Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...
 Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit
 I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 

Sfat alegere motor - 3 pistoane vs 4 pistoane

- - - - -
  • Please log in to reply
98 replies to this topic

#1
djxhouse

djxhouse

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,029
  • Înscris: 21.10.2006
Salutare...

Trebuie sa cumpar o masina tatalui meu...
Caut o masina ceva de clasa mica...
Skoda Fabia, VW Polo, Opel Corsa, Dacia Sandero,

Si sunt cu motoare cu 3 pistoane de 1.2L
Si sunt cu motoare cu 4 pistoane de 1.4L
Vorbesc despre Skoda Fabia.

Cu an de fabricatie dupa 2012

Eu tind ca un motor 1.4 cu 4 clinidrii e ok, mai echilibrat, merge mai rotund, mai ok..
un motor cu 3 pistoane - merge mai aiurea - parca un tractor vechi - are vibratie mai mare

voi ce ziceti?

orice sfat e binevenit

multumesc frumos

#2
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,221
  • Înscris: 08.01.2021
Ținând cont ca vorbim de sh mai importanta e starea mașinii decât modelul.
De exemplu motorul in 3 de 1l de la Ford e destul de ok nu-i atât de deranjant cu vibratiile. Sau chiar cel de la Dacia (care e disponibil și pe Clio sau Micra) de exemplu.

Edited by KiloW, 05 March 2024 - 19:12.


#3
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,090
  • Înscris: 16.10.2018

Vizualizare mesajdjxhouse, pe 05 martie 2024 - 19:05, a scris:


un motor cu 3 pistoane - merge mai aiurea - parca un tractor vechi - are vibratie mai mare

Povești! Am o Fabia III din 2017, de 1L în 3 pistoane, foarte silențioasă, consum bun în București.

#4
djxhouse

djxhouse

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,029
  • Înscris: 21.10.2006

View PostKiloW, on 05 martie 2024 - 19:11, said:

Ținând cont ca vorbim de sh mai importanta e starea mașinii decât modelul.
De exemplu motorul in 3 de 1l de la Ford e destul de ok nu-i atât de deranjant cu vibratiile. Sau chiar cel de la Dacia (care e disponibil și pe Clio sau Micra) de exemplu.
foarte corect.

View Post_R_A_D_U, on 05 martie 2024 - 19:12, said:

Povești! Am o Fabia III din 2017, de 1L în 3 pistoane, foarte silențioasă, consum bun în București.
wow.. ms pt sfat

Scuzati - am gresit aria.. va rog stergeti tot topic-ul

Se poate inchide

Edited by djxhouse, 05 March 2024 - 19:21.


#5
Tipiric

Tipiric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,078
  • Înscris: 02.12.2007
4 cilindri cat mai bine intretinuta.

#6
djxhouse

djxhouse

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,029
  • Înscris: 21.10.2006
Se poate inchide.

#7
alexanrusso

alexanrusso

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 216
  • Înscris: 02.12.2016

Vizualizare mesajdjxhouse, pe 05 martie 2024 - 19:05, a scris:

Salutare...

Trebuie sa cumpar o masina tatalui meu...
Caut o masina ceva de clasa mica...
Skoda Fabia, VW Polo, Opel Corsa, Dacia Sandero,

Si sunt cu motoare cu 3 pistoane de 1.2L
Si sunt cu motoare cu 4 pistoane de 1.4L
Vorbesc despre Skoda Fabia.

Cu an de fabricatie dupa 2012

Eu tind ca un motor 1.4 cu 4 clinidrii e ok, mai echilibrat, merge mai rotund, mai ok..
un motor cu 3 pistoane - merge mai aiurea - parca un tractor vechi - are vibratie mai mare

voi ce ziceti?

orice sfat e binevenit

multumesc frumos

Se vede ca nu ai mers cu o masina cu 3 cilindri!

Edited by alexanrusso, 06 March 2024 - 00:25.


#8
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,366
  • Înscris: 29.01.2008
Am mașină cu motor cu 3 cilindri (0.9tce), 4 cilindri 1.3 benzină, am avut 1.8 benzină, 1.5 benzină și 1.5 diesel. Cele mai multe vibrații și zgomotul cel mai mare nu le are (sau nu le-a avut) cel în 3 cilindri.
Ați comparat vreodată vibrațiile unui motor diesel în 4 cilindri cu ale unui motor în 3 cilindri? Cu toate astea, nimeni nu se plânge de vibrații la motoarele diesel.

#9
dedes777

dedes777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 329
  • Înscris: 31.03.2007
Alege 4 fara sa stai pe ganduri. Poate sunt persoane care nu sunt deranjate de vibratiile motoarelor in 3 cilindri, dar asta nu inseamna ca vibratiile acelea nu exista.

#10
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,366
  • Înscris: 29.01.2008
4 cilindri diesel?
Fiecare poate decide dacă îl deranjează acele vibrații sau nu într-un mod foarte simplu: merge și face un drive-test cu mașini dotate cu motoare în 4 cilindri și cu mașini cu motoare cu 3 cilindri. Când iei o mașină poți sacrifica 2 - 3 zile din timpul tău liber și vezi astfel nu doar cât de zgomotoasă e o mașină, ci și cum te simți în ea și cum se comportă pe drum. Eu așa am făcut și am cumpărat o „ascuțitoare” cu 3 cilindri, de care după aproape 60.000 km sunt mulțumit. Am avut ocazia să compar zgomotul și vibrațiile inclusiv la drumuri de circa 1000 km parcurși într-o zi, drumuri făcute cu mașina cu motor de 0.9 cu 3 pistoane și altădată cu mașină cu motor de 1.8 în 4 pistoane, deci cred că am avut posibilitatea să le compar.

#11
axxel4you

axxel4you

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 949
  • Înscris: 10.01.2009
Eu cred ca in momentul de fata un 3 cilindri este mai eficient si mai rev happy decat un 4 cilindri. Am mers multi ani cu masina cu motor Toyota 1kr-fe si avea vibratii considerabil mai mari decat un motor cu 4 cilindri de capacitate similara.

#12
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,973
  • Înscris: 06.04.2007
O fi ceva mai eficient, dar mai rev happy nu.
Am tras de 1.2 Fabia, 1.0 ecoboost si 1.0 tce, niciunul nu e fericit cu turatiile mari in comparatie cu cel mai nerorocit 4 cil.
Nu se simte la fel de aprig in talpi instante, inferioare si prostii d-astea.

#13
axxel4you

axxel4you

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 949
  • Înscris: 10.01.2009
Inseamna ca erau construite gresit.

#14
Oyama-the-Younger

Oyama-the-Younger

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 115
  • Înscris: 08.01.2024

View Postdjxhouse, on 05 martie 2024 - 19:05, said:

Skoda FabiaDacia Sandero



#15
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,973
  • Înscris: 06.04.2007

View Postaxxel4you, on 10 martie 2024 - 18:41, said:

Inseamna ca erau construite gresit.
Inseamna ca poti face lectura mai aprofundata sa vezi de ce ala in 3 cil nu va merge niciodata ca 4 cil pt ca n-are cum din nastere/conceptie.
Mai eficient la consum/emisii, in rest n-ai cum sa faci un 3 cil care produce putere la o rotatie a arborelui 120grade cu 4 cil care o face la fiecare 90 grade



#16
axxel4you

axxel4you

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 949
  • Înscris: 10.01.2009
Lectura

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/82rxavW0A3c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_TIxuEAOcBk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by axxel4you, 10 March 2024 - 23:19.


#17
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,366
  • Înscris: 29.01.2008
https://youtu.be/I-R...?feature=shared
La o mașină sh te interesează mai mult fiabilitatea decât toate teoriile. Cei care se plâng de vibrațiile unui motor în 3 cilindri să le compare cu ale unui motor diesel în 4 cilindri și nu vor mai avea ce comenta. Dacă vorbim însă despre fiabilitate, în link-ul indicat e un Logan 0.9tce cu chip-tuning, care a văzut doar ulei 10W-40 schimbat la 17-20 mii km și care a trecut de 275 mii km doar cu două lanțuri de distribuție schimbate, în condițiile în care a fost forjat încă din perioada de rodaj (se poate vedea în comentarii la clipurile individului). E departe de fiabilitatea unor motoare aspirate în 4 cilindri (care pot duce peste 500 mii km), dar ce te interesează e să găsești o mașină cu un kilometraj real și relativ bine întreținută. Restul sunt povești. Sunt de evitat unele motoare cunoscute pentru probleme, gen 1.2tsi de la VW (cu celebra distribuție pe lanț) și 1.2tce de la Renault. Și primele motoare 1.0 în 3 pistoane de la Ford au mai avut unele probleme. Acestea nu au avut probleme din cauza numărului de cilindri, ci a unor greșeli de proiectare.

Edited by alin2pas, 11 March 2024 - 08:09.


#18
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,997
  • Înscris: 09.05.2009
Ca si completare: masina din clip s-a oprit la 275000 pentru ca a avut un accident care a facut-o dauna totala, nu pentru ca i s-a stricat motorul.

Edited by DannyMC, 11 March 2024 - 10:08.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate