Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sfat alegere motor - 3 pistoane vs 4 pistoane
Last Updated: Apr 27 2024 19:41, Started by
djxhouse
, Mar 05 2024 19:05
·
5
#73
Posted 12 April 2024 - 11:01
Am mers cu 0.9tce cu 5 persoane (aproximativ 400kg) + bagaje pe drumuri de nunte, inclusiv cu rampă de 21% și s-a descurcat onorabil. Am mers cu 3 persoane și portbagajul plin în vacanță în Grecia via Bulgaria prin pasul Petrohan (aproape 1000km) și de asemenea s-a comportat foarte bine, chiar dacă am orins porțiuni de autostradă sau alte drumuri montane.
Problema unui motor în 3 cilindri nu este că are vibrații (sunt mai mici decât la un diesel), ci faptul că din proiectare nu e conceput să reziste la fel de mult ca un motor "clasic" aspirat. Asta nu e doar o problemă a motoarelor cu 3 pistoane, ci a tuturor motoarelor de concepție nouă, cu turbină în special, cu injecție directă și cu uleiuri de motor recomandate subțiri ca apa, indiferent dacă au 3 sau 4 pistoane. |
#74
Posted 12 April 2024 - 12:04
#75
Posted 12 April 2024 - 12:29
alin2pas, on 12 aprilie 2024 - 11:01, said: Problema unui motor în 3 cilindri nu este că are vibrații (sunt mai mici decât la un diesel), ci faptul că din proiectare nu e conceput să reziste la fel de mult ca un motor "clasic" aspirat. Eu nu mi-aș lua un așa motor in ruptul capului. Dar ei produc asemenea motoare doar pt ca găsesc fraieri care sa le cumpere. |
#76
Posted 12 April 2024 - 12:51
#77
Posted 12 April 2024 - 12:58
Cred că marea majoritate am vrea motoare fiabile gen 1.9TDI ALH sau Honda 1.8 140CP, dar nu se mai fac. Motoarele acelea fiabile se mai găsesc doar pe mașini vechi, unde fiabilitatea mașinii e deja o loterie. Așa că dacă am decis să iau mașină nouă am ales una care să corespundă nevoilor mele și bugetului, care să aibă un motor mai puțin predispus la probleme. Motorul 0.9tce de la Renault cred că e ultimul cu injecție indirectă și fără filtru de particule. De asemenea, nu are probleme specifice și rezistă 250-300k km
|
#78
Posted 12 April 2024 - 13:38
#79
Posted 12 April 2024 - 14:04
#80
Posted 13 April 2024 - 01:33
am detinut Opel Astra k 1.2L 130CP in 3 pistoane (de constructie GM, nu PSA). masina luata in leasing cu returnare dupa 3 ani. am avut parcursi cca. 35000km fara probleme. o singura data am avut o situatie mai ciudata, dar cred ca a fost ceva mizerie pe un senzor. masina tragea in regula, dar nu era deloc nervoasa. chiar dezactivam mereu controlul tractiunii, altfel parea deloc dornica sa se puna in miscare mai energic. cu acest sistem de asistenta oprit se simtea ca o masina obisnuita. dupa comportament parea sa aiba ciclu Atkinson. consumuri in jurul cifrei de 4.8L/100km pe distante lungi erau ceva normal. in oras cam 5.8L/100km vara si nu am reusit sa trec de 6.2 iarna. la fel si autonomia de 870km din 40-45km benzina. consum de ulei inexistent. neplacute erau vibratiile motorului in conditii de temperaturi reci, se simtea ca un diesel ieftin. cutia de viteza era si ea ciudatel etajata intre treptele 1 si 2, lucru care o facea enervanta la viteze mici in situatii de trafic bara la bara. dar per total consumul era ceva exceptional de bun, la nivelul unui diesel folosit pe distante lungi sau al unei hibride de generatie noua.
Edited by mannes, 13 April 2024 - 01:45. |
#81
Posted 13 April 2024 - 08:52
alin2pas, on 12 aprilie 2024 - 12:58, said:
............. Motorul 0.9tce de la Renault cred că e ultimul cu injecție indirectă și fără filtru de particule. De asemenea, nu are probleme specifice și rezistă 250-300k km Mai e si 1.6 de pe Hyundai Elantra, cred ca si 1.6 hibridul de pe modelele Renault/Dacia. |
#82
Posted 13 April 2024 - 09:06
O varianta alternativa sunt motoarele de 2,5 de pe hibride insa personal cred ca pentru o famile obisnuita un motor mic turbo va resista pana la vanzarea masinii !
|
|
#83
Posted 13 April 2024 - 09:19
alin2pas, on 13 martie 2024 - 16:00, said:
Or fi verisori, dar asa din a doua-treia spita, nu primari ))) Au in comun motorul/transmisia, in rest nu prea au legatura/comparatie. 1.0 tce se descurca onorabil si pe Captur, mie mi-ar fi placut maxim Captur 1.3 tce. Mo_su, on 13 aprilie 2024 - 09:06, said:
O varianta alternativa sunt motoarele de 2,5 de pe hibride insa personal cred ca pentru o famile obisnuita un motor mic turbo va resista pana la vanzarea masinii ! Focusu meu (fostu) merge si acum brici la 150000+ km, motor resoftat de la 800km si forjalit fara retineri. Si alea sh din Germania cu 200000+ la bord nu cred ca se vand cu motoru stricat.. |
#84
Posted 14 April 2024 - 21:21
Dacă vă luați cu 4 pistoane, evitați motoarele cu tehnologia COD (cylinder on demand), destul de populare in ultima vreme. Nu-mi place cum vibrează când trec pe 2 cilindri și sunt sigur că din cauza asta uzura e mai mare).
S-a amintit aici 1,5 dCi: da, are injecția păcătoasă, mie mi-a făcut probleme la 40.000 km, deși făceam drumuri lungi iar fenomenul de "tractor" la subturare (pe cutie automată) era enervant. |
#85
Posted 15 April 2024 - 15:34
LeopardSurd, on 14 aprilie 2024 - 21:21, said:
Dacă vă luați cu 4 pistoane, evitați motoarele cu tehnologia COD (cylinder on demand), destul de populare in ultima vreme. Nu-mi place cum vibrează când trec pe 2 cilindri și sunt sigur că din cauza asta uzura e mai mare). S-a amintit aici 1,5 dCi: da, are injecția păcătoasă, mie mi-a făcut probleme la 40.000 km, deși făceam drumuri lungi iar fenomenul de "tractor" la subturare (pe cutie automată) era enervant. |
#86
Posted 15 April 2024 - 16:01
#87
Posted 16 April 2024 - 20:30
|
#88
Posted 16 April 2024 - 22:35
#89
Posted 20 April 2024 - 20:50
alin2pas, on 12 aprilie 2024 - 11:01, said:
Problema unui motor în 3 cilindri nu este că are vibrații (sunt mai mici decât la un diesel), ci faptul că din proiectare nu e conceput să reziste la fel de mult ca un motor "clasic" aspirat. Sunt o grămadă de skoda octavia/golf cu peste 200k. Uite unu cu 300k: https://link.mobile....csaYXWLiCBRVnh6 Cat sa tina? Un om normal nu apucă in 5-6 ani sa faca nici macar 100k. |
#90
Posted 21 April 2024 - 10:02
Motoarele în 3 cilindri nu mai rezistă un milion de km (nici motoarele cu 4 sau 6 cilindri nu mai rezistă atât), dar pe cine interesează asta? 300.000 de km cât rezistă fără probleme un motor întreținut în 3 cilindri îi fac în 20 de ani. Cred că e suficient. Amatorii de mașini "bune" cu milionul de km vor trebui să găsească alte variante.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users