Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sfat alegere motor - 3 pistoane vs 4 pistoane
Last Updated: Apr 27 2024 19:41, Started by
djxhouse
, Mar 05 2024 19:05
·
5
#37
Posted 13 March 2024 - 09:42
https://youtu.be/jXJ...?feature=shared
Captur nu e mașina perfectă, e doar o mașină corectă care mie îmi satisface necesitățile cel mai bine pentru prețul ei. Dar aici e topic despre motoare, iar motorul turbo de 0.9 nu mi se pare inferior unor motoare cu 4 cilindri de putere apropiată. Zgomotul nu e cu mult mai mare decât al unui benzinar în 4 cilindri și e net inferior unui diesel. Duce fără probleme 300.000 km dacă este întreținut, iar pentru mine, care am cumpărat mașina de nouă și am parcurs aproape 60.000 km în mai puțin de 4 ani și jumătate, acest lucru este suficient. Nu am de gând să las mașina moștenire nepoților. Edited by alin2pas, 13 March 2024 - 09:43. |
#38
Posted 13 March 2024 - 11:58
Crmn, on 13 martie 2024 - 06:02, said:
E o mașină de oraș. oras-oras? https://m.youtube.co...h?v=3Zs5aTdA3lo |
#41
Posted 13 March 2024 - 13:46
Nu prea sunt amator de Renault (RS-urile sunt o exceptie), insa Captur este o surpriza foarte placuta la tinuta de drum. Am prins niste soferi/piloti cu numere de probe dupa miezul noptii, vara, intre Pitesti si Ramnicu Valcea. Masinile stateau excelent pe sosea pentru un crossover. Ca referinta eram cu un Golf 7.5 TSI de 150CP, cu suspensii sport. Cei care conduceau Captur-urile stiau clar ce fac si mergeau foarte tare, inclusiv in curbe. Aveau motorul ala de 1.33 si mergeau aproape ca mine, masinile lor fiind mai usoare cu 150-200kg. Captur sta clar mai bine pe curbe decat o Octavia, de pilda, cred ca si ca un Golf obisnuit. Au ele alte puncte slabe, dar tinuta de drum e excelenta.
Revenind la 3 cilindrii, cred ca aceste motoare au trecut testul timpului si pot fi achizitionate fara stress. Cel putin cel de la Ford este foarte bun, am mers cu cel de 125CP si cu unul de 155CP pe Puma, ultimul e chiar sportiv. Cel de la VW e si el bun si cred ca e mai economic. 0.9Tce pe Logan mi s-a parut de evitat. |
#44
Posted 13 March 2024 - 16:00
#45
Posted 13 March 2024 - 19:46
180Km/h cu o mașină care are maxim 160km/h? La vale pe Jepii Mari sau Jepii Mici?
Rampa de 21%? Jepii Mari sau Jepii Mici? |
#46
Posted 13 March 2024 - 19:48
Pasul Vâlcan, județul Hunedoara.
În CI are 171 km/h viteză maximă. 180 km/h am atins pe loc relativ drept pe autostradă. Nu am măsurat viteza vântului. Edited by alin2pas, 13 March 2024 - 19:53. |
|
#47
Posted 13 March 2024 - 20:11
Are 9.2%. Mediu.
0.9 TCE, 90CP, are 160-si-ceva km/h viteza maxima. Orice mașină urcă o rampă cu media de 9.2%. Intrebarea este cat se chinuie... Nici nu vreau sa-mi aduc aminte cate am făcut cu prima masina: Tico. |
#48
Posted 13 March 2024 - 20:28
Crmn, pe 13 martie 2024 - 20:11, a scris:
. Intrebarea este cat se chinuie... Edited by DannyMC, 13 March 2024 - 20:29. |
#49
Posted 13 March 2024 - 20:51
Crmn, on 13 martie 2024 - 20:11, said:
Are 9.2%. Mediu. 0.9 TCE, 90CP, are 160-si-ceva km/h viteza maxima. Orice mașină urcă o rampă cu media de 9.2%. Intrebarea este cat se chinuie... Nici nu vreau sa-mi aduc aminte cate am făcut cu prima masina: Tico. Francezii de la Renault au reușit la testele standard să obțină viteza de 171 km/h, ceea ce tu spui că nu se poate. Capturul ajunge la viteza maximă în treapta a 5-a la o turație mai mică decât cea maximă pe care o poate atinge în treapta a 4-a. Nu are nici o limitare electronică, deci e la mintea cocoșului că viteza maximă e limitată de puterea necesară pentru a atinge acea viteză. La viteze peste 150 km/h,cea mai mare parte din puterea mașinii e folosită nu pentru deplasare, ci pentru învingerea rezistenței opuse de aer (mai ales la o mașină cu o suprafață frontală mare cum e Capturul). Această rezistență depinde de viteza de deplasare la puterea a doua sau a treia (nu mai țin minte). Prin urmare, viteza vântului are o influență foarte mare în viteza maximă a mașinii (pentru că se poate adăuga sau scădea din viteza de deplasare a mașinii la calculul rezistenței aerodinamice). |
#50
Posted 13 March 2024 - 22:19
djxhouse, on 05 martie 2024 - 19:05, said: Cu an de fabricatie dupa 2012 Eu tind ca un motor 1.4 cu 4 clinidrii e ok, mai echilibrat, merge mai rotund, mai ok.. un motor cu 3 pistoane - merge mai aiurea - parca un tractor vechi - are vibratie mai mare voi ce ziceti? orice sfat e binevenit multumesc frumos Succes! |
#51
Posted 13 March 2024 - 23:06
Sau poate să își imagineze un motor echivalent ca putere cu 4 cilindri aspirat care a făcut aceste lucruri fără să aibă acea curbă de cuplu bună.
|
|
#53
Posted 13 March 2024 - 23:13
Când iei o mașină sh e o prostie să te iei după numărul de cilindri. Te uiți la mașinile care îți satisfac necesitățile, la problemele lor specifice, la cât sunt de întreținute și să aibă un istoric cât de cât verificabil.
|
#54
Posted 13 March 2024 - 23:24
Ba fix la numărul de cilindri te uiti. Si la capacitatea colindrica.
Aceste motoare au o uzura mult mai mare. Cum era Clio? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
1 members, 0 guests, 0 anonymous users
Ghytza333