Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona
 Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...
 Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 

Sfat alegere motor - 3 pistoane vs 4 pistoane

- - - - -
  • Please log in to reply
98 replies to this topic

#19
gabrieln2016

gabrieln2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,224
  • Înscris: 04.11.2016
Cam așa vibrează un 0,9 TCe cu un cilindru lipsă la turația de mers în gol.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Dx6MigQfpdY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by gabrieln2016, 11 March 2024 - 20:24.


#20
Crmn

Crmn

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 31.12.2023
Am condus Renault Captur, VW T-roc, Opel Grandland X, Fiat 500, Hyundai Kona. Ma refer la cele cu 3 cilindri. În oraș OK. După 60Km/h s-a terminat șmecheria! Nu mai zic de viteze de 130km/h sau rampe...

#21
2cata

2cata

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,076
  • Înscris: 07.06.2023

 Crmn, pe 11 martie 2024 - 20:39, a scris:

Am condus Renault Captur, VW T-roc, Opel Grandland X, Fiat 500, Hyundai Kona. Ma refer la cele cu 3 cilindri. În oraș OK. După 60Km/h s-a terminat șmecheria! Nu mai zic de viteze de 130km/h sau rampe...
Ce se întâmplă după 130km/h?
Merge în 2 pistoane?

#22
Crmn

Crmn

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 31.12.2023
Se aude un șuierat ciudat.
Cu un Captur nu am reusit sa trec de 80km/h pe o autostradă (in rampa niste km buni).din Spania. Limita era de 120. Ce-i drept, eram 5 persoane in masina (3 adulti si 2 copii).
Grandland X mi s-a parut ca se misca cel mai bine dintre toate.

Dar âmi cer scuze la domnu' șef de cilindri pentru neplăcerile create...

#23
2cata

2cata

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,076
  • Înscris: 07.06.2023
Eu am Toyota Yaris  Cross și singura perioada când simt cei 3 cilindri este pana se încălzește agregatul, după aia nicio problema.
Ii place pe autostrada, dar consumul ma contrazice. Oricum nu am luat-o pentru autostrada, nici nu avem😁 mulți km.

Edited by 2cata, 11 March 2024 - 21:56.


#24
Crmn

Crmn

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 31.12.2023
Te înșeli! Avem si vom avea si mai multi. Sper sa se faca legatura si cu Moldova cat mai repede.


#25
2cata

2cata

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,076
  • Înscris: 07.06.2023

 Crmn, pe 11 martie 2024 - 21:46, a scris:

Se aude un șuierat ciudat.
La toate? Posibil sa fie o problema undeva, problema serioasă

#26
Crmn

Crmn

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 31.12.2023
Si Ford kuga, 1.5L, benzina. La fel.

#27
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,368
  • Înscris: 29.01.2008
Pe rampă unde cu Captur 0.9 merg cu 75 km/h în treapta a 5-a, cu Vectra 1.8 122CP abia mergeam cu aceeași viteză în treapta 4. Am mers la drum lung pe drumuri de munte și pe autostradă, Captur 0.9 90CP cu 5 persoane și Mazda 2 1.3 86CP cu două persoane. Cu Mazda era greu să se țină după Captur în rampă, deși mașina are cu 250 kg mai puțin decât Captur, fără să mai pun la socoteală și pasagerii.
Dacă e să comparăm două mașini cu 3, respectiv 4 cilindri, să luăm în considerare care au viteze maxime apropiate. Capturul (3 cilindri) trage mai bine peste 130 km/h decât Mazda 2 (4 cilindri).

#28
Crmn

Crmn

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 31.12.2023
Este atat de simplu: Nm.
Si la 160Nm si 14 secunde pentru 0-100km/h sunt convins căcaptur e un balaur la munte si la mare!
Am avut 2 (inchiriate) si stiu ce le poate pielea.
Iar Mazda aia la 120Nm... ce sa mai zic? Stiu, conduc una (seria 3) de 145Nm.alta lepră, dar sta mai bibe decat Captur.

#29
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,368
  • Înscris: 29.01.2008
Păi demarajul e suficient de bun, că nu dac liniuțe. Să nu uităm de limitele de viteză, că nu suntem în Germania. Puterea lor mi-a permis să merg cu viteza legală maximă pe orice autostradă în rampă în România, Bulgaria sau Grecia. Stabilitatea lor în curbe mi-a permis să iau curbele pe drumuri virajate cu viteze cel puțin egale cu cele cu care circulă și celelalte mașini. Mai mult de atât nu am nevoie.
Într-adevăr, cuplul bun pe o gamă largă de turație al râșniței cu 3 cilindri îl face să fie superior aspiratului cu 4 cilindri de putere apropiată.

Edited by alin2pas, 12 March 2024 - 09:48.


#30
Crmn

Crmn

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 31.12.2023
Stabilitate în curbe la Captur?
Ai un fin simț al umorului...
De 1.33 ce mai spui daca 0.9L asta ti se pare rachetă?

#31
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,368
  • Înscris: 29.01.2008
Caută "captur moose test" și vei vedea că stă destul de bine în curbe. Compară cu Skoda Superb iV și vezi. 0.9 nu mi se pare rachetă, mi se pare ok.

#32
Crmn

Crmn

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 31.12.2023
M-am uitat. Dezastru! Noroc ca testele sunt facute cu motorul de 1.33L.

#33
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,368
  • Înscris: 29.01.2008
Într-adevăr, dezastru. Captur la testul elanului 77 km/h, Skoda Superb iV 68 km)h. Care e diferența la stabilitatea în curbe dacă diferă puterea motorului?

#34
Crmn

Crmn

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 31.12.2023
Masa, gen...

#35
alin2pas

alin2pas

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,368
  • Înscris: 29.01.2008
Dacă 10-15 kg maxim diferență de greutate schimbă drastic comportamentul mașinii, la ce nivel trebuie să fie benzina în rezervor și ce greutate trebuie să aibă șoferul? De prezența pasagerilor nici nu se mai pune problema.

https://www.km77.com...ompactos/?amp=1
Moose test:
Seat Leon - 75 km/h
Toyota Corolla - 75 km/h.
Tot Capturul e instabil cu 77 km/h? Conform km77.com, ca un BMW seria 1.

#36
Crmn

Crmn

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 218
  • Înscris: 31.12.2023
Diferenta este de aproape 80kg.
Nu vad Captur în teste. Si nu trebuie sa mi-l testeze nimeni. L-am condus in Alpii Francezi și în Nordul Spaniei.
E o mașină de oraș. Oras câmpie. Cam ca șoarecele...


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate