murea motorul din cauza la aceasta eroare.

Sa fie cumva cablajul/senzorul defect? Stiu ca are cam 20000 ore de functionare si crapa, si la mine masina cred ca a trecut lejer de numarul acela de ore de functionare

#15
DanyHiker

DanyHiker

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,314
  • Înscris: 06.07.2007

View Postsebulbus, on 16 aprilie 2024 - 10:35, said:

Scoate firul debitmetrului si vezi daca merge bine. Va aprinde check engine, dar e ok, stii de ce. Daca nu mai moare e posibil sa fie debitmetrul defect sau are alta posibilitate sa suga aer pe langa debitmetru. Sparturi, garnituri uzate, vacuumuri etc.
Eu nu am mai auzit ca de la un debitmetru defect sa-ti moara motorul. Aunci cand se defecteaza debitmetrul de aer, Ecu trece la o valoare predefinita astfel incat nu mai trage motorul. Dar nu se opreste.  Nici nu ar avea cum atata timp cat fluxul de aer nu e impiedicat ci se citesc doar niste valori.

View PostHeyhottie18, on 16 aprilie 2024 - 18:02, said:

Revin cu update

Eroarea P0335 circuitul senzorului de pozitie a arborelui cotit A (crankshaft sensor) - Open or Short to Ground.

Dupa mult research, am gasit destui care cica le murea motorul din cauza la aceasta eroare.

Sa fie cumva cablajul/senzorul defect? Stiu ca are cam 20000 ore de functionare si crapa, si la mine masina cred ca a trecut lejer de numarul acela de ore de functionare
Eu cred ca senzorul e dus.

#16
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,026
  • Înscris: 03.12.2005

View PostDanyHiker, on 16 aprilie 2024 - 18:14, said:

Eu nu am mai auzit ca de la un debitmetru defect sa-ti moara motorul. Aunci cand se defecteaza debitmetrul de aer, Ecu trece la o valoare predefinita astfel incat nu mai trage motorul. Dar nu se opreste.  Nici nu ar avea cum atata timp cat fluxul de aer nu e impiedicat ci se citesc doar niste valori.

Scoate-l din galerie si lasa-l afara apoi accelerezi. O sa fie amestec sarac ca dracu, dincolo de limitele combustibile. O patesc uneori cand misc masini lovite in zona filtrului de aer.

Tot aia se intampla la aspirate cand suge aer nemasurat. Ajunge mult prea sarac amestecul.

#17
Heyhottie18

Heyhottie18

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 101
  • Înscris: 21.07.2014
Problema rezolvata, era senzorul la arborele cotit mort, dupa ce l.am schimbat și șters eroarea masina merge ok.

Pe viitor dacă mai întâmpină cineva problema, daca vi se opreste motorul in mers, în special la turatie mica, si mai ales după ce mașina rulează peste 30min, si va da eroarea pe tester crankshaft senzor / camshaft senzor, atunci clar este fie din senzorul de arbore cotit sau de la cel de pe axul cu came.

Daca se opreste motorul aleatoriu, fara sa respecte regula de mai sus, atunci poate fi și din fire, trebuie verificate firele pana la ecu, atat vizual cât și cu un manometru, problema putând sa apară chiar din cauza la Ecu.

Sper ca am ajutat pe cineva, drumuri bune!

#18
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,246
  • Înscris: 26.06.2009
Ce senzor ai luat si la ce pret?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate