Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sfat alegere motor - 3 pistoane vs 4 pistoane
Last Updated: Apr 27 2024 19:41, Started by
djxhouse
, Mar 05 2024 19:05
·
5
#1
Posted 05 March 2024 - 19:05
Salutare...
Trebuie sa cumpar o masina tatalui meu... Caut o masina ceva de clasa mica... Skoda Fabia, VW Polo, Opel Corsa, Dacia Sandero, Si sunt cu motoare cu 3 pistoane de 1.2L Si sunt cu motoare cu 4 pistoane de 1.4L Vorbesc despre Skoda Fabia. Cu an de fabricatie dupa 2012 Eu tind ca un motor 1.4 cu 4 clinidrii e ok, mai echilibrat, merge mai rotund, mai ok.. un motor cu 3 pistoane - merge mai aiurea - parca un tractor vechi - are vibratie mai mare voi ce ziceti? orice sfat e binevenit multumesc frumos |
#2
Posted 05 March 2024 - 19:11
#4
Posted 05 March 2024 - 19:20
KiloW, on 05 martie 2024 - 19:11, said:
foarte corect. _R_A_D_U, on 05 martie 2024 - 19:12, said:
Povești! Am o Fabia III din 2017, de 1L în 3 pistoane, foarte silențioasă, consum bun în București. Scuzati - am gresit aria.. va rog stergeti tot topic-ul Se poate inchide Edited by djxhouse, 05 March 2024 - 19:21. |
#7
Posted 06 March 2024 - 00:24
djxhouse, pe 05 martie 2024 - 19:05, a scris:
Salutare... Trebuie sa cumpar o masina tatalui meu... Caut o masina ceva de clasa mica... Skoda Fabia, VW Polo, Opel Corsa, Dacia Sandero, Si sunt cu motoare cu 3 pistoane de 1.2L Si sunt cu motoare cu 4 pistoane de 1.4L Vorbesc despre Skoda Fabia. Cu an de fabricatie dupa 2012 Eu tind ca un motor 1.4 cu 4 clinidrii e ok, mai echilibrat, merge mai rotund, mai ok.. un motor cu 3 pistoane - merge mai aiurea - parca un tractor vechi - are vibratie mai mare voi ce ziceti? orice sfat e binevenit multumesc frumos Se vede ca nu ai mers cu o masina cu 3 cilindri! Edited by alexanrusso, 06 March 2024 - 00:25. |
#8
Posted 06 March 2024 - 21:49
Am mașină cu motor cu 3 cilindri (0.9tce), 4 cilindri 1.3 benzină, am avut 1.8 benzină, 1.5 benzină și 1.5 diesel. Cele mai multe vibrații și zgomotul cel mai mare nu le are (sau nu le-a avut) cel în 3 cilindri.
Ați comparat vreodată vibrațiile unui motor diesel în 4 cilindri cu ale unui motor în 3 cilindri? Cu toate astea, nimeni nu se plânge de vibrații la motoarele diesel. |
#9
Posted 07 March 2024 - 12:26
Alege 4 fara sa stai pe ganduri. Poate sunt persoane care nu sunt deranjate de vibratiile motoarelor in 3 cilindri, dar asta nu inseamna ca vibratiile acelea nu exista.
|
#10
Posted 09 March 2024 - 09:51
4 cilindri diesel?
Fiecare poate decide dacă îl deranjează acele vibrații sau nu într-un mod foarte simplu: merge și face un drive-test cu mașini dotate cu motoare în 4 cilindri și cu mașini cu motoare cu 3 cilindri. Când iei o mașină poți sacrifica 2 - 3 zile din timpul tău liber și vezi astfel nu doar cât de zgomotoasă e o mașină, ci și cum te simți în ea și cum se comportă pe drum. Eu așa am făcut și am cumpărat o „ascuțitoare” cu 3 cilindri, de care după aproape 60.000 km sunt mulțumit. Am avut ocazia să compar zgomotul și vibrațiile inclusiv la drumuri de circa 1000 km parcurși într-o zi, drumuri făcute cu mașina cu motor de 0.9 cu 3 pistoane și altădată cu mașină cu motor de 1.8 în 4 pistoane, deci cred că am avut posibilitatea să le compar. |
|
#14
Posted 10 March 2024 - 18:53
#15
Posted 10 March 2024 - 19:32
axxel4you, on 10 martie 2024 - 18:41, said:
Inseamna ca erau construite gresit. Mai eficient la consum/emisii, in rest n-ai cum sa faci un 3 cil care produce putere la o rotatie a arborelui 120grade cu 4 cil care o face la fiecare 90 grade |
|
#16
Posted 10 March 2024 - 23:08
Lectura
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/82rxavW0A3c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_TIxuEAOcBk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by axxel4you, 10 March 2024 - 23:19. |
#17
Posted 11 March 2024 - 08:02
https://youtu.be/I-R...?feature=shared
La o mașină sh te interesează mai mult fiabilitatea decât toate teoriile. Cei care se plâng de vibrațiile unui motor în 3 cilindri să le compare cu ale unui motor diesel în 4 cilindri și nu vor mai avea ce comenta. Dacă vorbim însă despre fiabilitate, în link-ul indicat e un Logan 0.9tce cu chip-tuning, care a văzut doar ulei 10W-40 schimbat la 17-20 mii km și care a trecut de 275 mii km doar cu două lanțuri de distribuție schimbate, în condițiile în care a fost forjat încă din perioada de rodaj (se poate vedea în comentarii la clipurile individului). E departe de fiabilitatea unor motoare aspirate în 4 cilindri (care pot duce peste 500 mii km), dar ce te interesează e să găsești o mașină cu un kilometraj real și relativ bine întreținută. Restul sunt povești. Sunt de evitat unele motoare cunoscute pentru probleme, gen 1.2tsi de la VW (cu celebra distribuție pe lanț) și 1.2tce de la Renault. Și primele motoare 1.0 în 3 pistoane de la Ford au mai avut unele probleme. Acestea nu au avut probleme din cauza numărului de cilindri, ci a unor greșeli de proiectare. Edited by alin2pas, 11 March 2024 - 08:09. |
#18
Posted 11 March 2024 - 10:00
Ca si completare: masina din clip s-a oprit la 275000 pentru ca a avut un accident care a facut-o dauna totala, nu pentru ca i s-a stricat motorul.
Edited by DannyMC, 11 March 2024 - 10:08. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users