Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sfat alegere motor - 3 pistoane vs 4 pistoane
Last Updated: Apr 27 2024 19:41, Started by
djxhouse
, Mar 05 2024 19:05
·
5
#56
Posted 14 March 2024 - 06:14
Evident ca nu 1.2 tce.
1.6 mpi. Zic doar... Sau 1.5 dci. Nu ai avut symbol? |
#57
Posted 14 March 2024 - 09:36
Da, 1.5dci. Dacă era subturat motorul, trepida mai tare ca un tractor, iar la 130 km/h strigai unul la altul în mașină să poți să te auzi de zgomot. Motorul ar fi fost fiabil dacă nu avea injecție Delphi. Dacă trebuia să merg în coloană cu 35-40 km/h trebuia să tot schimb între treptele 2-3.
Edited by alin2pas, 14 March 2024 - 09:40. |
#59
Posted 14 March 2024 - 18:13
Nu, nici după alte drumuri mai "în forță" (gen urcat pe Transalpina).
|
#61
Posted 14 March 2024 - 18:33
Păi mie nu mi-a mirosit a ars. Am pățit de două ori să simt asemenea miros când mergeam vara în coloană pe DN, odată cu Vectra și odată cu Capturul, am tras pe dreapta în primul loc unde a fost posibil (în maxim 2-3 minute), dar nu s-a mai simțit mirosul deloc; am deschis chiar capota, dar nimic. Probabil provenea de la mașina din față. Cu Vectra chiar aveam un adaptor OBD2 la mine și totul era în parametrii normali.
|
#62
Posted 15 March 2024 - 06:18
Ne minciunești!
Pe forumul dedicat spuneai altceva. Plus ca si altii aveau aceeași problemă. Orice vei spune în continuare, va fi fix ZERO! |
#63
Posted 15 March 2024 - 07:52
Pe forumul Reno.ro am scris:
Quote Am același model din noiembrie 2019 și în prezent am peste 6000 km parcurși. Același miros l-am simțit ocazional până la 3500 - 4000 km, la solicitări mai mari sau prelungite (mers pe autostradă cu 130 km/h). Eu în primii 1000 km am mers între 2000 - 2500 rpm și ocazional între 1500 - 2000 și 2500 - 3000 rpm și accelerația să nu depășească 2/3 din cursă, apoi până la 4500 - 5000 km am crescut treptat solicitările până la un regim normal (nu sportiv). Abia după 5000 km mi se pare că s-a „așezat” motorul și a scăzut și consumul. Pe la 4000 km aveam consumul mediu de 7,4 l/100 km (a fost și perioada de iarnă), acum a scăzut fără nici o resetare la 7,1. Probabil va mai apărea mirosul, în special la drumuri lungi pe autostradă, mai ales că a venit vara și vor veni și temperaturi peste 30 grade. Dacă vrei să compari motoarele cu 3 pistoane cu cele cu 4 pistoane și problemele lor, atunci să comparăm vibrațiile unui 0.9tce cu ale unui 1.9tdi, consumul de ulei ale 0.9tce cu 1.2tce. Dacă vrei să vezi fiabilitatea unui motor 0.9tce, eu ți-am dat link spre postările de pe YouTube ale lui Florin Stoica, care a mers cu un Logan 0.9tce cu chiptuning forjat de la primii km și cu întreținere minimă (ulei 10W-40 la 17-20 mii km până când a fost făcută mașina daună totală la 282.000 km, doar cu două lanțuri de distribuție schimbate). Pentru comparație, caută să vezi cam cât ține o turbină la 1.9tdi, la Ford 1.6tdci, cam cât ține un filtru de particule la Opel 1.7 diesel și cam cât costă reparațiile la fiecare. Schimbarea lanțului de distribuție a spus Stoica în comentarii: 2.000 de lei. |
#64
Posted 15 March 2024 - 10:35
De ce, că am prezentat doar cazuri în care un motor în 3 cilindri e mai bun decât unul cu 4 cilindri? Uite aici și părerea altora despre un motor cu 4 cilindri turbo pe benzină:
https://dailydriven....a-volkswagen-ag Quote Probleme ale motorului EA111 1.2TSI/TFSI si fiabilitate Problema cea mai frecventa este reprezentata de o intindere a lantului de distributie si de intarziere a lantului . Aceasta se poate intampla la kilometraj relativ mic - intre 60.000-100.000 km. Motorul produce o multime de vibratii - aceasta este o functionare normala a motorului la rece! Motorul a necesitat combustibil de inalta calitate (benzina fara plumb) si ulei de motor de calitate. Fiabilitatea motorului depinde, de asemenea, de stilul de conducere al proprietarilor si de cat de curand a fost facuta intretinerea. Durata medie de viata a motorului 1.2 TSI este de 250.000 km. - uzura lanțului de distribuție foarte rapidă - vibrații. Poți face o comparație cu motorul 0.9tce cu chiptuning „forjat” de Florin Stoica, cu ulei 10W-40 și scos din funcționare la 282.000 km în urma unui accident rutier. Găsești aici mai multe informații: https://www.youtube....toica Logan 0.9 Sunt lucruri postate de alții pe internet, nu sunt inventate de mine. Dar dacă asta are valoare ZERO pentru tine, asta e. „Nu poți aprecia un lucru pe care nu îl înțelegi” |
|
#65
Posted 15 March 2024 - 10:51
Alt motor în 4 cilindri „de calitate”: Renault 1.2tce:
Quote Peste 1.600 de soferi din Franta au dat in judecata marca Renaut si Nissan pentru ca au vandut masini cu motorul 1.2 TCe de 120 sau 125 CP despre care stiau ca are grave probleme de fiabilitate, in prezent Renault fiind pus in situatia de a da schimba peste 400.000 de motoare. Quote In urma cu cateva ore Renault a pierdut in instanta, respectiv peste 1750 de soferi urmand sa fie despagubiti de acest proces in masa intentat marcii. De vina este motorul 1.2 TCe care a demonstrat ca are probleme de conceptie, in viata reala acesta cedand chiar si cand masina avea doar 40.000 de km, soferii fiind obligati sa plateasca reparatia lor daca depaseau un anumit termen. Dar poate nici decizia unei instanțe din Franța nu are valoare. Edited by alin2pas, 15 March 2024 - 10:52. |
#66
Posted 15 March 2024 - 19:06
Tu sau instanța din Franța?
Ai dreptate, motorul are valoare zero. Chiar dacă are 4 cilindri. Edited by alin2pas, 15 March 2024 - 19:09. |
#67
Posted 15 March 2024 - 21:14
#68
Posted 15 March 2024 - 22:53
Într-unul dintre articole sunt trecute modelele de mașini pe care a fost pus motorul. Într-adevăr, e vorba de H5FT.
|
#69
Posted 09 April 2024 - 20:28
djxhouse, on 05 martie 2024 - 19:05, said:
Salutare... Trebuie sa cumpar o masina tatalui meu... Caut o masina ceva de clasa mica... Skoda Fabia, VW Polo, Opel Corsa, Dacia Sandero, Si sunt cu motoare cu 3 pistoane de 1.2L Si sunt cu motoare cu 4 pistoane de 1.4L Vorbesc despre Skoda Fabia. Cu an de fabricatie dupa 2012 Eu tind ca un motor 1.4 cu 4 clinidrii e ok, mai echilibrat, merge mai rotund, mai ok.. un motor cu 3 pistoane - merge mai aiurea - parca un tractor vechi - are vibratie mai mare voi ce ziceti? orice sfat e binevenit multumesc frumos |
|
#70
Posted 12 April 2024 - 07:37
Dacă se circula mai mult prin localități, motorul în 3 pistoane își face treaba foarte bine.
|
#71
Posted 12 April 2024 - 08:28
Își face treaba foarte bine și în afara orașului. Turbina cu care e dotat un motor cu 3 pistoane îl ajută să aibă un cuplu bun pe o gamă largă de turații (ceea ce te ajută pe DN să schimbi mai rar treptele de viteză) și ajută mult la urcarea rampelor. În plus, zgomotul unui motor în trei pistoane nu e mai mare decât al unui motor diesel, preferat de unii pentru distanțe lungi.
|
#72
Posted 12 April 2024 - 08:33
Mie un benzinar în trei pistoane, mai ales transportând, de regula, maxim 3 persoane, mi se pare foarte ok.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users