Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Camere cu viteza medie
#19
Posted 13 November 2023 - 11:51
#20
Posted 13 November 2023 - 12:00
exqusit_drunk, on 13 noiembrie 2023 - 11:51, said:
E al n-șpele topic despre camere fixe de monitorizare a vitezei. Așa cum am mai spus de foarte multe ori, nu cred în beneficiile acestui sistem și din ce citesc pe aici nu prea cred nici susținătorii lui. De ce ai pune doar punctual, pe câteva sectoare? Acolo merge bine radarul. Trimiterea la creșterea siguranței rutiere e doar de fațadă pentru că cei ce merg tare acum vor merge tare imediat ce se va finaliza sectorul de drum monitorizat și din cât cunosc eu traficul, acele sectoare nemonitorizate sunt fix cele dificile unde nu se poate merge tare. Doar se vor muta zonele marcate cu punct negru. Apropo, mai monitorizează cineva acele zone marcate cu punct negru? Care e ultima actualizare? E simplu, pentru ca un radar fix, mobil sau de orice fel controleaza punctual respectarea. O camera de viteza medie penalizeaza excesul unctual cu o variatie la fel de puternica sub limita sau o amenda. Oriunde s-ar petrece el intr-un sector supravegheat. Uita-te la radarele in cascada si aia prinsi de al doilea sau de doua ori. Asta e comportamentul omenesc. "am trecut, accelerez sa recuperez" |
#21
Posted 13 November 2023 - 12:01
Valy_User, on 13 noiembrie 2023 - 09:47, said:
Au mai fost pe vremea lui Boc. Pe A1 intre Timisoara si Lugoj sint ceva camere ... pe carosabil pornind de la baza stilpului se vedeau urmele unui decupaj care m-au facut sa cred ca sint instalate bucle inductive ... da' habar n-am despre ce e vorba si la ce folosesc camerele respective. Attached FilesEdited by adrian_r5, 13 November 2023 - 12:10. |
#22
Posted 13 November 2023 - 12:17
exqusit_drunk, on 13 noiembrie 2023 - 11:51, said:
E al n-șpele topic despre camere fixe de monitorizare a vitezei. Așa cum am mai spus de foarte multe ori, nu cred în beneficiile acestui sistem și din ce citesc pe aici nu prea cred nici susținătorii lui. De ce ai pune doar punctual, pe câteva sectoare? Acolo merge bine radarul. pentru că radarul este punctual, sistemul de camere este continuu (pe sectiune). ce este mai benefic pentru calmarea traficului? să știi că trebuie să mergi 10km constant cu viteza de 90? sau să știi că trebuie să încetinești 100m unde e radarul, și restul de 9,9km poți să îi dai blană? exqusit_drunk, on 13 noiembrie 2023 - 11:51, said:
Trimiterea la creșterea siguranței rutiere e doar de fațadă pentru că cei ce merg tare acum vor merge tare imediat ce se va finaliza sectorul de drum monitorizat .. și începe altul. iar mergi 10km cu viteză medie. sau sunt sate și localități, sau curbe care oricum nu te lasă să mergi tare. sigur că dacă pui doar un sector muți ghiolbănia în afara lui, dar ideea e să le pui astfel încât să nu mai existe incentive să apeși pedala o dată ce te înveți să mergi constant în șir indian cu 90, îți iese din reflex și nevoia dementă de depășit, făcut scheme, după ce ai mers tot drumul limitat, realizezi că nu mai câștigi nimic dacă te arunci la raliu |
#23
Posted 13 November 2023 - 12:27
La italieni unde e Tutor merg tare doar aia care opresc la benzinarie peste cinci minute. Pe autostrada cu trei benzi. Nu te mai flashuieste CEOul balegarului ca are masa la club la Mamaia si daca merge sub 190 intarzie.
|
#24
Posted 13 November 2023 - 12:30
Am avut si eu teama de Tutor la italieni insa incurcam traficul, asa ca am mers in ritm cu italienii (mult mai tare decat legal) si nu am primit pana acum in 5 ani de zile.
Daca se instaleaza asa ceva se va intampla ca la italieni, o sa mearga o perioada dupa care o sa se defecteze si nu o sa-l mai repare nimeni ca nu e prevazut buget de intretinere. Stiu ce vorbesc Suntem natii infratite mai ales la rele. Edited by atupi, 13 November 2023 - 12:34. |
#25
Posted 13 November 2023 - 12:42
exqusit_drunk, on 13 noiembrie 2023 - 11:51, said:
E al n-șpele topic despre camere fixe de monitorizare a vitezei. Așa cum am mai spus de foarte multe ori, nu cred în beneficiile acestui sistem și din ce citesc pe aici nu prea cred nici susținătorii lui. De ce ai pune doar punctual, pe câteva sectoare? Acolo merge bine radarul. Trimiterea la creșterea siguranței rutiere e doar de fațadă pentru că cei ce merg tare acum vor merge tare imediat ce se va finaliza sectorul de drum monitorizat și din cât cunosc eu traficul, acele sectoare nemonitorizate sunt fix cele dificile unde nu se poate merge tare. Doar se vor muta zonele marcate cu punct negru. Apropo, mai monitorizează cineva acele zone marcate cu punct negru? Care e ultima actualizare? 1. camerele nu masoara viteza medie intre ele. In acest caz soferul, stiindu-le amplasamentele, merge cu mult peste limita intre ele si micscoreaza viteza pana la cea legala exact prin fata celor patru camere. 2. camerele sunt de tipul celor care masoara viteza medie dintre ele. Acestea pot fi toate sincronizate asa cum pot fi sincronizate si prima cu ultima, prima cu a treia, a doua cu a patra etc. In acest caz soferul, chiar daca le stie amplasamentele, nu are de unde sa stie care din ele sunt sincronizate si daca nu vrea sa ia una sau chiar mai multe amenzi este practic obligat sa respecte limitele de viteza atat in interiorul localitatilor cat si in afara lor pe tot tronsonul respectiv de 55 km si nu doar sa reduca viteza pana la cea legala doar in dreptul lor. Eu am mari indoieli ca aceasta varianta a doua o sa fie aplicata in Romania, tara care nu are la ora actuala nici macar o singura camera radar fixa functionala pe sosele. Nu trebuie sa le pui din prima de la Bucuresti la Suceava. Se poate incepe cu tronsoane de 40-60 km intre principalele orase de de sosea acolo unde sunt cele mai multe cruci pe marginea drumului. In continuare pe tronsoanele fara camere sincronizate poate sta ca si pana acum politia cu pistoale radar sau cu camere radar pe masini. Edited by gabrieln2016, 13 November 2023 - 12:53. |
#26
Posted 13 November 2023 - 13:03
Valy_User, on 13 noiembrie 2023 - 09:47, said:
O să se instaleze prin PNRR cu sistemul e-sigur. Au mai fost pe vremea lui Boc. Nici nu știu să se fi redus cu mult accidentele. In schimb ceea ce a scăzut cu mult accidentele este faptul că pe o porțiune de E85 s-a pus separator de sens și e circulație alternativăcde 2 benzi cu una. Mi-aș dori să se extindă la 2 benzi pe sens, dar nu se vrea. Dar sunt convins că nici astea nu vor rămâne în funcție prea mult. De rovinietă avem destule. Edited by alin2pas, 13 November 2023 - 13:04. |
#27
Posted 13 November 2023 - 13:06
Eu oricat de repede am vrut sa merg pe europeana, tot 60km/h a fost media. Si totusi am mers cu 100 intre localitati. Cum ar fi sa puna 2 camere la distanta de 100km si sa afiseze ca viteza medie sa nu depaseasca 60km/h. in mod normal faci aceasta medie dar daca o vezi afisata te panichezi si incep toti sa blocheze circulatia. Se face haos pe aceea portiune monitorizata.
|
#28
Posted 13 November 2023 - 13:15
|
#29
Posted 13 November 2023 - 13:18
Leo2006,
Nu se face asa. Se pun pe tronsoane mici, de la 500 de metri pana la 10 km. Pe autostrazi sigur ca distantele pot fi ceva mai mari, intre doua noduri de exemplu. Nu stiu daca in vest pe aceste tronsoane este afisata si viteza medie. este suficient sa existe panouri de avertizare care sa arate ca urmeaza un tronson cu camere sincronizate si tu, ca sofer, nu ai altceva de facut decat sa respecti toate indicatoarele de viteza de pe acel tronson. Atat si nimic mai mult. In Polonia si Cehia, acolo unde s-au introdus aceste camere sincronizate, numarul accidentelor rutiere a scazut cu 90%. Cu acest sistem soferul nu este prins cu cea mai mare viteza atinsa, media vitezei pe un anumit numar de km fiind suficienta pentru a face ca toti soferii sa mearga pe aceelasi drum cu aceeasi viteza. Edited by gabrieln2016, 13 November 2023 - 13:28. |
#30
Posted 13 November 2023 - 13:20
GlCA_Contras, on 13 noiembrie 2023 - 13:15, said: De ce nu se poate aplica? daca eu am GSP pe camera stiu ca ala m-a depasit ilegal cand eu merg la limita maxima pe tronsonul respectiv... |
#31
Posted 13 November 2023 - 13:30
gabrieln2016, on 13 noiembrie 2023 - 12:42, said:
Sa luam un exemplu ipotetic: |
#32
Posted 13 November 2023 - 13:31
Ar fi fraieri ca aceste camere de viteză medie să nu fie pentru localități, ci pe intreg drumul.
|
#33
Posted 13 November 2023 - 13:31
ce e semiprecis la un server care înregistrează ora și data și secunda?
|
|
#34
Posted 13 November 2023 - 13:34
#35
Posted 13 November 2023 - 13:34
#36
Posted 13 November 2023 - 13:35
Nu wazeul meu ci camera de bord cu GPS ... Nu prea le intelegi tu pe astea
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users